Balen onzewens. Misschien zet het vandaag op een ander tijdstip nog door... @ Mystery, dankje voor het melden. Ben je een vriendin van Nora? Ben heel benieuwd hoe het met ze gaat en hoe het allemaal gelopen is.
Ja ik ben haar vriendin Ze belde vanmorgen dat t leek of ze weeen had, ben meteen D op gaan halen en ze is naar het ZKH gegaan. Kreeg net bericht dat ze bevallen is. De verdere info komt nog . Ik ga er dadelijk naar toe met D.
Idd balen onzewens, maar als t echt begint dan zeggen ze dat je t ook echt voelt dat t anders is....... Brdankt mystery! En nora gefeliciteerd! Zijn heel benieuwd naar je verhaal, maar doe t natuurlijk rustig aan. Hoop dat met de kleine ook alles goed gaat!
Jemig wat spannend. Wat snel ook gegaan! Ik denk toch dat die 2 weken ervoor gerommel toch het begin is geweest :-/ Nou we horen het wel. Laat haar zich eerst maar richten op der gezinnetje en zichzelf! Dank je wel voor het melden mystery! Nou bizar hoe het kan verlopen he! Ineens boem, baby :-O
Jeetje, das echt heel snel gegaan idd! Iig van harte gefeliciteerd met je zoontje nora! Hopelijk gaat alles goed!
Zo he zo word jenwakker en i eens is er al een november baby bij!!! Wow be benieuwd hoe t allemaal is gegaan.....
EN dan nu even Officieel Nora is bevallen van een zoontje LIAM JAYCE zijn gewicht is 2025 gram. Ondanks de omstandigheden gaat het goed !
Wauw toch "nog" twee kilo! Is volgens mij iets meer dan geschat dus dat is mooi. En een hele leuke naam!! Gefeliciteed Nora en Noraman!!
Uitgerekende datum[/B] 29 oktober --- Suus1982: 3e kindje 1 november --- Ilona85: 2e kindje 1 november --- Petrea: 1e kindje 2 november --- Onzewens: 1e kindje, zkh bevalling 2 november --- MandyM: 1e kindje, zkh bevalling 3 november --- Suus83: 1e kindje, zkh bevalling 3 november --- Siep81: 2e kindje 4 november --- Hilli: 2e kindje, zkh bevalling 5 November --- Maytje: 1e kindje 8 november --- Jel: 2e kindje (1e overleden), zkh bevalling 8 november --- BurningKarma: 2e kindje 9 november --- Behappy: 1e kindje 10 November --- NathalieD: 2e kindje, zkh bevalling 10 november --- Thea: 3e kindje 10 november --- Beckje: 1e kindje, geboortehotel 11 november --- Missillie: 2e kindje, zkh bevalling 11 November --- Dinh: 2e kindje, zkh bevalling 11 november --- Ladylola: 1e kindje, zkh bevalling rond 30 oktober 12 november --- Suus14: 1e kindje 12 november --- Mama88: 1e kindje 15 november --- Snowbird: 1e kindje 16 november --- Lolalo: 2e kindje 18 November --- Jindster: 1e kindje 18 november --- Juliaaa: 1e kindje 18 november --- Patje20: 2e kindje 19 November --- Isis857: 1e kindje, zkh bevalling 21 November --- Joyce86: 2e kindje 24 November --- Niesje123: 3e kindje 25 November --- Samantha89: 1e kindje 26 November --- Cjb: 2e kindje 29 November --- Lissa: 1e kindje, zkh bevalling 29 november --- Lauras1983: 2e kindje 30 November --- xspookyx: 3e kindje 20 meisjes, 12 jongens 2x verrassing, 1x verrassing voor de buitenwereld Afspraken! 22-10 Jel, gesprek met de gyn over 'hoe nu verder?' 29-10 Ladylola, mogelijke dag van inleiding! Bevallen 10 oktober --- Ikke175: van twee meisjes met 35+0 wk 21 oktober --- Nora86: Liam Jayce met 34 wk
Gefeliciteerd Nora!!! Wauw dat is super snel gegaan, 6uur weeën en nu al een kleine. Hopelijk blijft alles goed gaan!
@ mandy, das precies wat ik bedoel.....gelukkig ben ik niet de enige die zich gek maakt @ mystery, thnx voor melden, hoop snel op meer goed nieuws. @ nora, gefeliciteerd met je zoontje Liam Jayce, wat een kleine hummel van 4 pond, maar hopelijk maken jullie het allemaal goed! @ spannend he, nu toch zomaar alweer een nov. beebje erbij.
lieve Nora, van harte gefeliciteerd met jullie zoon! Toch nog 2 kilo! Dat is heel fijn! Hopelijk wordt hij gauw groot en sterk, zodat hij snel mee naar huis kan! Probeer nu goed uit te rusten!
Lolalo en mama88 heb ik hier al lang niet meer gezien zeg! Ik heb trouwens vanmorgen gesproken met mijn stiefmoeder en ze WILLEN niet eens dat ik kom. Ik hoorde het mijn vader ook op de achtergrond zeggen. Ben er wel een beetje opgelucht over, dat scheelt weer een lange rit en ik weet sowieso niet hoe het loopt met mij komende week. Morgen heb ik het spannende gesprek over wanneer ik ingeleid word. Donderdag vind de crematie plaats.
Hallo dames! Allereerst NORA! Gefeliciteerd met jullie zoontje. We zijn reuze benieuwd! @Anticonceptie Ik denk toch weer aan de pil. De eerste tijd iig. Heb er nog genoeg liggen @Petrea Balen dat het pilletje niet helemaal werkte. Nu dus maar veel rusten en nog even genieten van je dikke buik. @Snow Heerlijk he die tijd voor sociale dingen. Hier ook! @Onzewens Rommel de bommel... Nu hopen dat het doorzet! @Jel Ieks. Spinnen zijn eng. Wij hebben 2 hondjes en die eten ze idd zo hap slik op. Ideaal! Moeten ze er natuurlijk wel 'bij' kunnen haha! Daarnaast, fijn dat de keuze voor jou gemaakt wordt door je stiefmoeder en vader. Last van je schouders lijkt me. @Wave voor de wavers. Ik hoop op nog maar een paar waves haha! @Hier. Ik ben chocolaatjes aan het maken net als op FB hihi.. Zo leuk idee! En lekker klungelen...