November 2012 mama's deel 4!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door NathalieD, 19 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Behappy

Behappy Niet meer actief

Thans voor de tips !

@julia balen dat t weer afgezakt is !

@joyce haha die van jullie ook al ?
    Hier ook .. In 1,5 week ook 1,5 pak luier er doorheen ..ze poept echt veel haha

@bv had nog een vraagje..
    De zuigbehoefte van J. Lijt groter te worden..
    Als ik haar heb gevoed en in bed leg dan begint ze gelijk weer te zoeken naar iets waar ze op kan sabbelen , dus dan bied ik nog een keer me borst aan voor het geval ze nog honger heeft ofzo maar die pakt ze dan niet , dus vannacht was ik een uur ofzo met mn vinger bezig en op een gegeven moment deed t gewoon pijn !
    En telkens als ze sliep en ik hem eruit haalde werd ze weer wakker.
    Toen heb ik dus een speen gegeven en daar zoog ze lekker op en is toen ook in slaap gevallen.
    Nou weet ik dat ze et afraden met bv geven..
    Maar als ik het haar alleen aanbied op de momenten dat ze zuigbehoefte heeft .. Kan het dan wel ? Of alleen savonds als ze in bed ligt ? Help ! :(

2. missillie

missillie Fanatiek lid

12 dec 2008
    1.258
    0
    0
    Gelderland
    Goedemorgen dames.....

Maytje nogmaals gefeliciteerd met jullie dochter.

Juliaaa ik zit al bij de fb club .......maar nog bedankt

Be ikdeed dat ook zo geven alleen als ze behoefte had maar ze raken er wel gewend aan.

Hier niet heel veel gebeurd vannacht helaas........:(

3. Juliaaa

Juliaaa Fanatiek lid

25 nov 2011
    1.102
    0
    0
    N-H
    Haha, ok miss, fijn. Ben kwijt wie nou waar zit maar en had het ff gemist dat je toegevoegd bent.

Nog ff geslapen maar heel raar gedroomd. Voel me nu ook niet meer uitgeslapen dan net ofzo.

4. Juliaaa

Juliaaa Fanatiek lid

25 nov 2011
    1.102
    0
    0
    N-H
    Of was het helemaal iemand anders die vroeg over fb. Anyway :)

5. Lissa80

Lissa80 Bekend lid

25 mrt 2012
    525
    0
    0
    Utrecht
    Hoi Allemaal,

Ben er nog hoor en ook met een dikke buik helaas... IK WIL BEVALLEN..
    Ik heb in de ochtend zoveel pijn aan mijn schouder en handen door het vocht.. heel vervelend...

Verder weinig energie, dus veel lui op de bank... Vandaag ga ik wel proberen een stukje te lopen eens kijken of dat de weeen opwekt...

Hoop dat verder met alle ukkies het goed gaat.. In en buiten de buiken natuurlijk...

X Lissa

6. snowbird

snowbird Actief lid

4 feb 2012
    234
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen!

@joyce: ok dus het ritme wat ze in de buik hadden kunnen ze ook snel na de geboorte weer veranderen.. Ben benieuwd hoe dat bij onze uk gaat dan :)
    En pijnlijke tepels ai das niet fijn! Geef je bv? Ik heb nog geen ervaring maar weet van de cursus, en het boek over bv wat ik nu aan het lezen ben, dat pijnlijke tepels duiden op verkeerd aanleggen..

@juliaa: jammer dat de voorweeen niet hebben doorgezet. Ik had er vannacht ook één, denk dan gelijk 'zou het beginnen??' Maar helaas..

@bk: veel plezier met kijken naar de intocht! Klinkt wel goed met die pepernootjes en warme chocomelk! Hier gaat de intocht aan ons voorbij, dat komt over een paar jaar wel ;)

@Be: ik weet ook geen antwoord op jou vraag, dus ben ook benieuwd! Speentjes raden ze idd af in het begin maar ja, wat moet je dan? Wat wel 'gevaarlijk' is als je aan speentjes begint, dat ze echt nooit meer zonder willen. Ik ken iemand en haar kindje begint 's nachts elke keer te huilen als het speentje uitvalt, dus zij is ook tig keer per nacht wakker om dat speentje terug te stoppen..

@Lissa: balen van je pijn aan schouder en handen! Ik hoop voor je dat jij niet heel ver overtijd gaat want dan gaat het nog lang duren..

@hier: ml is even aan het werk, eens kijken wat we vanmiddag gaan doen.. Wil er eigenlijk wel ff uit.

7. Lissa80

Lissa80 Bekend lid

25 mrt 2012
    525
    0
    0
    Utrecht
    Zo even een kleine 20 minuten gewandeld. langer hou ik niet vol met mijn bekken. Twas wel even lekker.. Lekker koude wangen nu..

Balen he die oefenweeen. We willen nou het echte werk en niet meer die oefendingen...

Ach geduld is een schone zaak..

X Lissa

8. Juliaaa

Juliaaa Fanatiek lid

25 nov 2011
    1.102
    0
    0
    N-H
    Hoop dat het wat voor je gedaan heeft Lissa!!

9. missillie

missillie Fanatiek lid

12 dec 2008
    1.258
    0
    0
    Gelderland
    Dames ik voel weinig beweging de hele ochtend al als ik op me buik druk voel ik wel wat maar heel minimaal niet net als ik gewend ben..... moet ik me zorgen maken of ervaren jullie dit ook weleens zo......?

De vruchtwater was gisteren nog goed en als ik op me rug lig voel ik ook niks meestal voel ik
    hierbij t meest:(

10. Juliaaa

Juliaaa Fanatiek lid

25 nov 2011
    1.102
    0
    0
    N-H
    @Miss, hier ook wel eens een rustdag maar vertouw dan op mijn gevoel. Als je het niet vertrouwd gewoon bellen hoor!!! Geeft niets!!

11. Behappy

Behappy Niet meer actief

@snow ja ik heb de vraag ook gesteld in het borstvoeding forum en daar hebben ze me veel info gegeven .

Je moet t idd niet gaan gebruiken als herrie stopper ofzo maar als ze goed gedronken heeft en half uur later alweer zoekt is het geen probleem om ze met een speen in slaap te brengen ..
    :) ik denk dat t ook een kwestie is van onder vinden .
    Maar ben zo onzeker wat dat betreft .

@lisssa ff een weeen dansje doen ?

@miss als je t niet vertrouwd gewoon bellen he !!

12. Behappy

Behappy Niet meer actief

Vandaag trouwens ons eerste uitje met j. We gaan naar een overdekt winkel centrum :) lekker shoppen .

& ik pas me spijkerbroeken weer !!!

13. Lissa80

Lissa80 Bekend lid

25 mrt 2012
    525
    0
    0
    Utrecht
    be happy wow.. je eigen broeken alweer.. doe je goed...

LOpen heeft weinig gedaan voor mij, behalve dat mijn bekken niet meer willen vandaag..

Ik heb net mijn post van de laatste 6 maanden uitgezocht (moest ik al een tijdje doen, maar had geen zin) Dus nu ff alles zo in mappen doen.. Alles is nu schoon in huis, alleen mijn nachtkastje nog... verder dus weinig meer te doen.. Denk dat ik maar op de bank ga hangen straks en mijn nachtkastje morgen doe... Uk kondigt zich toch nog niet aan....

Weeendansje hier werkt nog niet....

X Lissa

14. burningkarma

burningkarma Fanatiek lid

8 jan 2008
    2.605
    0
    0
    Veenendaal
    Ik zou gewoon bellen miss!

@Be: veel plezier!

Hier vanmorgen in mn eentje met mn manneke dus naar de supermarkt geweest en is toch weer ff wennen. Mijn meissie is al zo zelfreddend dat dit weer heel anders is, maar wel super leuk! :D Heerlijk om met mn kindjes in de weer te zijn.

Nou lissa, jij hebt straks echt helemaal niets te doen. Hopelijk komt je manneke snel! :)

15. Jel

Jel Niet meer actief

Hoi!

Even vluchtig terug lezen hoor, maar ik vind dat het me nu wel te snel gaat hier. Ben benieuwd hoelang ik dit volhoud..... Via fb alle berichten volgen gaat me wel makkelijker af.

@ Snowbird, hopelijk zullen de eerste tekenen zich snel aandienen. Nog eventjes.... ;)

@ Be, wij hebben geen tummytub. Dus geen ervaring mee. Het badje vind ze heerlijk, je ziet haar gewoon genieten. En als je haar er weer uit tilt, moet ze huilen.

@ Joyce, hier ook een poeperd. Vooral wanneer ze net een schone luier heeft, vind ze het nodig om direct weer een natte scheet te laten. :D Kun je alweer... Maar ik vind het altijd wel grappig.

@ Juliaaa, balen dat het is afgezakt. Hopelijk zetten de weeen weer door.

@ Douchen, dat durf ik echt (nog) niet met mijn meisje. Ben zo bang dat het te glibberig word en ik haar laat vallen.... Sowieso moet mijn man in de buurt staan dan he? Ik zie het nog niet zitten dus doe het dan ook nog niet.

@ Lissa, hopelijk schiet het voor jou nu ook op. Nog 7 baby's te gaan he?

@ Missiliie, gewoon bellen idd.

@ Hier, zometeen mijn meisje weer voeden en dan gaan we even naar het centrum van onze buurwoonplaats. Ff wat dingen kopen en waarschijnlijk foto's ontwikkelen bij de Hema. Ik hoop wel dat er niet veel mensen langs heen lopen, want er zitten ook hele intieme foto's tussen. :)

Fijne dag allemaal!

16. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Hi meiden,

Sorry dat ik zo afwezig ben, terwijl jullie er voor mij wel zijn met support. Maar ik kan het allemaal niet bolwerken. Ben behoorlijk vermoeid, en blijf maar doorgaan, want je wilt ook bij je kind zijn.
    Hier loopt het ook wisselvallig. Me meisje houdt de gemoederen bezig. Het gaat stabiel, maar nog niet zoals verwacht. Dus emotioneel is het ene moment top en het andere moment kut!

Ik mis me huis, me katjes, wil gewoon met me meisje lekker thuis kroelen! Er zitten hier mensen al 6 weken, sommigen al 7 maanden! En dan zeur ik over 3 weken.

Ik hoop dat er snel meer rust komt, maar ik merk dat ik teveel wissel qua mood.

Hopelijk tot snel. Hopelijk vind ik gauw een balans. Wil jullie allen veel succes, geluk en vreugde wensen. Jullie zijn toppers!! Bedankt voor al jullie fijne support.

Op fb blijf ik wel volgen, maar hier lukt het me gewoon moeilijk!

17. Suus83

Suus83 Fanatiek lid

16 feb 2012
    2.037
    517
    113
    Be herkenbaar die zorgbehoefte s heeft t oooh. Ik ga nu ook met n speen beginnen. Je bv loopt verder. Als je nog problemen hebt met aanleggen is t af te rade . Hier loopt bv ook goed.

Dames Hopelijk zet t snel door bij jullie...

Hier zijn de nachten nog kort.. pff ben moe!!!

18. Nora86

Nora86 Fanatiek lid

17 mrt 2006
    4.738
    0
    36
    Ik vind niet dat je jezelf moet vergelijken met anderen Lady, jij bent jij en niet die andere mensen. Voor jou zijn die 3 weken al ruim 3 weken te lang. Dat die anderen er langer zitten is heel heel vervelend voor ze maar tja.. denk aan jezelf. Ik vond t zelf ook zwaar ondragelijk die 2 weken zonder mn beebje thuis.. en in verhouding is dat dus nog minder..

Jel eh.. tja ik heb een heel tevreden meneertje hier liggen, hij slaapt poept eet en slaapt.. dus vooral als D. op school is kan ik lekker mn ding doen. T huishouden is hier altijd netjes op orde gebleven dus ik heb niet echt super veel te doen.

Miss ehm ik zou wel meteen bellen ja, al is t maar om je even gerust te stellen. Schijnt ook te helpen als je even gaat liggen, daar worden ze actiever van heb ik gelezen. Maar als je t niet vertrouwd bellen(zegt degene die zelf haast nooit belde, maar goed..)

Hier pepernootjes aan t bakken, al zijn het toch echt meer failnootjes.....

19. missillie

missillie Fanatiek lid

12 dec 2008
    1.258
    0
    0
    Gelderland
    Bedankt voor de adviezen ....

Ik heb n warme douche genomen en toen voelde ik haar trapjes weer gelukkig en ook de hikjes ......

20. burningkarma

burningkarma Fanatiek lid

8 jan 2008
    2.605
    0
    0
    Veenendaal
    Lady: elke dag dat je kindje in het zh is, is een dag teveel. Ik vond die 3 dagen al vreselijk en dan keek ik naar de conveuses en dan voelde ik me ook schuldig. Maar je wilt gewoon je kindje niet in het zh! Ik hoop dat ze het snel naar of boven verwachting gaat doen! En dat jullie snel saampjes thuis zijn bij je katjes!

Suus; hier ook korte nachten, wat breekt dat he?

Nora; hier ook failnuts, hmmmm. :D smaken zowaar beter haha

Deel Deze Pagina