November 2012 mama's deel 4!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door NathalieD, 19 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Juliaaa

Juliaaa Fanatiek lid

25 nov 2011
    1.102
    0
    0
    N-H
    Uitgerekende datum
    5 November --- Maytje: 1e kindje
    8 November --- Heyitsme: 1e kindje
    11 November --- Missillie: 2e kindje, zkh bevalling
    15 November --- Snowbird: 1e kindje
    18 November --- Jindster: 1e kindje
    18 November --- Juliaaa: 1e kindje
    26 November --- Cjb: 2e kindje
    29 November --- Lissa80: 1e kindje, zkh bevalling

3 meisjes, 3 jongens
    1x verrassing

Bevallen
    10 Oktober --- Ikke175: van twee dochters (1640 gr & 1775 gr) met 35+0 wk
    21 Oktober --- Nora86: van een zoon (2025 gr) met 34+0 wk
    25 Oktober --- Onzewens: van een zoon (3765 gr en 50 cm) met 38+6 wk
    26 Oktober --- Petrea: van een dochter (3970 gr) met 39+2 wk
    28 Oktober --- Jel: van een dochter (3545 gr) met 38+3 wk
    29 Oktober --- Hilli: van een zoon (3805 gr en 55 cm) met 39+1 wk
    29 Oktober --- Suus1982: van een dochter (3360 gr) met 40+0 wk
    30 Oktober --- Siep81: van een dochter (2875 gr) met 39+3 wk
    1 November --- BurningKarma: van een zoon (4300 gr) met 39+0 wk
    2 November --- Ladylola: van een dochter met 38+5 wk
    6 November --- Suus14: van een dochter met 39+1 wk
    6 November --- Behappy: van een dochter (3010 gr) met 39+4 wk
    9 November --- NathalieD: van een dochter (3710 gr) met 40+3 wk
    9 November --- Mama88: van een dochter (4238 gr en 56 cm) met 39+4 wk
    10 November --- Patje20: van een zoon met 38+6 wk
    11 November --- Beckje: van een dochter met 40+1 wk
    12 November --- Suus83: van een dochter (3320 gr en 50 cm) met 41+2 wk
    12 November --- MandyM: van een dochter (2890 gr) met 41+3 wk
    15 November --- Joyce86: van een dochter (3610 gr) met 39+1 wk

15 meisjes, 5 jongens

2. Behappy

Behappy Niet meer actief

Jippieee joyce !!!

En maytje zet hen op !!

@julia heb jij een beetje last van nesteldrang ? Haha

3. Juliaaa

Juliaaa Fanatiek lid

25 nov 2011
    1.102
    0
    0
    N-H
    ;) ik weet niet of het nesteldrang is. Ik ben sowieso al niet van het stilzitten, en nu word ik helemaal gek!!
    Lekker muziekje op en poetsen maar! Woonkamer is klaar, straks ramen van de kinderkamer en de slaapkamer.
    Nu eerst thee!!

Ik dacht dat de ramen heel vies waren, maar dat is de buitenkant. Zal es kijken wanneer ze voor het laatst geweest zijn, want we betalen er wel voor.

4. missillie

missillie Fanatiek lid

12 dec 2008
    1.258
    0
    0
    Gelderland
    Hier net terug van de gyn inleiding word volgende week vrijdag en maandag ctg.

Toch liever dat het spontaan gaat komen .............

5. Jindster

Jindster Actief lid

10 aug 2011
    412
    0
    0
    NULL
    rotterdam
    Morning!

@joyce jaaaaaa gefeliciteerd!!

@vandaag maytje succes!!

@juul lekker he dat poetsen hier ook last van idd muziekje op en gaan! Balen van je oorbel hoop dat je het snel vond zou zonde zijn!!

@nora lekker kroelepoelen met je mannen heerlijk hoor!!

Ahh de lijst is weer een stukje kleiner!! Juul wanneer mogen wij nou!!! Sjoek sjoek hebben wij de trein gemist??

Hier vannacht beroerd geslapen veel krampen gehad en menstruatiepijntjes maar na het plassen is het weg!! Zo vaag! Lig nog wel in bed zal er zo eens uitgaan en de bovenverdieping stofzuigen! Misschien helpt het! En ik heb me toch een trek in een frikandel speciaal HMMMMM!!!!! Lekker!!!

6. Jindster

Jindster Actief lid

10 aug 2011
    412
    0
    0
    NULL
    rotterdam
    @mis hier graag ook dat het spontaan zelf komt maar ik heb er een hard hoofd in hoewel de kleine wel steeds meer gaat rommelen! (Nog meer)

7. Juliaaa

Juliaaa Fanatiek lid

25 nov 2011
    1.102
    0
    0
    N-H
    @Mis, ik hoop ook voor je dat het spontaan komt, vast wel. Lijkt mij ook prettiger dan inleiden. Had je al besloten waar je wilt bevallen?

@Jind, treintje rijdt hopelijk schiet ie gauw op!!!
    Hier ook steeds meer gerommel. Had gisteren het gevoel dat ie nog dieper ging liggen. Maar als ik de vk de afgelopen weken moet geloven lag ie al heel diep.
    Dinsdag afspraak bij de vk, hoop zo dat ik niet heen hoef :p

Nog een kopje thee en plannen gewijzigd. Eerst de vissen verschonen, dan kan mn vriend nog ff helpen want hij moet dadelijk werken.

8. snowbird

snowbird Actief lid

4 feb 2012
    234
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ohh de lijst wordt echt steeds korter!! We blijven nog maar met een klein clubje over!
    Heyitsme was ook al bevallen toch? Maar ze heeft het hier niet officieel gemeldt..

@missillie: jij wordt dus pas echt bij 42 weken ingeleidt? Hoop voor je dat het spontaan begint, net zoals bij de rest hier en bij mezelf :D

@juliaa: klinkt wel als nesteldrang haha, ik word ook een beetje kriegel van dat niks doen. Maar kan niet zoveel ivm pijn in bekken en liezen. Meestal doe ik overdag niet veel maar kom eind vd middag/ begin avond pas een beetje op gang haha. Ga dan opeens vanalles opruimen en schoonmaken.

Hier vannacht op zich goed geslapen maar moet nu echt om de 2 uur eruit om te plassen! Om 23-1-3-5-7-9 uur! Toch ook niet meer normaal :S

9. missillie

missillie Fanatiek lid

12 dec 2008
    1.258
    0
    0
    Gelderland
    #2629 missillie, 16 nov 2012
    Laatst bewerkt: 16 nov 2012
    Jindster daar had ik gisteren ook erg zin in hmm .....

Juliaaa ja ik beval in t ziekenhuis .....

Snowbird ja laat he pfff.....ik wil dat t spontaan gaat komen

Hier verlies wel heel veel slijm nu echt kloders snoterige structuur maar dat zegt niks helaas of wel?

10. Nora86

Nora86 Fanatiek lid

17 mrt 2006
    4.738
    0
    36
    Hahahah moet zo lachen om jullie actieve kippetjes, vooral Juliaaa en Jindster dus.. beetje nesteldrang idd of gewoon nog lekker actief heerlijk.

MIss nee dat zegt niets, dat verloor ik vanaf ergens rond de eind 20 weken al (of was t begin 30! naja evengoed). Maar het kan ook weer wel wat betekenen leuk he zon vrouwenlichaam. Je bent ondertussen wel aan de beurt ook he met je 40+6 :(

Jindster een frikandel speciaal haha wat let je?! :D

Ga ook maar even aankleden zit nog in pyjama das echt voor t eerst in lange tijd. Straks weekboodschappies doen voor t eerst met die kleine, ben benieuwd of ik m nou op de kar gefrot krijg of niet (gezien de berichten bij Jel over de cosi op de kar ben ik gaan twijfelen of ik t nog wel durf...)

11. missillie

missillie Fanatiek lid

12 dec 2008
    1.258
    0
    0
    Gelderland
    Nora hm jammer........

Maytje hoe ver zul je al zijn nu........?

12. Nora86

Nora86 Fanatiek lid

17 mrt 2006
    4.738
    0
    36
    Ze is iig heel hoog.. hahahah ;-P

En ja das jammer he dat je daaraan niks kan merken.

13. Behappy

Behappy Niet meer actief

@miss hoop ook dat t spontaan komt ! Ik duim wel voor je hihi

@juliaa haha je bent in iedergeval lekker actief..
    Dan gaat de tijd wel lekker snel.

@maytje ja ben ook wel benieuwd haha !!

De lijst schiet al aardig op he .. Straks dan ebben we allemaal onze baby's !

J. Doet een tukkie en ik ga ff met der mee doen .. Heb eigenlijk weinig dutjes gedaan sinds ze geboren is .. Merk dat ik nu toxh echt ff moet uitrusten :) sleepy time !!

14. Juliaaa

Juliaaa Fanatiek lid

25 nov 2011
    1.102
    0
    0
    N-H
    Jaaaaa oorbel gevonden!!
    Waren iets van 90 e, heb ze al lang, maar toch zonde als ie kwijt is. Vriend weer pissig natuurlijk want ik raak altijd alles kwijt op een stomme manier.

Maar hij is terecht. Lag onder het bed. Gelijk alle zooi eronder vandaan getrokken en toen zelf onder het bed gekropen om te stofzuigen :s toch nesteldrang denk ik haha. Wel handig die klossen, nu paste ik er met buik makkelijk onder!

Spullen voor de bevalling ook netjes klaargezet onder het bed (extra kussens, emmers, etc.) Dus kom maar op met die weeën!!!

15. snowbird

snowbird Actief lid

4 feb 2012
    234
    0
    0
    NULL
    NULL
    @nora: succes met boodschapjes doen!

@be: gewoon je rust pakken idd, zeker als je bv geeft heeft je lichaam het hard nodig!

@juliaa: fijn dat je oorbel terecht is! Haha die nesteldrang, hier net ook weer de binnenkant van de badkamerkasten uitgedaan.. was nog niet eens echt nodig maar wil dat alles gewoon schoon is.
    Ga jij trouwens thuis bevallen?
    Wel slim om vast extra kussens neer te leggen, ga ik ook zo doen :)

16. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

27 jan 2010
    3.024
    138
    63
    NULL
    noord brabant
    Goedemiddag ben ik weer ff!!

Gister dus bevallen van een dochter!!! De bevalling was eeeecht niet leuk... zal snel mijn verhaal eens opschrijven. Nu nog een nachtje in het zh omdat ik koorts heb gehad en antibiotica tijdens de bevalling dus willen ze J. Extra in de gaten houden.
    Hier natuurlijk van alles gemist....
    @maytje zet em op!!!!

@ die nig moeyen bevallen..... succes :(
    Nee grapje, t valt mee...:)

Gelukkig hier niet echt ingescheurd, alleen van binnen drie hecyingen maar ik voel der nog niet veel van.

@lissa jij morgen toch?? Ik heb de weeen doorgestuurd!!! :) :)

17. Juliaaa

Juliaaa Fanatiek lid

25 nov 2011
    1.102
    0
    0
    N-H
    @Snow, ik hoop idd thuis te kunnen bevallen. Extra kussens lijkt me wel lekker bij het als ik in bed wil zitten. Wij hebben geen luxe bed waarbij je het hoofdeinde omhoog kunt zetten.

@Joyce, nogmaals gefeliciteerd en ik ben ook benieuwd naar je verhaal. Bevallen is niemands hobby denk ik en ook minder leuke verhalen horen erbij. Mij maak je er iig niet snel bang mee :).
    Jammer dat je nog even moet blijven, maar wel fijn dat ze je kleine in de gaten houden.

18. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

27 jan 2010
    3.024
    138
    63
    NULL
    noord brabant
    Gelukkig maar Juliaaa!

Wat me gewoon echt is tegengevallen zijn dingen als t infuus, ruggenprik, koorts krijgen, geen persweeen. Maar de weeen opzich waren goed weg te puffen. En als ze dan eenmaal op je buik ligt is t echt zooooooooo geweldig!!

Nou morgen hopelijk naar huis.

19. Behappy

Behappy Niet meer actief

Heerlijk joyce ! Eindelijk je meisje in je armen :)

Hier een uurtje rust kunnen pakken .. Mevrouw is nu wat vaker overdag wakker ..

Pff ik heb 1 pijnlijke tiet .. Denk dat ie goed vol zit

20. NathalieD

NathalieD Fanatiek lid

17 dec 2009
    2.534
    0
    36
    Hier gaat het helaas niet zo goed. Sinds gister flinke borstontsteking, en hoge koorts. Vanacht is de huisarts geweest. Krijg nu antibiotica. Ben er echt ziek van. Moet nu volledige bedrust en krijg 2 dagen extra kraamzorg dit weekend. Gelukkig doet Hailey het wel goed. Hopelijk ben ik maandag weer beter want dan zal ik toch echt voor 2 kinderen moeten zorgen zonder hulp.

Deel Deze Pagina