November 2012 mama's deel 4!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door NathalieD, 19 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Behappy

Behappy Niet meer actief

Over nesteldrang gesproken..
    Ik zat net heerlijk onder de douche en ik keek om me heen en dacht : ik ga dit NU schoonmaken .. Dus met een muziekje op in me blote reet mooi alles boenen hahaha ..

Ml lief vond het douchen al zo lang duren ;)

2. Suus14

Suus14 Actief lid

7 feb 2012
    318
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hahaha be! Dat is zooo grappig, heb ik laatst ook gedaan! Kalkaanslag al douchend schoonmaken! Slim toch?

3. Lissa80

Lissa80 Bekend lid

25 mrt 2012
    525
    0
    0
    Utrecht
    Dames ff kort.. Ik ben een beetje grieperig dus duik zo mijn bed weer in..

Nora gefeliciteerd natuurlijk (had het ook al op facebook gezet)

Petrea Succes morgen.. ik duim voor je..

Jel voor jou ook natuurlijk

Lady.. vrienden kunnen je af en toe lekker laten stikken.. Ik heb hier ook een "vriendin" die me nooit belt of wat dan ook.. Ik ben het zat.. Ik doe geen moeite meer..

Verder hier alles wel redelijk alleen vreselijke spierpijn over mijn hele lijf... erg vervelend...

X Lissa

4. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

27 jan 2010
    3.024
    138
    63
    NULL
    noord brabant
    Petrea heeeeeeeeeeeel veeeeeeeel succes morgen!

5. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Dank jullie wel voor de complimenten. Was er niet naar op zoek hoor *bloos* Bedoelde alleen aan te duiden, dat wat mij ook overkomt, probeer er altijd wel wat van te maken. Maar idd het moet van 2 kanten komen. En petreaaaa no worries meer voor jou! Jij hebt binnen nu en 60u een prachtig gezin om je op te richten!

Haha bee ja schoonmaken in de douche is het lekkerst in je blote gat als je doucht hahaha!

Beterschap zieke dames!

Ff foto spieken zo :)

We hebben dadelijk allemaal onze kinders om ons op te richten :) heeeeerlijk! Het leven verrijkt dadelijk!

Maytje hahaha 500m te stap hahah! Knap dat je erop kwam zeg.

6. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Trouwens oktober topic is al bijna los met zwangeren! Babyboom daaro!

7. suus1982

suus1982 Fanatiek lid

27 nov 2008
    3.422
    0
    0
    Brabant
    Ook vanuit hier Petrea heel veel succes morgen!!!

@hier: ik wil oooook!

Nora: nogmaals gefeliciteerd meid!

8. MandyM

MandyM Actief lid

11 mrt 2012
    171
    0
    16
    Vrouw
    --
    Petrea; heel veel sterkte en succes morgen! En dat je maar snel je kindje in je armen mag houden!!!!

9. snowbird

snowbird Actief lid

4 feb 2012
    234
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ook hier: van harte gefeliciteerd Nora!! Wow dat was echt snel gegaan! Hopelijk gaat je ventje goed groeien.

Petrea ik wens je heel veel sterkte en succes voor morgen! Spannend!

Jel ook voor jou heel veel succes morgen, hopelijk noemen ze een datum!

@maytje: knap dat je nog paard hebt gereden! Fijn dat je er zo van hebt genoten :)

@hier: ons meisje is volgens mij echt een groeispurt aan het maken. Verbaas mezelf telkens weer als ik in de spiegel kijk, en ml zegt het ook vaak 'je bent weer dikker!'. En de voetjes komen steeds bijna door mijn buik naar buiten, echt niet normaal haha. Vaak voelt dat niet prettig meer.

Vind het ook heel lastig dat ik niet weet wanneer ze komt. Sommigen zeggen: stel je er maar op in dat ze later komt, dan valt het niet tegen. Maar als ik dat doe.. dadelijk komt ze eind deze week al (ben dan 37 wk), dat kan ook!! Dus stel me maar nergens op in.
    Ben nogal een controlfreak en dan is het heel irritant dat je het gewoon echt niet weet. Alle afspraken die ik nu maak zijn onder voorbehoud, heel raar :)

Vandaag bed omhoog gezet dmv matrassen onder onze eigen matrassen, ziet er grappig uit nu.

10. Behappy

Behappy Niet meer actief

Beterschap voor de zieke zwangere onder ons :(

@snow ja dat heb ik ook .. Stel me ook maar nergens op in..

@mandym jij schiet ook al op he hihi

@lady jaa de oktober mama's schieten al aardig op !

11. Maytje

Maytje Bekend lid

8 jan 2012
    761
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jaa ik lees ook af en toe ff in t oktobertopic zo leuk allemaal!!

Ik maak de douche ook altijd schoon in mn blote gat haha heerlijk

ja hier ook afapraken onder voorbehoud haha best apart he!

Mn onderrug speelt weer op.. Als ik op de bank lig en weer opsta om iets te pakken ben ik.zo stijf als een oma

12. Jel

Jel Niet meer actief

Haha in de blote kont poetsen. Ik doe dat eigenlijk alleen in de douchecel, verder niet. ;) Dan spuit ik HG antikalk. Kun je daarna alles spoelen en met een doekje afnemen.

@ Lissa, beterschap!

Het word nu iedere dag spannend eigenlijk wie er dan weer gaat bevallen.... We hebben het met z'n allen nog aardig lang rustig gehouden maar ik heb zo het gevoel dat bij ons nu een grote babyboom gaat komen in het topic.

Dames, als ik aan morgen denk, spelen de zenuwen echt een beetje op. Ik hoor gewoon meer morgen. Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah....

13. Suus83

Suus83 Fanatiek lid

16 feb 2012
    2.037
    517
    113
    Petrea heel veel succes mrgen!!!!

Ik lees ook mee in t oktober topic. Zo spannendl!!! Hier gaat t ook nu va start.....
    Jel.superspannend morgen!!!! Pfff al die mooie foto's straks:D

14. Behappy

Behappy Niet meer actief

Jel spannend !! Hoelaat heb je dat gesprek ?
    :D

Jaaa straks hier al die mooie foto's van onze mooie kindjes!!
    Ik ben super benieuwd.
    Duimen draaien voor iedereen en 29 oktober natuurlijk even extra
    Voor lady ! :)

15. burningkarma

burningkarma Fanatiek lid

8 jan 2008
    2.605
    0
    0
    Veenendaal
    Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd hoeveel november mamas in oktober gaan bevallen haha

16. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Aawh dank je wel bee :) Hoop wel dat het bij mij toch ook snel gaat!

Morgen petrea!! Meis zet uhm op! We denken aan jullie!

Jel spannend voor jou ook zeg! Ik ben benieuwd wat ze doen!

En snow ik snap je helemaal hoor. Ga uit van de due date! Maar snap dat het lang duurt als je nu al die baby's gaat zien.

17. Jel

Jel Niet meer actief

Ja ben ook heel benieuwd naar alle foto's van al onze babytjes....

Ik moet morgen om half 11 eerst voor een ctg. Daarna komt mijn man ook en hebben we om half 12 het gesprek bij de gyn. Maar de gyn loopt altijd uit, dus ik ga er vanuit dat ik pas tegen 12:15 uur aan de beurt ben of zo.

18. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

27 jan 2010
    3.024
    138
    63
    NULL
    noord brabant
    Hahaha de douche doe ik ook altijd in me nakie! Grappig dat er mer zijn!

@jel heel veel succes morgen! Ik ben heel benieuwd naar welke datum jullie mogen uitkijken!

@lady moet jij morgen langs de vk voor je bloeddruk enzo?

Hier morgen ook voor t eest naar de gyn, omdat ik vorige x een keizersnee heb gehad moet ik met 36 weken over naar de gyn. Dus heb mijn vragenklaar en ben heel benieuwd!

@maytje hier ook zo stijf, vooral als ik ff heb gezeten of gelegen. Doet zoo zee om wee op gang te komen!

@bk jaaaa ben super benieuwd hoeveel er nog in okt bevallen! Ik ben zelf pas 1 nov 37 weken dus dan mag ik pas!

19. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

27 jan 2010
    3.024
    138
    63
    NULL
    noord brabant
    Lissa beteschap!!

@instellen op neballen ik stel me nergens op in, ja de uiterlijke dtum en dat is 5 dec. Alles wat eerder komt prima en bijna alles is klaar dus ik wacht rustig af....
    Nouja niet echt rustig maar ik wacht af....

@petra ik hoop dat je ontsluiting lekker snel vorderd morgen en dat morgen jullie grote dag is!!

@maytje wow nog op een paard gekomen :0 ik kom bijna niet eens in mijn bed, laat staan een paard!

Hier vanavodn bezoek gehad en nu lekker op bedje! Toch een beetje zenuwen voor morgen, ookal gebeurd er voor ons nog niets bijzonders.

20. Jindster

Jindster Actief lid

10 aug 2011
    412
    0
    0
    NULL
    rotterdam
    Kletskousjes hahha

@lady je bent een topwijf! Dat mag best gezegd worden zoals jij je in iedereen intereseert en je eigen hachie zo eff opzij zet mijn respect echt!! Daar mag menig mens nog een puntje aan zuigen! En idd denk als mannete thuis is dat ze dan ineens wel onze voordeur kunnen vinden. Dan zijn ze uit op "sensatie" verhalen wat er wel allemaal niet gebeurd is!! Mannetje praat daar toch niet over! Moet je morgen baar de vk toe voor je bloeddruk? Zal wel eff gek zijn hihi

@petrea ben je dr klaar voor meis! Probeer wat te slapen vannacht je heb al je krachten nodig dalijk vrouw! Heel veel succes duimen draaien!

@jel oehhhh spannend!!! Hoop zo dat je morgen meer weet! Ben zo benieuwd. Jullie hebben het zo verdiend om dalijk jullie popje vast te houden en intens te genieten van elkaar!

@maytje? Paardrijden knap hoor dat je jezelf er nog opgehesen kreeg hahaha maar fijn dat je er zo van genoten heb!

@be hier ook altijd de douche soppen in me blote gat. Moet ook wel zeggen dat ik het s'ochtends ook gewoon fijn vind om gewoon eff in me blote buik te lopen zeg maar dus dan korte broek aan met pantoffels en hempje die dan eff dubbelvouw en dan me buik bloot maar wel een badjas aan die open is hahaha een combi van lik me reet haha

Hier vanavond brood op had nergens geen trek in. Wat hebben jullie op?

Morgen komen 2 vriendinnen langs ik zorg voor lekkere hapjes dan gaan we met z'n alle soort van brunchen. Erg gezellie kijk er naar uit even wat anders!

@joyce voor jou ook spannend morgen heb je een hoop vragen?

Ik wil echt een nov mama worden want anders is papa niet thuis!! Ik ben ook benieuwd wie er tussen nu en eind okt nog meer gaan bevallen want het rommelt bij een hoop! Zo spannend al die foto's en nieuwe gezinnetjes ben echt benieuwd hoe het zal zijn. En dalijk je eigen kleintje vast houden waar je nu al zo ontzettend veel van houd terwijl je helemaal nog niet weet hoe hij of zij eruit ziet en op wie de uk zal lijken haha

Afspraken onder voorbehoud tja die ik in dec heb gemaakt wel haha in nov ben ik er nog niet zo bang voor haha

Hmm volgens mij ben ik dr nog een paar vergeten maar heb ik al een aardig lappie tekst zo! Haha

Deel Deze Pagina