Zo, alweer bijna thuis. Onderweg heeft een hond mijn broek fijn vies gemaakt met zijn natte poten. Een lichte broek dus beetje jammer. Wel een ontzettend schattig beestje. Helaas gisteren net een wasje gedraaid en mn andere broek zit nog in de was. Zo jammer dat ik maar 2 lange broeken heb. Ga ook niet meer bijkopen haha. Ben mn kleding nu wel zat, wil weer wat nieuws!!
suuuperwave voor snowbird!!! joyce heel veel succes!!!! nora aah klinkt gezellig zo met je mannetjes in bed! hier ook moe.. slechte nacht wewr.. alles doet me zeer.. over een uurrje richting gyn..
eindelijk weer eens tijd om bij te lezen. De jongedame ligt te drinken, en haar grote broer is een dagje naar het kdv. Dat komt goed uit, want volgens mij zijn wij toe aan een regeldag... ik ben al bezig met de 5de voeding van vandaag, vannacht dus niet veel geslapen. Maar toen ik net alle zwangerschapsklachten en bevallingsverhalen las was ik toch wel heel blij dat ik dat al gehad heb. alle meiden die inmiddels bevallen zijn; gefeliciteerd!!! alle meiden die nog moeten; succes met de laatste loodjes!!
Wave voor snow !!!!! @mandy haha zo dat gaat lekker ! Hier juist net zelf maar 1 tiet gekloft want die stof op knappe en mevrouw wilde niet meer -__- Dat is dan goed toch ? Om t af te kolven ? Anders neemt de productie toch af ? Tenminste dat las ik ..
denk dat het goed is idd behappy! oke bij de gyn was alles goed, ctg helemaal in orde dus dat was fijn, baarmoeder geeft geen activiteit (had niet anders verwacht) maar haar hartslag was super. De echo ook liet nog voldoende vruchtwater zien. Ben weer gestript.. en heb nog heel ff om het zelf te doen want morgen mogen we ons melden voor het inleiden
Ook hier nog een keer succes Joyce!! zo... het fenomeen stuwing gisteren ook ondervonden... gelukkig is het nu niet meer zo pijnlijk. langleve kolven en een lekker gulzig drinkende meid! oja en natuurlijk nog een foto spam:
Maytje, oeoeoe spannend!! Zet em op!! Hoe laat mag je je melden? Al.de hele dag menstruatie.achtig gevoel maar niets serieus. Dadelijk ff stofzuigen (na de strijk) en dan stukje wandelen.
lieff beckje!!! thnx meiden ben best opgelucht moet ik zeggen! kwart voor 7 worden we verwacht.. hopelijk kunnen ze mn vliezen breken.en.hoef ik geen gel maar ze verwachtte dat ze wel konden breken. dan infuus en ukje een draadje op t hoofdje.. zelfde als joyce denk ik! maar of ze moet zich vandaag nog uit zich zelf aandienen.. maar goed dat verwacht ik dus niet
spannend zeg! hier wilden ze ook een gel gebruiken, maar was ook niet nodig. hoop voor jou dat het ook gewoon zoveel mogelijk spontaan op gang komt