November 2012 mama's deel 4!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door NathalieD, 19 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jel

Jel Niet meer actief

Uitgerekende datum
    15 November --- Snowbird: 1e kindje
    18 November --- Jindster: 1e kindje
    18 November --- Juliaaa: 1e kindje
    26 November --- Cjb: 2e kindje
    29 November --- Lissa80: 1e kindje, zkh bevalling

Bevallen
    10 Oktober --- Ikke175: van twee dochters (1640 gr & 1775 gr) met 35+0 wk
    21 Oktober --- Nora86: van een zoon (2025 gr) met 34+0 wk
    25 Oktober --- Onzewens: van een zoon (3765 gr en 50 cm) met 38+6 wk
    26 Oktober --- Petrea: van een dochter (3970 gr) met 39+2 wk
    28 Oktober --- Jel: van een dochter (3545 gr) met 38+3 wk
    29 Oktober --- Hilli: van een zoon (3805 gr en 55 cm) met 39+1 wk
    29 Oktober --- Suus1982: van een dochter (3360 gr) met 40+0 wk
    30 Oktober --- Siep81: van een dochter (2875 gr) met 39+3 wk
    1 November --- BurningKarma: van een zoon (4300 gr) met 39+0 wk
    2 November --- Ladylola: van een dochter met 38+5 wk
    6 November --- Suus14: van een dochter met 39+1 wk
    6 November --- Behappy: van een dochter (3010 gr) met 39+4 wk
    9 November --- NathalieD: van een dochter (3710 gr) met 40+3 wk
    9 November --- Mama88: van een dochter (4238 gr en 56 cm) met 39+4 wk
    10 November --- Patje20: van een zoon met 38+6 wk
    11 November --- Beckje: van een dochter met 40+1 wk
    12 November --- Suus83: van een dochter (3320 gr en 50 cm) met 41+2 wk
    12 November --- MandyM: van een dochter (2890 gr) met 41+3 wk
    ?? November --- Heyitsme: van een zoon
    15 November --- Joyce86: van een dochter (3610 gr) met 39+1 wk
    16 November --- Maytje: van een dochter met 41+4 wk
    18 november --- Missillie: van een dochter

17 meisjes, 6 jongens

Nog 5 te gaan...

2. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    gefeliciteerd Miss en Patje!

3. Lissa80

Lissa80 Bekend lid

25 mrt 2012
    525
    0
    0
    Utrecht
    Julia Succes bij de vk..

Missillie, gefeliciteerd met jullie meid, geniet ervan.

Wat een rose lijst is het eigenlijk.. Dacht dat er meer jongetjes zouden zijn...

Zo ik ben gisteravond echt van mezelf geschrokken, die angst heb ik niet eerder gevoeld. Tis nu wel weer minder, maar het overviel me ineens. Ik ben eigenlijk nooit bang en nu ineens.. grr VL wist ook niet goed wat ie met me aan moest.. Ik zat gewoon te janken van angst (stomme hormonen) en ik huil eigenlijk nooit. Dit waren mijn eerste tranen deze zwangerschap. Ach en zullen vast nog wel wat volgen.

Ik laat het inderdaad maar over me heen komen. Ik merk wel aan mezelf dat ik geen behoefte meer heb aan sociale contacten. Ik heb genoeg aan mezelf en aan mijn vriend. Vanavond zouden vrienden van ons komen maar ik heb ze afgebeld. Ik heb er geen zin meer in.

Hier verder een rustige buik, heb net wel een half uurtje flink doorgestapt in de zon, dus hoop dat het wat teweegbrengt, maar vooralsnog niet veel..

Ik had gister trouwens echt een domme actie. Ik ben begonnen in de boeken van 50 tinten grijs. maar ik met mijn domme zwangere kop begin in deel 3!!!! kom er na 75!! pagina's achter dat er iets niet klopt hahahaha.. ben toen alsnog maar in deel 1 begonnen hahaha.. Ach je doet soms domme dingen.

Ik ga maar weer eens met mijn Ipad op de bank kruipen. mijn bekken willen niet meer na het wandelen. Potje thee erbij en ik vermaak me wel.

X Lissa

4. Juliaaa

Juliaaa Fanatiek lid

25 nov 2011
    1.102
    0
    0
    N-H
    Huh, helemaal over het bericht van miss heen gelezen!!

Gefeliciteerd!!! Toch nog iemand op 18 nov. Er waren drie voor die datum uitgerekend, patje, jind en ik. Maar geen van ons heeft die datum gehaald hihi.

@box, tsja tis zon ding gelijk in de kamer, en mijn vriend had vooral zoiets, dat doe ik wel als het kind er is.
    Hij is er nog niet maar hij heeft 3 dagen vrij. En omdat wachten de andere optie is, zetten we em nu toch maar in elkaar.

Ook gezellig en misschien krijgt de kleine dan zin om te komen.

5. onzewens

onzewens Bekend lid

9 jan 2012
    561
    0
    0
    NULL
    NULL
    @box, tsja tis zon ding gelijk in de kamer, en mijn vriend had vooral zoiets, dat doe ik wel als het kind er is.
    Hij is er nog niet maar hij heeft 3 dagen vrij. En omdat wachten de andere optie is, zetten we em nu toch maar in elkaar.[/QUOTE]

wij hebben de box pas vd week.opgezet, toen was S.tijn al 3 weken...hij lig er nu ook nóg niet in.

6. siep81

siep81 Bekend lid

9 jun 2010
    866
    0
    0
    NULL
    NULL
    @mis, gefeliciteerd!

@patje, jij ook nog gefeliciteerd! Mooie naam! Wat fijn dat je zo'n goede bevalling had.

@lissa, de laatste loodjes he. Ik had tegen het eind van de zwangerschap ook niet zo'n zin sociaal te doen. Wat betreft de bevalling, ik kan wel herhalen wat iedereen al zegt (maak je niet druk, elke bevalling is anders), maar als je je druk maakt helpen zulke dooddoeners niks. Ik hoop dat het snel begint, dan hoef je je niet meer druk te maken over hoe het zou kunnen zijn.

Hier een zieke dreumes en een dropje van 3 weken met een regeldag. Nu slapen ze allebei, dus even tijd voor mijzelf. Pffff... ik vind het al heel wat dat we alle drie aangekleed zijn en gegeten hebben.

7. siep81

siep81 Bekend lid

9 jun 2010
    866
    0
    0
    NULL
    NULL
    oh, even opscheppen. Ons dropje heeft van het weekend een nacht doorgeslapen. Ik had haar om 23.00 gevoed en schrok om 5.30 wakker omdat ze nog niet geweest was voor de nachtvoeding. :) Ik schrok wel, want volgens mij mag ze heel nog niet zo lang slapen (ze was toen nog geen 3 kilo), maar toen ik haar wakker maakte was ze gelijk alert en dronk ze goed. Vannacht heeft ze er weer ruim 5 uur tussen laten zitten. Heerlijk, ik had dat echt nog niet verwacht, omdat ze zo'n klein mopje is.

8. Maytje

Maytje Bekend lid

8 jan 2012
    761
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kwam ff gauw spieken hoe het hier staat ennzie dat missillie bevallen is! Van harte gegeliciteerd!!

Lissa heel begrijpelijk! Had het op de ochtend van inleiding ineens heel erg.
    Nu baal ik van een keizersnede.. Had het me allemaal zo anders voorgesteld. Ook al is de keizersnede zelf niet tegen gevallen, de dag zelf wel :(

hier alles goed. Borstvoeding gaat aardig kost onwijs veel ttijd omdat t live voeden nog niet altijd lukt. Daarom leg ik haar eerst aan, kolf dan na en geef dat evt nog. Naja het is een investering maar ik hoop dat het straks allemaal wat makkelijker gaat ben igg blij dat ik zelf genoeg voeding aanmaak en hoe ze dat dan binnenkrijgt en de bewerkelijheid ervan is dan maar ff zo.

Hormonen nog wel last van kan soms zo met dr mee huilen als ze verdrietig is.. Tis zon snoesje!

9. Suus83

Suus83 Fanatiek lid

16 feb 2012
    2.037
    517
    113
    Misillie gefeliciteerd!!!

Hormonen ja Maytje wat kan je zelfnook huilen he ... watnfijn dat jeniig voldoende voeding hebt.wordtnstraks wel beter. Wanneer mag je har zelf voeden?

10. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

27 jan 2010
    3.024
    138
    63
    NULL
    noord brabant
    @miss gefeliciteerd!! Hoop dat alles goed is gegaan!

Ff mijn verhaal

Donderdagochtend om half 8 stonden we in het zh. Rond 8 uur aan de ctg en om half 9 ongeveer zijn de vliezen gebroken. Even aankijken of ik zelf weeen kreeg maar dit was niet zo, dus om kwart voor 10 een infuus gezet. Eerst geprobee aan de linkerkant maar dit lukte niet en toen aan de rechterkant en dit ging uiteindelijk goed, maar wat is t toch klote om een infuus te krijgen.

Langzaam werden de opwekkers omhoog gevoerd, rond half 12, 12 uur werden de weeen pas echt pijnlijk en moest ik ze weg puffen. Opzich ging dit erg goed, maar ik kreeg rond 14.00 uur ineens in mijn kop Waarom zou ik in hemelsnaam zo'n pijn moeten lijden als t niet hoeft.... :) en de weeen werden rond die tijd ook ineens veel heftiger.
    Dus rond half 3 heb ik om een ruggeprik gevraagd, en kon meteen terecht.

Met weeen over de gang, errug leuk....
    Dus een ruggenprik, twee keer misgeprikt en doordat ik moest zitten kwam ik in een soort van weeenstorm met weeen om de 20 sec. Dit was dus echt hel..... Want met een ruggenprik moet je voorovergebogen zitten en ontspannen...
    Derde keer dus eindelijk raak. Maar de ruggeprik zat scheef en de rchterkant werd veel minder verdoofd. De weeen voelde ik dus nog maar aan een kanta van mijn buik en die zijn eigenlijk nooit weggeweest, maar wel minder geworden.

Voor de ruggenprik had ik 4 cm, terug op de afdeling 6 cm en dit was om 16.30 uur. Een uur later had ik ineens 10! Cm! Dus helemaal gelukkig, ik dacht nu gaat t gebeuren. Maar mooi niet....

Juul lag nog veel te hoog en ik had geen persweeen. Dus afwachten.... Twee uur later nog niets veranderd, vriendlief heeft zelfs nog liggen slapen! Dus na die twee uur is er besloten om de ruggenrpik af te zetten en de opwekkers omhoog te gooien naar 13.

Owja tussendoor ook nog ff koorts gekregen en dus nog een infuus met antibiotica. Ik was behoorlijk overstuur omdat er dus weer infuus geprikt moest worden en nu weer in de linkerkant op dezelfde plek waar smorgens mis was geprikt. Ow ow ow wat ging ik door de grond!

Maarja opwekkers op 13 en wachten maar tot de ruggeprik weg was en de persweeen kwamen. Uiteindelijk gebeurden dit ook en mocht ik gaan persen!!

Uiteindelijk is ze na 20 min persen geboren, maar t persen was echt anders dan ik verwacht had. Ik dacht dat t veel meer op oerkracht zou aankomen en dat die persweeen me echt zouden leiden, maar dit was niet zo. En wat de vk allemaal daar beneden even "helpt". Auw zeg!

Maar ze is er, en nog netjes ook. Aan de buitenkant maar 1 hecting! En wat een geweldig moment als ze op je buik ligt! Ik kan echt niets, maar ook niets mooiers bedenken!!

11. Juliaaa

Juliaaa Fanatiek lid

25 nov 2011
    1.102
    0
    0
    N-H
    @Maytje, wel goed dat je het nog volhoudt het voeden zo. Ik hoop dat het toch zin heeft deze investering!

@Hier, net terug van de vk. Alles goed, toen ze de doptone erop zette schrok ik er bijna van zo actief was meneer. Zo snel het hartje nog nooit horen kloppen haha. Ze noemde het een "jogging foetus"??
    Anyway na een poosje was ie weer wat rustiger en klonk het weer normaal.

Maandag naar de gyn voor controle en krijg ik de mogelijkheid aangeboden om de inleiding in te plannen.
    Dinsdag naar de vk voor een strippoging. Dit doen ze dan om de dag.
    Ik hoop dat het allemaal niet nodig is en meneer zichzelf aankondigd!

De box staat. Heel gezellig, maar wel leeg zo zonder kindje :p

12. Suus14

Suus14 Actief lid

7 feb 2012
    318
    0
    16
    NULL
    NULL
    @Jel; Hier ook twee hondjes. Twee jack russels. Moet nog iets gaan bedenken voor als ML weer gaat werken want met de wagen en 2 lijnen wandelen is niet echt een optie. Zit te denken aan een draagzak, maar moet nog ff zoeken dus ;). Een van de hondjes is 7jr en de ander net 1jr. Oudste is heeel rustig en jongste heel druk, maar op de een of andere manier houden ze elkaar in toom. De kleine houd de oudere bezig en als ze te druk is wijst de oudere haar even op haar plaats. Ik heb geen ‘last’ gehad van de gevoelens die je nu hebt maar ik kan het wel begrijpen. De jongste is soms nogal een keffert en dan kan ik haar ook wel wat, irriteert me dan mateloos. Maar voor Linn zijn ze heel lief eigenlijk en erg beschermend. We hebben ze ook gelijk heel dicht bij haar gelaten, snuffelen enzo. En uiteraard de bekende poepluier. Ik heb ze buiten gezet en daar even lekker mee laten stoeien. Vonden ze heel interessant. Ik hoop dat je het gevoel idd weer terug krijgt voor je hondje en dat de kleine en je hondje samen beste maatjes worden!

@missilie GEFELICITEERD!

@Lissa, beginnen in deel 3? Heel grappig haha, ik hoop dat je niet al teveel gelezen hebt waardoor deel 1 niet meer de moeite waard is. En idd, laat het over je heen komen, je kunt er helaas niets over zeggen en er geen conclusies over trekken… Helaas ;) Wat betreft de sociale contacten dat herken ik wel, je wilt lekker bezig zijn met jezelf en niet meer met ‘de rest’… Succes met wachten
    J

@Siep wat lekker zeg die nachten! Ik snap helemaal dat je dan ff schrikt! Maar wel lekker ;)

@BV hier wil ik ook gaan afbouwen, heb het ook besproken met cb vorige week. Linn krijgt niet genoeg van mij, ze drinkt op zich goed aan de borst en geeft idd dan aan dat ze genoeg heeft, maar na de borstvoeding kwam ze ongeveer na 1,5 uur wéér! En toen kwam ik erachter dat ze gewoon te moe is/was om aan mijn borst te drinken en ben gaan kolven. Dit krijgt ze dan in de fles en dat gaat super! Maar ik moet vaker kolven dan voeden wil ik haar tevreden houden. Kolf per x zo’n 65-90ml terwijl ze 100 nodig heeft. En ik trek het niet om zo vaak te kolven en ook nog eens haar te voeden. Dus ze krijgt nu al 1 voeding per dag kv. En zo ff afbouwen… Gelukkig (nog) geen last van stuwing als ik lang niet kolf.

@hier.. Eindelijk wat tijd gevonden om hier weer te reageren en mee te lezen. Sorry voor de afwezigheid :) en voor de dames die nog mogen, heel veel succes. En Jezus wat heb ik mensen in die laatste weken vervloekt met hun ‘geniet er nou nog maar van!’.. Maar helaas, ze hadden gelijk! Je hebt nog zo veel tijd en als ze/hij er eenmaal is slokt ze/hij al je tijd op! Niet dat dat erg is maar ik ben al 2 weken bezig met een cosmopoltian... hihi...

13. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

30 dec 2011
    2.576
    0
    36
    NULL
    NULL
    Net een heel verhaal getypt, valt de computer uit omdat ik de stekker er niet in had om op te laden. Dus nu ff snel want moet gaan voeden...

Joyce, het lijkt niet op een aardbeienvlekje en ik vind hem anders ook wel op een erg vreemde plaats zitten.

Jel, nee nog niet gebeld. Doe ik morgen. Kreeg vandaag kraambezoek en ben druk bezig geweest... hihi..

julia fijn dat alles goed was. Hopelijk begint de bevalling vanzelf.

Siep, het maakt niks uit als ze iets langer slapen. Hier slapen ze de nacht eerst door vanaf half 1 tot half 6. Nu hebben we de voedingstijden veranderd. Nu krijgen ze 23.00 uur laatste voeding en rond half 4 's nachts weer. Hopelijk mogen ze snel over naar 6 voedingen maar dan moeten ze boven de 2500 gram zijn. 1tje is dat wel maar de ander moet nog ff wachten. En anders doen we de 1 wel naar 6 voedingen. Hoeven we er maar voor 1 uit 's nachts ( als de andere dame doorslaapt. We zullen zien. Die van ons zitten dus ook nog lang niet op die 3 kilo... of ja... lang niet... duurt nog wel een paar weken denk ik zo...

Missillie, van harte gefeliciteerd met jullie dochter! Geniet ervan.

Bevallingsverhalen :
    Hier niet zo interessant. Ik heb het de donderdag van te voren gehoord wanneer het plaats zou vinden. De ks was zelf best gezellig met het zh personeel... haha...

Nu ga ik snel voeden... en gtst kijken :D Toedels!

Sorry als ik iemand vergeet...dit is namelijk een korte versie van hetgeen ik net had getypt voordat dit ding uitviel :)

14. Jel

Jel Niet meer actief

@ Joyce, vreselijk he, met weeen over de gang. Ik moest de lift in bij een wachtkamer. Iedereen zat naar me te kijken. En hier ook weeen tussen de ruggenprik door. Maar dan met een minuut of 5 ertussen.
    En wat vreselijk dat je zo vaak geprikt moest worden met infuus.
    Maar dat moment is bijzonder he, als je meisje op je buik word gelegd.

@ Juliaaa, spannend volgende week.

Ik zal mijn meisje zo weer even voeden.

15. burningkarma

burningkarma Fanatiek lid

8 jan 2008
    2.605
    0
    0
    Veenendaal
    Miss gefeliciteerd!

16. Juliaaa

Juliaaa Fanatiek lid

25 nov 2011
    1.102
    0
    0
    N-H
    Same old story hier.... Harde buiken en rugpijn...
    Maar goed, dat is er al dagen.

Ik lig al lekker in mn bedje, laptop erbij, gtst terugkijken... Relaxt!!

Fijne avond!

17. Lissa80

Lissa80 Bekend lid

25 mrt 2012
    525
    0
    0
    Utrecht
    Hier ook harde buiken, maar zet allemaal niet door.. Nu maar even wachten tot vrijdag want VL heeft morgen en overmorgen weer een sollicitatiegesprek. Tis zo vervelend als hij die moet afbellen..

Dames welterusten en voor degene die ;s nachts voeden.. SUCCES... Ik zal aan jullie denken als ik moet plassen hihihi

X Lissa

18. snowbird

snowbird Actief lid

4 feb 2012
    234
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedeavond!

Ik kom me ook maar weer eens melden :)

@Lissa: ik heb het soms ook wel hoor, dan word ik ineens heel bang voor de bevalling. En zeker nu het steeds dichterbij komt.
    Ik merk ook dat ik minder behoefte heb aan sociale contacten..

@Be: jij had die angst dus ook.. En is het jou uiteindelijk mee of tegengevallen?
    Hoe is het met de pijnlijke plek op je borst?

@missillie: van harte gefeliciteerd!!

@Jel: kan me goed voorstellen dat je zo beschermend wordt naar je kind, het is toch je meest dierbare bezit..
    En de kolf weggebracht.. is er nog melk gekomen? Is het niet zo dat het niet uitmaakt al komt er nog wat melk? Dat het dan vanzelf steeds minder wordt totdat er niets meer komt? Of werkt dat zo niet?

@patje: super dat je zo'n fijne bevalling hebt gehad!

@maytje: snap wel dat je baalt dat het allemaal anders is gelopen dan gedacht, met ks enzo.. Ben wel benieuwd naar je verhaal ;)
    Minder dat de bv zoveel tijd kost, maar met die instelling wil ik er ook aan beginnen, dat het in het begin echt een investering is.

@joyce: leuk om je verhaal te lezen!

@juliaa: bij jou gaat het net andersom dan. Bij mij eerst strippoging (donderdag) en dan maandag of dinsdag naar gyn.

Hier nog steeds niks aan het handje.. we wachten geduldig af.
    De vk zei dat strippen heel vervelend kan voelen, maar dat vonden veel dames hier wel meevallen toch?
    Ik heb af en toe harde buiken, net zoals altijd, maar verder totaal geen tekenen dat de bevalling zich snel aandient. Kan me maar moeilijk voorstellen dat het nog spontaan gaat gebeuren. Heb zo'n gevoel dat ik uiteindelijk ook ingeleid ga worden..
    Ik sta nu wel bovenaan de lijst zag ik :) Best veel dames hier zijn voor de 40 weken bevallen!

19. Behappy

Behappy Niet meer actief

Hoi lieve dames .. Sorry
    Maar ik kan het effies niet bijhouden hier :(
    Hopelijk binnenkort weer wel als we wat meer ritme en regemaat hebben gevonden hier :)

@snow uit eindelijk is het me meegevallen !! Tuurlijk deed t pijn en duurde het lang maar goed de ruggenprik deed wonderen en ik zou t zo nog een keer doen.
    ML had het gister en vandaag al over een 2e !! Nou ik moet daar nog ff niet aan denken hoor

20. Maytje

Maytje Bekend lid

8 jan 2012
    761
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zal ook mijn verhaal eens doen. Lig nu toch met een eindelijk ontspannen meisje op mijn borst die de hele avond niet geslapen heeft (dus ik ook nog steeds niet maar ja)

Mijjn verhaal is eigenlijk helemaal niet leuk maar misschien ook wel even goed om van me af te schrijven..

We kwamen om kwart voor 7 aan in het zkh en ik werd aan de ctg gelegd. Om half 8 braken ze de vliezen. Ik was ook best emotioneel omdat ik wist dat het die dag zou gebeuren, spanning en hormonen denk ik. Dus na het breken van de vliezen was ik al in tranen omdat ik het zo zielig vond dat ik dacht ah gos wat zal dat arme kind wel niet denken daarbinnen ;) erg he hihi

nou goed de weeënoowekkers werden toegediend en vrij vlot opgevoerd. Ik startte met een 3 cm ontsluiting. Om half 11 kwam de vk toucheren ik vond het trouwens helemaal geen leuke meid (kende haar niet want was 1 van t zkh) ole ik had 1 cm erbij dus zat op 4.. Toen zei ze dat ze elke 2 uur zou komen voelen hoe het vorderde. Omdat er nog twee bevallongen bezig waren liep het allemaal wat uit maar goed kon gebeuren. Ik kreeg ondeerussen wel pijnlijke weeen en vroeg om een morfinepomp. Haha heeeeeeeeeeelijk, kan t iedereen aanraden je bent echt lekker van t padje hihi.

Nou goed om half 1 zou ze dus weer komen maar duurde maar en duurde maar. Die andere bevallingen waren bezig dus oke maar toch ik had volgens mij ook recht op hulp en controle?! Pas om half 3 (!!!) had ze weer tijd voor mij en toen zat ik dus nog steeds op 4 cm... Al die weeën voor niks.. Vreselijk.

Toen hebben ze de weeenopwekkers helemaal vanaf t begin af aan weer opgevoerd.. Van half 8 tot half 3 dus al bezig op 1 cm... En wel all die pijnlijke weeën.. Om half 4 werd de dienst overgedragen en kwam er een mannelijke verloskundige. Toen had ii.eindelijk zoiets van nu gaat er iets gebeuren..
    Maar helaas nog steeds weinig. En de weeën werden zeer heftig ik lag helemaal te shaken en klappertanden.. Kreeg een ruggeprik..
    Vreselijk net wat Joyce zei je moet ontspannen nou dat lukte niet.. Gelukkig konden ze uiteindelijk de prik zetten.

En toen... Waren al mijn weeën weg.. Helemaal niks meer. Heb sinds een uur of half 5 geen wee meer gehad...
    De gyn kwam toucheren.. En ik had bijna 5 cm...

Oke en toen was ik er klaar mee.. Ik dacht al dat t een ks zou worden en idd om half 7 werd besloten voor een keizersnede..

Ik mocht niis meer eten (en ik had honger! Had om 12 uur alleen bakje vla gehad) en we moesten wachten tot 8 uur.

Toen naar de OK. Ruggeprik werd bijgespoten maar deed niet genoeg dus er werd nog iets geprikt..
    Gelukkig waren het geweldige mensen op de OK dat heeft voor mij veel goed vemsakt. Die sfeer was heel goed en fijn, heel blij om.

En het moment dat B geboren werd en begon te huilen, begon ik ook.. Ik was er helemaal blj van daar was ze eindelijk!

Vriendlief heeft haar navelstreng geknipt en toen ze goedgekeurd was door de kinderarts ging ze naar de afdeling om te wegen enzo en vriendlief ging mee terwijl ze mij dichtnaaiden.

Gelukkig had ik haar binnen een uur aan de borst liggen alsnog. Heerlijk moment.

Heb 3 nachten op de kraamafdeling gelegen wat ook met veel leuke fijne kensen was dus dat was ook fijn.
    Maar nee ik vond het heel jammer hoe de dag verlopen was, al heb ik er het allermooiste voor terug!

En ik ga zo maar eens kijken of ze nu dan wel dr wieg in wil zodat ik eindelijk wat kan slapen haha

Deel Deze Pagina