November 2012 mama's deel 4!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door NathalieD, 19 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

27 jan 2010
    3.024
    138
    63
    NULL
    noord brabant
    Ik had dat vorige keer ook, maar nu echt niet meer. Om dan alsnog met 42 weken ingeleid te worden vond ik echt kl*te..... En toen had de kleine in het vw gepoept, bleek ze veel te groot en is het uiteindelijk een ks geworden...

Maar het kan natuurlijk prima hoor, anders laten ze je echt niet doorlopen. Ik hoop deze keer dus wel op een inleiding.

2. Maytje

Maytje Bekend lid

8 jan 2012
    761
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja kan ik me voorstellen.. pff ik hoop ook niet met 42 alanog ingeleid te moeten worden.. maar ik vrees van wel. en eigenlijk slaat dat nergens op want ik heb nog 6 dagen. maar ja

3. Mama88

Mama88 Actief lid

18 apr 2012
    120
    0
    0
    NULL
    NULL
    @snowbird We hebben inderdaad een flinke dame haha

Nou hier weer een rotnacht gehad...meisje moest gistermiddag al aan de bijvoeding omdat ze meer als 10% was afgevallen...heb de hele dag superveel pijn in mijn borsten gehad aangezien ze de nacht ervoor ook maar bleef komen om te drinken....gister dus begonnen met fingerfeeden en bijna huilend toch de borst gegeven...:( gisteravond laat ging het al helemaal niet meer en trok ik het gewoon niet meer van de pijn dus hebben we vannacht besloten over te gaan op de fles...baal er vreselijk van en heb toch een soort faal gevoel...

Vanochtend is ons meisje weer gewogen en ze was gelukkig! 160 gram aangekomen..
    Nu hopen dat de stuwing snel over is...

4. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

27 jan 2010
    3.024
    138
    63
    NULL
    noord brabant
    @mama t voelt natuurlijk harstikke rot als t voeden niet lukt, maar je meisje merkt t ook als t voor jou niet prettig is en dan word t alleen maar rotter....... En baby blij is mama blij toch? :) Zij merkt niet dat ze de borstniet krijgt hoor! Komt goed!!

5. Mama88

Mama88 Actief lid

18 apr 2012
    120
    0
    0
    NULL
    NULL
    @joyce Dat is ook wel zo maar had toch gehoopt dat het zou lukken en dan is het toch wel een teleurstelling... Maar zo veel pijn trok ik echt niet meer en aangezien we best een grote dame hebben heeft ze ook nog eens heel veel nodig en met de fles krijgt ze sowieso genoeg binnen!

6. Nora86

Nora86 Fanatiek lid

17 mrt 2006
    4.738
    0
    36
    Maytje ik kan me voorstellen dat t zwaar irritant is om te zien, dat er al zoveel beebje zijn en jij nog moet wachten. Maar het is wel bijna zover nu. Al heb je aan deze woorden ook maar weinig he. Misschien een dikke digiknuf? Veel meer kan ik er ook niet van maken momenteel, maar wou toch even op je reageren.

Mama mja.. ik zou me niet al te schuldig voelen. Je hebt het geprobeerd en t lukt niet, so be it. Ik heb t bij de eerste ook geprobeerd en t ging gewoon niet, nou even goede vrienden maar de kindjes zullen toch groot moeten worden. En moet je zien hoe goed de melk tegenwoordig gemaakt is, daar zullen ze op knallen. Ook voor jou een knuf, ik kan me best voorstellen dat het ff slikken is als t ineens afwijkt van t plaatje wat je er bij had.

Hier naar t zuigenlingenspreekuur geweest. Dacht kinderarts, niet dus :p Ze vond 80 voeding wel heel veel maar ja.. als L. honger heeft, krijgt hij toch echt meer o_O
    Ik heb nu Friso extra gekocht, voor hongerige beebjes. Eens zien of dat wat helpt. Behalve dat is hij al 48 cm en 2340 gram. Hij doet t keurig :D

7. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

27 jan 2010
    3.024
    138
    63
    NULL
    noord brabant
    Ja snap ik Mama, maar ik heb t vorige keer ook gehad en t gaf zoveel rust om de fles te geven. Succes!

Wauw L.iam!!! Wat is hij hard gegroeid zeg! Kei goed! En ik zou idd ook qua eten geven waar die om vraagt. Super zeg!

8. lolalo

lolalo Actief lid

13 feb 2012
    404
    0
    0
    Poging 3...hij loopt steeds vast als ik mijn bericht wil plaatsen.

Ook ik ben afgehaakt met meeschrijven omdat ik t niet bij kon houden maar spiek wel regelmatig.

Wil iedereen die bevallen is feliciteren!!
    En iedereen die nog moet...succes!!

mayte jij al over de 41 weken en pas maandag ingeleid? wat laat? Is dat een bewuste keuze? Ik hoop iig dat je je kleine heeeeeeeel snel in je armen hebt!

Hier ook verschrikkelijk veel voorweeen, erg vermoeiend en zonder resulataat.
    Morgen weer naar de vk en hopelijk kan ze strippen dan...

9. lolalo

lolalo Actief lid

13 feb 2012
    404
    0
    0
    ow door mijn pogingen mijn bericht te plaatsen dus weer veel reacties gemist...haha jullie zijn nog steeds niet bij te houden

10. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

27 jan 2010
    3.024
    138
    63
    NULL
    noord brabant
    Hahaha lolalo!! Probeer t straks bij de mama's maar nog een keer ;)
    En jij ook succes met de komende bevalling!

11. Lissa80

Lissa80 Bekend lid

25 mrt 2012
    525
    0
    0
    Utrecht
    Zo weer een bezoekje gyn gehad. Uk doet het prima.. mama wat minder, maar ach volhouden.. De gyn gaat pas actie ondernemen bij 41 weken, niet eerder, dus tja.. ik heb nog wel even te gaan als uk zich niet zelf aankondigd..

Uk is gemiddeld qua grote, mijn buik is gewoon groot, maar niet extreem (heb ook niet extreem veel vruchtwater ofzo)
    Verder de pijn in mijn handen is ook vocht. heb het advies gekregen om met polsbeschermers te slapen, dat houdt je pols stabiel en heb je minder last van vocht. Nou ja.. Vannacht maar eens proberen.
    Mijn schouders zijn gewoon aan het verweken, kan hij niets aan doen, hopelijk zakt dat af na de bevalling. Fingers crossed...

Dames nog ff volhouden.. het eind is in zicht...

12. snowbird

snowbird Actief lid

4 feb 2012
    234
    0
    0
    NULL
    NULL
    @maytje: hier hebben ze dus precies hetzelfde beleid als bij jullie.. Het liefst een spontane bevalling afwachten en anders pas bij 42 weken inleiden. Mits alles idd nog goed is bij de echo en ctg met 41,5 weken.
    Ik ben ook voor een spontane bevalling maar het is idd wel zwaar irritant.. hoop echt voor je dat het snel gaat beginnen!!

@mama88: balen zeg dat je zoveel pijn had met bv! Kwam dat door tepelkloven? Ik snap dat je het erg vindt dat je moet stoppen, ik hoop ook echt dat het gaat lukken hier, maar als het niet gaat dan gaat het niet..

Fijn nora dat jou mannetje het zo goed doet!!

@lissa: ik heb ook sinds een week of 2 pijn in mijn handen, en ze voelen ook stijf aan.. Had al een vermoeden dat het door vocht kwam. Maar dat is dus ook zo! Nou gelukkig maar, dan weten we dat het straks ook weer over is. Net zoals jou schouder.

13. NathalieD

NathalieD Fanatiek lid

17 dec 2009
    2.534
    0
    36
    Uitgerekende datum
    5 November --- Maytje: 1e kindje
    8 November --- Heyitsme: 1e kindje
    11 November --- Missillie: 2e kindje, zkh bevalling
    15 November --- Snowbird: 1e kindje
    18 November --- Jindster: 1e kindje
    18 November --- Juliaaa: 1e kindje
    21 November --- Joyce86: 2e kindje
    26 November --- Cjb: 2e kindje
    29 November --- Lissa80: 1e kindje, zkh bevalling

18 meisjes, 8 jongens
    1x verrassing

Bevallen
    10 Oktober --- Ikke175: van twee dochters (1640 gr & 1775 gr) met 35+0 wk
    21 Oktober --- Nora86: van een zoon (2025 gr) met 34+0 wk
    25 Oktober --- Onzewens: van een zoon (3765 gr en 50 cm) met 38+6 wk
    26 Oktober --- Petrea: van een dochter (3970 gr) met 39+2 wk
    28 Oktober --- Jel: van een dochter (3545 gr) met 38+3 wk
    29 Oktober --- Hilli: van een zoon (3805 gr en 55 cm) met 39+1 wk
    29 Oktober --- Suus1982: van een dochter (3360 gr) met 40+0 wk
    30 Oktober --- Siep81: van een dochter (2875 gr) met 39+3 wk
    1 November --- BurningKarma: van een zoon (4300 gr) met 39+0 wk
    2 November --- Ladylola: van een dochter met 38+5 wk
    6 November --- Suus14: van een dochter met 39+1 wk
    6 November --- Behappy: van een dochter (3010 gr) met 39+4 wk
    9 November --- NathalieD: van een dochter (3710 gr) met 40+3 wk
    9 November --- Mama88: van een dochter (4238 gr en 56 cm) met 39+4 wk
    10 November --- Patje20: van een zoon met 38+6 wk
    11 November --- Beckje: van een dochter met 40+1 wk
    12 November --- Suus83: van een dochter (3320 gr en 50 cm) met 41+2 wk
    12 November --- MandyM: van een dochter (2890 gr) met 41+3

14. NathalieD

NathalieD Fanatiek lid

17 dec 2009
    2.534
    0
    36
    Mama88 en MandyM gefeliciteerd!!!

15. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

27 jan 2010
    3.024
    138
    63
    NULL
    noord brabant
    Wauw nog maar 9 die moeten bevallen!!

@lissa fijn dat alles goed is! Vocht vasthouden hier gelukkig geen last van!

16. Behappy

Behappy Niet meer actief

@maytje dat is idd te begrijpen :( heel irritant.

@nora is dat z'n inloop ding waar je ook kan wegen enzo ?
    Ik wil dat ook een keer doen .. Ze hebben dat hier volgens mij ook.

@mama wat niet lukt lukt niet toch :) maar ik snap je heel goed ...ik zou t ook een telleurstelling vinden .. Maarja een fles vind ik ook geen ramp.

17. Behappy

Behappy Niet meer actief

Woow de lijst schiet echt al op !! Straks hebben we allemaal onze kleintjes !

18. Nora86

Nora86 Fanatiek lid

17 mrt 2006
    4.738
    0
    36
    Nee dit was in t ziekenhuis maar op het consultatiebureau hebben ze hier ook weeg uurtje idd. Alleen heb ik een babyweegschaal van mn ouders geleend dus ik hoef daar niet zozeer heen hehe.

19. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

27 jan 2010
    3.024
    138
    63
    NULL
    noord brabant
    Hhhmmmmmm begin me af te vragen of juliaaaa miss aan t bevallen is..... Ze is hier de hele dag nog niet geweest......
    Of is ze op facebook wel geweest?

20. Maytje

Maytje Bekend lid

8 jan 2012
    761
    0
    0
    NULL
    NULL
    oh dat zou best eens kunnen!!

Deel Deze Pagina