November 2012 mama's deel 4!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door NathalieD, 19 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. onzewens

onzewens Bekend lid

9 jan 2012
    561
    0
    0
    NULL
    NULL
    @lissa, wat ik gehoord heb van 50 tinten grijs, ik moet hem ook nog lezen hoor, is dat ie toch wel wat lichtjes of miss wel minder lichtjes erotisch getint is....miss wekt dit wel van alles op bij je ;)

2. Jel

Jel Niet meer actief

@ Be, op dag drie van de bv had ik ook vreselijk stuwing en zere borsten. De kraamverzorgster zei dat ik eventuele harde plekken in de douche kon masseren. Dat deed ik en de pijn verdween. Ik weet niet wat de symptomen precies zijn van een borstontsteking, maar ik hoop het niet voor je.
    Fijn dat je dochter weer goed aangekomen is.
    Ik ben ook wel benieuwd eigenlijk, misschien ga ik ook nog wel even langs het inloopspreekuur.

@ Petrea, in de kraamweek viel mij dat huidsmeer tussen de schaamlipjes ook op. Ik vroeg de kraamverzorgster hoe ik dit het beste kon schoonmaken, en we maakten een watje nat met alleen water en maakten het daarmee schoon. Sindsdien is het weg... Wat trouwens ook mijn meisje had, en vast wel meerderen: afscheiding. Jullie meisjes ook? De kraamverzorgster zei dat dat nog kwam van mijn hormonen. Nu heeft ze het al een tijdje niet meer. De eerste week of zo wel.

Ik vond het eigenlijk ook best fijn dat papa er was hoor. Gewoon dat gezinnetjes-gevoel hebben... Maar alleen vind ik het ook wel lekker hoor. Ik vermaak me wel.. Net een stuk gelopen met haar buiten.

@ Jindster, ja megaveel foto's idd. :) De eerste lading kan ik morgen ophalen, hebben we net besteld bij de hema.

@ Onzewens, ja gaat snel met de groei he? Ik had gisteren ook een truitje bij haar aangetrokken waar ze nu wel veel blote arm bij heeft.

@ Lissa, geduld is een schone zaak. ;)

@ Ik wil even een onderwerp aansnijden dat mij best hoog zit. Heb even getwijfeld of ik het moest neerzetten, want als je dat in de lounge zou plaatsen, dan word je voor van alles en nog wat uitgemaakt en valt dat waarschijnlijk totaal niet goed.

Maar we hebben een hondje. Ze is in oktober een jaar geworden en hebben haar sinds december 2011. Na de geboorte van onze *dochter hadden we een vreselijk ellendig jaar. De psycholoog van mijn man zei dat het goed was om veel buiten te wandelen, omdat hij depressief was. Ze zei dat we er desnoods een hondje bij aanschaften. Daar hebben we een tijd over nagedacht en besloten het gewoon maar te doen. We hoopten op een beetje leven in de brouwerij. Dat gebeurde ook. We genoten enorm van het hondje. Gingen met haar weg naar mooie natuurgebieden om daar met haar te wandelen....

Maarja dan raak je weer zwanger... En nu hebben we ons prachtige meisje waar we voor mogen zorgen. En vanaf dag 1 dat we thuiskwamen met onze dochter uit het ziekenhuis, gedraagd die hond zich anders. Ik vertrouw haar niet zo. Ze was in het begin extreem rustig en keek heel raar naar mij en de baby. Nu is ze wel wat bijgedraaid maar nu irriteer ik me aan haar. Nu hebben we eindelijk een baby, waar we zo lang op gewacht hebben, en hebben we ook nog een hond om voor te zorgen en die ook aandacht wil. ;) Nu denk ik weleens dat we veel te snel en impulsief een hond hebben genomen. De hond heeft ook ineens iets aan haar huid. En heb helemaal geen zin om daar weer hoge kosten van te krijgen bij de dierenarts. Elke keer heeft ze wel wat. ;) En ze moet natuurlijk uit. En het liefste zorg ik alleen nog maar voor mijn meisje. Baal er nu een beetje van dat we een hond hebben. :(
    Ik vind het niet eerlijk tegenover de hond dat ik me zo voel ten opzichte van haar en zal haar dan ook niet weg willen doen. Als je een huisdier aanschaft, moet je er ook voor blijven zorgen tot de hond bij je dood gaat vind ik.

Maar hoe krijg ik toch weer een beetje dat leuke gevoel over de hond terug? Misschien dat het ook wel enorm gepaard gaat met mijn hormonen hoor, die gevoelens. Wie weet dat ik over een paar weken wel weer enorm geniet ook van het hondje.

Ben ook wel benieuwd hoe andere hondenbezitters uit dit topic (onder andere Nora en Joyce?) met hun hond omgaan, nu in de kraamtijd. Hoe doen jullie dat met uitlaten etc...

Sorry dat was een heel verhaal. Ik hoop niet dat jullie me gelijk veroordelen. Ik wil haar echt niet wegdoen, maar ben wel benieuwd hoe anderen dat doen met honden in huis...

3. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

30 dec 2011
    2.576
    0
    36
    NULL
    NULL
    #2763 ikke175, 19 nov 2012
    Laatst bewerkt: 19 nov 2012
    Jel, ja het is zeker druk met de dames. Ik heb geprobeerd om ze tegelijk te voeden maar dit is geen doen. Het gaat wel en ben veel sneller klaar dan dat ik het om de beurt doe, maar heb dan geen aandacht voor hun en daar voel ik me niet lekker bij. Dus dan maar meer tijd kwijt zijn maar er wel een lekker gevoel van over houden.
    En wat eng zeg met die dode vrouw. Hier bij ons is in oktober ook een jongen in het kanaal gevonden. Na de kermis was hij vermist. 2 dagen later hebben ze hem gevonden in het kanaal. Hij lag onder water maar was een noodlottig ongeval. 3 straten verwijderd van ons huis...

Snow, ja ik heb het ook best wel druk maar probeer wel voortaan vaker hier te zijn al zal het niet altijd meevallen. Ik begrijp dat mensen druk zijn na een bevalling en dat heb ik ook, maar vind het wel jammer dat ik het een tijd "links" heb laten liggen.

Be, ik kan het me voorstellen dat je het eng vind om beneden te kijken maar zal toch wel allemaal netjes gedaan zijn? Maar wel veel hechtingen als je dacht dat het er maar 3 waren. Maar beter net een beetje meer als te weinig en dat het niet goed dicht is toch?

beckje, wandel ze vandaag. Mocht je nu pas wandelen omdat ze terug is op haar geboortegewicht? Bij ons was dat niet aan de orde omdat ze in het ziekenhuis lagen maar meestal mag je idd pas na een week echt naar buiten. Dat weet ik wel, maar waarom precies weet ik dan weer niet... hihi..

Jindster, ja het gaat helemaal goed hier. Het zijn ook echt 2 schatjes... hihi.. het is zo heerlijk om mama te zijn. Ik kan ze wel de hele dag knuffelen, maar ja... ze moeten ook slapen. Bij jou is het ook spannend he... nog maar ff en je bent ook mama. Hoe was het trouwens om je man weer hier te hebben? Hij is 2 weken geleden toch terug gekomen of heb ik dat verkeerd onthouden?

Suus wat jammer dat je je niet zo lekker voelt. En wat goed dat S zo goed aankomt. Bij ons is Z nu in totaal 585 gram aangekomen en R 895 gram in 5,5 week. Is vanaf het geboortegewicht he...

Maytje, wat fijn dat je naar huis mag. Lekker genieten thuis :) en hopelijk niet te lang last van je tepels.

Julia, jammer dat het nog niet is doorgezet. Hoop dat het snel begint.

Lissa, hopelijk hoef jij niet tot 41 weken door te lopen en heb je je kleine manneke eerder. Heel veel succes met wachten... pff lijkt me zo vervelend.

Joyce, hoe ging de hielprik en gehoortest? Wat vervelend dat je kapotte tepels hebt. Hopelijk heb je er snel minder last van.

Jel wat spannend voor je man zeg. Hopelijk lukt het hem om te blijven werken. De hielprik vond ik ook niet zoveel voorstellen maar dat komt omdat ik natuurlijk onze meisjes al helemaal lek heb zien prikken. Bij Z deden ze dat tegelijk met buisjes vullen voor onderzoek. In totaal 7 buisjes ( niet zo'n mega grote maar toch ) en dan nog de hielprik. Bij R hebben ze hem 2x moeten doen omdat ze hem de 1e keer bij het lab zijn kwijt geraakt. Dat vond ik wel zielig want toen was ze al ff niet meer geprikt. 1 kik en toen was het klaar... hihi..

Be, hopelijk geen mastitis. Dat is echt geen pretje lijkt me. En wat goed van J! Super zeg.

Petrea, hier heeft R dat ook van dat huidsmeer. In het zh zeiden ze dat je het niet weg kunt wrijven. Had dat paar keer geprobeerd maar vond ze niet prettig. Het verdwijnt vanzelf maar bij haar stinkt of ruikt het niet. Het zit vast en gaat vanzelf los.

jindster wij hebben ook veel foto's van de meisjes. Ongelofelijk hoeveel je blijft knippen.. haha

Ow, de tijd gaat echt snel he. Niet normaal. Hier begint maatje 44 steeds meer te passen. Ahoewel R uit 1 romper is gegroeid... haha.. maar die viel ook wel heel klein..

Jel, ik weet niet hoe je je gevoel terug kunt krijgen voor die hond. Wij hebben een kat en die is ook wel wat rebelser af en toe. Hij vind de dames wel heel interessant en is er ook wel lief voor. Wij hebben hem echt de aandacht gegeven en nu nog. Je merkt dat hij dat fijn vind en zich niet alleen voelt. Misschien voelt die hond dat wel omdat je je zelf ook anders voelt tegenover de hond. Misschien voelt hij zich niet meer welkom... Ga lekker naar buiten wandelen met je meisje en neem de hond mee. Ga er mee om zoals je tijdens de zwangerschap deed. Hopelijk krijg je het gevoel weer terug want zo'n beestje kan er niks aan doen.

4. Juliaaa

Juliaaa Fanatiek lid

25 nov 2011
    1.102
    0
    0
    N-H
    @Wachten, ik zeg de hele dag tegen mezelf: Laat het los! Dan denk ik er eventjes niet aan en 5 min later is het weer alles waar ik aan denk... Ik probeer de rust te vinden idd en dingen te doen te hebben.
    Net boodschapjes gedaan en paar kleine dingetjes bij de drogist en blokker.

@Jel, ik heb geen idee hoe je het beste om kunt gaan met een hond en een baby. Is er een trainer oid in de buurt die je kunt vragen? Soort van Ceaser Milan ofzo :p

Ik ga een dutje doen denk ik. Gisteren kon ik niet in slaap komen. Sliep rond 2uur denk ik. 8 uur was ik weer wakker. Wel vast geslapen, maar niet heel erg lang!

5. Suus83

Suus83 Fanatiek lid

16 feb 2012
    2.037
    517
    113
    Zo de kraamhulp is weg. Pfff vind t wel moeilijk hoor. We zullen t wel redden hoor maar toch. Ze is zoonlief. Bij n tweede zwangerschap ga ik haar mmailen dat we haar graag nog n keer willen!

Petrea heb t haar nog gevraagd van het schoonmaken. Ze zei tegen me dat je dat nie echt moet schoonmaken. Je badderd haar ook vies is t nie. Ga er zelf nie.e echt inlopen purken. Als ik t nie vertrouw idd zoals Jel zegt .et.water alleen.

Be idd masseren onder de douche of tijdens voeding. En dan richting de tepel.

Ons meisje komt bij a 100gr per dagaan.dus hollands welvaart hahaha. Vl zegt je hebt geen melk maar slagroom:)

Jel lastig verhaal met de hond. Snap ne zorgen. Zeker als je je irriteert. Kan t beestje niets aan doen. Tis ook zielig als ie weg moet idd. Kan je er geen advies ingeven. Wij hebben ook nie gewacht met n hond ivm n baby. Je bent ook zo druk er mee dus logisch dat je nie les kan hebben vannzon beestje. Ik heb helaas nie echt advies.

Zo meteen ns Korte wandeling maken...

6. Behappy

Behappy Niet meer actief

@jel & suus oke ga ik straks ff douchen en masseren ..
    Maar hij zit wel op een rot plek , hoog tussen me borsten zeg maar.

Thanks voor de tips !!

7. burningkarma

burningkarma Fanatiek lid

8 jan 2008
    2.605
    0
    0
    Veenendaal
    @Juliaa: Hopelijk zet het allemaal door!!

@Lissa: Wat voor soort boeken vind je leuk? :) En klaag maar lekker hoor! Ik was er met 38 weken ook meer dan klaar mee. Het zijn ook de kwalen he. Bij de eerste liep ik zo tot 41 weken maar toen had ik ook vrijwel nergens last van. Dan is het makkelijker doorlopen.

@Jindster: Duedate wave, beetje verlaat maar beter laat dan nooit!

@Gewicht: T. is weer over geboortegewicht! 4320 gram. Volgende week moet ik naar het CB geloof ik dus ben benieuwd wat ie dan weegt!

@Suus83: Romige BV haha. Superfijn dat het zo goed loopt en dat ze lekker aankomt.

@Joyce: Ook fijn dat het bij jou goed loopt al hoop ik dat je tepels gauw heel zijn. Dat lijkt me enorm pijnlijk! Succes met de hielprik en hoortest!

@Maytje: Fijn dat je naar huis mag! Heerlijk!

@Petrea: Ja, C. had dat ook dat smeer. Heb ik bij verschonen gewoon schoongemaakt hoor, met een billendoekje.

@Jel: Misschien irriteer je je ook door je hormonen? Ik vind dat je hier lekker alles moet kunnen zeggen hoor. Op zp zijn mensen vaak zo kort door de bocht. Gaat nergens over!

Hier vandaag dus weer alleen. ML is weer aan het werk en ben nu dus thuis met 2 hummels! Gaat me goed af maar ben nog zo snel moe! Wilde wel ff naar de jumbo dus hup, kind de fles, berenpak aan en in de wagen. C. ook klaar ervoor. We lopen naar buiten, staan naast de auto (die verder geparkeerd staat omdat ze voor met de straat bezig zijn) zegt ze "Ik moet plassen". Zucht... hop weer terug naar huis, plassen en weer weg. Wil ze niet achterin. T. zit voorin omdat dat beter past met de riem om de cosi maar dat was natuurlijk niet de bedoeling. Pfff, koste me overhalen maar ze ging uiteindelijk zitten. Ik ben nu doodop. ff knakworstje en een broodje eten want we zijn laat met lunchen en dan toch allemaal een tukje doen! Proberen iig.

8. Petrea

Petrea Actief lid

7 jan 2012
    447
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hmm... verschillende reactie`s dus.. ik ben zo bang dat ze er juist last van krijgt als ik het laat zitten dus ben wel blij dat ik gisteren het meeste (heeeeel voorzichtig) weg heb kunnen krijgen. Woensdag dus ff vragen bij cb..

Jel, wat een rot situatie! Moet wel eerlijk zeggen dat ik ook gelijk een zielig gevoel bij het hondje heb dus ben wel blij dat je `m niet weg wil doen maar juist in oplossingen denkt! Ik heb een kat (poes) waar ik verschrikkelijk dol op ben en ook zij krijgt nu nog wat minder aandacht dan voordat B er was. Zij houdt ook wat afstand merk ik, waarschijnlijk voelt ze wel dat er wat anders is maar ik pak haar op zodra ze om aandacht vraagt, dan knuffelen we even samen. Wat ik probeer, is dat ik me bewust ben van hoe het pre baby voor haar was en dat probeer ik gewoon te doen. Lukt niet helemaal natuurlijk maar het is iets! Daarbij laat ik de poes wel bij B. Blijf erbij maar ik druk haar niet weg. Probeer haar juist te betrekken zodat we zsm met z`n alleen een leuke modus vinden als gezin. Want onze huisdieren horen voor mij wel bij m`n gezin! Succes! Enne... onderschat die hormonsters niet he?! Kan er ook ff mee te maken hebben! Hoe denkt je man hierover eigenlijk?

9. Lissa80

Lissa80 Bekend lid

25 mrt 2012
    525
    0
    0
    Utrecht
    onze wens; Ik ben begonnen in 50 tinten grijs en het is behoorlijk erotisch.. krijg er af en toe rode oortjes van, maar ach sex wil niet meer hier.. dus misschien wekt het wat op.

Jel. Ik heb zelf geen honden, maar ben er wel mee opgegroeid. Mijn ouders hadden ook een hond toen ik werd geboren. het is zowieso goed dat je haar niet wilt wegdoen en op zoek bent naar een oplossing. Tuurlijk kunnen eht je hormonen zijn, je zegt zelf ook al dat je haar niet vertrouwd, dus je zal haar ook anders behandelen. Dat voelt ze. Er is nu iets bijgekomen in haar "pact" Daar meot ze aan wennen en dat kost tijd. Als je het echt neit vertrouwd of teveel twijfels hebt bel de dierenarts eens op en vraag een gesprek aan of bel met een hondenschool, ze kunnen je vast wel van informatie voorzien. Dat honden in het begin zo reageren is normaal. probeer de hond niet anders te benaderen dan als je eerst deed, dat is het belangrijkste.

Ikke fijn dat je er weer bent en fijn dat je meiden het zo goed doen.. pff 2 lijkt me best pittig idd af en toe.

Juliaa ik wacht met je mee

Bk. Ik lees eigenlijk van alles. Heb net de bekentenis uit van John Grisham en ben nu dus net begonnen in 50 tinten grijs. heb bij de bieb het boek besteld "alleen maar nette mensen" en ik lees ook veel waargebeurde verhalen. Ach eigenlijk van alles nog wat. Waar hou jij van??

verder geen nieuws hier.. wel al de hele dag licht menstruatiekrampjes, maar het zet weer eens niet door... Ach zal zo wel weer overgaan..

X Lissa

10. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

30 dec 2011
    2.576
    0
    36
    NULL
    NULL
    Lissa, thanx. Het is ook wel pittig als ze de fles moeten hebben. Maar het komt allemaal goed. Sinds 2 dagen drinken ze wat langzamer en hebben ze moeite met de fles. Ze zullen hun energie wel in het groeien stoppen hoop ik. Maar ze drinken wel bijna alles op. Af en toe laten ze 5 of 10 staan. Dat maakt niks uit want ze krijgen al meer dan dat ze hoeven.
    Ik hoop dat de krampen door gaan zetten naar weeën meid. Ik duim voor je ( en natuurlijk ook voor de andere die willen bevallen )

Bk, ow wat vervelend zeg dat je nu helemaal op bent. Ik kan het me wel voorstellen dat C ook voorin wilt maar ja.. dat kan natuurlijk niet. Ze zal nog wel vaker van dat soort fratsen krijgen denk ik. Nu moet ze natuurlijk haar broertje ook de ruimte geven. En dat zal af en toe lastig zijn voor haar. Maar komt allemaal goed. Lekker getukt? Hopelijk heb je wat bij kunnen tanken..

11. Juliaaa

Juliaaa Fanatiek lid

25 nov 2011
    1.102
    0
    0
    N-H
    @Jel @Lissa, juist hondenschool dat woord zocht ik! Of idd de dierenarts, die kunnen je vast info geven of iemand aanbevelen die dat kan.

Net een half uurtje gelegen. Wekker gezet want ik hoop vanavond goed te kunnen slapen. Vl komt zo thuis van zn werk, maar die zal echt crashen op de bank. Hij sliep nl ook niet gisterenavond maar mocht er wel 5.30u weer uit.

12. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

27 jan 2010
    3.024
    138
    63
    NULL
    noord brabant
    @jel ik heb geen hondje, maar kan me je gevoel heel goed voorstellen. Maar ik denk ook dat dit gevoel weer zal verdwijnen, je voelt nu gewoon zoooo veel liefde en bescherming voor M. dat t hondje daar niet bij past.
    Ik vind wel dat je hondje welvte vertrouwen moet zijn. Dus als hij echt afstandelijj en raar blijft doen zou ik zeker info inwinnen bij een dierensrts!
    En wat spannend en fijn dat je man weer fulltima werkt! Ik hoop dat t goed gaat en geen terug val krijgt.

@ikke ja dan zou ik ook omstebeurt voeden, individuele aandacht is naruurlijk ook belangrijk!

@lissa hoop dat t doirzet!

@juliaaa ik hoop op een betere nacht voor jullie.

@buiten ik wil ook graag buiten lopen.... mag nog niet. Maar zaterdag sinterklaas op t werk van mijn vriend dus dat word t eerste uitje denk ik.

@be idd goed masseren, en opletten dat je geen koorts krijgt. Je mag ook koelen, maar een half uur voir t voeden stoppen.

Hielprik ging goed, viel me erg mee! En geslaagd voor de gehoortest! Dalijk weer voeden.

13. Jel

Jel Niet meer actief

Hoi!

Dankjulliewel voor jullie begrip en antwoorden wat betreft de hond. Ze is ook best lief hoor, en ik hou ook van haar. En ik probeer ook hard mijn best te doen om normaal te reageren.. Maar tis nogal een bijdehandje. Ze is nog echt heel speels en overenthousiast. Ze springt tegen alle visite op, en niet iedereen waardeert dat. En het jammere is ook dat mijn schoonfamilie geen hondenfans zijn, en mijn eigen familie die honden wel leuk vinden, wonen hier niet. ;) Dus als hun er zijn merk je echt dat ze liever willen dat de hond de kamer uit is. :(
    Ik denk nog na over jullie tips over de hondenschool. Ik heb wel een hondencursus met haar gevolgd, misschien kan ik diezelfde vrouw benaderen.
    Verder vind ik het ook zielig, want de hond kan er tenslotte niks aan doen, ik hoop dat ze zich nog steeds welkom voelt hier. :(
    Mijn man is heel gek met de hond en laat haar ook grote rondes uit, dus die heeft gelukkig geen last van die gevoelens. '
    Het kan maar heel goed hoor dat het de hormonsters zijn. Ik hoop dat ik gauw weer meer liefde voor de hond ga voelen...
    Ze zit nu tegen me aan op de bank naast me botje te kauwen. M'n dochter slaapt boven, dus kan ik haar nu mooi wat aandacht geven.

14. Jel

Jel Niet meer actief

@ Ikke, ja gelijk heb je, lekker de tijd nemen voor je dames.
    En naar he als er een lijk zo dicht bij je gevonden word. Bah!
    Wat sneu dat jouw dames zoveel bloed moesten 'inleveren'. Als moeder vind je dat allemaal maar niks he?

@ Suus83, dat is wel even slikken he, als je kraamverzorgster weg gaat. Wij wilden ook dezelfde kraamverzorgster als die we bij onze *dochter hadden, Maar zij stond niet op wacht, dus we kregen een ander. Maar die vond ik ook prima hoor.

@ BK, een lekkere peuterpuber dus. ;)

@ Joyce, fijn dat de oortjes goed zijn en de hielprik ook goed ging. :)

@ Hier, vanmiddag even naar het inloopspreekuur van het cb geweest en mijn meisje laten wegen. Ze was in 7 dagen tijd 90 gram aangekomen. Dat is het minimale. Liever zien ze dat ze op dit termijn rond de 150 gram aankomen. Dus... :( Maar komt vast goed. Ze krijgt genoeg..... Heel soms spuugt ze iets uit, maar ze komt wel aan haar dagelijkse hoeveelheden.

15. burningkarma

8 jan 2008
    2.605
    0
    0
    Veenendaal
    @lissa: ken je de boeken van yvonne keuls? Het verrotte leven van floortje bloem is een mooi boek. Ik ben vd waargebeurde en fantasy boeken :D

@ikke: ik mag eigenlijk niet klagen wat betreft C hoor. ze doet het zo ontzettend goed en is nooit jaloers, op het voorin zitten na dan. Eigenlijk ben ik super trots op dr. En niet aan slapen gekomen. vanavond op tijd naar mn bedje toe :D

16. Behappy

Behappy Niet meer actief

@joyce ja dat hoorde ik oom over et koelen ,,
    Het doet gelukkig geen helse pijn ofzo ti's gevoelig en je ziet eeb rode vlek.
    Ik zal vanavond mn temp weer ff meten .

@suus ja ik vond het ook zo jammer dat ze weg ging ! T was z'n leuke vrouw ! Ook heel leuk omdat ze zelf 42 was en al 4 klein kids heeft .
    (Haar dochters zijn ookal vroeg begonnen met kinderen) en 1 dochter van haar is zelfs een goede vriendin geweest van me haha

@bk ohwjeeee peuterpuber :(
    Maar gelukkig is ze super lief voor der broertje .. Ik heb het wel eens anders gehoord !

17. Suus83

Suus83 Fanatiek lid

16 feb 2012
    2.037
    517
    113
    Buiten lopen viel zwaar . Ben echt.kapot van n klein stukje. Hadden jullie dat ook?

Oh be das helemaal leuk dus die kraamhulp va jou!

En dames zijn er nog weeën????

18. burningkarma

8 jan 2008
    2.605
    0
    0
    Veenendaal
    Ja, hier ook snel op. Ik denk dat dat vanzelf wel weer bijtrekt. .. ik hoop het iig!

19. Lissa80

Lissa80 Bekend lid

25 mrt 2012
    525
    0
    0
    Utrecht
    Geen weeen in Utrecht op dit moment...

20. Juliaaa

Juliaaa Fanatiek lid

25 nov 2011
    1.102
    0
    0
    N-H
    @Suus, echt weer wennen dus om ee stukje te lopen?

Geen weeën hier, wel weer harde buiken en rugpijn. Net als gisteren.

Sorry meiden ik kan op gebied van bv etc nog geen tips geven. Zal er gauw met jullie over mee kletsen :)

Deel Deze Pagina