November 2012 mama's deel 4!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door NathalieD, 19 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. patje20

patje20 Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.871
    13
    38
    Vrouw
    Ergens in de polder
    @nora, gefeliciteerd meid! Hopen dat ie gauw groot en sterk genoeg is om lekker mee naar huis te kunnen met jullie. Ben benieuwd naar je verhaal!

@spinnen neeeeeee iieeeeuuww bah! Gelukkig 3 katten die het erg leuk speelgoed vinden.

@suus, ben benieuwd naar jou creaties van de chocolatjes

2. Mama88

Mama88 Actief lid

18 apr 2012
    120
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou ik zit toevallig net mee te lezen.... Heb het een tijdje erg druk gehad... Paar weken terug in het ziekenhuis gezeten omdat ik ons meisje niet goed meer voelde moest toen een hartfilmpje laten maken en de hartslag van de kleine was 195 te hoog dus en dat terwijl ik haar niet goed voelde was vreemd! Op de echo zag alles er wel goed uit gelukkig! Volgende dag weer terug voor nog een filmpje en toen was alles gewoon goed maar ze heeft ons wel laten schrikken :( afgelopen week 4 nachten opgelopen omdat ons hondje ineens epilepsie aanvallen kreeg..in 24 uur heeft hij 13 aanvallen gehad in een paar dagen hebben we 5x bij de dierenarts gezeten waarvan we een paar keer dachten dat we hem niet meer mee naar huis zouden krijgen...echt verschrikkelijk :( en ook niet bevordelijk als je bijna 37 weken zwanger bent...moest maandag naar de verloskundige en me bloeddruk was wat hoog (toen nog niks met de hond aan de hand dus daar lag het niet aan) dus vrijdag weer langs om het te meten het was iets gezakt maar moet goed in de gaten worden gehouden. Wel een hoge hartslag maar ze dacht dat dit met de zorgen om de hond te maken kan hebben. Dinsdag word ook weer gekeken hoe ze ligt want maandag was dat nog niet helemaal goed moet dus gelijk gaan liggen als mijn vliezen breken anders kan de navelstreng ertussen komen... Heb het eventjes erg druk gehad en bijna niet geslapen vandaar even niet gereageerd... Hou trouwens wel gigantisch veel vocht vast nu hebben jullie hier ook last zo'n last van?!

3. Petrea

Petrea Actief lid

7 jan 2012
    447
    0
    0
    NULL
    NULL
    JOEHOE!! Gefeliciteerd Nora! Ik wens jou en je gezinnetje alle goeds toe! :D

Verder moet ik het nog wel even opnemen voor die vriendin waar ik het over had, zij heeft een boel miskramen gehad de afgelopen 2 jaar. Vroegtijdig maar ook een aantal na een paar weken zwangerschap dus ze heeft het wel echt zwaar gehad. Desalniettemin had ik liever gehad dat we daar samen mee hadden gedeald.

Anyway... we hebben er weer een beebz bij! Mooie namen!!

4. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

27 jan 2010
    3.024
    138
    63
    NULL
    noord brabant
    Zoo mama88 das heel wat! Succes verder en hoop dat t kindje snel indaald en dat t met de hond helemaal goed komt! En kom t natuurlijk wel ff melden als je bevallen bent he!!

@petrea ik snap t wel hoor van je vriendin, maar helemaal geen contact is wel hele grote stap!

5. Behappy

Behappy Niet meer actief

@mama88
    Zo dat zit je niet echt mee .. Gelukkig doet de kleine t goed;) maar je schrikt altijd op z'n moment.

@jel
    Dan is de druk er iedergeval wel af voor je en kun je dus thuis blijven ;) tenminste ik zou me dan niet meer zo "verplicht"
    Voelen..

@hier oogjes even sluiten .. Ben zoooo moe :( word er niet goed van

6. Jel

Jel Niet meer actief

@ Suus14, jammie stuur je er ook een paar op? :p En wij hebben ook een hondje die ze opeet. Maar de spin was te snel en weggekropen, de hond had niet eens de kans om hem te zien.

@ Mama88, toevallig, ik had het dus net over jou dat ik je een tijd niet gezien had hier. ;) Fijn dat het na die ctg weer goed met je gaat. Maar wat een zorgen met de hond. Sterkte!

@ Be, slaap lekker.

Ik heb bij het afvegen na het plassen veel afscheiding/ slijm. Toen net echt zo'n zacht slijmstukje (wat me niet deed denken aan de slijmprop). Hebben jullie ook meer slijm?

7. Suus83

Suus83 Fanatiek lid

16 feb 2012
    2.037
    517
    113
    jel hier ook meer slijm hoor soms met afvegen ook echt heel erg veel... maar hoort erbij volgens mij hoor....

8. Suus14

Suus14 Actief lid

7 feb 2012
    318
    0
    16
    NULL
    NULL
    Slijm, nattigheid, urineverlies... Kunt beter vragen wat ik niet heb haha.. Antwoord is trouwens ook heel simpel; een baby!

Ik veeg me soms af en heb er hele frotten slijm bij... (sohhiee..)

9. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Nou jellebel mogelijk verlies je je slijmprop al!
    Hier nog niks!

Petrea sorry misschien ietwat te voorbarig. En tis verschrikkelijk als je veel miskramen moet meemaken. Ik neem aan dat jij ook in die tijd een vriendin voor haar bent geweest? Ik snap alleen niet zo goed waarom ze jou niet kan bijstaan.

Weet je afgelopen maanden heb ik veel geleerd van vriendschappen. En ik laat het ook op zijn beloop, maar 1 ding weet ik wel. In de afgelopen moeilijke 18 weken niet gekomen? Ze krijgen een kaartje, maar ik weet niet of mijn agenda straks plek heeft!
    Daarbij, ondanks mijn zorgen, blijf ik attent en vragend naar een ander. Niemand kan wat aan mijn situatie veranderen, daarom gun ik anderen hun geluk nog wel. En dat doe ik door hen te supporten.

Lekker suus!

Mama88 vervelend van de zorgen en de stress.

Truste be!

Zo joyce alles aan kant?

10. Jel

Jel Niet meer actief

Aha jullie dus ook al. Geen idee of het een stukje slijmprop was hoor. En dat kan ook weer aangroeien he?

11. MandyM

MandyM Actief lid

11 mrt 2012
    171
    0
    16
    Vrouw
    --
    Kan natuurlijk ook zo zijn dat je hem onbewust al bent verloren! En dat dit narestjes zijn ofzo? Want niet iedereen merkt dat ie hem verliest toch?!

12. Jindster

Jindster Actief lid

10 aug 2011
    412
    0
    0
    NULL
    rotterdam
    Nora gefeliciteerd met je kleine man! Wat een mooie naam hopen dat tie snel sterker word en met jullie mee mag!

Wave voor ons dames!

@petrea hmm jammer van je vriendin je verwacht en hoop gewoon anders! Vervelend als ze je dan teleurstellen.

Iellll spinnen!!!

@lady zo denken wij ook hoor hier ook sommige familie leden die het afgelopen jaar bijna niet naar ons omgekeken hebben en dalijk als ml weer thuis komt ineens de deur plat lopen hoef voor mij ook niet. Terwijl je idd wel altijd intresse in een ander heb. Zo jammer...

@be power nappie lekker!

Die chocolatjes zijn idd super leuk ga van de week ook eff naar de xenos en kijken haha

Suus hahahha idd

Hier net een gevuld speculaas gebakken heel het huis ruikt lekker haha

@jel toch wel fijn dat hun ook zo denken scheelt een lange rit meid!

13. burningkarma

burningkarma Fanatiek lid

8 jan 2008
    2.605
    0
    0
    Veenendaal
    @jel; oh fijn dat ze de keuze makkelijk maken zo! Hoef je je er niet druk om te maken.

@joyce; het is ook lastig met je vriendin... Ik snap je gevoel wel.

@slijm; yep! Geen idee hoe die slijmprop eruit ziet maar hier iig veel. En zoals suus zegt; een hoop nattigheid. Blegh!

Als je m verliest zegt dat nog niets geloof ik, toch?

Hier net gewandeld, lekker ff buiten maar ben alweer moe!

14. Jel

Jel Niet meer actief

Nee, dat geloof ik niet. Ik kijk altijd achterom na het plassen/ poepen. ;)
    Het was niet veel hoor, een heel klein slijmstukje. En heel zacht. Bij mijn *dochter zag het er veel bruiniger uit, dit was meer een wit stukje. ;)

15. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Nee verliezen zegt niks, schijnt.

Oooh jind kwijllll gevulde speculaaaaaaaaaas! Omg ruik het hier al :)
    En jammer dat familie liet afweten. Verwacht je ze wel weer als je man terug komt dan?

16. MandyM

MandyM Actief lid

11 mrt 2012
    171
    0
    16
    Vrouw
    --
    Agossie dames, nora heeft een foto van dr smurfje op Facebook gezet! Echt een poppetje! (Ik wil oooook:))

17. Petrea

Petrea Actief lid

7 jan 2012
    447
    0
    0
    NULL
    NULL
    Als ze bij me aanklopte was ik er voor haar, ze is een binnenvetter en ik woonde een gedeelte van deze periode ook nog in de Randstad dus sommige miskramen heb ik niet eens meegekregen omdat ze ze gewoonweg niet meldde. Anyway, ik heb er verdriet van en ik mis haar maar het moet wel van beide kanten komen. Ook als het voor de een misschien pittig is om met een situatie om te gaan.

Voor jou heb ik enorm veel respect, dat mag je best weten.. Zoals jij je eigen zorgen combineert met oprechte interesse voor een ander daar kan menigeen nog wat van leren!

18. Jel

Jel Niet meer actief

Ah, wat lief! Nu je het zegt. Ik zag hem niet staan op de startpagina van FB, maar heb het jongetje nu gezien, wat schattig zeg!

19. patje20

patje20 Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.871
    13
    38
    Vrouw
    Ergens in de polder
    @slijmprop, met J.ari begonnen met verliezen op vrijdag, steeds kleine stukjes, Beetje gelei achtig vond ik het. Maandag ochtend 6u om te plassen rest verloren als in plons in de wc. Ding nooit gezien verder. Iig is ie dezelfde avond nog geboren!

@nora, zag de foto op fb wat n poppie!

@petrea, ik vind het wel "hard" om een vriendin zo te laten vallen als zij wel zwanger is en blijft. Bedoel tuurlijk is het niet leuk als het niet lukt, maar moet je dan voor een ander, vriendin zelfs, minder blij zijn als het wel is gelukt? Tis klote als het niet lukt daar weet ik alles van. Maar geloof dat het wel van 2 kanten moet komen.

20. Behappy

Behappy Niet meer actief

Daar ben ik weer ff tukken heeft me goed gedaan.

@lady jammer je van de "vrienden".. Hier krijgen ze ook een kaartje maar verder ben ik er best wel klaar mee.
    Vooral omdat ik gewoon op facebook lees en zie dat Ze wel tijd voor andere maken.
    En als ik hun een berichtje stuur ik eigenlijk gewoon genegeerd word.
    Gelukkig heb ik nog een paar vrienden die WEL omkijken naar onze situatie enzo..

@jel hier voornamelijk melk dunne afscheiding , dan weer yoghurt achtig dan weer een beetje slijm..
    Maar niet echt van dat taaie rekbare slijm ofzo zoals een slijmprop.

Wie weet ben je hem verloren of een stukje ervan !

Verder ben ik t ff kwijt

Deel Deze Pagina