November 2012 mama's deel 4!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door NathalieD, 19 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Joyce dat lijkt idd minder leuk, maar tis toch nog een lief klein baby'tje. Maar ik snap je punt wel. Tis denk ik gewoon de aanleg. Wat Bk beschrijft, zij neemt wat zij nodig heeft.
    ...en behalve dat ze goed sliep en makkelijk was, ze was en is nog steeds gezond!

2. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

27 jan 2010
    3.024
    138
    63
    NULL
    noord brabant
    Ja dat is ook zo lady, wat zit ik toch te zeuren. Af en toe vergeet ik dat er veel erger dingen zijn, sorry! Ik weet dat ik best mijn gecoelens hier kwijt mag, maar voel me nou een beetje stom dat ik zit te zeuren om een kilotje meer.

Wat wel is als ze zwaar zijn, dan moeten ze om de zoveel uur bloedprikken en dus ook in het zh blijven.

3. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Nee dat is niet zeuren, want het is niet helemaal normaal dat kinderen bijna 5 kilo wegen bij de geboorte. En jij had graag gewild, dat het anders was voor jou. Hoef je geen sorry voor te zeggen, gekke!! Ik snap je gevoelens echt wel hoor.

Hopelijk kijkt de gyn nu goed met je mee. Want ik wist niet dat te zware kinderen dan bloed moeten prikken en dan ook in het ZKH moeten blijven. Is ook geen leuke ervaring!

4. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

27 jan 2010
    3.024
    138
    63
    NULL
    noord brabant
    Wat ben je toch een lieverd! Je weet iedereen altijd op te beuren, terwijl je t zelf helemaal niet makkelijk hebt! Knuffel!!

5. Behappy

Behappy Niet meer actief

@lady Oohh lekker wraps en sla hmmmmmm

@onzewens hahahah lekker handig maar idd pizza is ook niet verkeerd toch dat aten wij gister.

@joyce ik snap je punt hoor en dat mag je hier ook gewoon uitspreken hoor..
    En idd wat bk zegt ze nemen wat ze nodig hebben .. En met de aanleg ervoor.. Kun jij ook niks aan doen..

Verder weet ik t ff niet meer.

Wij aten snijbonen.. En zit nu in de wasstraat
    Met de auto en ML.

Verder veel harde buiken deze avond :( niet pijnlijk maar merk gelijk wanneer er 1tje is.. Straks ff lekker douchen

6. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Ooh niet zo klef hoor ;) Haha! *blush*

7. onzewens

onzewens Bekend lid

9 jan 2012
    561
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ eten, tja die pizza's waren heerlijk!!, en had idd niet opgelet, was ergens anders mee bezig iets met zp en fb geloof ik haha.....

@ joyce, een tienponder klinkt altijd heel groot en zo maar een vriendig van mij had ook een zoontje van bijna 10 pond maar tis en blijft toch een lief klein frummeltje hoor. Ik snap best dat je dat miss niet zo leuk vindt maar is nergens voor nodig hoor.

8. burningkarma

burningkarma Fanatiek lid

8 jan 2008
    2.605
    0
    0
    Veenendaal
    Neen mn meisje was gemiddeld. 3200 gram bij 41+2. Ik werd ingeleid omat ze dachten dat ik gee vruchtwater meer had voor dr. Maar ons ventje was 2 weken geleden wel al 3 kilo dus als ie nu zo doorgroeid zullen ze me er wel voor inleiden. :)

9. Jel

Jel Niet meer actief

@ Joyce, ik heb eigenlijk geen idee hoe ze het beginnen. De telefoniste dacht met gel. Bij mijn *dochter begon ze met pilletjes.. dus dat is nog even een verrassing. ;)
    Waarom ze 's avonds beginnen geen idee. Bij mijn *dochter was dat 8:00 uur in de ochtend. Dus weet het ook allemaal niet.
    Mmm shoarma.

@ onzewens, veel plezier met je avondje alleen. Haha mislukt eten? Eet smakelijk met pizza eten. :)

@ Joyce, ik verwacht dus ook een groter kindje hoor. Hoe groot geen idee. Maar die heeft ook lekker van mij zitten eten... + suiker natuurlijk...

10. Maytje

Maytje Bekend lid

8 jan 2012
    761
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hmmm wat een lekker eten allemaal!!! Ook die droogekookte aardappels :p
    ik had het vandaag ook bijna hoor hahaha erg he!!

Joyce.. Ik snap je yevoel wel denk.ik, maar ik hoop zelf juist wat meer op een.stevige baby voormezelf.. Ze schatten bij mij een kleintje maar ik vind dat juist best wel eng.. Zo breekbaar snap je..

Jel whooee zo spannend! Woensdag d-day dus :D

Ja wat mij betreft vooi je hem gewoon van fb af. Boeien je kent ze verder toch niet en als iemand niet reageert op zulke belangrijke berichten dan ben je echt egoistisch bezig. En idd wij delen daar wel mer prive dingen laten we dat lekker onder de dames houden! Maar das mijn mening

11. Maytje

Maytje Bekend lid

8 jan 2012
    761
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sorry voor de typfouten, heb ff geen computer tot mn beschikking

12. onzewens

onzewens Bekend lid

9 jan 2012
    561
    0
    0
    NULL
    NULL
    @maytje, ik ben het wel me je eens hoor. Vertelde het net tegen mijn man en die vond het ook maar een raar gedoe. Hij was ook heel nuchter erin, je kent hem nie, dus gooi je hem er gewoon af. Tis niet je beste vriend(in) of zo.....

13. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

27 jan 2010
    3.024
    138
    63
    NULL
    noord brabant
    Haha lady, af en toe een complimentje mag best!

T is ook allemaal wat met die lieve babytjes! Ik ben in ieder geval blij dat we wat duidelijkheid hebben. Ze was trouwens ook al een heel groot deel ingedaald, ik hoef, zoals de gyn zo moi zei, niet op de grond te gaan liggen in de albertheijn :)

Ik ben het eens met maytje en onzewens!

14. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Nou he, dat wist ik geen eens tot mijn vorige bezoek. Moet je nagaan, wat als mijn vliezen wel hadden gebroken. Maar ja as is verbrande turf ;)

Nee je hoeft niet in de ah te gaan liggen, whahaha. Zou je daarna je boodschappen gratis krijgen ;)

Uhm ja....hier ook eens hoor.

Stuurde net vrienden een buikfilmpje. Haha en zij wil kinderen, en hij is nog van uuuuhhh ik durf niet! Maar hij begint het rustig aan steeds leuker te vinden. Dus die zaten van wooow.

15. burningkarma

8 jan 2008
    2.605
    0
    0
    Veenendaal
    Dat komt wel goed :)

Ben best zenuwachtig voor morgen. Stom he? Pffff.

16. burningkarma

8 jan 2008
    2.605
    0
    0
    Veenendaal
    Ohja, wat erg schattig was. Manlief en ik waren met agenda voor ons aan het praten over uitgerekende datum enzo, en ineens zegt ie ; oh dit is wel heel gek... de baby kan er zomaar volgende week zijn!

Waarop ik zeg; nou, daar leef ik nu al 37 weken naartoe schat, welkom aan boord hahaha

17. Maytje

Maytje Bekend lid

8 jan 2012
    761
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gek he dat het bij die mannen nu ineens land ofzo!
    Hier ook!! Ongeveer net zon gesprekje vanavond :)
    En zegt ie ja ik heb een beetje onrustig geslapen, ik denk dat ik zo gedroomd heb dat we straks echt een baby hebben!! Hij vind het spannend! Maar ik ook! Vind fijn dat hij dat zo uitspreekt, tis ook retespannend, en nieuw en onbekend! maar komt vast goed :)

18. Lissa80

Lissa80 Bekend lid

25 mrt 2012
    525
    0
    0
    Utrecht
    Haha. Mijn vent begint ook. Hij heeft net de nummers van het zkh.in zijn.foon gezet. Ach mannen zijn gewoon wat trager..

19. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    WHahaha! Ja die mannen krijgen het vaak altijd op het einde een beetje benauwd he:D

Hier is er ook eentje! Maar die is wel van...uuh nee! 29 oktober en niet eerder:( Ik zeg lieve schat, als ze maar een fractie van mijn karakter heeft, dan begrijp je wel dat zij zich voor die tijd aan dient he. Alleen al om der vader te etteren:D

20. Behappy

Behappy Niet meer actief

Hahah ML begint hier ook al... Maarja logische hèhè

Pff dacht dat ik van de hoofdpijn af was .. Maar heb alweer pijn in me dak -_-

Deel Deze Pagina