@Patje, ik geloof wel dat ze oprecht blij was/is voor me maar ze kon gewoon niet geconfronteerd worden met een buikje/goed lopende zwangerschap. Zo heeft ze het mij later verteld in een WA. Dat was een week of 3 geleden en toen was het voor mij eigenlijk al mosterd na de maaltijd.. Ben met je eens dat het van 2 kanten moet komen, daarom is er gevoelsmatig ook wel iets kapot bij mij..
Ja is een beetje laat vind ik ook. Vind dat je mekaar als vriendinnen alles moet kunnen zeggen. En niet pas na zoveel tijd achteraf. Logisch dat het kapot is, jij begint aan de mooiste tijd van je leven, en zij laat je in principe gewoon vallen. Snap dat het voor haar confronterend is. Maar je zal niet de enige zwangere zijn in haar omgeving of die ze tegenkomt.
NORA VAN HARTE GEFELICITEERD MEID..... Hier veel gerommel de pijntjes komen en gaan en zetten helaas niet door....veel slijm bij t vegen......
Nora ook hier van harte gefeliciteerd!! Wat een mooi kereltje zeg! Heel lief!!! Slijmprop nope nog niks gespot.. Lady idd ik heb ook zo veel resepect hoor jou ook hier altijd oprecht geinteresseerd enzo terwijl jullie situatie toch anders is dan de meeste hier verder wat soms best lastig is lijkt me! Je bent een topwijffie Morgen mag ik weer naar de vk ben benieuwd of uk nu vast ligt in t bekken.
Idd wat n lieve foto op FB! idd ik wil ook!!!! Wow! Lady ik vind dat jij het super doet... Jij bent attent naar anderen, helaas dat niet iedereeen van je vriendengroep hetnaar jou toe is... Nou Petrea de uurtjes aan het aftellen???
Ja petrea, morgen is het eindelijk zover voor je. Wat een schatje die foto van nora he? Ik kan niet wachtentot dinsdag. Als beeb erg veel gegroeid is ben ik benieuwd hoe of wat?
Wat een geslijm hier. Toch tekenen van allemaal naderende bevallingen denk ik. @ Petrea, voor jou komt morgen inderdaad wel erg dichtbij nu. Om 8:00 uur werd je opgenomen he? Spannend! Ik wens je alvast heel veel succes met bevallen! Zet hem op. Ik vind het gesprek morgen ook erg spannend, ik hoor gewoon wanneer ons kindje ongeveer geboren word.... Zal erg teleurgesteld zijn als hij zegt dat ik volgende week terug moet komen. Hoop echt dat er een datum geprikt word dat ik me ook mag melden in het ziekenhuis.
Snap ik Jel dat zou wel heel jammer zijn als je morgen nog niks weet!! Ik duim! Ik zeg ook.steeds tegen iedereen dat ik er niet tegen kan.dat ik niet weet wanneer het hier gaat gebeuren. Het feit dat er iets heel groots gaat gebeuren en ik geen idee heb wanneer.. Ja binnen nu en 4 weken, maar nee verder maar afwachten.. das niks voor mij! Ik heb me vanmiddag nog met mn hoogzwangere lijf op een paard gehezen. Stond versteld vanmezelf haha, 500m gestapt maar echt ff heerlijk zeg!
Ik vond dat bij mn eerste geen probleem maar goed, ik was vele malen fitter. Nu zou ik het niet erg vinden als ik niet vrijwel constant pijn had. Maar goed, het moet ook wel ok voor de baby zijn anders loop ik door. Ik hoop alleen dat ik wel iets eerder mag. Hoeft niet volgende week maar week 39 zou mooi zijn... we zullen zien. Ik accepteer wat ze gaan zeggen. @jel; ja, zou wel lekker zijn om een datumpje te weten! Hoop dat je maandag duidelijkheid hebt.
@patrea Ja wil je ook alvast suc6 wensen voor morgen ! Super spannend @jel ik duim voor je dat er morgen een datum geprikt word.. @maytje heerlijk toch lekker ritje op t paard maar wel knap idd ! Haha Ik kan er ook niet tegen om Niet te weten wanneer hihi, ben zo benieuwd en nieuwsgierig pff.. Maarja kunnen niks meer dan afwachten. Mijn nicht riep met 35 weken ik weet zeker dat de keine eerder komt! Echt hoor!! En ze werd steeds chagrijniger na mate t langer duurde en nu is ze al 2 dagen overtijd.. Daarom ga ik nog maar niet hopen want als ik naar haar kijk word je dan stront chagrijnig haha
Das wel het veiligste be haha. Toen ze me bij 41 weken vertelden dat ze gingen inleiden ivm wat ze dachten te weinig vruchtwater schoot ik echt in de stres haha. Ik dacht 'nu al???' Hahaha.
Jaaa idd dat hoor je wel vaker dat mensen dat roepen en dan in 42 weoen nog ingeleid worden.. Nou dan duurt het wachten wel 2x zolang geloof ik.. Ik denk zelf dat ik wel over datum ga maar we gaan t zien
Ja, die foto van Nora`s jochie is zo snoezig.... Hier alles voorbereid op haar komst en tas opnieuw ingepakt (ietsje meer dan in vluchtkoffer ) Ik heb zelfs de babyfoon maar beneden aan het stroom gezet zodat die het meteen doet als we er zijn. Nu moet vl de badkamer vanavond nog ff dweilen en mijn benen scheren! Ik vind het ook wel weer eng hoor! Ben benieuwd hoe het allemaal gaat en ik merk ook dat ik echt tegen vannacht opzie! Verschrikkelijke lange nachten zijn dit, maar goed. Het is de laatste, morgennacht zal weer heel anders zijn! Ik heb vandaag ook elke keer harde buiken en krampen dus eigenlijk hoop ik morgen op iets meer ontsluiting dan gisteren! Klopt! Om 8u melden, dan installeren, die ballon erin en zodra ik kan zal ik hier even kijken/schrijven! @May, vandaag nog op een paard?? Allemachtig.. hoe doen jullie dat? paard rijden, hakken dragen.. pfff... Ik strompel rond in mijn badjas! @Jel, ik duim voor je morgen! Snap dat jij je meisje graag vast wil houden..
Petrea het is ook spannend morgen zeg!! Maar je hebt alles voorbereid voor zover mogelijk!! Komt goed!!!!
Ja precies daarom .. Tuurlijk ben ik benieuwd en heb ik er zin in .. Maar zoals mn nicht al vanaf 35 weken met een chagrijnig hoofd rond loopt daar heb ik geen zin hoor dan duurt het volgens mij dubbel Zo lang .. Wij blijven gewoon lekker vrolijk vandaag zij mn schoonzus nog jeetje wat ben je relax .. Jaa waarom niet ? Dacht ik .. Gewoon lekker ontspannen @petrea spannend! Ik hoop dat je ontsluiting morgen al lekker wat gevorderd is
@ Maytje, zo knap van je, nu nog paardgereden,,, Ja lijkt me ook erg vervelend als je niet weet waar je aan toe bent, dat je niet weet wanneer je baby geboren word. @ Petrea, spannend... Ik denk dat als ik de datum weet, ik nog een keer het huis doorga om de boel nog een keer te soppen. Wil alles netjes hebben voor de kraamtijd.... Van de week nog gedaan hoor, maar dat stof komt steeds zo snel weer terug...
@Jel, succes morgen. Ik hoop dat je een datum kunt bespreken. @Petrea, jij ook succes. Hopelijk gaat het voorspoedig en helpt het ballonnetje voldoende om de bevalling op te wekken. Voel me met paracetamol en wat dutjes tussendoor wel aardig. Zelfs toegeven aan de nesteldrang en flink aan het opruimen. De slaapkamer is bijna helemaal klaar voor de komst van de kleine. Moet alleen nog het kraambed opmaken... Grappig dat ik steeds dingen blijf verplaatsen en opnieuw indelen.