November 2012 mama's deel 4!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door NathalieD, 19 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maytje

Maytje Bekend lid

8 jan 2012
    761
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zit ook op mn mobiel!

Thnx onzewens! Alleen ik wil liever in de winkel kopen eigenlijk haha

ik ga naar de verloskundige. Ben benieuwd of madammeke al vast ligt

2. NathalieD

NathalieD Fanatiek lid

17 dec 2009
    2.534
    0
    36
    heb pb gestuurd;)

3. Suus83

Suus83 Fanatiek lid

16 feb 2012
    2.037
    517
    113
    Nora tuurlijk mag je ego zijn! Dame je bent gister bevallen!! mooie foto's van jullie zoontje!

Nathalie idd toch maar aan FB geslagen? ook wel lekker zo tijdens je verlof...

4. onzewens

onzewens Bekend lid

9 jan 2012
    561
    0
    0
    NULL
    NULL
    @nathalie, je bent toegevoegd, welkom!

5. Behappy

Behappy Niet meer actief

Die vrouw van dinh is in t ziekenhuis met
    Bloed en vochtverlies las ik ..
    Maar heb niet gereageerd eigenlijk :$

6. onzewens

onzewens Bekend lid

9 jan 2012
    561
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik ook niet hoor, voelt beetje boel hypocriet om nu wel te reageren als ik eerlijk ben.

7. Suus83

Suus83 Fanatiek lid

16 feb 2012
    2.037
    517
    113
    ik ook niet... ga ik ook nie doen... kan niet zo zijn dat jouw leven altijd belangrijker is dan die van anderen.. En sowieso de moeite om iemand te feliciteren??? naja mijn mening

8. Behappy

Behappy Niet meer actief

Ja idd daarom .. Is mijn energie niet waard ;)

9. Jel

Jel Niet meer actief

Hoi dames, ben er even snel en lees daarna even alles terug.

Snel even ego.

De gyn liep anderhalf uur uit, dus ben ondertussen nog boodschappen wezen doen en nog even thuis geweest... maar we hebben het gesprek gehad en hij gaf ons de keuze.

1. de zwangerschap gaat goed en de bevalling vanzelf op de natuurlijke manier laten komen. Dus niks doen.
    2. inleiden. Wat kan betekenen dat het 3 of 4 dagen kan gaan duren omdat de baarmoedermond niet rijp is. Met als gevolg dat het ook een keizersnee zou kunnen worden uiteindelijk, maar dat hoeft natuurlijk helemaal niet, maar dat moet ik wel in mijn achterhoofd houden.

Voor ons was de keuze snel gemaakt, we hebben na het gesprek overlegd samen en ik bel zometeen terug naar de gyn om dat vast te laten leggen. We willen toch gaan voor de inleiding omdat ik me dan een stuk rustiger voel en ml ook. Ik vroeg aan de gyn wanneer ik dan ingeleid zou worden als ik daarvoor zou kiezen. En hij had het over woensdagavond of donderdagavond. Dus wij willen nu gaan kiezen voor de woensdagavond. Dus dat gaat lekker snel.

10. Behappy

Behappy Niet meer actief

Oké spannend jel !
    En wat irritant dat t zo uitloopt steeds :(

11. onzewens

onzewens Bekend lid

9 jan 2012
    561
    0
    0
    NULL
    NULL
    ooo jel, spannend zeg. Je weet dan nu gewoon waar je aan toe bent.

Weer een stapje dichterbij....

12. Hilli

Hilli Fanatiek lid

26 dec 2007
    1.864
    0
    36
    @Jel: Wat spannend! Woensdagavond al. Ben je al zenuwachtig? :)

13. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

27 jan 2010
    3.024
    138
    63
    NULL
    noord brabant
    Wow jel! Deze woensdagavond al?? Das wel heel snel, maarja je leeft er ook al zo lang heen! Lekker joh!!

Ik heb ook een goed gesprek gehad. Als het kan gaan ze mij inleiden, ik heb met 38.1 nog een afspraak, heb ik dan onsluiting dan gaan ze me inleiden. Zo niet dan kijken we verder. Ik heb aangegeven dat ik na 41 weken niet meer normaal wil bevallen, en dat was prima dan kon ik kiezen voor een keizersnee.
    De kleine is weer behoorlijk groot, buikje loopt erg voor en werd nu op 3300 gram geschat.
    Al met al een fijn gesprek!

14. Behappy

Behappy Niet meer actief

@joyce fijn dat je een goed gesprek hebt gehad..
    En dat je een beetje weet hoe of wat!
    3300 gram al ! Jeetje .. Maarja dat schatten kunnen ze vaak naast zitten .

@jel as woensdag al !! Woow ja dat is snel hihi

15. Jel

Jel Niet meer actief

Zeg eh... beseffen jullie wel dat jullie toen ik weg was zo'n 7 pagina's volgeschreven hebben hier? Tjonge jonge. Ga lezen en reageren nu. Wat een kletstantes. ;)

@ Lady, ja haha daar was ik ook op aan het letten. Vanmorgenvroeg had hij het nog niet gelezen, maar nu dus wel. Jammer dat er niet even een felicitatie af kan naar Nora of een succeswensing naar Petrea... Of even een reactie op Ikke met haar updates.
    Wat betreft de beschikbaarheid van de artsen in het weekend: mijn gyn zei me dat hij het hele weekend dienst heeft. Dus als het goed gaat hij me begeleiden met de bevalling als de baby zich snel aandiend...
    En we moeten sowieso 2 dagen blijven met ons meisje. Minimaal. Dus ben benieuwd hoelang het uiteindelijk word.

@ Nora, herrie gemaakt? Hoef je toch geen sorry voor te zeggen? Je bedoeld tijdens het bevallen gegild? En dat je ego reageert en niet op iedereen kan reageren lijkt me logisch toch? Je bent net bevallen mevrouwtje!!!! ;)

@ Nathalie, vervelend dat je nu niet weet wat het was onder de douche. Het kan natuurlijk vruchtwater geweest zijn. Ik zal zo eens kijken in het vanaf 37 weken topic.

@ verwijderen van fb, het zou maar zo kunnen dat alleen ik dat kan, omdat ik de admin ben, maar wil eerst even weten of dat niet wat ver gaat. En als hij er dan achter komt dan zou ik er misschien op aangekeken worden als ik hem verwijderd heb. Ik heb trouwens de beste man wel verwijderd van mijn eigen fb, maar zie nu dat ik allemaal belangrijke berichten mis. Z'n vrouw dus opgenomen in het zkh? Nu weet ik dus niet hoe dat afloopt.

@ Woensdagavond, ja dat gaat nu heel snel ineens. Ik heb net gebeld naar het zkh en er word wat geregeld voor woensdagavond dat ik terecht kan, en daar word ik zometeen als het goed is nog over terug gebeld. Dus weet het even nog niet 100% zeker, maar ik voel me er nu nog aardig rustig onder dat het woensdag al is dan... Hou ook in mijn achterhoofd dat de bevalling weleens een poosje kan duren, althans het inleiden dan.

@ Joyce, fijn dat je een goed gesprek hebt gehad.

Heb alles vluchtig doorgelezen en heb niet op iedereen gereageerd... hopelijk te snappen? Jullie lullen zo veel. ;)

16. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

27 jan 2010
    3.024
    138
    63
    NULL
    noord brabant
    Ja dat is waar, maar de metingen zijn tot nu toe precies t zelfde als bij mijn dochter. Buik te groot, hoofd kleiner en benen normaal. Dus ik hou dat aan en ga er van uit dat ze groot word.

17. Jel

Jel Niet meer actief

Ik zit nog even op de fb-pagina te kijken en het blijkt inderdaad dat ik, als admin, mensen eruit kan verwijderen. Nu zie ik ook wat namen staan die hier nooit meer meeschrijven. Wat doen we daarmee? Vind het een beetje flauw eerlijk gezegd, hier nooit meer moeite doen om mee te schrijven maar wel lid zijn van de november mama's fb pagina en daar mooi op de hoogte komen van alle nieuwtjes. Ik vind dat ze hier dan ook mee moeten schrijven. Die pagina hebben we toch aangemaakt n.a.v. dit topic?

18. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

27 jan 2010
    3.024
    138
    63
    NULL
    noord brabant
    Ken je de zp namen van wie dat zijn? Vind het nl ni zo fijn dat ze juist de prive dingen wel lezen. Dat snappen ze zelf okok wel toch!?

19. Behappy

Behappy Niet meer actief

@joyce ooh oke ! Ja dan word t gewoon een lekkere baby !
    Wel spannend dat jij misschien ook word ingeleid..

@jel oh echt spannend !!! Wauw..
    T gaat echt hard hier nu he
    Hele babyboom !

20. Suus83

Suus83 Fanatiek lid

16 feb 2012
    2.037
    517
    113
    Wow je woe al!!!! Gaaf!!! Wat spannend. Snap dat je meer gerust gesteld bent dan

En Joyce dus ook goed nieuws.... mooi hoor!!!

Verwijderen Tja ik ken nie iedereen ook fb hoor. Tenminste nie die hier ook actief meeschrijven . Maar weet nie hoe de rest erover denkt? Met dit geval vind ik t jammer dat je n bericht ziet v Nora.die bevallen is en keer reageert niet ff.... bericht dat ze zelf aarm t zkh gaan was later. Maar das mijn mening. Zij vrouw schrijft niet mee dus kan er wel af toch?

Deel Deze Pagina