Manlief heeft hier ook allerlei klachtjes. O.a. Pijn zijn bekken en een groeienfe buik hahaha. Hij is ook zwanger..
Das wel solidair Lissa Be heb je dat al overlegt met de vk van je hoofdpijn? Hou het in de gaten hoor ivm zwschapsvergifiting meid!
Ohja BK ook gesprek met de gyn! Spannend! En idd bee...wanneer zie jij je VK weer? Neem dan ff plasje mee voor de zekerheid. Wel een schone! Ik ga morgen ook heen voor bloeddruk en plasje.
Ah oke gesprek dus bij de gyn, ik was ook zenuwachtig hoor voor vandaag! En idd Be een gewassen plasje meenemen, kunnen ze gewoon ff met een stickie controleren!
Hmmm... heb vandaag wel mijn urine ingeleverd maar ben vergeten naar de uitslag en die gaven ze me zelf ook niet... zal wel goed geweest dan.
Ja dan zal ik wel horen of ie nog zwaarder is, of ie nu is ingedaald of weer gedraaid is (je weet immers maar nooit) en ik wil eigenlijk wel even bespreken over evt dus eerder inleiden, iig niet overtijd te gaan, ivm al mijn klachten. Gelukkig zijn alle mannen zo haha. Ik vond het wel koddig!
Heyyyyy!! Vinden jullie het goed als ik nu ff alleen FB bij hou? Want ik moest zo`n 20 pagina `s lezen! Woejie!!! Lang leve zwangere vrouwen die tijd teveel hebben! BK, heeeeeeeeel veel succes morgen! Ik duim stiekum voor een datum want dat is wat je wil volgens mij! Verder weten jullie mijn mening mbt bepaalde mensen, die heb ik duidelijk verkondigd. Goede oproep op FB trouwens! Jel, gaan met die banaan! Je weet zelf allang dat je het wil dus gewoon doen woensdagavond! Maling hebben aan wat anderen willen, het gaat om jou en je mannetje! Ben benieuwd of ze jou ook gaan `opblazen`
Bk ben benieuwd!!denk je zelf datie goed ligt? @patrea tuurlijk vrouwke! Concentreer jij je nou maar op je bevalling! Ik hoop dat morgen jullie dag is, 23 okt is en mooie datum toch? @jel als e niks hebben gezegd dan al t wel goed zijn! Ik hoor je eigenlijk nooit over je suiker, hebben ze dat nu zo goed onder controle?
Dank je petrea @joyce; ik denk het wel maar voel m vaak zo hoog... kweenie, tis heel anders dan met de eerste zwangerschap. Ik voel nu regelmatig knietjes of voetjes bij mn ribben en billen onder mn maag. Kan dat zo hoog als ie is ingedaald?
Nou ik dacht dus ook dat t hier nog niet was ingedaald omdat ik der vaak nog zo hoog voel, echt tot bijna waar mijn borst begint zeg maar. Maar dus wel want ze is voor een deel ingedaald. Miss komt t dan toch omdat ze groot is?
Bij mij is ze ook ingedaald maar voel haar ook nog heel hoog hoor! Regelmatig last van voetjes tegen mijn ribben Goeie actie op fb! Ben het ook met de meerderheid eens wat betreft Dinh.. en heb het ook altijd vreemd gevonden, een vent tussen al die vrouwen. @Jel: fijn dat je woensdagavond al mag! (op mijn verjaardag hihi) Ik snap jullie ook wel, dat je nadat wat jullie hebben meegemaakt, nu gewoon zekerheid willen van jullie meisje levend in jullie armen. @BK: succes morgen bij de gyn. @hier: heb vandaag echt last van mijn onderrug, bekken en bij mijn schaambot. Vanmorgen de zolder gepoetst en gestofzuigd en dat was waarschijnlijk te veel. Snap nu de meiden met BI een stuk beter.. als je dit al maanden hebt en weinig kunt doen.. pfff pittig hoor!
Bi suckt. hopelijk trekt het gauw weg! @joyce en snow; misschien hebben we gewoon hele lange kindjes? Of kindjes die graag uitrekken?
Ik had hier toxh wat geks ! Heb ik nog nooit gevoelt Op de plek waar t hoofdje nu ligt volgens de vk, laag onderin me buik dus , ingedaald. Was een hele bobbel voelde ik.. Toen ik me hand erop deed toen verdween t weer .. Zou dat haar hoofd zijn ? Of ligt ze misschien niet meer ingedaald ?
Zooooo weer helemaal bijgelezen hahaha had vanaf vanmorgen al niet meer gekeken zooo en dan merk je wel allemaal vrouwen met meer tijd hahha Over dihn tja wat moet een vent tussen hormonsters? En idd over de afscheiding van je vrouw praten? Zit tie ook heel de dag met zijn neus in haar slipjes? Blijkbaar komt tie wat te kort of spelen ze samen er komt een vrouw bij de gyn? Eff serie dat je ongerust ben als man logisch want het is spannend maar wat hij doet gaat eff wat te ver! @jel lekker woensdagavond doen meis jullie hebben lang genoeg op jullie wonder gewacht! Helemaal top meid en duimen draaien dat het een gewone bevalling word ipv keizersnede! @lady netjes joh wat je op fb geplaatst heb helemaal gelijk! Tis toch prive wat je zegt en wat je wilt delen met je vaste kletsploegje toch?? Ben je al klaar met de spulletjes maken van je prinses of ga je in het ziekenhuis verder voor afleiding? @joyce fijn dat je een goed gesprek heb gehad! Al je vragen goed kunnen stellen en ben je gerustgesteld zo? @petrea hoe zou het zijn vind het zo spannend al dat babynieuws en meerdere kwaaltjes van iedereen! Kan je echt merken dat het de laatste loodjes zijn haha @be meid je heb wel veel hoofdpijn idd even een gewassen plasje meenemen hahaha naar de vk? Ik zag weer chocolaatjes voorbij komen op fb hmmmm lekker! Haha @bk jij succes morgen! Hopen dat jij ook duidelijke antwoorden krijgt! @snow bah dan zit je jezelf in de weg zeg! Kleine hier nog helemaal niet ingedaald dus echt vaak mega het zuur ik doe ook gewoon weg een hoop niet meer eten waarvan ik denk dat ik het zuur ervan zou kunnen krijgen zoals bijv sinasappelsap of shoarma enzo haha @nora's babymanneke wat een scheettie!!! Ohh ik kan niet wachten op onze kleine! Hier vandaag visite van 2 vriendinnetjes ohh super gelachen was zo gezellig haha heeft me goed gedaan! En een fijn gesprek gehad met me mannetje doet me ook goed ik kan lekker slapen dalijk! Gister was tie beetje chaggie alles zat tegen bij hem die dag en hij was aan het grieperen het eten is slecht en daar begint het ook kouder te worden. De airco op vrieskou en rot water maakt het er dan niet beter op! Gelukkig nog heel eventjes! Zo lekker me ogen sluiten ook al heb ik het gevoel dat het nog niet slapen word maar schaapjes tellen nog meer nachtbrakers nu? Hier lekker boontjes op met aardappelen en draadjesvlees hmmmm mama had gekookt heerlijk! Hier zag ik ook eenhoop lekkere dingen staan! Hier spulletjes allemaal gepakt en klaar staan nesteldrang ook nog niet zo heel erg hoewel ik net om 11 uir nog wel een vaatwasser leeg heb staan ruimen en ingeruimd hahaa
@Be, of het was een hand/arm? Denk niet dat ze zich omgedraaid heeft als.ze de laatste keer bij de vk nog met het hoofd naar beneden lag. Mijn vk zei dat het wel zou kunnen maar ze het eigenlijk nog nooit meegemaakt heeft dat ze nog draaien als ze eenmaal de daling ingezet hebben. Hier ligt hij al een poos in dezelfde houding. Ruggetje links en voetjes (dus) rechts. Voel wel dat hij dieper zit, hierdoor krijg ik weer iets meer lucht. @Jind, leuke dag gehad dus. Dat is fijn Vanmiddag lang geslapen dus nu nog niet echt moe. Maar denk dat zodra ik mijn kussen raak ik wel vertrokken ben. Ik zal het eens proberen. Lekker slapen allemaal en morgen gezond weer op. En ik hoop wakker te worden met babynieuws!!
@juul ja idd echt wel even fijn zo! Heb jij niet het gevoel dat je kleine nog zo loopt te verschuiven met jeg ruggetje van de ene kant naar de andere kant en dat de uk zich nog echt afzet dat je overal van die rate bobbels heb hahha of dat je gewoon niet wist dat de kleine daar ook kon komen met die voetjes armpjes en vingertjes?
Woooow dames! Jullie kletsen echt veel.. Vandaag dagje druk geweest met oa een Ladiesnight bij mn moeder en vriendinnen... (Dildoparty) hahahaha! Echt te grappig! Net thuis en vlug naar bed, zooo moe Ik klets morgen bij!
Hey dames! Hier ook nog hoog voetjes hoor! Dus hij ligt vast nog goed bk! Daar gaan we voor! Mn vk zei ook al zo je hebt je buik echt vol met baby van boven tot onder hihi hier draait ze nog wel steeds met dr rug van links naar rechts dat is eigenlijk elke week verschillend! Be kan ook een schoudertje zijn wat je voelt!! Jind leuke dag gehad! Super hoor! Snow iets teveel gedaan! Vandaag maar een dagje rustig aan doen dus!! Suus mooie party gehad haha grrr druk ik weer op volgend onderwerp ipv tekst plaatsen.. Zo irritant kon t weer opnieuw Ben ik de ebige nachtbraker? Goed ik ga nog ff proberen te slapen, hoop straks babynieuws te lezen