Ohja, dinh. Volgens mij is dat gewoon man ofzo. Al vind ik het uberhaupt raar dat je als man midden tussen de zwangere vrouwen wil gaan zitten om te praten over de handwerk die je vrouw bij je doet en ovr de afscheiding van haar. Tis anders als je daar zelf over schrijft, en een totaal ander ding als een ander dat doet over een ander. Ik zie manlief al zitten aan de laptop met jullie. "Mijn vrouw is niet te genieten, ze heeft last van het zuur en het echt werk zit er niet meer in" Lol. Ik ga straks vragen of ie behoefte heeft eraan haha. Ach ja, ik heb me er heel lang aan geergerd en nu hebt ik zoiets van zoek het uit. @jel: je kan ook anderen mede admin maken he? Ik wil best co admin zijn om dat soort dingen bij te houden als je er moeite mee hebt?
Ik heb t mijn vriend toen ik me begon te irriteren gevraagd wat ie zou doen.... hij zei toen al je gaat als man nie tussen de zwangere vrouwen zitten... Die hormonen!!! No way! Ondanks zn present vind ik dat ie mag wieberen... Wat schaft bij jullie de pot? Hier denk ik patat of zo... (las ergens dat vet eten de bevalling opwekt hehehehe) en t is natuurlijk ook nog lekker... Dat doe ik ondertussen wel... kijken wat voor dingen goede stimulans voor de bevalling is..... Geloof er nie echt in maar goed..
@ Maytje, fijn dat het goed was bij de vk. Ik ga m'n gevoel idd volgen, dus de baby is er nu snel. @ Lady, hmmm dat is wel raar. Zulke grote eisen heb ik niet hoor... Ik ga me er de komende dagen wel meer in verdiepen nog, in de inleiding, en wat de eventuele nadelen zijn. Maar sta helemaal achter ons besluit, met 38 weken. Je hebt het mooi verwoord hoor op fb, dat doe ik je niet na. Alleen ook wel weer irritatie dat er daar wel op gereageerd word maar er niet een felicitatie of reactie vanaf kan bij de andere dames. Wat moet je daar toch mee? @ Nathalie, ja leuk he om zo een beeld van iedereen te krijgen op fb. @ Hier, heb bevestiging van het zkh eindelijk. Het is goed woensdag. Moet me tussen 18:00 en 20:00 uur melden in het zkh en dan gaan ze het eerste doen denk ik. Spannend. En mijn man kan lekker bij me blijven en overnachten.
Hier spaghetti. En idd, mijn man vroeg zich af of ie er niet met andere redenen zat lol. Nou wil ik niet zover gaan maar het blijft vreemd.
Hahaha BK dat dacht mijn vriend ook!! Hmm boerenkool lekker!! Wat fijn dat je woe terecht kan... . Ik hoop dat het allemaal snel klaar mag zijn en je mooie meisje in je armen hebt!!!
Lekker jel eindelijk bevestiging! En waarom beginnen ze eigenlijk savond, weet je dat? En beginnen ze bij jou ook met een ballon? Hier alweer gegeten want vl moest werken, lekker shoarma met rauwkost!
hey kletskousen, Ben ik ff koffie drinken bij mijn mams, zijn er weer 6 pagina's bij... EN ondertussen ook nog heel mijn mailbox en fb volspammen...hahah...volgens mij hebben we idd te veel tijd. Heb zelf dus ook de hele ochtend aan de keukentafel gezeten met mijn borduurwerkje en ondertussen f5'en op de laptop om zo zp bij te houden en af en toe ff checken op fb voor nieuws. Ik ga nu eerst maar weer eens ff bijlezen. ML is toch nog nie thuis en de aardappels kunnen zichzelf wel koken. Heb ze al aanstaan dus... @ jel, ja ik had ook zeer zkr voor inleiding gekozen en eigenlijk ook gewoon zo snel mogelijk. Als het kan en verantwoord is, waarom niet. Das beter dan nog langer in spanning en onzekerheid zitten toch? En fijn dat je een GO hebt voor woensdagavond en dat je mannetje bij je mag blijven. @ joyce, idd zeg wat een hollands welvaren. Maar verstandig van je dat je ook kiest voor inleiding als het te lang duurt. @ maytje, fijn dat alles weer goed was bij de vk, ik mag morgenmiddag weer op controle. @ lady, ik vind je topic prima hoor op fb. Heel duidelijk en helder, en ook de latere uitleg die je er nog bij geeft. Het gaat toch om prive-info die je daar neerzet. Heb mijn verhaal wel in ons november mama's topic gedaan maar niet op mijn eigen prikbord bijv. @ nathalie, valt het mee of valt het tegen haha @ eten, hier gekookt aardappeltje, spinazie en hamlapje. Heb er totaal geen zin in, maar ja wil voor ML toch nog wel beetje gezonde kost op tafel zetten. Alleen patat en pizza gaat hem ook zo snel vervelen (mij niet hihi) @ andere redenen voor dinh? Praat me ff bij, zal aan mij liggen maar waar doelen jullie dan op? zo ik ben weer bij.....vanaaf ook alleen thuis dus kan ik ook bijblijven haha....merk dat ik in het weekend als ML thuis is, minder tijd heb om bij te lezen en actiever te zijn. Maar zo overdag is het een prima dagbesteding
ff een aanvulling wbt aardappels koken, die koken zichzelf dus niet. Heb ze drooggekookt en ze zaten vast in de pan. Moet nu ff heeeeeeeeeel snel creatief gaan worden voor het eten
nou ja sprak zn gedachte uit dan he... hahaha... maar hij zei t zelfde... Ik heb vandaag echt geen zin om te koken... ik snap je wel onzewens hoor ik wil ook wel koken maar vandaag ff chill... hahahaa wat vergeten extreme vorm van dementie?!!!!
@gewicht mijn dochters.... Ik zit er toch wel een beetje mee. Ik ben zelf niet de lichtste natuurlijk, maar heb deze zwangerschap echt opgelet met wat ik eet en drink. Zo gezond mogelijk en af en toe frietjes of shoarma moet toch gewoon kunnen. Ik drink geen cola of sinas meer en snoepen doe ik ook zo min mogelijk. De gyn kon mij ook niet vertellen hoe t kwam, t hoort gewoon bij mij zei ze. Als ik lichter was geweest dan had ik ws nog zware kindjes gekregen, maarja t is zo en met mijn dochter is t ook helemaal goed gekomen. Maar toch.......
@joyce het ligt daar niet aan, helaas kunnen we dat niet beinvloeden. Ze pakken wat ze nodig hebben en die van jou (en mij) pakken graag veel
eten.. hmmm sperzieboontjes met karbonade en de leftover zuurkool. hhahaha.. Rare combi maar had honger.. Straks nog een bakje yoghurt met muesli.. moet mijn vezels op peil houden... VL wil ook niet te maken hebben hoor met al die zwangere mutsen hahah.. hij vindt 1tje wel genoeg.. lady netjes verwoord op facebook.. X Lissa
OMG mosselen, heeeeeeerlijk!! Goed geregeld met die vent van je JUlia! En onzewens, whahahahahahaha sorry! Dan heb je heeeeeeel lang niet opgelet BK; ik ondersteun bij de opmerking van je man! Blegghhhh...Maar goed hij is zo op zichzelf gericht, dat hij was geen tijd heeft om de kriebels van ons verhalen te krijgen. Hier wraps gegeten, met een salade erbij. En hoppa weer 10 pagina's bij We hebben echt teveeeeel tijd! Hahaha!
J dat is ook wel zo, maar t voelt anders. Iedereen heeft t altijd over lieve kleine babytjes, kom ik aan met mijn dochter van bijna 5 kilo. Maar miss als ik nu eerder ingeleid word dat ze dan wat lichter is, en aan de andere kant ze is altijd heel makkelijk geweest en sliep heel snel door. Dus zo een wil ik er nog wel bij Word jij ok eerder ingeleid door t gewicht?