November 2012 mama's deel 4!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door NathalieD, 19 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ilona85

ilona85 Fanatiek lid

24 okt 2007
    1.466
    0
    36
    het leukste werk wat er is!
    Even heel ego:

Het mag ons helaas niet mee zitten.

Met M naar de kinderarts voor controle geweest helaas moest onze bink gelijk blijven. Hij stopt soms met ademen tijdens zijn fles en het drinken valt hem zwaar. Nu ligt de kleine man dus in het ziekenhuis aan alle draadjes zo sneu. Vandaag precies 2 weken oud en weer terug in het ziekenhuis. Duimen jullie voor ons mee?

2. Lissa80

Lissa80 Bekend lid

25 mrt 2012
    525
    0
    0
    Utrecht
    Julia is ook stil op facebook volgens mij..

3. Lissa80

Lissa80 Bekend lid

25 mrt 2012
    525
    0
    0
    Utrecht
    Ilona.. ik duim voor je...

4. Maytje

Maytje Bekend lid

8 jan 2012
    761
    0
    0
    NULL
    NULL
    jeetje Ilona wat erg.. duimen draaien voor jullie. veel sterkte!

5. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

27 jan 2010
    3.024
    138
    63
    NULL
    noord brabant
    Ow jeetje ilona heel veel sterkte voor je kleine man!! Ik duim dat er niets is en dat hij snel weer naar huis mag!

6. Juliaaa

Juliaaa Fanatiek lid

25 nov 2011
    1.102
    0
    0
    N-H
    Hahaha, haaai hier ben ik :D
    Druk dagje gehad. Heerlijk uitgeslapen!! My god, echt vast geslapen tot een uur of 8, daarna nog twee uurtjes gesnoozd. Ontbijtje, boodschapjes, telefoontjes en toen was het alweer tijd voor de vk. Alles goed.
    Weer thuis beetje opgeruimd en kreeg visite, eten gekookt en net zp bijgelezen :p

Was eerder al begonnen, maar zag steeds vlekken voor mijn ogen. Tijdens het koken werd het erger maar voelde me verder lichamelijk prima.
    De vlekken zijn weg, maar ipv daarvan hoofdpijn. Twijfelde of ik de vk zou bellen, maar omdat de controle vanmiddag nog goed was, wacht ik nog ff tot morgen.
    Hopelijk is de hoofdpijn dan afgezakt. Ik neem straks ff paracetamolletje. Naar aanleiding van Be dr verhaal nagevraagd bij de vk toevallig en die zei gewoon doen. Als de bloeddruk te hoog is, is ie dat ook nog we na een paracetamol zei ze.

Ik zag een paar meiden voorbij komen die het tempo niet meer bij konden houden :p Het is al een stuk rustiger hier, maar lukt het niet dan is alleen meelezen natuurlijk geen probleem!

Mandy Gefeliciteerd!!!

Maytje, ik kan me voorstellen dat je niet het idee hebt dat je kleine er ooit nog vanzelf komt, maar het kan zomaar gebeuren! Je loopt toch al wel een poosje te rommelen (menstruatiekrampen etc.)? Helaas zegt dat idd niets en dat maakt het nog frustrerender denk ik :S
    Ik hoop dat je strippoging succes heeft!

Hier wordt ook pas vanaf week 41 ingegrepen als er eerder nog geen aanleiding voor is. Ingrijpen houdt niet meer in dan strippen en extra controles bij de gyn.

Nora, goed gegroeid je ventje. Ik vind het ook lastig met de hoeveelheden, want als je kleintje honger heeft dan moet je toch wat en blijkbaar heeft hij het nodig! Hopelijk helpt de andere kv tegen de honger!

Verder weet ik het niet meer. Sorry!!

7. Juliaaa

Juliaaa Fanatiek lid

25 nov 2011
    1.102
    0
    0
    N-H
    Bah Ilona, niet fijn!! Sterkte!

Had jou kleintje ook in de couveuse gelegen?

8. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

27 jan 2010
    3.024
    138
    63
    NULL
    noord brabant
    Aaaah jammer juliaaa ik had hoop dat je misschien toch wel aan t bevallen was na t verliezen van je slijmprop! Maar goed dat je zo'n fijna dag hebt gehad!!

9. Maytje

Maytje Bekend lid

8 jan 2012
    761
    0
    0
    NULL
    NULL
    lekker dagje juliaaa!! fijn zeg!!!
    oh oke ook al hetzelfde beleid als hier dus net als snowbird ook. dat stelt me wel wat gerust weer.. ja naja afwachten maar weer!

maaar jammerrr dat je niet aan t bevallen was hihi

10. Lissa80

Lissa80 Bekend lid

25 mrt 2012
    525
    0
    0
    Utrecht
    Julia heerlijk dagje dus...

Kom er hier net achter dat de radiator in de kinderkamer het niet doet. Grr Ik heb een gasmoederhaard in de woonkamer en in huis verwarmt deze 6 radiatoren. Ze doen het allemasl behalve de babykamer. Helaas geen lucht of waterdruk . Dat heb ik al gecheckt. Gelukkig heb ik geen koud huis, maar morgen toch mijn pnderhoudsmaatschappij maar ff bellen. Hoop dat het onder mijn contract valt.

Grr. K zooi

X Lissa

11. Behappy

Behappy Niet meer actief

@ilona he bah !! Wat naar berichtje :(
    En natuurlijk duim ik met iedereen mee.

@julia je was al verdacht stil haha ! Maar heerlijk dagje dus.
    En idd zal t wel in de gaten houden met die vlekken zien .

@lissa lekker dan :( dat zal je net zien ..
    Hopelijk valt t onder je contract .. Anders misschien een handig persoon op de kop slaan ?

Zo heb ik toch aardig bij gelezen ..

Vandaag was de kraamverzorgster voor t laatst :( wel jammer hoor .. Vooral als je vragen hebt enzo.
    En J. Is alweer 1 week oud , jeetje gaat echt snel .. Ze heeft vandaag samen met me gedoucht heerlijk was dat !

Ik ga zo weer lekker douchen en dan tv kijken .. Kan moeilijk mn slaap vatten .. Terwijl ik dood op ben ..weet dat ik er vernacht minimaal 1 à 2 x uit moet om te voeden .. Maar toch :(

12. Juliaaa

Juliaaa Fanatiek lid

25 nov 2011
    1.102
    0
    0
    N-H
    Ik lig nu lekker in mn bedje. 2 paracetamol gehad en eigenlijk zakte de hoofdpijn heel snel af. Hopelijk weer zon heerlijke nacht!!

Morgen komen de schilders wel, dus zullen de ramen open moeten. Ik blijf het raar vinden dat ze pas eind oktober zijn begonnen met het schilderen, terwijl ze vragen de ramen etc open te zetten. Met een paar dagen regen zijn we al medio november en ik vind het best fris buiten.
    Communicatie is via de VVE gegaan... Het bestuur is fantastisch, maar dit is ff wat minder goed geregeld.

@Be, balen dat je kraamzorg weg is. Ik ben heel benieuwd wat er hier komt en hoe het zal gaan.
    @Lisa, vervelend. Wel fijn dat je er achter komt nu het nog kan. Met -heel veel zit je er niet bepaald op te wachten. Hopelijk kan het gemaakt worden voor je het echt nodig hebt.

13. burningkarma

burningkarma Fanatiek lid

8 jan 2008
    2.605
    0
    0
    Veenendaal
    @maytje: ik hoop dat het wat heeft geholpen het strippen!

@be; ja jammer is dat he? Hier is de kraamweek zo raar afgelopen omdat we in het zh belandde... hoe is het nu met je hoofdpijn? Helemaal weg sinds je kleine er is?

@juliaa: balen van je hoofdpijn!! Beterschap!

@ilona; beterschap voor M. En ook hier word er geduimd!

@hier; pff ben zelf nog steeds niet bijgekomen van alles. Bevalling, kraamweek, ziekenhuis... alles is nu te veel en daardoor ben ik naast ongelooflijk moe ook paniekerig en heb ik steeds pijntje op mn borst en in mn hoofd. Heeft te maken met de vermoeidheid maar toch. Baal er zo van dat onze start zo rottig heeft gelopen. :( en daar ben ik dan ook weer verdrietig om. Blegh!

Ik ga nog ff slapen, kleine man heeft de fles weer op. Trusten!

14. Juliaaa

Juliaaa Fanatiek lid

25 nov 2011
    1.102
    0
    0
    N-H
    @Bk, :( sterkte. Tis niet niets idd. Is het het overwegen waard om een nachtje ergens anders te logeren, zodat je zelf goed kunt slapen?
    Dat klinkt misschien raar, maar een vriendin van mij heeft er veel baat bij gehad.
    Pijn op de borst en paniekerig vind ik niet goed klinken. Misschien sowieso met iemand gaan praten. De vk, huisarts oid.

Helaas niet zo'n geweldige nacht als gisteren. Werd net wakker uit een hele rare droom. De vk was allerlei apperatuur aan het opzetten bij mn bed want ze dacht dat het wel eens zou kunnen beginnen.
    Volgens mij kan de vk rustig thuisblijven :) en de kleine is zo ontzettend druk, niet normaal, dat ik me daar druk over maak. Volgens mij vindt hij het daarbinnen nog prima ;)

15. Behappy

Behappy Niet meer actief

@bk
    Heb nog wel wat hoofdpijn .. Maar komt ook door alles wat er nu op me afkomt denk ik hihi

Pff ja begrijp t heel goed :( hopelijk kan je vandaag wat "bij" slapen ?
    Ti's ook wel k dat je kraamweek zo gelopen is .. Je had het je natuurlijk anders voor gesteld

Zo J. Weer gevoed .. Zo weer proberen verder te slapen ..

16. Maytje

Maytje Bekend lid

8 jan 2012
    761
    0
    0
    NULL
    NULL
    lissa balen van die radiator!

juliaaa ook al weer ff wakkerr

bk knuf voor jou!

be dr kleine meid weer gevoed!

hier lig ik alweer een uurtje wakker heb vreselijk last van mn heup. dus ik kan mn draai niet vinden.. pfff

17. Juliaaa

Juliaaa Fanatiek lid

25 nov 2011
    1.102
    0
    0
    N-H
    Oh help, ben ik echt al sinds 3 uur vannacht wakker!!?
    De kleine man was echt te druk om de slaap te kunnen vatten.

Goedemorgen allemaal!!

18. suus1982

suus1982 Fanatiek lid

27 nov 2008
    3.422
    0
    0
    Brabant
    Goedemorgen!

Hier bezig met de nachtvoeding te kolven...(tis meer een ochtendvoeding!)

Bk: sterkte meid: je hebt natuurlijk ook behoorlijk wat achter de rug!

Juliaaa en maytje: gaan jullie maar even bevallen hoor ;)

Be: lekker slapen weer!

Hier ook nog een uurtje tukken

19. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

27 jan 2010
    3.024
    138
    63
    NULL
    noord brabant
    Ik zwaai even snel, moet dalijk naar de gyn!!
    Duim duim!

20. Lissa80

Lissa80 Bekend lid

25 mrt 2012
    525
    0
    0
    Utrecht
    Joyce succes bij de.gyb.
    Hier eenredelijke nacht. 2x wakker dus viel mee. Nu klaarwakker. Dus ga zo maar ontbijten.

Goedemorgen allemaal...

Deel Deze Pagina