Joh wat rot! Ik hoop dat je snel beter bent! Hier et lekker pizza besteld. ML is naar zn band en kleine meid heeft op het openingsfeest van mn werk poffertjes op dus die gaat zo lekker naar bedje toe. Kleine man ligt met grote ogen zn box te bekijken, die is ook moe denk ik. Ik ook want was mee gegaan aar het feest. Al die ouders en collegas, erg gezellig maar het vergt dantoch ook een hoop merk ik! Ff de boel bijlezen!
@joyce; gefeliciteerd nogmaals! En inderdaad dat moment op je buik is geweldig! Er valt niets mee te vergelijken. @be: ja nog ff en iedereen is mama of weer mama. Gek idee zeg! Lekker rustig aan! @Juliaa: fijn dat je het gevonden hebt! @maytje; ben benieuwd hoever die is!
Hoi!!!! Ben ik weer online hier... Ik merk dat ik een beetje in het ritme begin te komen. Tis wel een druk levendje, want je hebt naast al het voeden, knuffelen, verzorgen, dutten en visite ontvangen ook nog een huishouden te runnen. En al het andere zoals boodschappen dat gebeuren moet. Maar ik doe het allemaal met veel plezier. Ben benieuwd hoe het met Maytje gaat die zo stoned was, haha.... hopelijk ligt ze nu te genieten van hun kindje. Verder hoeven er echt niet veel meer he? Je kunt wel merken wie nog moeten, want die zijn hier nu het meeste online, haha... @ Nathalie, wat naar dat je die ontsteking hebt. Veel sterkte daarmee. @ moment op de buik, mooi he? Dat was zo emotioneel vond ik. Een van de verpleegsters heeft ook een foto van mijn gezichtsuitdrukking gemaakt op het moment dat ze uit mijn buik kwam en er op werd gelegd. Je ziet echt de emoties.... Ik sla mijn hand voor mijn mond.... Zo bijzonder was dat. Iets waar ik bijna 4 jaar naar uitgekeken heb. En dan die keel die ze direct opzette.... Heerlijk, daar hoopte ik ook zo op. Ik zal af en toe meelezen maar het gaat me soms echt te snel nu hoor. Eerst had ik alle tijd van de wereld maar nu echt niet meer.
Ja, lekker hmmm... Als ie aan komt! Heb ruim een uur geleden besteld! Lol Heb gebeld hij is onderweg... Mag ook onderhand.
Mmm eet smakelijk.... Tis moeilijk typen nu. Mijn meisje ligt languit op mijn schoot te slapen. Zometeen kijken naar Politie Antwerpen. Dat kijken we altijd op vrijdagavond... Zit er klaar voor...
Heee ik moet niet meer maar ben ook veel online! ;-P Eetze, als je pizza eindelijk arriveert. Nathalie sterkte met je onsteking bah.. dat lijkt me zo zwaar pijnlijk
Welterusten lieverds!! Hier alles rustig in het buikje. Ik verwacht babynieuws van Maytje, miss en snow!! En Jind mag natuurlijk ook
@joyce: ben benieuwd naar je bevallingsverhaal! Hoe kwam het dan dat je koorts kreeg en antibiotica moest? @juliaa: ik ga dan niet thuis bevallen maar die extra kussens lijken me ook wel fijn in de kraamweek, dus ga ze ook vast klaar leggen @nathalie: wat balen zeg van je borstontsteking! Geef je ook bv? Kan dat gewoon doorgaan? Heel veel beterschap en hopelijk ben je maandag beter!! @Jel: leuk dat je er weer bent! En fijn dat je in een ritme begint te komen. Lijkt me best lastig allemaal in het begin. Mooi hoe je dat moment beschrijft dat je meisje op je buik kwam! @bk: nog lang moeten wachten op je pizza? @juliaa: weltrusten! Ik verwacht ook babynieuws, vooral van maytje! Ben zo benieuwd.. het duurt lang! @hier: nog geen tekenen van een naderende bevalling Wat een bijzondere periode is dit he.. je zit maar te wachten, in een schoon en opgeruimd huis. Je kunt niks plannen, mijn agenda is gewoon leeg! Heel apart, dat komt nooit voor. En iedereen die je belt neemt heel enthousiast de tel op omdat ze denken dat je bevallen bent. Of ze bellen juist niet omdat ze bang zijn dat je net bezig bent
@nathalie ah nee he heel veel sterkte hopelijk knap je gauw op. @snow ja dan is t wachten wel Vervelend ! En idd bij ieder belletje denken ze gelijk dat je bevallen bent haha .. Wie weet begint het gauw , stilte voor de storm . Vandaag J. In Bad gedaan .. Nou daar is ze het dus echt niet mee Eens .. De tummy vind ze veel beter .. Maarja ik vind dat ding zo onhandig .. En kan der haren er ook niet echt in wassen .. Hoe doen jullie dat ?
Jaaaaa maytje is bevallen!! Van harte gefeliciteerd meid! @Be: ik zou denk ik haar haartjes gewoon wassen met een nat washandje, die kleintjes worden toch niet echt vies. En dan 1x in de zoveel dagen wel in bad of met jullie onder de douche, en dan kun je de haartjes wel afspoelen. Ik las ergens dat het sowieso niet nodig is om je baby vaak te wassen met zeep/wasgel, is niet goed voor hun huidje. Het wachten ben ik verder nog niet heel erg beu hoor, wil wel heel graag dat ze komt maar probeer ook nog te genieten. Zo relaxt als ik het nu heb komt heeeeeel lang niet meer terug Au au au mijn ukje trapt me weel helemaal bont en blauw van binnen. De voetjes komen bijna door mijn buik naar buiten. Ze is echt altijd 's ochtends rustig en 's avonds druk, ben benieuwd of dat straks ook nog is
@snow hier was t de eerste 24 uur precies zoals bij mij in de buik. Nu, deze nacht, is t al helemaal anders en slaapt ze tussen de voedingen. Ze heeft vandaag echt al 10x een schone luier gegad omdat ze zoveel poept!!! Iemand nog tips tegen pijnlijke tepels???
Jeej, gefeliciteerd Maytje. Pfff zo rustig als het gisterenavond was, zo'n last heb ik nu. Giga voorweeen!! In deze mate heb ik het al eens eerder gehad en toen zette het ook niet door . Zo weer proberen te slapen. @Snow, een goede instelling idd. Ik ga dat ook proberen. Van een lege agenda word ik kriebelig, ik heb altijd wel wat. Laat ik er maar van genieten want binnenkort is het lang niet meer zo schoon en rustig als nu. @Miss, jij gaf ooit eens aan wel in de fb groep te willen. Joyce zei dat je haar mocht Pben zodat ze je toe kan voegen... Nog gedaan? Als je nog wilt mag je mij ook je fb pben, dan voeg ik je toe.
Goedemorgen, Het is alweer afgezakt, maar slapen lukt nog niet. Ga zo wel weer ff liggen. Nu eerst een ontbijtje want heb honger!!
Snow; ja was er pas om half negen. Ongelooflijk. Volgens mij was ie de weg kwijt! Be; idd met washandje doe ik het altijd. Beetje shampoo uitwrijven en met het washandje schoonwrijven. T. Vind bad vreselijk maar de douche geweldig! Zo kleine meid met papa naar peuterdans en ik ga met mn man even wat boodschapjes halen voor de intocht. Lekker peppernootje en warme chocolademelk.