@nora Naja zag je dat op mijn Fb ? Ben er helemaal verbaast van . Ik had btw der berichtje ook nooit gezien . Wist niet dat sommige mensen zo weinig inlevingsvermogen hebben
behappy.. wat een belachelijk gedoe op facebook.. Echt hebben mensen tegenwoordig niets beters te doen ofzo??? Julia.. bevallen.. zullen we het samen doen ??? hahaha Hier geen teken van een naderende bevalling hoor, maar ja.. ik roep nog steeds 17 november dus......
@lissa echt he.. Want ze wilde weten hoe me bevalling was en blablabla Dus ik had gezegd ; heftig. Maar dat was blijkbaar niet genoeg haha
grrr kunnen mensen ook normaal reageren.. Tis echt te belachelijk voor woorden.. Ik heb ook iemand in mijn lijst die ik eigenlijk wil verwijderen, maar ben nog te soft om het ook te doen. Op alles wat ik zeg over mijn zwangerschap reageert ze met haar zwangerschapsklachten (van 2 jaar terug) Echt alsof mij dit nu interesseert.... Zij had het zwaarder en de klachten tja die had ze ook .. Vreselijk...... Maar ja.. Ik heb trouwens vanacht geslapen met polsbeschermers en mijn vingers doen een stuk minderpijn. Dus het scheelt wel. Er was nog iemand die er last van had.. Tis dus een goede tip.. X Lissa
Juliaaa ik miste je ook al gister, en zeker na je slijmprop dacht ik zou t?! Maar gewoon lekker chill gehad dus. Moet ook kunnen. BK wat balen dat je er nu zo mee zit, maar is ook logisch.. tis niet echt een mooie kraamweek geweest zo hé.. Hoop dat je t snel een plekje kunt geven en kunt genieten van je twee geweldige kids. Knuf. Ilona had het al gelezen van M. wat een rot bericht. Wat is nu de verwachting en wat voor draadjes heeft hij? Of weet je nog niet hoe of wat verder? Hier de voeding mja.. ik blijf gewoon 90+3 aanbieden. Hij drinkt gemiddeld dan zo'n 80 weg, maar soms ook maar 60. Volgens mij is het niet teveel als hij t netjes weg drinkt en niet spuugt. Gisteravond boden we hem 65 aan en hij dronk het weg, daarna nog flinke honger.. ja ik laat m dan dus niet liggen idd.. De speen helpt niet, dus lekker flesje bij. Heb friso extra gehaald voor in de ochtend en de avond eens izen of dat werkt, en ze gaf de tip om de difrax fles te gebruiken zodat hij minder snel drinkt, dus daar heeft hij vanmorgen 80 uit gehad (haha ik luister maar half naar ze xD). Lissa gewoon verwijderen wie je er niet in wil toch? Tis jou persoonlijke facebook dus waarom niet. Zag net bij Be ook al zon raar bericht op FB. Wat is dat nou toch allemaal. Hier een hoop "sensatie" mensen verwijderd, die nu ineens willen weten hoe t is omdat er een klein jongetje is, ga toch fietsen
Oh jullie hadden intussen al gepost haha.. Be ja ik denk ik ga niet reageren want tis jou prive, maar wilde toch laten weten dat ik je groot gelijk geef daarom alleen een like gedaan. Kom op zeg, net bevallen druk met je kindje en dan geen begrip krijgen dat je wat drukker bent.. pff..
joyce heel veel succes en duimduim lissa beter dat je hand wat beter voelt met dat ding! juliaaa wowzers wat een nacht.. irritant he! be sjemig wat een gezeik van sommige mensen zeg.. zag t ook staan. je hebt netjes gereageerd trouwens vind ik. goeie! nora ook al van die sensatiezoekers.. irritant zeg! hier ook sommigen die me stalken (fb en twitter) voel me soms net hun dagelijkse soap. god mensen als er wat gebeurt dan staat t er straks wel hoor! gelukkig ook mensen.die normaal een bericht sturen hoe het met mij gaat dat vind ik dan wel weer leuk!
Hahah jaah die vraag.. Is er al wat? of voel je al wat... Daar had mijn moeder een handje van.. Ik heb haar gelijk gezegd ermee op te houden.. want om dat nog zoveel weken te horen grrrrr
Mijn vriend begon een paar week geleden ook al, komt ie al, wanneer begint het. Echt verschrikkelijk. Maar hij wordt vooral gestalkt met berichtjes en vragen in de supermarkt, collegea, noem maar op dus wordt hij dáárdoor misschien wat opgejut. Hij is.de laatste dagen wel rustig hoor. Ik werd er op een gegeven moment zo kwaad van!! Sindsdien houdt hij zich in. Hij klaagt alleen over de hoeveelheid "belangstelling", en dat is prima want dat is idd irritant! Mensen krijgen het echt wel te horen als het er is!!
En was natuurlijk nieuwsgierig dus heb ook Facebook gecheckt. Wauw wat een bericht. Echt aso. Ontvrienden via de tel is niet moeilijk hoor, gewoon bij het profiel op het vakje vrienden drukken en dan 'verwijder als vriend'.. de allerlaatste optie. Ik heb er geen moeite mee om mensen te verwijderen. Laatst nog een oud klasgenootje die het prikbord volspamt met plaatjes en depressieve teksten. Aardige meid hoor, maar ik was daar zoo klaar mee. Ik heb het over 10 berichten achterelkaar in een paar minuten en dat dan 2-3 keer per dag. Als ik dan ff niet gekeken had stond mijn hele timeline vol met die rotzooi. Anyway, ga zo lekker ontbijten en misschien ff de deur uit.
En die kleine is zo belachelijk druk!! Het doet gewoon pijn. Of hij duwt en trekt mijn hele buik uit elkaar, of hij ligt doodstil. Dat ie stil ligt duurt alleen maar een paar minuten. Probeer hem aan te sporen eruit te komen, daar heeft hij ten slotte meer bewegingsruimte en heb ik er misschien minder last van.
Jeeeeeej alser plek is morgen word ik ingeleid!!! Om 6.30 uur ff bellen en dan hopelijk op naar t ziekenhuis! Ze heeft me nu ook gestript dus ben benieuwd! Ow ow wat een opluchting! Ik hoop op de 15de!
@be belachelijk op fb! Lekker je eigen ding doen en als mensen echt iets willen weten kunnen ze ook gewoon ff de telefoon pakken he! Trek er je nix van aan! @juliaaaa wil de joiwe er ook door je navel uit? Af en toe vind ik t wel lekker als ze zo druk is, maar af en toe is t ook echt te veel! @lissa fijn dat je geen last van je handen, had je die dingen al thuis liggem? @verwijderen ik heb er ook geen moeite mee, als t mij niet zint dan gooi ik iemand er gewoon af. Heeft er iemand ervaring met vliezen breken? Hoe gaat dat in zijn werk zonder dat er weeen zijn enzo?
@Joyce, ik heb daar geen ervaring mee. Mijn moeder wel. Die had weeën, maar die stopten. Toen heeft de vk haar vliezen gebroken, kwam ze in een weeenstorm en even later was mn zus er. Ze vond het een Hel!! Dus ik ben dr bang voor, sorry haha. Niet echt geholpen