@Joyce; bij mij ligt ze al helemaal vast, maar heb daar ook niks van gevoeld hoor. Was ook verbaasd toen de gyn zei dat ze al ingedaald was
Yes jindster ik deed mee, en links en rechts en lindks en rechts eeeennnnn draaaaaimaar rond! @mandy, ja maar ik heb t idee dat ze af en toe nog draaid!
@Joyce; bij mij draait ze ook me der billen van links naar rechts. Of bedoel je dat ze met der hoofdje nog van beneden naar boven draait?
BK Reporting for duty Gek idee dat we allemaal gaan bevallen "in" dit topic haha. Ik kan niet waaaachten! Hier ook harde buiken maar ook nog steeds zeurende pijn dus of indalings of voorweeen. Ik dans even mee voor Petrea en wave voor de wavers uiteraard! Het beloofd weer een stralende dag te worden. En vandaag wil ik echt iets aan het huishouden doen, het ziet er niet uit!
@ Joyce, ja haha, wij waren wel de grootste kletsmajoren. Naja hoe dan ook: het kindje komt vast wel een keer.... Ingedaald of niet... @ Suus83, s6 met poetsen, ik heb de afgelopen dagen alles weer bijgepoetst, dus hoef lekker niks te doen. Vanmiddag doen we boodschappen. Verder nog geen plannen. @ Brandend maagzuur, word het bij jullie ook weer wat minder? Hier wel. Gisteravond wel wat last van, maar over het algemeen dus minder...
Van links naar rechts doet ze zeker, dat veranderd ieder uur Maar niet helemaal van boven naar beneden, maar wel af en toe nog schuin zeg maar, maar miss is t verbeelding @bk succes met poetsen!! Moet helaas af en toe nog gebeuren!
@jel; hier is het de ene dag erger dan de andere dag. Soms word ik 's nachts gewoon wakker van maagzuur, dan moet ik echt ff rechtop blijven zitten
Oh wat gek. Ondanks dat mijn meisje nog niet helemaal ingedaald bleek te zijn maandag, heb ik wel het idee dat haar beentjes iets lager opgevouwen liggen, dus dat de maag weer wat de ruimte krijgt. Mijn meisje zit heel hard tegen mijn blaas te schoppen nu. Echt gemeen!
ook ik heb het topic gevonden.... En IK HEB VERLOF.... EINDELIJK.. althans zo voelt het.. Was ik nou de laatste....?? Hier vannacht een goede nacht gehad.. Alleen om 3 uur eruit ivm een plasje, maar verder geslapen tot half acht.. Dus ik mag niet klagen. Misschien dat niet werken ook goed voor mijn nachtrust is.. Zometeen een gesprek in het ziekenhuis ivm het bevallingsplan. ben benieuwd.. VL en ik hebben vanochtend over een aantal zaken nagedacht, maar ben benieuwd waar ze allemaal mee komt. Hier verder een rommelend buikje.. beetje menstruatieachtig.. verder druk mannetje.. Dus tja.. Ach nog in elk geval 3 weken blijven zitten.. X Lissa
Trouwens hier geen maagzuur.. ook helemaal niet gehad en de kleine ligt bij mij ook al vast in mijn bekken, Ik heb daar ook niets van gemerkt hoor... Ach.. alleen maar beter... X
Jeeeeeeeeej Lissa verlof! Heerlijk!! Genieten! En succes bij de gyn. Wat voor dingen heb je erin gezet, als je t wikt delen natuurlijk he.
hier wiebelen de billetjes ook van links naar rechts maar zit voor de rest zo vast als een huis in mijn bekken.... Merk dus ook idd dat maagzuur minder is, Nog wel af en toe maar wel aanzienelijk minder, gelukkig..... Hier alvast bezig beetje kijken naar zomervakantie 2013, staat weer big vacation gepland met groot deel vd familie, iig 13 pers maar miss nog wel meer dus we moeten zo snel mogelijk boeken. ZOdra de kleine frummel geboren is, doen we dat ook. Kan nu nog niet omdat ik nog geen geboortedatum en naam heb haha
Joyce.. er staat nog niets in, we gaan het straks eerst bespreken en daarna ga ik hem schrijven, heb nu alleen punten opgeschreven die we willen bespreken.. bv -muziek op de kamer - dimlicht indien mogelijk - in en uitlopen van personeel - geen overbodig personeel, zo min mogelijk - navelstreng uitkloppen of niet - knippen navelstreng - bloed navelstreng doneren - geen ingrepen alleen als echt noodzakelijk is, dan geen details gewoon doen. (Ik wil niet weten als ze een knip moeten zetten) - pijnbestrijding - aankleden/ wassen baby - Als ik iets niet kan beslissen moet VL dat doen - Als ik iets niet kan (blote borst bv) moet VL dat doen - Zelf familie op de hoogte brengen - Kind altijd bij mij blijven (zolang noodzakelijk) Onderzoeken in de kamer of op bed - eerste handdoek van inwikkelen bewaren (mee naar huis ivm katten) Zover zijn we gekomen.. Iemand nog aanvullingen welke ik mee moet nemen vanmiddag.. X Lissa
Oh lissa, wat heerlijk voor je. Nu lekker genieten! @ Onzewens, bij jou is het dus ook minder... wat gek he bij de ene wel en bij de ander niet. @ Vakantie, de eerste 'vakantie' voor ons meisje is al in januari. Dan ga ik met familie een lang weekend weg in een huisje op Landal Greenparcs.
@lissa heerlijk verlof !! Lekker genieten. Suc6 in het ziekenhuis. @maagzuur hier alleen savonds last van. Ook niet elke avond hoor. @beweging van de kleine is hier ook voornamelijk met de billetjes schuiven en af en toe een voet uitsteken.. Ze is wel wat rustiger de afgelopen dagen .. Maar de ruimte word natuurlijk ook minder.
@onze wens je kan al wel boekem dam hoor, dan geef je naam en geboortedatum later door. Hebben wij ook gedaan met onze dochter toen we een vliegticket gingen boeken, en was geen probleem. Wij gaan in de zomer heel burgelijk kamperen
Ja dat navelstrengbloed doneren, daar wil ik eigenlijk ook eens naar vragen. Vind het wel een goed doel namelijk. Bevallingsplan is hier al klaar en ingeleverd. Het gaf mij een rustig gevoel dat erover gepraat word. Jou ook Lissa? Meisjelief wil hier zo graag gaan wandelen maar het gaat gewoon echt niet meer. Ik vind dat zo erg
@ vakantie, we weten al dat het 12 dagen turkije gaat worden, plaatsje Bodrum e.o. maar alleen hotel weten we nog niet. Ik ben nu beetje aan surfen voor hele familie om vast wat ideeen op te doen maar de prijsverschillen zijn zo giga groot....soms wel 250 euri voor 2 pers. duurder op dezelfde condities....waar zit hem dat dan in? Hebben jullie anders nog goede optie voor bodrum - turkije?? Ervaring zijn altijd welkom.