November 2012 mama's deel 4!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door NathalieD, 19 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Wou dat ik al voor het weekend kon! Hoor net van die andere mama, dat er rustig is op de ICK! Wij moeten zondagavond bellen of er voldoende plek is en de ecmo vrij is. Als ze zeggen ja plek, dan mogen we zoiezo maandagochtend komen, als ze zeggen twijfel dan moeten we om 7.45 bellen, terwijl we om 6.45/7.00u al van huis moeten, zodat we er om 8.45 zijn, ivm file (tis maandag, herfstvakantie is voorbij en weer wordt slechter).

2. Behappy

Behappy Niet meer actief

@bk spannend ! Wanneer heb je een gesprek ?

@hier ff met een vriendin op stap .. Dus lees vanavond bij

3. NathalieD

NathalieD Fanatiek lid

17 dec 2009
    2.534
    0
    36
    Als ik in jou schoenen had gestaan had ik toch gekozen voor de natuurlijke bevalling (spontaan). Maarja dat is toch lastig te zeggen omdat wij niet weten hoe het voor jullie is. Snap dat je je nu eerder zorgen maakt en dat je gewoon een levend kindje in je armen wil sluiten. Maar het gaat nu zo goed met jullie kindje, dat ik zou zeggen wachten, omdat spontaan altijd beter is als inleiden. Maar toch wel moeilijk te zeggen omdat ik nooit zoiets heb meegemaakt..
    Voor jullie eigen rust is het mss beter wel inleiden, voor het kindje mss als het kindje het zelf aangeeft.

4. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Spontaan is wel beter idd Nathalie. Zoiezo voor je lichaam en de kleine. Mits er een medische reden is.

(ik ken een wijfie, die heeft zo lang lopen zeuren en zeiken dat ze het zo zwaar heeft en zoveel last heeft gehad bij de vorige bevalling, absoluut te willen ingeleid met 38 weken!!!!! Onder het mom van mijn kind is te groot. Dat kind woog 3100 gram en zij liep de weken ervoor gewoon nog overal vrolijk rond te banjeren. Er was medisch totaal geen aanleiding voor. Ze wilde gewoon zelf bepalen wanneer ze beviel. Ze moest en zou ook VOOR 15u in de middag bevallen, want ze wilde niet een nacht in het ZKH blijven. Ze heeft het voor elkaar gekregen dat ze om 14.30 is bevallen:$:()

Nou topic in november mama's is aangemaakt. Hopelijk niet te direct of te aanvallend?

5. Suus83

Suus83 Fanatiek lid

16 feb 2012
    2.037
    517
    113
    Ik bedoelde met een paar dagen wachten dat je sowieso 38 weken zou zijn.. maar goed dat ben je bijna... dus dat gaat helemaal goed komen..
    plus ik heb zelf ook niet het geduld om te wachten.....

Lady mooi aangepakt zeker niet te aanvallend

6. Behappy

Behappy Niet meer actief

Ik Zou voor inleiding gaan .. Helemaal
    Vanwege jullie verleden ..
    :) maar dat is mijn mening :)

7. Suus83

Suus83 Fanatiek lid

16 feb 2012
    2.037
    517
    113
    Oh sorry noem t hormonen maar mn vingers jeuken wel om Dinh wat te zeggen hoor... Dit is denk t meeleesgebeuren wat we bedoelen en nie zon zin in hebben toch??

8. NathalieD

NathalieD Fanatiek lid

17 dec 2009
    2.534
    0
    36
    Nu zie ik pas voor het eerst hoe jullie er allemaal uitzien haha:p (FB) Had bij sommigen een ander beeld in gedachten:p
    Dinh blijft present staat er

9. Juliaaa

Juliaaa Fanatiek lid

25 nov 2011
    1.102
    0
    0
    N-H
    Goed hoor Lady!!!

10. Behappy

Behappy Niet meer actief

Sjonge ik vind hem
    Niet zo present -_-

@nathalie ohwjaaa ik had je trouwens toegevoegd

11. Suus83

Suus83 Fanatiek lid

16 feb 2012
    2.037
    517
    113
    is wel leuk he Nathalie die hoofden bij de namen :p

12. Juliaaa

Juliaaa Fanatiek lid

25 nov 2011
    1.102
    0
    0
    N-H
    @Be, haha jammer hè

13. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    BOM is gedropt m.b.t. meelezen en actief medeleven en meeschrijven. Ik wil echt niet aanvallend overkomen, maar ik hoop wel dat er wordt begrepen, dat het behoorlijk prive is. En als je slechts af en toe wilt meelezen, dan kan dat ook hier als je echt nieuwsgierig bent. Maar ik begrijp sommige meiden wel, dat met je eigen naam en je hele hebben en houden in die blog, moeten we enigzins wel afbakenen, als dames daar meer behoefte aan hebben.

14. NathalieD

NathalieD Fanatiek lid

17 dec 2009
    2.534
    0
    36
    De privacy is ook een reden waarom ik lang heb getwijfelt om me aan te sluiten bij de fb groep.
    Maar laat het gewoon aan de mensen zelf over of ze willen blijven toch.. Mensen die niet reageren op dat bericht dan wel verwijderen.

15. Suus83

Suus83 Fanatiek lid

16 feb 2012
    2.037
    517
    113
    Nou ik vind iemand die hier niet meekomt geen probleem dat zij in de FB groep zit... De meesten reageren wel... Vind idd het stukje met naam en toenaam en gezicht niet zo prettig als het zo gaat zoals nu... Er zijn idd mensen die zulke prive dingen vertellen...

Denk dat je t heel mooi verwoord hebt Lady!!!

16. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Er zijn er een aantal die altijd alleen maar lezen, maar NOOOIT reageren, dus mogelijk kunnen die er dadelijk uit. O.a. nathalie, omdat ook jij je er wel prettig moet voelen, zoals de andere dames dat ook aangeven.

Maar ik kan me ook wel ergeren aan Dinh. Sorry als jij niet kan reageren op de 3 onderstaande events (en tis niet van ik heb in me broek gepiest, maar meiden die bevallen zijn, gaan bevallen of 2 wondertjes in couveuse hebben liggen), maar wel op het meelees bericht kan reageren, dan breekt mijn klomp. Ik ga nog even nadenken of ik dat ga verwoorden daar. Ik had eigenlijk gehoopt dat hij zelf de keuze maakt zichzelf te verwijderen!

17. Juliaaa

Juliaaa Fanatiek lid

25 nov 2011
    1.102
    0
    0
    N-H
    Mooi Lady! Heb je reactie ook geliked
    Ik heb ook geen problemen met Niesje en Cjb. Andere namen komen zo niet in me op.

Net drie uur geslapen!! Echt lekker. Voel me een stuk beter!

18. Suus83

Suus83 Fanatiek lid

16 feb 2012
    2.037
    517
    113
    Ik snap dat mensen hier neit mee kunnen komen.. T gaat ook best snel, zeker nu iedereen verlof heeft...
    Maar ook ik kan me er nogal aan ergeren. Zelf de keuze maken zal ie nie doen....
    Eerlijk ik denk niet dat je t netjes kan verwoorden hoe hij doet... heeft ie n bord voor zn hoofd en vind het denk ik vrij normaal...

19. NathalieD

NathalieD Fanatiek lid

17 dec 2009
    2.534
    0
    36
    Ja Suus denk ook dat hij ´t gewoon normaal vind

20. burningkarma

burningkarma Fanatiek lid

8 jan 2008
    2.605
    0
    0
    Veenendaal
    Dat is wel heel erg.

En je bericht was straight to the point hoor. Ik denk dat het wel duidelijk is. :)

Deel Deze Pagina