November 2012 mama's deel 4!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door NathalieD, 19 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. burningkarma

burningkarma Fanatiek lid

8 jan 2008
    2.605
    0
    0
    Veenendaal
    Aaah lissa, we blijven bij je hoor! Save the best for last. :D

Juliaa gefeliciteerd!

Handenarts was goed gegaan. Maandje aankijken en dan terug en kijkt de plastisch chirurg mee. Vooruitzicht is iig positief!

Meeste fotos vd shoot binnen, bij de naakt fotos lijkt ie wel blauw en paars aangelopen! Zal ze dus zelf nog even bewerken. Arm manneke. Gelukkig zijn de gezinsshots super.

2. siep81

siep81 Bekend lid

9 jun 2010
    866
    0
    0
    NULL
    NULL
    juliaa, gefeliciteerd? Is ze bevallen? In dat geval natuurlijk ook van mij gefeliciteerd! Hoe is het gegaan? Wat is het geworden? Hoe zwaar, lang enz.?

@lissa, de laatste.... Kom op, het kan nooit meer kang duren of jij zit ook tot over je oren in de poepluiers :)

Die dr Brown flessen heb ik bij mijn eerste ook gebruikt, weet niet of het daaraan lag, maar vanaf dat moment waren de krampen verleden tijd.

@nora, neem je tijd en zorg goed voor jezelf.

@bk, fijn dat het goed ging bij de handenarts.

@jel, bij de eerste ook een zijligkussen gebruikt. Toen was de voorkeurshouding idd snel weg.

pfff... sliepen ze allebei net zo lekker, belt de postbode aan met een pakketje. Hopelijk is iedereen zo weer in diepe rust.

3. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

30 dec 2011
    2.576
    0
    36
    NULL
    NULL
    Rensje wat leuk dat je een update hebt geplaatst. Ik lees eigenlijk nooit daar maar zal eens kijken hoe en wat met de andere dames... af en toe behoorlijk tijdgebrek hier.. haha..

Lissa wat balen dat je man alweer 2e is geworden. Hoe is zijn gesprek gister gegaan? Hopelijk is 3x scheepsrecht! En wat fijn met 41 weken inleiden. Nog ff volhouden meid. En wat vervelend van je moeder zeg dat ze eruit is gepikt. Is nooit een fijne gedachten he. Mijn moeder is er vorig jaar uitgepikt maar bleek na onderzoeken gelukkig alleen wat weefsel te zijn dat onschuldig is. Maar ze wordt wel extra in de gaten gehouden nu dat ontdekt is. Sterkte en hopelijk is het iets onschuldigs.

snow wat vervelend van je broer. dat is erg pittig als ie die ziekte heeft. ik werk met dat soort mensen alleen hebben ze ook nog een beperking.. en dat maakt het idd lastig als ie de ene keer aardig doet en dan niet meer. Drugs kan een hele grote impact hebben op dat soort ziektes. Moeilijk hoor.

Petrea, wat goed dat jullie meiske is goedgekeurd.

Jind wat fijn dat je man nog lang verlof heeft. En dat mag zeker wel na zolang werken.

Nu ga ik er weer vandoor. Lees straks weer verder. Ben nu op pagina 294... d'r heeft d'r eentje ontzettende honger en kan niet meer wachten.. haha..

4. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

27 jan 2010
    3.024
    138
    63
    NULL
    noord brabant
    Juliaaaa gefeliciteerd!!!

5. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

30 dec 2011
    2.576
    0
    36
    NULL
    NULL
    julia wat fijn dat je zo goed had geslapen

lissa haha die hormonen...lekker laten gaan die tranen... en jullie kleintje kan idd bij de geboorte blank zijn maar dat trekt idd steeds beetje bij..wat balen van je pols zeg.

jel ja hier beginnen de afspraken nu ook te komen...wel leuk he :) hoe was t in de kerk? ow ik lees t al..haha. fijn dat ze zo rustig was.

be en bk wat leuk een foto shoot!

nu ga ik naar de andere dame...nog paar bldz te gaan en dan ben ik weer bij :D

spruw..hier gelukkig niet.

6. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

30 dec 2011
    2.576
    0
    36
    NULL
    NULL
    maytje hier geen ervaring met bv dus kan je niet adviseren...

julia hoe was t gister bij de vk?

be wat zielig een ontstoken oogje. ik las t op fb :(

jel hier eigenlijk geen voorkeurs houding. draaien allebei veel met hun hoofdjes.

luieruitslag van pampers merk hoor je best vaak. dus is heel goed mogelijk

bk hoe is t allemaal gegaan vandaag?

maytje veel plezier met de shoot! en wat fijn dat de infacol zo goed werkt.

ilona hier worden ze wel wakker gemaakt maar ze krijgen nog maar weinig voeding. nog geen 500 cc per dag. en hier ook dr brown flessen..

nora sterkte meid...hopelijk idd een dipje.

julia gefeliciteerd! lekker genieten nu

7. Lissa80

Lissa80 Bekend lid

25 mrt 2012
    525
    0
    0
    Utrecht
    het zal hier ook een keertje meezitten hoor...Mijn moeder is net langsgeweest.
    Ze had tegen mij gezegd dat ze morgen de uitslag zou krijgen, maar ze wist het al, Ze hoopte alleen dat ukkie eerst zou komen, maar helaas. Dus ze kwam net ff langs.
    Er is 99% kans op borstkanker (mijn moeder werkt zelf op de bus, dus zag het gelijk) Er is een tumor van 12 a 13 mm gevonden. Waarschijnlijk kunnen ze wel een borstbesparende operatie doen, maar mijn moeder heeft zoiets vsn ERAF. Morgen hoort ze meer..Waarschijnlijk zijn er geen uitzaaiingen, dus dat is positief.

Damn deze stress kan ik eigenlijk ff niet hebben...
    Hier nog steeds pijnlijke harde buiken trouwens.. maar doorzetten.. homaar....

X lissa

8. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

30 dec 2011
    2.576
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ow Lissa wat erg voor jullie! Dit is echt geen goed nieuws en dat kun je zeker niet gebruiken nu in je zwangerschap. Ik kan me de reactie van je moeder wel voorstellen van de borst eraf. Maar hopelijk hoeft het echt niet en kan de operatie zo slagen. Dikke knuf voor jou meid! En heel veel sterkte voor jullie allemaal en een extra sterkte knuf voor je moeder. Knuf!
    En wat balen dat het allemaal nog niet doorzet. Hopelijk kun je nog ff wat uitrusten zodat je er daarna volop tegenaan kunt. Ik hoop voor je dat het snel door gaat zetten en dat je morgen / overmorgen een prachtig manneke in je armen hebt.

9. Jel

Jel Niet meer actief

@ Juliaaa, ook hier van harte gefeliciteerd! Geniet van de kleine!

Over baby's nog niet verwennen kunnen gesproken: mijn meisje slaapt elke nacht lekker bij me in bed. Papa slaapt vaak op zolder. Paar avonden geleden wilde ik haar in haar eigen bedje te slapen leggen, maar ze zette het op een krijsen, ze wilde bij me zijn. Dus ik vraag me af of het wel klopt. ;)

@ Ilona, aha je hoort het dus meer van de voorkeurshouding. Dan gaat het vast goedkomen nu.

@ Nora, dat is toch prima dat je het even bij fb houd. Goed van je dat je de psycholoog hebt gebeld.

@ Rensje, wat grappig dat het bij jullie andersom is met j/m.

@ Ikke, je hoeft je echt niet verplicht te voelen om zoveel pagina's terug te lezen hoor. Dan spring je toch gewoon weer in bij de dag van vandaag? ;)

@ Lissa, wat heftig zeg van je moeder. Dat zijn vreselijke berichten! En zeker nu, dat je bijna moet bevallen. Veel sterkte! Ik hoop dat het makkelijk te genezen is bij d'r.

@ Hier, duimen jullie voor me? Morgenmiddag ga ik op gesprek bij mijn leidinggevende en hoor ik of mijn contract verlengd word. Ik moet er toch niet aan denken dat ze zegt dat ie niet verlengd word. :( Ik neem M. mee, kan ik haar gelijk even showen.

10. NathalieD

NathalieD Fanatiek lid

17 dec 2009
    2.534
    0
    36
    @ Juliaaa: Gefeliciteerd!!!

Waar is de lijst eigenlijk gebleven?

11. NathalieD

NathalieD Fanatiek lid

17 dec 2009
    2.534
    0
    36
    #3011 NathalieD, 27 nov 2012
    Laatst bewerkt: 27 nov 2012
    Uitgerekende datum
    18 November --- Jindster: 1e kindje
    29 November --- Lissa80: 1e kindje, zkh bevalling

Bevallen
    10 Oktober --- Ikke175: van twee dochters (1640 gr & 1775 gr) met 35+0 wk
    21 Oktober --- Nora86: van een zoon (2025 gr) met 34+0 wk
    25 Oktober --- Onzewens: van een zoon (3765 gr en 50 cm) met 38+6 wk
    26 Oktober --- Petrea: van een dochter (3970 gr) met 39+2 wk
    28 Oktober --- Jel: van een dochter (3545 gr) met 38+3 wk
    29 Oktober --- Hilli: van een zoon (3805 gr en 55 cm) met 39+1 wk
    29 Oktober --- Suus1982: van een dochter (3360 gr) met 40+0 wk
    30 Oktober --- Siep81: van een dochter (2875 gr) met 39+3 wk
    1 November --- BurningKarma: van een zoon (4300 gr) met 39+0 wk
    2 November --- Ladylola: van een dochter met 38+5 wk
    6 November --- Suus14: van een dochter met 39+1 wk
    6 November --- Behappy: van een dochter (3010 gr) met 39+4 wk
    9 November --- NathalieD: van een dochter (3710 gr) met 40+3 wk
    9 November --- Mama88: van een dochter (4238 gr en 56 cm) met 39+4 wk
    10 November --- Patje20: van een zoon met 38+6 wk
    11 November --- Beckje: van een dochter met 40+1 wk
    12 November --- Suus83: van een dochter (3320 gr en 50 cm) met 41+2 wk
    12 November --- MandyM: van een dochter (2890 gr) met 41+3 wk
    ?? November --- Heyitsme: van een zoon
    15 November --- Joyce86: van een dochter (3610 gr) met 39+1 wk
    16 November --- Maytje: van een dochter met 41+4 wk
    18 November --- Missillie: van een dochter met 41+0 wk
    24 November --- Snowbird: van een dochter met 41+2 wk
    27 November --- Juliaaa van een zoon met 41+2 wk

18 meisjes, 7 jongens

12. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

27 jan 2010
    3.024
    138
    63
    NULL
    noord brabant
    Ownee lissa wat erg!! Heel veel sterkte!!

Jel ik hoop dat je goed nieuws krijgt morgen!! Ik duim voor je!

Hier zou t cb komen vandaag, zijn ze t vergeten! Sjonge jonge..... Nu donderdag weer.

13. Behappy

Behappy Niet meer actief

@lissa heftig zeg !! Wat erg :(
    Sterkte.

@jel duimen draaien !

14. Juliaaa

Juliaaa Fanatiek lid

25 nov 2011
    1.102
    0
    0
    N-H
    Lissa, dat is helemaal niet fijn om te horen. Sterkte meid en ik duim hard voor je moeder.

15. Juliaaa

Juliaaa Fanatiek lid

25 nov 2011
    1.102
    0
    0
    N-H
    Dankjulliewel meiden! :D

Ff snel verslag.
    Gisteren avond op bed gegaan maar ik was helemaal niet moe. Ik voelde me vol energie en dat vond ik wel iets verdacht. Ik probeerde toch in slaap te komen wat dus niet gelukt is. Ik vond alles stinken. Mijn haar, het beddengoed, mijn vriend.
    Ik trok het niet en ben in de woonkamer op het luchtbed gaan liggen. Broodje gegeten, beetje tv gekeken. Rond 3 uur besloot ik een film op te zetten. Bij het uitzoeken van de dvd kreeg ik de eerste wee. Ik had het niet echt door, ook al deed ie al best erg zeer, en dacht dat ik last van mijn darmen had (obstipatie).
    Op de wc gezeten en voelde wel serieus. Ben gaan timen om half 4 en had dus al elke 3 minuten een wee van 1 minuut. Om 4 uur heeft Vl de vk gebeld. Van mij hoefde het niet zozeer. Misschien waren het oefenweeen haha. Vl lachen en zei, volgens mij is het begonnen hoor! Om 4.30 was de vk er en had zo'n 3 cm ontsluiting. Ze heeft me onder de douche gezet en gezegd dat ze nog even naar huis zou gaan. Ze zat nog op de bank toen ze me in de douche tekeer hoorde gaan. Tegen Vl zei ze dat ze nergens meer heen ging.
    Toen Vl even bij me kwam om te vragen hoe het ging (fantastisch, never been better) vroeg ik in paniek of de vk weg was. Toen hij zei dat ze op de bank een kopje thee aan het drinken was, was ik zo ontzettend opgelucht. Ik had namelijk persdrang en dat is nauwelijks tegen te houden.
    Mij op bed gebracht en had 8 cm ontsluiting, één uur verder!!
    Nog een paar persweeen weg moeten puffen. Tot ik het echt echt niet meer kon tegenhouden. Na een half uurtje persen was daar onze zoon!!!

7.11 uur, 50 cm en 3620 gram :D

Super bevalling gehad. De weeën waren wel een bitch. Ik had moeite met opvangen omdat ze heel sterk waren. Tussendoor eigenlijk ook geen rust. Had constant pijn met zo nu en dan een piek.
    Maar gelukkig duurde het niet lang en kon ik het makkelijk vol houden.

16. Behappy

Behappy Niet meer actief

Woon Julia ! Wat lekker dat t zo snel ging!
    Maarja de ween zijn idd een bitch.

Beviel het thuis bevallen je goed trouwens ?

17. Suus83

Suus83 Fanatiek lid

16 feb 2012
    2.037
    517
    113
    Lissa wat een vervelend nieuws! Zeker zo vlak voor de bevalling...

Julia wat een snelle bevalling! En fijn dat je dus wel thuis bent bevallen!
    nu lekker genieten van je kleine man!!

18. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

27 jan 2010
    3.024
    138
    63
    NULL
    noord brabant
    Mooie bevalling juliaaaa! En echt snel! Nu genieten van je moppue!

19. Nora86

Nora86 Fanatiek lid

17 mrt 2006
    4.738
    0
    36
    Jezus Lissa.. :( Heel veel sterkte.

Thnx meiden :)

20. Petrea

Petrea Actief lid

7 jan 2012
    447
    0
    0
    NULL
    NULL
    Juliaaaaa, gefeliciteerd!! Mooi verhaal!

Lissa, geen woorden voor.. sterkte.. :(

Nora, pas goed op jezelf!

Deel Deze Pagina