He balen dat het bij jou niet zo voorspoedig liep zeg Joy, maar van harte gefeliciteerd met jullie nieuwe wolkje. Ook al zo dichtbij wat grappig zeg! Petrea ik meen dat ik je op facebook heb.. toch?? Naja ik kom regelmatig spieken want ik ben heel benieuwd naar je.. succes dikke knuf. Ik heb verder de rommel verhalen van gister niet echt mee gekregen maar zag t wel hier en daar staan.. nou laten we duimen dat er vandaag nog wat beebjes op de wereld komen! Alleen BE, als je volgende keer de weeendans doet, kijk dan even niet richting de 34 weken zwangeren hoor!!!! (hihi.. grapje natuurlijk hea....) Met mij nog steeds goed wel last van na weeen.. ff paracetmolletje voor gepakt nu. Strakkies een peukje doen en dan genieten van plurk. We mogen lekker weer buidelen dat doen we om 11 uur en om 20 uur weer denk ik. En ook mijn zoon mag hem vandaag vasthouden god wat zal dat mannetje blij zijn.. hij was gister al zo teleurgesteld maar vond het gister te druk ervoor. Er mag en kan best veel nog en dat had ik niet verwacht. Zoals je ziet, ik ben nog steeds zo enthousiast en stuiterdestuiter.. dus ik ga sluiten want anders tik ik hier morgen nog vanaf mijn roze*blauwe* wolkje. Tot straks weer! En natuurlijk ga ik nog meer foto's spammen, bij voorbaat sorry voor degenen die het teveel vinden
goedemoggel, @nora, jeetje zeg wat een supersnelle bevalling. Maar blij dat het allemaal zo goed is gegaan en dat L.iam het ook het zo goed doet. Je zult wss nog wel een dipje krijgen maar dat hoort er ook bij toch? Super mooie foto's gezien op fb, ech meid je hebt een prachtkereltje. @Joy, jij ook gefeliciteerd natuurlijk @pijnstillen, hier ruggenprik of prik in het been. Die laatste is alleen voor meer ontspanning en om de scherpe kantjes eraf te halen zeiden ze hier in het zk. Ik wil zelf proberen zonder pijnstilling maar ja, geen idee natuurlijk hoe het gaat lopen. @Petrea, ik hoop dat je het nog ziet/leest maar super veel sterkte en geluk de komende dagen, mijn duimen draaien overuren en mijn gedachten zijn bij jou! @energie, dat heb ik dus helemaal niet meer, alleen maar last van hormonsters. Kan zo janken om niks.....en arme ML moet het dan geregeld bezuren, gelukkig kan ie er wel tegen. @gerommel de bommel, Ik heb mezelf voorgenomen dat ik niet meer reageer bij mezelf op rugpijn of harde buiken. Die heb ik nu al een week lang zo af en aan. Dan weer een uurtje wel, dan weer een paar uur niets. Dan wordt ik 's nachts wakker van krampen en soort van weeeen?!?!? maar dat zakt weer af, ik val in slaap en wordt 's ochtends weer wakker met een dikke buik en zonder beebje. Dus ik heb met mezelf afgesproken dat ik gewoon mijn gang blijf gaan en pas als ik op de kop sta van de pijn dat ik erin ga geloven dat onze frummel eraan zit te komen. Anders duren de komende 3 1/2 week wel errug lang. !! ZO nu nog zien dat ik mezelf eraan hou haha
@joy gefeliciteerd !! Geniet er lekker van. @nora haha ik zou ook helemaal hyper zijn hoor haha.. Rustig aan en geniet ! En jaaa nog meer foto's spammen hihi @pratrea suc6 vAndaag !!!! Duimen draaien @onzewens moeilijk is dat he om niet te reageren op je eigen lichaam.. Ik heb soms ook bij elk krampje of dingetje ; zou dit iets zijn ?!! Haha maar heb me er ook bij neergelegd
Joy gefeliciteerd met de geboorte v jullie zoon. Geniet er Lkr van... jammer dat t nie zo vlot ging Nora hoest nu? Hahaha ja ik bedoelde al kwiek natuurlijk. Ik zag t helemaal voor me. Pas bevallen e half dansend i d gang Minder last v naweeën? Petrea heel veel succes en we hopen snel te horen!!!! Pffnwat.n babynieuws al weer! Wow..... Krampjes hier ook de gedachte zou t? Op zich mag ze nog ff blijven lekker warm bij mij. Andere kant.als ik foto v Nora zie denk ik ik wil ook. En de vraag wanneer komt t nu?
Nora! Actieve kakelkip! Ongelofelijk wat een vlucht heb je gehad. Hoppakeeeee daar issie dan en alles gaat goed! Hoe heerlijk! En jij hieper de pieper, hahaha ik snap het wel. Ik zou het ook zijn als het zo rap en goed zou gaan. Geniet van je wolk meis. Probeer wel je rust te pakken, alhoewel ik denk dat jij je daar nu totaal niet druk over maakt Joy gefeliciteerd! Petreaaaa ik heb het al gezegd, maar nogmaals, wijfie heel veel succes! Wij denken aan je. Hopelijk denkt die dame van jou van goh laat ik lief zijn voor mama, en plopt ze er vanavond uit! Good luck! Jind we lopen er allemaal bij als tokkies in huis. Ik draag zo min mogelijk bh's! Hahaha! En je kind blijf wel zitten hoor! nog 11 dagen toch? En thx voor je lieve feedback Prikken; uhm ik zie wel wat ik doe. In het sophia hebben ze lachgas. Ik hoop eigenlijk op een bevalling zoals nora haha! Hier ook weinig gerommel. Had toch wel wat verwacht. Ja harde buiken, maar daar ben ik aan gewend. Moet wel veel poepelepeeeen! Morgen moet ik naar de vk! Dus ben benieuwd. Ik voel me prima, dus zal niks zijn. Joyce spannend dat je nu naar de gyn gaat. Klopt dat ze vaak medisch gericht zijn, maar je hebt goed je vragen op papier. Ik ben benieuwd of ze je tot 42 weken laten waggelen, of je nou met 42 weken in leid of met 40.3 bijv. Snap het nooit zo. Gewoon eerlijk over je gevoel wezen en je niet af laten poeieren!
Joy gefeliciteerd met je zoon!! Nora haha helemaal actief! Hopelijk zijn je naweeën inmiddels voorbij!! Spannend lady je lichaam bereid zich vast voor! Pff ben nog steeds moee
Goedemorgen! Hier buiten de twee uur dat ik wakker was, toch goed geslapen. Ik werd geterroriseerd door een mug die me ook heeft gestoken. Doe je het licht aan, is dat stomme beest weg. En ik zit hier weer te typen met een dikke spin in mijn buurt die ik nog steeds niet gesignaleerd heb. Hoop niet dat ik hem ineens voorbij zie rennen. @ Joyce, jij ook s6 bij de gyn. Oh ik kan me die spuit in mijn been nog herinneren bij mijn *dochter. Ze kwam aan met een naald van 2 cm lang of zo. Ik werd spontaan benauwd, zelfs mijn man schrok van de grootte, haha. Had daarna ook een flinke bloeduitstorting in mijn been. @ Jindster, wij hadden gisteren lekker een patatje met snacks gehaald. Ik hoop voor je dat je ook echt die november mama zal worden, dus wacht nog maar even met rommelen. @ Nora, tjonge wat ben jij al vroeg weer op de been en zo snel al je verhaal doen hier. Was gisteren echt verbaasd, zo snel als het ging en we ineens op je fb de eerste felicitatie lazen. Fijn dat het met de kleine man goed gaat en met jou ook. Toen je over die bloedverlies schreef maakte ik me eerlijk gezegd best zorgen om je, want zo beginnen de meeste bevallingen niet toch? Maar fijn om te lezen dat alles goed met jullie gaat!!! Dus het is je meegevallen? Tjonge jonge wat een nachtbrakers weer. Zo grappig om te lezen iedere keer om de tijdstippen 4 uur voorbij te zien lopen. Jullie hoorden toen te slapen volgens mij. @ Petrea, heel heel heel veel succes met bevallen, ik denk aan je! @ Joy1506, wow jij bent ook al bevallen. Van harte gefeliciteerd met jullie zoontje. Geniet ervan. @ Mandym, zo knap van je dat je nog zoveel doet... Als ik een langer stuk loop dan krijg ik krampjes in de buik. @ Hier, best zenuwachtig. Aaaaaaah ik hoor straks gewoon wanneer ik ga bevallen. Hij gaat gewoon een datum noemen waar ik dan naar toe kan leven... Spannend!
Morge!! Hier redelijk geslapen nadat ik alle schapen op de wereld heb geteld! Joy gefeliciteerd! @petrea heel veel succes! Komt helemaal goed! Miss heb je je ballon nu al wel! @jel eindelijk een datum straks!! Ik hoop zo dat t niet te ver weg is voor jou en jij over een een tijdje je lieve meisje lekker in je armen hebt!! Trouwens..... Spin nog geveonden? @onzewens en be moeilijk he loslaten!! Maar anders kan t idd nog zoo lang duren. Net wat jij over je nicht zegt be, je word er alleen maar sjaggie van! @nora wat stuiter jij nog lekker rond!! Dus iedereen mag de kleine al vasthouden?? Dat had ik ook niet verwacht! Maar wat een mooi moment zal dat zijn als klein D. zijn babybroerje vasthoud!! @lady nog een weekje vrouwke!! En ik denk toch niet dat ze me tot 42 weken laten lopen, anders zal ik ze eens even laten voelen hoe ik me voel
Trouwens vandaag voor de laatste keer zwemmen met mijn dochter, ben er best wel verdrietig om....... Doen dit al vanaf dat ze 5 maanden is en ze vind t zooo geweldig........ Dalijk met twee kan dat niet meer, dan moet ik oppas zoeken voor een van de twee op mijn vaste vrije dag..... Owow wat zullen N. en ik t missen!
Aawh dat is wel jammer joyce. Met 2 is het een stuk moeilijker om ff te gaan zwemmen! Waarom maak je er geen gezinszwemmen van? Ga je samen met je vent en de kids 1 x per 2 weken zwemmen. Jel spannend he! Ik ben erg benieuwd wat ze besluiten. Het duurt in iede rgeval niet langer meer dan 10 dagen! En die spin..brrr ik zou ook op mijn hoede blijven, bah!
@joyce aghhh geniet er dus extra van vandaag!! @jel spannend!!!! Duimen draaien. @petrea ik hoop dat je vanavond en anders morgen vroeg je kleintje in je armen heb! Want rechtop slapen is gewoon geen optie!! @lady nog 12 nachtjes hahaha anderhalf weekend dat klinkt nog veel sneller hahaha @nora stuiter de stuiter!! Hopen dat je een beetje in de flow meegaat meis! Oehh wat spannend voor je zoontje! @joy gefeliciteerd! Rottig dat de bevalling zwaar was! @onze wens en be je kan idd maar beter rustig afwachten hoe moeilijk dat ook is!! Strakkies me dinnies op visitee dus nu lekker douche nog even stofzuigen en dweilen wat boodschapjes halen en klaar!! Heb dr zin an!
@lady ja zoiets willen we ook doen, maar ik werk ook weekenden en t zal allemaal wel lukken, gewoon ff plannen. Maar dit was toch anders, t was echt een soort zwemles met alleen maar andere moeders en kinderen van dezelfde leeftijd. En t helpt ook gewoon super bij watervrij worden enzo. Mijn dochter is net twee en kan al kleine stukjes onder water zwemmen en van de kant springen. Ik kan nog wel ff doorgaan geloof ik T is gewoon weer een periode om af te sluiten....
Ik lees dat Nora is bevallen! Gefeliciteerd en wow wat een snelle bevalling. Hoop dat die van mij ook een beetje snel zal gaan En toch nog best een netjes gewicht hoor. Meer als gedacht toch?
Volgens mij werd ie geschat op 1800 gram, dus idd ietsje meer. Ze heeft foto op facebook staan, en hij ziet er echt heel goed uit! En snel he!!
Ja tis idd wel gek om een periode af te sluiten en ruimte te maken voor een nieuwe. Zal best pittig worden voor jullie, maar ik denk wel leuk en gezellig. En knap hoor dat je kleine al zoveel kan. Die is idd nooit meer bang voor water Ik wil het ook zeker gaan doen met mijn meisje! Denk alleen dat papa ook heel graag mee wilt Jind dat klinkt idd veeeeeeeel sneller. Tis zo voorbij meis. We houden onszelf wel bezig In het 10 weken topic lees ik dat iemands vriendinnetje mogelijk dezelfde afwijking heeft als ons kindje. Tis echt bizar hoeveel ik het nu om me heen hoor. Ik ken in dit jaar al 9 gevallen van de 60 per jaar!
Zo zie je maar hoe vertekend het is he! De meiden van ikke wogen volgens mij ook meer dan berekend. Een meisje die vlak voor mij is bevallen, kreeg te horen zeker een 8 ponder te krijgen. Meisje was 48cm en 3200gram. Behoorlijk ruwe misschatting!
Daarom ben ik dit keer ook zo bang..... Ja niet echt bang maar vorige keer zaten ze er bij mijn dochter ook zo ver naast. Als ze t hadden geweten hadden ze me niet zo lang door laten lopen. Dus daarom hoop ik dat ze nu zowiezo zeggen niet over de 40 weken.
@ jel en lady, spannend dus vandaag! Ben wel benieuwd wat ze gaan zeggen. Hopelijk voor jouw Jel geen datum die nog errug lang duurt. @ schattig he al die foto's op fb, wat een mooi lief manneke en hij doet het super goed. Drinkt al goed uit de fles enzo....geweldig toch? @ kleding, tja....liefst loop ik hier ook in mijn huispak en heb daar dan gewoon mijn bigshirt onder waar ik ook in slaap. Broek hangt onder de buik want dat is een gewoon huispak, hele dagen gewoon de bril op, want lenzen zitten nie ech meer lekkr....ML gaf gister wel toe dat ik er nie op zijn sexiest bij liep maar voor deze keer mocht he whahaha...Zit gewoon veel fijner dan al die strakke BH's, broeken en shirts. edit: als ik wegga of visite verwacht dan maak ik wel iets meer werk van mezelf hoor
Ja tijdens mijn groeiecho's vond ik dat ze wat gehaast gingen meten. Ik kon gewoon tijdens de echo zien dat ze omtrek van de buik bijv kleiner hadden gedaan als dat die is. Daardoor kwam eruit dat de baby met 34 weken 2500 gram was en vorige week 2600. Lijkt me heel sterk. En de benen waren gemeten op 39 weken. Heel erg lang. Ik denk dat dat ook niet klopt. Ik ga zelf uit van een 8 ponder met 40 wk. Ik heb gister trouwens de ziekenhuiskoffer ingepakt Weer een stapje dichter bij de bevalling. @ Nora: ik ben ook benieuwd naar een foto van je zoontje! Zou je er 1 willen pb'en als je het liever niet openbaar zet, of ga je er ook 1 in het topic plaatsen? en wat fijn dat het zo goed gaat met je. Dat je het gevoel hebt dat het zo goed gaat komt dat nog door de adrenaline van de bevalling? Dat had ik namelijk ook.. (alleen kon ik de eerste 3 dagen na de bevalling amper lopen). En na een paar dagen krijg je toch wel even die moeheid.
@schatten, hier hebben ze alleen maar uitwendig geschat, maar 3 v/d 4 verloskundige zegt 7 pond, dus daar ga ik dan ook maar vanuit. Kan nog helemaal mis zijn natuurlijk maar ik merk wel dat ik nu helemaal niet meer groei, hebben jullie dat ook al. Buik staat ook stil, kleding zit hetzelfde, buik zakt alleen nog maar meer, wist niet dat het kon, maar toch.