Hey meiden, ben ik weer ff... Dat pilletje is niet sterk genoeg om mijn benauwdheid te onderdrukken met slaap.. Heb toch weer elk uur voorbij zien komen door een benauwdheid aanvalletje en heb 1x anderhalf uur geslaen door rechtop te gaan zitten slapen, wat een gedoe! Maar goed, nu kon ik wel ff bijlezen en reageren.. @Lady, Meis... ik snap je hoor, laat ik dat voorop stellen maar we houden vocht vast! Dat ben je binnen een week kwijt en de xtra kilo`s aan vet die dan overblijven raak je ook kwijt. Je bent een dame met pit en doorzettingsvermogen en ik ben ervan overtuigd dat dat helemaal goed komt! En je herinnert je mij nog?? Ik zat een week of 3 geleden op 30kg erbij en weeg me nu niet meer! Komt goed, gaat er weer af! @Jel, gecondoleerd. Jij bent de enige die kan beslissen of je gaat of niet. @BK, ik kan me zó voorstellen dat het zwaarder is de 2e keer... Ik kan me namelijk NIET voorstellen dat ik nu ook nog voor een ukkie zou moeten zorgen dus chapeau!! Nog heeeeeel ff meis! @Suus83, Hakken???? Loop jij nog op hakken?? Oh man... ben ik jaloers! @Joyce, wat fijn dat je een leuke avond hebt gehad met ml. Is altijd erg belangrijk in mijn optiek! Tja, hier alles nog wat onwerkelijk. Heb besloten er hier maar gewoon over te praten, er zit hier op zp een vriendinnetje van mij (jarenlang beste dinnetje geweest) waar ik sinds ik zwanger ben slechter contact heb (of eigenlijk geen) omdat zij al jaren probeert zwanger te worden van haar 2de en dat lukt niet. Ik heb haar verschrikkelijk gemist deze zwangerschap maar ze kon door alles wat er gebeurd is bij haar (ook nog tijdens mijn zwangerschap) het niet opbrengen mij te zien met mijn buik.. Snap ik rationeel ergens nog wel een beetje maar heeft me wel zeer gedaan want er zijn best veel momenten geweest waar ik haar nodig had tijdens deze horrorzwangerschap. Kans is aanwezig dat ze meeleest maar so be it. Bovenstaand weet ze en de rest leest ze dan maar hier... Ik ga gewoon volgende week bevallen.. het dringt nog niet door! En ik heb ook even getwijfeld mbt het inleiden. Had al eens eerder gezegd dat ik er geen voorstander van ben maar nu ik ziek van vermoeidheid ben, zo enorm benauwd elke keer icm met het verminderde vruchtwater/groeiachterstand minimij én het feit dat Crohn alweer een paar weken meer opspeelt en ik na bevalling m`n meds weer kan innemen heeft me doen beslissen het wel te doen. Ik zag net dat er gratis wifi is in het zkh dus ik kan contact houden en meelezen/schrijven. We nemen 2 laptops mee dus komt goed. VL gaat vanaf maandag vrij nemen en dan kunnen we los! Bedankt voor alle lieve reactie`s op FB! We moeten vandaag nog eea regelen maar kom er vast aantoe nog ff bij te lezen/schrijven dus tot later en fijne dag!
Aawh joyce lief van je thx Ja 37 weken alweer en voel me alweer wat beter, maar ik lig nog. Achja tis niet niks 1/3 in lichaamsgewicht aankomen en tot 32 weken geen kwalen, en nu ineens een protesterend lichaam. Denk dat het gewoon door de spanning van alles komt. Fijn dat jij een heerlijke avond hebt gehad met je vent! Praten is idd heel belangrijk en daar moet je tijd voor maken. Blijf dat doen he! Snow fijn dat je tijd kan maken voor de leuke sociale dingen met vriendinnen! Gelijk heb je! Geniet ervan. En ja die borrel gaat er vast een keer van komen Petrea, tis voor jou idd ook niet gemakkelijk geweest! En je bent 38.4 morgen, dus je mag nu ook zeggen, tis sloes!!! Vervelend van je nachtrust, want je heb echt rust nodig vrouw! Inleiden kan ook best vermoeiend zijn, dus vooral chillen dan en niet nog denken ik doe dit of dat ff! En betreft die vriendin. Jammer dat zij geen vriendin kon zijn, terwijl zij wel al 1 kindje heeft! Voor jou de eerste! Het geluk dat je nog mocht krijgen op je 38ste, had zij best wat meer kunnen steunen. Ondanks haar verdriet, beseft ze niet hoe rijk zij al is met 1 gezond kind! Haar verlies om het zo te laten lopen. Bee al uit bed gepleurd offuh lig je als een diva? Maytje bikkel! Borrelen en happuh tot half 2! Ik wou dat ik de fut nog had. Fijn dat het wel gezellig was. Zo dit hormonster is hopelijk weer een beetje geluwd! Wel vroeg wakker, maar doe vanmiddag wel een nappy!
Goedemoggel dames, Was ik weer ff. Jeetje was wel schrikken hoor gisteren maar gelukkig was alles dus wel goed met de kleine beeb. Volgens de vk van het ziekenhuis had ie gewoon een rustig dagje met bewegen maar hadden we een ctg van een 10 met een griffel. Gewoon rustig afwachten maar. Natuurlijk wel meteen alle opa's en oma's op de been en in de stress maar das gewoon super lief natuurlijk. @ petrea, heb je verhaaltje op fb gelezen en ik snap heel goed dat het nu klaar en sloes is. Je lichaam wilt gewoon niet meer en geeft je het signaal dat het klaar is. Je bent ruim voorbij de 38 weken dus het mag ook gewoon. Voel je daar dus niet schuldig over of wat dan ook. Probeer vandaag "gewoon" nog een beetje uit te rusten zodat je morgen goed aan de bak kan. Onze duimen hier draaien allemaal overuren en we kunnen niet wachten totdat we echt beebjesnieuws van jou mogen ontvangen. @jel, ik zou ook niet gaan. Ik had gisteren eigenlijk ook een begrafenis van een vader van 3 leerlingen bij mij op school. Die man was zeer ernstig ziek en is van de week in de herfstvakantie overleden. Ik voelde me zelf niet in staat om hier heen te gaan. Ik heb dit met collega's overlegd en die gaven ook duidelijk aan dat ik de enige ben die weet of het wel of niet kan. Dat geldt in jouw geval dus ook. Anderhalf uur rijden is niet niks in jouw positie, kies voor jezelf meid, er is niemand die je dat kwalijk zal nemen. @ hier, het rommelt al weer aardig vanochtend. Flinke buikkrampen gehad, rugpijn die op en af komt...miss dat het toch stilte voor de storm was en het gaat door zetten. I hope so......pffff....maar ach miss is de wens, de vader van de gedachte. Ik ga zo maar ff tv kijken of borduren en zo mijn gedachten verzetten. Anders blijf ik er maar mee bezig. later....................
Goedemorgen @Onzewens, spannend! Goed dat je afleiding zoekt, anders kan het heel lang duren. Hier onwijs keelpijn en last van mn darmen. Mijn keel.zeurt al.een poosje, maar nu doet het echt pijn! Morgen komt.de kraamzorg langs voor een voorgesprek. Vandaag ga ik helemaal niets doen. Behalve slapen
Goedemorgen! Wat een nachtwandelaars weer!! Meiden nog een beetje geslapen? @lady t is ook allemaal niet niks! En tuurlijk zijn er nog allemaal dingen zoals stess en spanning die meetellen! Maar wijffie t is nog een weekkie!!! Probeer nog ff van je rust te pakken en te relaxen. Boek een zwangerschapsmassage!! Is echt heerlijk, heb ik vorige keer ook gehad, daar word je echt relax van! @petrea jeejtje dat is een verhaal..... Ik snap wel dat een wens voor een tweede net zo groot kan zijn als voor een eerste, maar om je beste vriending er voor aan de kant te zetten. Kan me voorstellen dat je der heel erg gemist hebt deze zwangerschap! Maar t einde is in zicht voor jou!! En leuk dat je internet hebt, kunnen we je bevalling live volgen @maytje jij dus ook een lekker avondje gehad! Mooizo, en idd tot half 2 dat zou ik ook niet volhouden! Bikkel! @onzewens rommel de bommel!! Spannend! Ik hoop dat t doorzet! @juliaa beteschap!! En van de kraam komen ze wel laat zeg! Maar slaapse vandaag! Vandaag gaat vl hier aan t werk en me dochter is nog bij mijn zus, dus rustig dagje voor mij. Beetje opruimen enzo.
Spannend onze wens! Ik zie net dat ik vergeten was op jou te reageren, moet heftig zijn geweest gisteren. Lig je ineens in het zkh voor een CTG maar gelukkig was ie dus helemaal goed en maak je het nu helemaal spannend! Hou je haaks!
@Joyce, ja vind het ook erg laat. Maar ze komen altijd rond deze tijd. Ze had woensdag al willen komen maar toen kon ik niet. Jij ook een lekker rustig dagje!! Wauw spannend weer die ontwikkelingen (Facebook) Ben heel benieuwd
Ja weet je, straks hebben ze er en broertjes/zusje bij en dan zijn hun het snel kwijt. Maar nu is het voor onze gemoedsrust ff rot! @be: nou idd dat stomme bed. Ik ben 174 maar met ie BI is het echt een ramp! En dan nu met dat knisperding eronder! Aaaaah! @jindster: bedacht met ons houten keukentrappen. Misschien moet k die eens naast m'n bed zetten haha. @snow; Seat Leon hebben wij ook lang gehad. Super auto! @lady: wave meid! Nog ffkes. Wat lijkt me het heerlijk om een datum te hebben waar je naar uit mag kijken. Je lieve meissie heeft het iig goed naar haar zin in je buik! En idd die kilo's, eraf voor je het weet! En ff via hier succes voor Nora! Pfff is ook niet niets! Hier mocht ik lijven liggen van manlief, heerlijk.... Aangezien ik vanacht weer een keer of zes eruit ben gegaan. Dat breekt me zo op! Heerlijk weekend zo nu manlief geen band repetities meer heeft tot na de geboorte! Kan ie me helpen en das heerlijk! Nu ff ontbijten!
Waveeee voor lady !!!!! @lady nee niet uit bed gepleurd haha .. Ik ging gewoon zoveel mogelijk naar t midden ..Ml had t wel Wat krapper zo aan zijn kantje haha @patrea spannend he Pff !!! Maar ook super leuk dat je gewoon je kleintje vast hebt volgende week ! Mr wel jammer van die vriendin @bk ja dat kan ik me voorstellen met bi is t ook een hele tocht om op dat bed te komen. @hier ik lig nog in dat hoge bed haha tv'tje aan .. Wachte tot ML klaar is met douchen zodat ik kan We hebben een verjaardag vandaag van z'n nichtje ! En verder rustig hier ...
Hallo dames... Be goed geslapen dus in je hoge bed Wow pwtrea zo spannend!!! Bijna Is t zover... ik ben ook geen voorstander v inleidenmaar zoals je je nu.voelt. ben zo benieuwd.. wel vervelend verhaal v j vriendin.Zkr als je dr nodig bent en ze iscer nie En hakken tja slim wast nie dus. Dus die gaan nie meer aan... Lady fijn dat t beter ff gaat. Meid je laatste week ook. Is altijd zwaar. Onze wens jij kan t bestbestbhepalen hoe je je voelt...
Goedemorgen deze morgen! Hier net uit bed, heerlijk geslapen. Hoewel.... wel anderhalf uur wakker gelegen vannacht... en 2x wezen plassen. @ moeder stiefmoeder, ik denk er nog over na en heb het er met ze over... @ Jindster, dit kleine meisje doet me inwendig soms ook zeer... Dus herkenbaar, haha. Vanmorgen werd mijn meissie wakker met de hik, zo schattig. Mijn man kan dat dan ook duidelijk voelen. We maken er elke keer al grapjes over dat ze die gulzigheid van mijn man heeft... @ Snowbird, wat lekker en leuk dat je naar Sanidrome bent geweest en je vriendinnen veel gezien hebt. @ Maytje, ja eerst idd de minipil bij borstvoeding. Wat zit daar dan anders in dat je die wel mag bij de bv? Is dat dan een hele lichte pil? @ Petrea, wat naar dat die benauwdheid aan blijft houden. Aan de ene kant begrijp ik je vriendin, wat betreft het niet kunnen zien van zwangere buiken etc... heb dat namelijk zelf ook gehad toen ons meisje was overleden. Het hele jaar 2011 had ik een grote afkeer van alles wat met baby's en zwangeren te maken had. Had het daar erg moeilijk mee en ontweek ze zelfs. Maarja mijn situatie is dan ook niet te vergelijken met die vriendin. Zij heeft al een kind en de tweede wil dan jammer genoeg (nog) niet lukken. En aangezien het voor jou de eerste is, is het van haar wel jammer en wat egoïstisch om dan niks te laten horen. Je had haar nu juist zo nodig. En het lijkt me pijnlijk voor jou. Sterkte!!! Ja handig he, wifi in het zkh. Heb ik daar ook als het goed is, dus de laptop gaat ook gewoon mee. @ Onzewens, fijn dat je collega's ook begrip hadden voor jou om niet naar de begrafenis te gaan. Die anderhalf uur rijden is ook nog een groot stuk over de snelweg van Groningen tot aan Zwolle. Dus tis gewoon ver... @ Juliaaa, beterschap en slaapze vandaag. @ Joyce, geniet van je rustige dagje. @ BK, wat lief van je man dat je mocht blijven liggen. @ Be, veel plezier op de verjaardag. @ 1 iemand uit dit topic gaat gewoon bevallen vandaag. Hopelijk gaat alles goed. Dat het met bloedverlies begon is wel zorgwekkend vind ik. En het is een klein beebje. Maar hopelijk komt daar alles goed... Mijn duimen draaien. @ Hier, halverwege dit verhaal gilde ik het uit, want wat zag ik ineens vanuit mijn ooghoek? Er liep een hele dikke spin in de vitrage. Dus ik vroeg mijn man om even mee te werken dat beest weg te halen. De hond houd van spinnen dus wilde dat hij de hond oppakte en mee nam naar het gordijn. Maar meneer bleef op zijn gat zitten en dom lopen doen, en ik ben toen enorm uit mijn slof geschoten. Ik heb gegild tegen hem en gezegd dat ik zwanger ben en hij mij moet helpen. Maar hij deed er erg lacherig over, heel flauw. Had het idee dat de baby daarna ineens erg rustig was van schrik. Maar nu trappelt ze al weer. Maar dat moet mijn man me niet weer flikken. Ik ben inmiddels verhuisd met de laptop naar de andere hoek van de kamer en ik keer niet eerder terug naar de bank, totdat ik weet dat die enge spin weg is. Mijn man heeft het weer goed gemaakt, maar ik kon hem de nek wel omdraaien! Grrrr....... Hij gaf toe dat hij ook een beetje bang was voor de spin. Mietje... Hier vandaag geen wilde plannen maar lekker relaxen. Fijne dag allemaal.
Die arme hond van ons durft nu al een hele tijd niet in mijn buurt te komen. Volgens mij denkt ze dat ik boos op haar ben. Ze zit de hele tijd stom naar me te kijken vanaf een afstandje.
Hahahahaha jel!! Zou ik net zo goed kunnen doen! Ik ben echt als de schijt voor spinnen, en als mijn man dan waagt te blijven zitten, of af en toe net te doen of ie achter mij aan komt....... Owwwwww daar kan ik zo pislink om worden!! Word gewoon boos nu ik er aan denk
Haha Joyce, ik kan er nu wel weer een beetje om lachen, maar ik was net ook pislink. Waar zou die engerd nu zijn? Ik vermoed achter de verwarming of zo, want mijn man heeft de bank naar voren geschoven, waar ik altijd op zit normaal, en daar zat ie niet onder...
Oohhh jel bahhh nou ik ben ook echt heel benauwd voor spinnen vooral die megadikke huisspinnen... Ik zou ook.woest zijn als mijn vent hem niet dood maakt (of iig weghaalt) Poeh wel lekker geslapen mag ook wel na zo laat erin te liggen.. Vanmorgen nog lekker samen met vriend genoten van kleine trappelende voetjes nog eventjes! Idd spannend vandaag op fb..!!