November 2012 mama's deel 4!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door NathalieD, 19 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Juliaaa

Juliaaa Fanatiek lid

25 nov 2011
    1.102
    0
    0
    N-H
    Idd rustig geweest vannacht. Helaas geen baby nieuws. Heb zowel fb als zp goed gelezen maar niets.

@jind de laatste keer dat hij met zn rug anders lag is bijna een week geleden. Daarvoor lag ie al 90% van de tijd met zn rug rechts, en nu valt me op dat het zelfs niet meer gebeurt.

Zal vandaag een plasje naar de ha brengen. Een week geleden ook.al gedaan en toen bleek dat ik blaasontsteking had, nu is mijn kuur afgelopen en ben ik benieuwd of het schoon is. Aangezien ik het pas laat in de gaten kreeg wil ik het xtra laten checken

2. MandyM

MandyM Actief lid

11 mrt 2012
    171
    0
    16
    Vrouw
    --
    Goeiemorgen ladies!!

Sjeeetje jullie kletsen echt heel veel! Ben blij dat ik de meldingen heb uitgezet anders zou ik helemaal gek worden hahaha..

Ik weet nu al niet meer wat er allemaal is gezegd:)
    Was ook benieuwd of er een babyboom geweest was vannacht, maar helaaaas..:)

@be; kan idd een schoudertjes zijn geweest, ik voel het ook bij mij en dat is overduidelijk een schouder!

@lady; je hebt het goed gezegd op fb hoor, al denk ik niet dat de mensen waarover je het hebt het echt snappen:)

@bk; succes vandaag bij de gyn!!

En nu weet ik het niet meer haha!

Hier gisteren heel wat gelopen overdag, dus heb een beetje heel erg last van me rug. En volgens mij heb ik een spier verrekt bij me ribben.. Echt pijnlijk!

3. snowbird

snowbird Actief lid

4 feb 2012
    234
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen! Hier goed geslapen gelukkig maar wel nu al wakker.

Bij mij ligt ze ook al heel lang in dezelfde houding. Iig sinds begin aug al. Hoofdje omlaag, rug links en voetjes rechts. Alleen vorige wk lag ze voor 1 dag opeens met het rugje rechts, dat was heel raar!

Spannend ja, hoe zou het bij petrea zijn?

@jindster: in welk land zit jou mannetje? Zal best zwaar zijn voor hem.

@hier: nog steeds een hele zere rug, tenminste als ik beweeg. Vandaag bij een vriendin op de koffie en verder niet teveel doen. Moet wel nog de commode en kast een definitieve indeling geven en vluchtkoffer pakken.
    Morgen vier ik mijn verjaardag de hele dag, hoop dat ik daar geen spijt van krijg nu ik zo'n last heb van mijn rug..

4. Behappy

Behappy Niet meer actief

Morning !

Ja dan zal dat t wel geweest zijn t was idd z'n apart gevoel.
    Nog geen baby nieuws zie ik hihi.. Spannend hoor.

@bk veel suc6 bij de gyn. Ben benieuwd!

Ik doe nog effies me ogen dicht..
    Heb een beetje een zeurderig gevoel in mn onderbuik.. Alsof ik ongi moet worden of net ben..

5. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

27 jan 2010
    3.024
    138
    63
    NULL
    noord brabant
    Gooooooood morning!

Bijna iedereen goed geslapen dus?

@jind ik heb idd al mijn vragen kunnen stellen. Ze schreef ook alles meteen op net als met de pijnstilling, schreef meteen op dat ik dat absoluut niet wilde. Maar in ons zh is wel de enige optie dan een russenprik. Maar dat kan wel 24/7.

En van dat hoofdje heb ik 1x gehad, ik voelde daar beneden achter mijn schaambot zeg maar een bobbel en ik drukte eroo en toen verdweem t ook! Ik dacht ook t hoofdje!

@suus ow das wel leuk zon party hebben we ook ooit gehad.

Hoe zou t met petrea zijn??

6. Lissa80

Lissa80 Bekend lid

25 mrt 2012
    525
    0
    0
    Utrecht
    Hier ook wakker. Goedemorgen kletskousen...

7. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

27 jan 2010
    3.024
    138
    63
    NULL
    noord brabant
    @bk succes bij de gyn!!

@be misschien lichte weeen?

Hier dalijk ff naar de markt en ff langs de xenos ;)

8. suus1982

suus1982 Fanatiek lid

27 nov 2008
    3.422
    0
    0
    Brabant
    goedemorgen!

Nog geen nieuws van Petrea? Ik heb allemaal zo'n gevoel dat ze straks ineens een baby heeft! :D

Ik ben vandaag de hele dag weg, dus ik hou het zoveel mogelijk op fb in de gaten, spannend! Tot snel!

9. Lissa80

Lissa80 Bekend lid

25 mrt 2012
    525
    0
    0
    Utrecht
    geen babynieuws nog... pffff geduld....
    Petrea zet hem op...

VL heeft zo een sollicitatie.. dus ik mag weer duimen..en heb lekker ff tijd voor mezelf.. De eerste was draait al en ook de vaatwasser staat al aan.. Zo maar even wasvouwen, anders komt het nooit weg. Er ligt een berg. En als alles weg is en ik twee wassen gedraaid heb ga ik beginnen met de babykleertjes.. Heerlijk.. zin in..

Verder ook een beetje rustig aan hier.. Wil nog wel post opruimen (ligt ook een stapel, moet ik toch echt een keertje doen) Alles weer in de mappen stoppen..

Vanavond weer pufcursus.. laatste les zonder partner. volgende week mag hij mee hahah..

Hier vanacht weer 4x er uit, gelukkig slaap ik daarna wel door... Wordt standaard nu.. Wel erg vervelend. Ik wil graag weer een nachtje doorslapen..

Oja morgen eindelijk intake kraamzorg... Beetje laat, maar ach.. liep even anders dan gepland..

Fijne dag allemaal..

X Lissa

10. siep81

siep81 Bekend lid

9 jun 2010
    866
    0
    0
    NULL
    NULL
    goedemorgen, nog geen babynieuws?

@jel, vertrouw maar gewoon op je gyn. Die heeft er voor doorgeleerd en als die woe een mooi moment vindt is het vast goed. Na een ideale zwangerschap zou ik niet kiezen voor een inkeiding met 37+6, maar jij had geen ideale zwangerschap en een hele nare voorgeschiedenis.
    Overigens is mijn zoontje met 37+6 geboren en daar was niks mis mee.

@jiyce, ik snap gevoel. Hier juist het tegenovergestelde, ons meisje is (te) licht. Ik heb me ook afgevraagd had ik teveel stress, te weinig gegeten, komt het doordat ik ziek ben geweest.... De vk geeft ook aan dat het gewoon aanleg is.

vandaag een rustig dagje, eens bedenken wat ik ga doen. Ik denk dat ik onze boef op de fiets zet en even naar de hema fiets voor rookworst.

11. burningkarma

burningkarma Fanatiek lid

8 jan 2008
    2.605
    0
    0
    Veenendaal
    Even denken of ik alles nog weet haha. Zit in de auto op mn mobiel namelijk!

Lissa; succes voor je vriend vandaag!

Be; ik denk idd hoofdje. Kan me herinneren van de eerste keer dat ik het ook voelde als ze haar hoofd bewoog.

Goh, dit is net brain training zo haha.

Indaling; fijn dat mee mensen dit ook hebben met bewegen zo hoog. En dat die kindjes wel ingedaald zijn!

We zijn nu onderweg naar kdv en daarna richting ziekenhuis :D ben benieuwd!

12. NathalieD

NathalieD Fanatiek lid

17 dec 2009
    2.534
    0
    36
    Hier redelijk geslapen vanacht! Vandaag poging doen om wat op te ruimen in huis..

Ik ben ook benieuwd naar Petrea

13. Suus14

Suus14 Actief lid

7 feb 2012
    318
    0
    16
    NULL
    NULL
    Goodmorning...

@bk succes vandaag!

14. Suus83

Suus83 Fanatiek lid

16 feb 2012
    2.037
    517
    113
    Succes i het zkh bk!!!! Spannend...

Hier n beroerde nacht. Veel wakker met maagzuur. Veel plassen . En nu lichte krampen ... maar goed die heb ik tegenl woordig vaker;)

Spannend voor petrea!

Lissa veel plezier .et wassen . Baby was is leuk!!!(nu nog wel hihi)

Be denk dat dat r hoofdje is /was hoor hier ook wel ns... gepaard .et flinke pijn onder in....

15. onzewens

onzewens Bekend lid

9 jan 2012
    561
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen dames,

En Al nieuw babynieuws? Heb al ff snel door fb gescrolled en kon daar zo snel niks vinden maar zal nu eerst hier ff bijlezen.

@ schattig he die mannetjes van ons bij wie het ook eindelijk doordringt. Het eerste wat die van mij nu elke keer zegt is: "En alles nog rustig?", Ja, schat anders hoor en merk je het wel haha. Als ie op mij slaagt dan kan ie zich ieder moment aandienen. Zijn/haar paps (ML dus) is nooit erg snel geweest en was zelf ook 2 weken overtijd dus we wachten gewoon af.

@ lissa, ze zijn gewoon solidair en groeien met ons mee haha....

@ bk, spannend, afspraag met gyn. En ja dat kan idd....heb ook continu een kontje tegen mijn rib en die van mij ligt echt vast in de bekken.

@ be, hou die hoofdpijn wel in de gaten he. Heb je ook nog andere klachten, sterretjes zien, bandgevoel onder je borsten, te hoge bloeddruk. Het kan ook zijn dat je je te druk maakt of te weinig drinkt.
    Kan ook een handje zijn he, die liggen nie vast natuurlijk.

@ petrea, prima hoor. Maar al die zwangere mutsen met verlof hebben gewoon tijd te veel......

@ Bi sucks idd, Kan al maanden weinig. Ik weet niet eens meer hoe de stofzuiger aan moet haha

@ jindster, dat ken ik ook. Zie af en toe gewoon het kontje van links naar rechts verschuiven. Bij mij ligt de kleine ook al ruim 3 weken in gedaald, ruggetjes links, kontje onder mijn maag en de voetjes rechts en daarmee wordt af en toe nog venijnig tegen mijn ribben aan getrapt au...

@ suus14, geweldig he die ladiesnight, Ook al een keertje gehad....wat er dan allemaal voorbijkomt kijken. Hadden jullie ook die druppels op de wc om uit te proberen?

@ ongigevoel, raar is dat he...heb je gewoon 9 maanden niet of nauwelijks gehad en nu komt dat gewoon weer terug met bijbehorende rugpijn, tenminste bij mij wel. Weet soms nie meer hoe te liggen of staan of zitten of....

@ lissa, veel plezier met de babywasje en dat doorslapen kan nog wel ff duren hoor. Heb ik al weken niet meer, moet er zkr 2 a 3 keer per nacht uit en met een beetje pech ieder uur/anderhalf uur. En straks als beebjelissa er is dan is doorslapen ook over....

@ siep, lkkr rookworst, mmmmm

@ hier vannacht weer aantal keren opgestaan om te plassen maar ach hoort erbij. Vanochtend om 5 uur een paar keer flinke pijnlijke harde buiken, ML heeft toen warme kruik gemaakt en het trok weer helemaal weg dus loos alarm. Heb nu alleen nog zeurende rugpijn die niet weg wil. Vanmiddag om half 3 weer op controle bij de vk, kijken of alles nog goed is, maar daar ga ik wel vanuit, zkr na de mooie ctg van van het weekend.

En ik zag ook nog geen babynieuws voorbijkomen. Ik ga zo weer verder met borduren, miss dat ik vandaag wel een heel eind richting het einde kom.

toedels

16. Suus14

Suus14 Actief lid

7 feb 2012
    318
    0
    16
    NULL
    NULL
    @onzewens

Jade druppels waren er! Haha! Iedereen stiekem 'alleen' even plasrn haha! Had gehoopt dat t mss wee opwekkend was haha!! Maar, zelf de blauwe geprobeerd en vond t nx, net alsof mn vajayjay n rol mentos op had! Haha..

17. NathalieD

NathalieD Fanatiek lid

17 dec 2009
    2.534
    0
    36
    Weet iemand trouwens hoe het zit als je in het ziekenhuis moet bevallen en alles goed verloopt wanneer je naar huis mag? Laten ze je bijv ook 's avonds naar huis gaan, of moet je dan nog een nacht blijven?

18. onzewens

onzewens Bekend lid

9 jan 2012
    561
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja raar was dat he....hier ging ook iedereen gewoon ff plassen:p maar ondertussen.;)

19. Nora86

Nora86 Fanatiek lid

17 mrt 2006
    4.738
    0
    36
    Flinke portie kraamtranen hier.. mn vriend maakte de opmerking *dat is raar dat hij daar nu niet meer in zit*.. ik brak, en t besef wat er nu eigenlijk allemaal gebeurd is in korte tijd kwam even heel heel hard aan. Inmiddels iets beter maar ik voel de tranen erg hoor zitten. Emotionele dag word het dus.
    Vk is net geweest, gewoon om te buurten. Morgen komt ze weer eventjes. Nu klaar maken voor de 11 uur voeding en daarna rusten tot de 17 uur voeding. Tot straks meiden en als ik terug kom babynieuws?????????????????? :)

20. onzewens

onzewens Bekend lid

9 jan 2012
    561
    0
    0
    NULL
    NULL
    ach nora, meissie toch! Hoort er allemaal bij zeggen ze toch? Een van de eerste paar dagen komt de babyblues en kun je zelfs huilen om een sok volgens mij...lkkr laten lopen en wat ik ook al op fb zei. Je hebt een giga emo achtbaan gehad de afgelopen dagen, mag je nu ff huilen en alles rustig verwerken. Kalmpjes aan doen meid en een dikke knuffel vanuit hier.

Deel Deze Pagina