@ Joyce, nee de spin is nog niet gevonden. Zodra ik hem zie stuur ik de hond er direct op af. Jammer dat je niet meer kunt zwemmen. @ Lady, ben ook echt benieuwd.... Vanmiddag weet ik meer... Het is heel gek maar als je zelf iets meemaakt, dan hoor je het ineens veel vaker om je heen. Had ik ook met ons overleden kindje. Dan ineens hoor je van veel mensen om je heen dat ze ook een overleden kindje hebben... Terwijl je normaal gesproken die dingen niet hoort of je er niet mee bezig houd. @ Jindster, veel plezier met je vriendinnen. @ Gewicht Nora's baby, ja het is gelukkig idd iets meer als die 1800 gram. Zo zie je maar dat ze het nooit precies kunnen schatten... @ Onzewens, nee dat hoop ik ook niet. Stel dat hij zegt dat ik me over een week moet melden, dan ben ik best teleurgesteld denk ik. Ik hoop donderdag melden voor inleiding, dan ben ik 38 weken. @ Ziekenhuiskoffer, ik heb hem nog steeds niet ingepakt. Word nu wel tijd. Van de baby wel trouwens en het autostoeltje staat ook klaar.
Trouwens, ik heb Dinh een paar dagen niet meer gespot op fb na dat misverstandje over het uitrekken. Normaal zou je kunnen zien dat hij bepaalde berichten bekeken heeft maar hij heeft de laatst geplaatste berichten op fb niet bekeken. Zal zijn vrouw ook (aan het) bevallen zijn?
Jel pff wat spannend zeg..... dan kun je er naar toe.leven.... Lady dat zijn best al aardig wat gevallen die je kent! HIer.werd vl gek dat denkoffer nie gepakt was. Naja de spullen lagen er wel alleen t moest in een koffer. Heeft hij dit weekend gedaan. Oh.onze wens ik doe ook nie veel aan mnd uiterlijk. Huispak geen make up etc. Heerlijk. Vl kent me wel en straks ik wel weer meer.... kmheb er echt geen behoefte aan en tja vind me.beetje dik etc... voel me nie aantrekkelijk zeg maar... ach nog ffies en ben mezelf wel weer
hahaha Jel...ik constateerde hetzelfde en was vooral benieuwd of hij reageert als hij het heeft gezien, maar dus niet. Misschien was hij even niet in de buurt van internet. We horen het vast vanzelf. En klopt wat je zegt. Als je zoiets mee maakt dan hoor en zie je het overal. Gelukkig krijg jij een succes ervaring. Daarmee is je *dochter niet vergeten, maar gelukkig krijg je nu ruimte voor intense liefde voor haar zusje!. Ik weet niet of ze het donderdag zullen doen hoor, maaaaar ik moet niet vergelijken met mijn situatie. Want mij willen ze op maandag, omdat voor mijn kindje veel toeters en bellen nodig zijn, en doordeweeks zijn nou eenmaal de meeste artsen beschikbaar. Als jouw kindje vrijdagavond komt, dan mag jij de volgende dag naar huis met je meisje.
@ dinh, sik zag wel staan dat hun kleintje over 1 weekje komt. Hij plaatst iedere wk zo'n windowsschermpje met nog 4 en nu dus 3 weken maar vandaag met daaronder over een weekje komt onze kleine al. @ Suus83, dat heb ik dus ook. ben 20 kg aan gekomen en weeg gewoon meer dan ML.....dat vond ik best wel een grens hoor, pff...nu maar hopen dat het na de bevalling redelijk snel weer wegtrekt.
Onze wens hier ook 20 erbij vl ingehaald. Tja sexy voel ik me dus ook nie... maar ach komt wel weer. We hebben straks t afvaltopic nog En eerlijk ik ben bezig.met.bevallen. ben geen beyonce.die met.tien weken weer t podium op.moet.en opnstraat gefotografeerd wordt. Thank god!!! Haha we doen dus allemaal t zelfde met dinh. Miss eeftnie wat door
Hey allemaal, Ik laat ook nog maar eens wat van me horen. De laatste dagen zijn behoorlijk druk geweest ivm het huis en Sam die begint te peuterpuberen ... Ik heb geen telefoon waar ik snel even mee online kan gaan, maar nog zo'n oma-ding waar ik enkel mee kan sms'en en bellen. Daarom dat ik hier niet vaak te vinden ben. Ik heb niet veel zin om elke keer de computer aan te zetten. @Joy en Nora: Van harte gefeliciteerd met jullie zoontjes! Nora: Hij is echt schattig seg, ik zag de foto's op fb. *Zucht* Wat wil ik ook graag bevallen!! Hier gaat het op zich redelijk. kHeb wel veel last van mijn bekken en rug. En sinds gisteren constante pijn in mijn onderbuik en veel harde buiken. Maar kvoel nog geen weeën. Ik probeer ze wel te voelen, maar ze zijn er niet Hehe, ik wil het iets te graag. Bij Sam lag ik nu te puffen in het zh op 38+1. Dan 'pikt' het toch wel een beetje. Ik had gehoopt dat dit mannetje ook graag wat vroeger wilde komen, maar wie weet, één van de dagen ofzo. Ik moet morgen weer op controle bij de gyn, wie weet heeft ze wel goed nieuws voor me Ik laat de computer nog even aanstaan, dan kan ik vandaag nog wel een paar keer binnenspringen als ik eraan denk. Maar sorry als het daarna weer een paar dagen stil is
Nee nee niemand mag hem vast hoor alleen wij en D. Omdat ze het heel belangrijk vinden om hem erbij te betrekken. WE mogen ook alleen rond de voeding vast houden en als er visite is of staat te kijke voor t raam mag t ook al liever niet. ZE zijn lekker streng maja t heeft een reden. Bevalling viel niet mee zo snel zoveel ontsluiting doet goed zeer. Mgoed. Niet teveel details jullie moeten nog haha.. Ben ook wel erg moe hoor!! Maar daar moetk ff doorheen bijten nu krijg overal pakjes maat 44/46 vandaan getoverd nu benk zo dankbaar voor die hadden we niet. jel heel veel succes! T bloedverlies tja t kan zo beginnen was bij mij bij de eerste ook. DIt keer stopte het bloeden alleen niet. Geen idee hoe dat kon hoor.. Ga straks het bevallingsverslag opvragen wil wel eens lezen hoe of wat. Overigens t eerste wat ik riep toen hij er was was Sorry mensen!!! (had beetje herrie gemaakt...)
@schatten Hier schatten Ze haar net 6 pond zelf denk ik dat t wel wat meer word maarja we zullen zien. @eigen gewicht ; ik ben zelf nu totaal 8 kilo aangekomen.. @dinh oke .. Naja Ik interesseert me meer in mensen die zich ook in ons intresseren sorry @jel suc6 straks bij de gyn. Spannend Je laat t ons wel weten heb hihi
WTF? Hij heeft echt gekeken en niks geschreven. Op alle berichten niks. Nou dan ben je echt een botte boer! Ben bijna geneigd om er wat van te zeggen, maar ik reageer gewoon niet meer op zijn berichten! Hii hilli, vroeg me al af waar je was gebleven. Onder je steentje zo te lezen Fijn dat alles goed gaat. En je kleine dient zich vast snel aan. Kilo's, hahahha breek me de bek niet open! 25 kiloooootjes hieroooo! En idd suus, we zijn geen beyonce, maar per 30 april wil ik wel weer een beetje in de buurt komen van mijn oude gewicht.
@ lady, waarom 30 april....ik heb als streefdatum volg jr zomer dat ik me dan weer in goed fatsoen in bikini kan vertonen in turkije. Maar heb me al wel voorgenomen dat als ik blubber blubber buik heb, een tankini wordt....dan maar geen bruine buik. Ik voel me dan ech nie lkkr daarbij. @ dinh, tja moet ik daar nog wat van zeggen haha
Whehehe sorry mensen? Hahhahaha Nora was het zo erg? En kan me best voorstellen als het zo rap gaat. Je lichaam een overkill geeft. Maar gelukkig was het snel achter de rug. Lief dat je al die pakjes krijgt. Zoiezo vind ik het meer dan logisch dat alleen jullie als gezin erbij mogen. Anders wordt het veel te druk voor die kleine. Jullie gaan als gezin verder. De rest komt later wel. Bij ons mogen alleen opa's/oma's en tante's erbij. Maar alleen onder onze supervisie. Ik ga wel toestemming geven, dat mijn moeder er ongelimiteerd bij mag. Zodat zij ook alleen kan gaan, zodat ik kan rusten. Was tip van de andere chd mama. Vindt je het lastig hem achter te laten Nora? Of hebben jullie echte vaste tijden?
Uhm ja Q-day is hier altijd de dag dat ik iedereen van vroeger ook weer zie, dus zie er dan graag weer een beetje appetijtelijk uit Alhoewel als ik nog 75 weeg, is dat ook geen probleem hoor. Maar idd voor de zomer wel graag weer me 66/67 kilo terug. Dus jullie hebben al plannen om naar turkije te gaan volgend jaar? Wat heerlijk zeg.
yep, 1 keer in de 2 jaar gaan we altijd met een groot deel van mijn mams familie op vakantie. Mei vakantie, herfstvakantie en nu een grote vakantie. Zkr een groep van 13 maar kunnen er nog meer worden, is nog nie zkr wie er dit jaar allemaal mee gaan. Wij vinden het altijd super gezellig maar ja, ik zeg eerlijk, je moet er wel tegen kunnen zo'n grote groep kakelende achterhoekers haha
Ik heb geen vergelijkingsmateriaal maar stormweeen en snelle ontsluiting is niet fijn. Aan de andere kant (vond ik) het niet iets wat je zelf niet aankan. Maar goed dat verschilt per persoon en vast ook per bevalling. Misschien als het nu normaal op gang komt denk ik er wel heel anders over. Dat het pijn gaat doen dat weten we allemaal, toch? Nora; was je eerste ook zo snel? Dinh; die is altijd al egotripper geweest vanaf dag 1 intereseerde hij zich voornamelijk in zijn eigen situatie. En das prima maar dan moet ie een november papa topic openen. Hier straks ff wat spulletjes halen voor halloween cakepops en proberen me niet druk te maken voor de gyn morgen. Ben erg benieuwd hoe ons ventje is gegroeid. Niet te veel hoop ik! Haha. Ik ben de rest een beetje kwijt geloof ik... oh wacht! Jel! Succes straks bij je gyn.
Oh die kilo's, ik wil er echt nog niet aan denken haha Bij Sam heeft het 1,5 jaar geduurd eer ze er allemaal af waren. Nu zijn het er meer. Hopelijk gaat het nu toch iets vlotter. @Lady: Ik las dat haar maagje naast haar hartje zit in je onderschrift, kan daar wat aan gedaan worden? Krijgt ze eventueel een operatie als ze geboren is? Ja sorry als je dit al 100 keer hebt uitgelegd, maar teruglezen gaat me toch iets te lang duren Zou ze uit zichzelf eerder komen denk je? Of vroeger inleiden?
Hahahahahaha BK! Ja zullen we zo'n topic voor hem openen op FB? Het "DINH ik word PAPA, en ben belangrijker dan iedereen" topic! Zo dan ben je echt lang niet geweest Hili. Maar al haar organen, worden dmv een operatie teruggeplaatst. Wellicht binnen 48u na haar geboorte. Dat is afhankelijk van meerdere factoren. Hoe reageert zij op de medicatie, zuurstof en beademing. maar liefst zo snel mogelijk opereren, zodat haar longen weer voldoende de ruimte krijgen. De organen terug plaatsen is voor hun een kinderpuzzel, die ze ff oplossen!