November 2012 mama's deel 4!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door NathalieD, 19 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. patje20

patje20 Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.871
    13
    38
    Vrouw
    Ergens in de polder
    Goedemorgen meiden,

Heftig nieuws deze ochtend.. vind het wel spannend voor dr. Beeb komt deze dag dus gewoon.

@jel, ik zou niet gaan hoor, je bent hoogzwanger en als je stiefmoeder het oke vind lekker zo laten. Bedoel ze kunnen niet van je verlangen dat je zo lang in de auto gaat zitten.

@Wave voor mij en lady zag ik en nog eentje of 2 toch?

Hier goed geslapen, wel steeds gedraaid maar mag niet klagen. Kleine man ook lekker geslapen.

2. burningkarma

burningkarma Fanatiek lid

8 jan 2008
    2.605
    0
    0
    Veenendaal
    Die stomme spinnen, dan verwdijnen ze altijd. En tot j m weer vind ga je je altijd afvragen.... Where art thou wee spider? :D

Ook wave voor jou patje!

3. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

27 jan 2010
    3.024
    138
    63
    NULL
    noord brabant
    En dan savond denken dat je em overal ziet lopen, of over je arm voelt kriebelen ofzo..... Bbbbbbrrrrrrrrrr

Oww en spinnen komen toch altijd met zijn tweeen zeggen ze;):(

4. Maytje

Maytje Bekend lid

8 jan 2012
    761
    0
    0
    NULL
    NULL
    Yep.. Is hier ook meestal wel zo. Brrrr...

5. MandyM

MandyM Actief lid

11 mrt 2012
    171
    0
    16
    Vrouw
    --
    Goeiemorgen!! (Nog net haha)

Hier best redelijk geslapen! Wel weer steeds meer last van maagzuur, bah!

@babynieuws; nou is zeker spannend voor dr en dr vl! Hopelijk gaat alles goed! De duimen draaien hier overuren:)

@jel; brrr krijg helemaal kippenvel ervan hahaha! Ik hou ook niet zo van spinnen! Helaas is vl een nog grotere angsthaas wat betreft spinnen, dus ik ben altijd degene die ze weghaald! Maar snap dat je tekeer gaat tegen je man hoor! Zou ik ook gedaan hebben haha

Wave voor de wavers!!:)

6. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Whehhe itchy bitchy spider... Hier ook geen fan!

En jel tis begrijpelijk dat je na die tijd geen zwangere meer kon zien! Maar tis zeker wat anders dan de keuze, die petrea der vriendin maakt met al een gezond kind om der heen!

Maar jemig zeg wat een drukte op fb! Ik ben ff flabbergasted. Ik had het eigenlijk 2 weken terug ook al bij haar verwacht. Het rommelt al een tijdje met allerlei dingen. Ik vraag me af of meer rust had geholpen. Achja de kleine komt vandaag en ik hoop voor der dat de kleine oersterk is en alles goed komt. Wordt een heftige tijd zo.

En jel idd toch nog eentje voor petrea! Ben benieuwd onzewens of jij wordt gefopt of dat het een beginnetje is :)

En joyce wat lekker dat je zelf ff kan rommelen vandaag. Fijn he van die lieve zussen :) ... Een zwangermassage? Klinkt heel goed! Ik ga dinsdag nog naar de kapper. Maar weer wat blonder.

Zo me knutsels zijn bijna af, maar we gaan pas zondag op de muur bevestigen. Ik wil nog meer mdf behangen of andere freubels maken. Denk dat ik nog wat ga bestellen, maar dat maak ik wel als we weer thuis zijn.

7. NathalieD

NathalieD Fanatiek lid

17 dec 2009
    2.534
    0
    36
    Wie gaat er bevallen? Nora?

8. Juliaaa

Juliaaa Fanatiek lid

25 nov 2011
    1.102
    0
    0
    N-H
    Wave voor Patje, Jindster, Lady en mezelf!!

Voel me zwaar verrot. Honger maar krijg zowat geen hap naar binnen. Mijn tong doet ook onwijs pijn. Nooit eerder gehad, weet iemand wat dit is?
    Hoop geen schimmelinfectie (door de antibiotica) namelijk wel het idee dat het daaronder ook niet helemaal in de haak is...

9. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Aawh julia niet fijn :( Maar wel eten meis, hopelijk sterk je er van aan! En die tongpijn, geen idee! Morgenochtend anders ff naar de huisarts gaan.

Ja nath nora!

10. Jel

Jel Niet meer actief

@ BK, ja dat weet ik, het zijn er meestal 2. Maar nummer 1 is nog steeds foetsjie. Echt vervelend. Straks zit ik weer op de bank en voel ik gekriebel in mijn nek. Brrr...

@ Mandy, hier gister ook weer last van maagzuur. Niet fijn.

@ Lady, ja klopt daar word het wel anders van. Ik begrijp dat dan ook niet helemaal eerlijk gezegd. Ik zou me dan juist enorm gezegend voelen met 1 kind.

@ Nathalie, oja jij hebt natuurlijk geen fb. Weet niet of Nora het waardeert als het op zp verteld word, aangezien ze het in een berichtje op fb schreef, maar die gaat idd bevallen vandaag. :( Ze is 34 weken las ik net. Hopelijk gaat alles goed met d'r en de baby.

@ Wave voor een paar dames!

@ Juliaaa, hopelijk is het geen schimmelinfectie. Geen idee wat het kan zijn.

11. Behappy

Behappy Niet meer actief

Jaa waarschijnlijk wel .
    Ze had nu 4 cm ontsluiting.

Duimen draaien voor je !!! Dikke digi knuff

12. NathalieD

NathalieD Fanatiek lid

17 dec 2009
    2.534
    0
    36
    Nee, ik hou het liever alleen bij zp.
    Ohh, ja hopelijk gaat alles straks goed met de baby.. 34 weken is nog best wel vroeg.

@ Behappy: dan zal het vast ook niet lang meer duren.

13. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Ik lees op haar profiel 4 min geleden! Wheooeoeoeo proficiat! Dus ik denk dat de kleine er al is :-O

14. Behappy

Behappy Niet meer actief

Echt ?!! Woow super snel !!!

15. Jel

Jel Niet meer actief

Wow dat is zeker snel! Eerst maar eens van haarzelf horen.

16. Jel

Jel Niet meer actief

Het kan misschien ook wel een spoedkeizersnede geworden zijn...

17. Behappy

Behappy Niet meer actief

Ja precies ben benieuwd ;)
    Hopelijk is alles goed gegaan !

18. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

27 jan 2010
    3.024
    138
    63
    NULL
    noord brabant
    Whaaaaaaah spannend!!! Ik hoop zoooo dat alles goed is! Denk idd dan ook aan keizersnee anders is t wel heel rap. Zou natuurlijk welmkunnen.

19. onzewens

onzewens Bekend lid

9 jan 2012
    561
    0
    0
    NULL
    NULL
    @lady, zag het ook staan.......ben benieuwd!!

*klaagmodus aan*
    @hier, tis weer rustig.....pffff....loos alarm dus. Ik wordt kregel van mezelf weten jullie dat?!. Wordt je om half 7 wakker met rugpijn, krampen en steken, krijg dus hoop van miss dat het wel vandaag doorzet, maar nu 5 uur later, Niks nakkes nada....
    *klaagmodus uit*

Nu weer genieten van een mistige, lazy sunday

20. MandyM

MandyM Actief lid

11 mrt 2012
    171
    0
    16
    Vrouw
    --
    Ooeehhh vind het wel heel spannend hoor! Zag ook die proficiat staan idd... Hoop dat alles goed is gegaan/gaat!! Ik hou Facebook in de gaten haha!

@onzewens; ja vervelend is dat hè! Ik had gisteren ook de hele tijd regelmatige krampen, maar nu helaas niks meer! En met het idee in me achterhoofd dat het ook nog ruim 3 weken kan duren wordt ik wel een beetje gek haha

Deel Deze Pagina