November 2012 mama's deel 4!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door NathalieD, 19 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Juliaaa

Juliaaa Fanatiek lid

25 nov 2011
    1.102
    0
    0
    N-H
    Wat is iedereen aan het doen? Ik hoop druk puffend. Al maakt me dat we een beetje jaloers :p
    Ik heb net een uurtje gewandeld. Het is heerlijk weer! :D Helaas wel erg druk, dus ben een beetje buiten de paden gegaan. Anders loop je echt in optocht, daar heb ik zo'n hekel aan!

We gaan zo Chinees halen (zin in!!) Als ze vraagt "sambal bij?" za ik dit keer ja zeggen :p

2. Lissa80

Lissa80 Bekend lid

25 mrt 2012
    525
    0
    0
    Utrecht
    Hier ook geen lekkere nacht hoor.. Uk was flink met mijn blaas bezig.. En tja wakker worden met pijn is geen pretje.. Is niet goed voor mijn humeur...

Ik ben net ff langs mijn ouders gereden (ff change of scenerie) Is 15 minuten rijden, maar vond het eigenlijk maar niets nu nog autorijden. Maar ik was VL even zat hahaha..

Zo lekker shoarma eten met lekker veel knoflooksaus... ZIN IN

Hier dus geen gepuf vandaag althans niet om de goede redenen.

Kop op snow en julia... we houden vol...

Hoe is het trouwens met CJB.. volgens mij heb ik die al een tijdje niet gezien...

X Lissa

3. Behappy

Behappy Niet meer actief

Ik wilde t net schrijven Cjb heb ik al een tijd niet gezien !
    Wie weet is ze al bevallen !

Ik heb net schattige haarbandjes besteld voor J. En volgende week gaan we een fotoshoot doen ! T was een aanbieden van 125 voor 65 euro :)

@lissa heerlijk !! Shoarma dat lust ik eigenlijk ook wel ..
    Maar wij eten tomatensoep lekker makkelijk .

4. Maytje

Maytje Bekend lid

8 jan 2012
    761
    0
    0
    NULL
    NULL
    Snow bah wat een kutnacht zeg!!

Be juist een hele goede! Knappe J!

Juliaa lekker aan t wandelen geweest. Fanatiekeling :D

Lissa eet ze! :) lekker hoor!

Hier ook net gegeten best lekker zelfs :) vriendlief loopt nu lekker met B over de gang en ik lig lekker uit te buiken. Wond doet nog zeer maar gaat elke keer iets beter.
    Vanmorgen lekker gedoucht wqt knap je daar weer van op zeg!

5. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

30 dec 2011
    2.576
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hallo lady's,

Vanaf nu haak ik in en probeer echt wat meer mee te schrijven.
    Het is toch wel druk met 2 van die hummels.... ben wel vaker op fb te vinden.
    Hoe is het hier met iedereen? Een aantal aan het wachten totdat de kleine zich aankondigd?
    Hier gaat verder alles goed alleen dus wel wat druk.. maar komt goed.
    Nou ik probeer echt mijn gezicht hier vaker te laten zien. Het is niet dat ik niet mee wil schrijven...

Vandaag hebben we een midweek centerparcs geboekt voor in mei... Heb er nu al zin in.. :D

6. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    jeej we mogen met onze schat naar buiten! ze zit super op gewicht. week geleden precies is ze geboren met 3108 gram. ze weegt nu al 3200 gram :D
    dus ze MOET nu niet elke 3 uur drinken. maar mag er ook wat langer tussen laten als ze echt lekker ligt te knorren :) vanzelf komt ze wel meestal om de 2.5 uur.. of nog vaker...
    Ben ook nu mijn hechtingen kwijt. heerlijk!!
    voelt nog wel naar, maar heb er nu veel minder last van.

@meiden die nog moeten bevallen: nog even doorbijten! hopelijk komt jullie wondertje ook snel!

7. Lissa80

Lissa80 Bekend lid

25 mrt 2012
    525
    0
    0
    Utrecht
    Shoarma was lekker..... Cjb was gister nog op fb. Denk dus niet dat ze aan het bevallen is.

Hier is mijn navel bijna geplopt, duurt niet lang meer. Gaat.die weer terug na de bevalling??

X Lissa

8. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    ja die gaat gelukkig weer terug ;) na 4 dagen is hij weer langzaam aan het terugkruipen zeg maar

9. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

30 dec 2011
    2.576
    0
    36
    NULL
    NULL
    Beckje heerlijk dat je naar buiten mag met je kleine meid. Alleen nu is het wel heel koud. En wat fijn dat je je hechtingen kwijt bent. Nu echt lekker gaan genieten.

Lissa, jij moet nog eventjes volhouden he... lijkt me wel soms frustrerend om te horen dat iedereen bevalt, en dat jij nog moet wachten... komt helemaal goed meid.

10. Juliaaa

Juliaaa Fanatiek lid

25 nov 2011
    1.102
    0
    0
    N-H
    CJB is idd wel actief op fb.
    Heb Jind al de hele dag niet gezien!! Die zou ook de superwave mogen doen vandaag. Ben benieuwd wat die aan het doen is :p

Maytje, zeker fanatiek. Ik heb een uurtje echt flink doorgestapt.

Beckje, wat fijn dat je naar buiten mocht. Hoe was het, lijkt me heel gek om dit weer te doen na de bevalling.

Lissa, mijn navel is allang geplopt. Soms heb ik echt een bobbeltje, soms is ie gewoon gelijk aan mijn buik. Ik heb wel een streepje striae net boven mijn navel.

Net mijn ronde buikje nog ronder gegeten. Lekker Chinees gehaald, smaakte me echt heerlijk!

Mannetje gaat voetbal en formule 1 kijken en ik kruip, denk ik, met een boek in "mijn" stoel.

11. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    we mogen wel, maar was nog niet gegaan ;) morgen gaan we lekker wandelen :D ben benieuwd!

12. Jel

Jel Niet meer actief

Goedenavond dames!

Zo weer eens even bijlezen en reageren, met mijn meisje op schoot. :)

@ Snowbird, je tip van dat nachtlampje hebben we al. Er zit er altijd al 1 in het stopcontact, maar toch is dat voor haar kennelijk nog te donker. En idd gek, want in de buik was het ook donker. Misschien heeft ze dat ook wel als heel vervelend ervaren. :)
    Wat vreselijk zeg, die slapeloze nachten.... Niks aan. Nog even en je zult heerlijk slapen tussen de voedingen door. ;)

@ BK, ja jij werkt ook op een kdv he? Herkenbaar voor jou ook dus.

@ Nora, ja word je idd best een beetje onzeker van als de kleine zo huilt. Als moeder wil je je kindje direct kunnen troosten en als dat dan niet (gelijk) lukt, dan voelt dat alsof je faalt. Meestal is het moeheid, want ze doet het ook na een volle buik en schone luier. Wel lastig soms. Op dit moment huilt ze ook, maar ik heb haar even aan papa gegeven zodat ik even mijn handen vrij heb. ;)

@ Petrea, ja tis wel druk he met een kleine. Mij lukte het eerst ook echt niet hoor om online te komen. Voelde me er ook heel lullig bij, net alsof je niet meer geinteresseerd bent in anderen als je niet meer online komt na de geboorte van je kindje. Maar alles behalve dat. Maar je komt eerst gewoon niet aan zp-en toe. En dat van dat slapen klopt wat je zegt. Ik slaap ook heerlijk. Vaak met mijn meisie naast me of tussen ons in. :)

@ Maytje, knap dat je alweer online bent. Wat sneu van de krampjes....

@ Juliaaa, spannend, vandaag is je uitgerekende datum... En heb je "sambal bij" genomen? :)

@ Ikke, ja jij hebt het gewoon dubbel zo druk met twee kleintjes. :)

@ Beckje, fijn dat je buiten kan gaan wandelen nu.

@ Hier, morgen gaat mijn man weer aan het werk na anderhalve week vrij te zijn geweest. Dus dan moet ik het alleen gaan doen, maar ik heb er zin in. :)

Er is vanmiddag een lichaam van een vermiste vrouw hier uit het water gehaald. Bah, het is hier maar een meter of 300 vandaan en sinds gisteren werd ze vermist. Wat een raar idee dat we er langs zijn gereden langs dat water, en da ze er al in lag. Brrr....

13. Jel

Jel Niet meer actief

Zo en nu lekker Boer zoekt Vrouw kijken. :D

14. Juliaaa

Juliaaa Fanatiek lid

25 nov 2011
    1.102
    0
    0
    N-H
    @Beckje, oooh geniet van je eerste wandeling!!

@Jel, ja ik zag het op je fb staan! Brrr. Het leek me vroeger reuze interessant om iets te vinden of op het spoor te komen. Ik heb uren in de bosjes doorgebracht samen met een vriendinnetje opzoek naar sporen. Nu hoef ik er echt niet meer aan te denken brrr.
    Kende je de vrouw verder?

Doe de weeen wiggle!!! "Last" van harde buiken en pijn in mijn rug. Dus duimen dat het doorzet!
    Ik heb al heel lang de 29ste in mijn hoofd. Dus dat zou nog wel ff duren :S

15. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

27 jan 2010
    3.024
    138
    63
    NULL
    noord brabant
    Zoo ik ben ook weer ff bij gelezen!

Beckje wat fijn om naar buiten te mogen!!

Juliaaa lekker ff gewandeld! Ik hoop zoo dat je snel mag bevallen!

En iedereen natuurlijk die nog moet bevallen, t einde is nu echt in zicht!
    @lissa toch niet 17 november geworden.... Helaas!
    Ik duim echt dat t snel begint!

Ik heb t gelezen, maar weet t ff niet meer!
    Probeer jullie nu weeat meer bij te houden!

16. Behappy

Behappy Niet meer actief

@beckje over hechtingen gesproken :| ik dacht dat ik er maar 3 had ofzo
    De verloskundige kwam ze eruit halen en OMYGOSH ! Ze bleef maar knippen !! Uit eindelijk haalde ze er 9 uit :(
    Durf niet meer te kijken down under

17. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    hier andersom... gezien de gyn zo gepuzzeld had en de studente heel droog zei: ow dat ziet er zo weer netjes uit of iets in die richting.... en hij zat tijdens het hechten uit te leggen wat nu vast gemaakt moest worden en wat niet en waar wat aan elkaar hoorde.... brrrr...
    maar kan me goed voorstellen dat je er erg van geschrokken bent... durf ook niet te kijken....

18. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

27 jan 2010
    3.024
    138
    63
    NULL
    noord brabant
    Hier ook hevtingen en ik geloof ook maar drie..... Maar ze zijn oplosbaar dus verdwijnen vanzelf.

@beckje niet echt fijn om een uitgebreid verslag te horen van t hechten....

19. snowbird

snowbird Actief lid

4 feb 2012
    234
    0
    0
    NULL
    NULL
    Superwave voor juliaa en jindster!!!

@ikke: leuk dat je hier weer bent! Maar net zoals ik ook al tegen o.a. Jel zei: het is heel begrijpelijk dat jullie het nu superdruk hebben, jij helemaal met 2 kindjes. Ik denk dat ik hier ook veel minder zal zijn net na de geboorte (al zal ik natuurlijk mijn best doen om het bij te houden :) )

@beckje: fijn dat ze zo goed op gewicht zit! Is dat een voorwaarde om naar buiten te mogen?

@Jel: dus jullie meisje slaapt vaak tussen jullie in? Zijn jullie niet bang dat jullie op haar gaan liggen? Ik zou daar wel bang voor zijn.. tenminste dat ml op haar gaat liggen, hij slaapt altijd zo onrustig, heel veel draaien enzo..
    Eng idee zeg van die gevonden vrouw, weten ze niet wat er is gebeurd?

@hier: erg moe door mijn slechte nacht.. zometeen maar op tijd naar bed!

20. Lissa80

Lissa80 Bekend lid

25 mrt 2012
    525
    0
    0
    Utrecht
    Julia. Hopenlijk zet het door en stuur ook wat hierheen.

Jel. Brrr altijd een raar idee als er mensendood gevonden wprden en vooral zo dichtbij..
    Hechtingen. Hmm nog niet aan denken hier..

Joyce tja de 17e is het niet geworden VL zegt voor de 20edus we zullen zien.
    Ikzelf ben nu bang voor 5 december. Lijkt me echt niets...

Ik kannu bijna niets meer, dus heb me maar weer op lezen gestort. Heb net De bekentenis uit van John Grisham en ga zo maar eens kijken wat ik nog heb liggen. Jullie nog tips misschien???

Nog ff extra aandacht voor Juliaaa hopp.dat het doorzet voor je....

X Lissa

Deel Deze Pagina