November 2012 mama's deel 4!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door NathalieD, 19 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Suus83

Suus83 Fanatiek lid

16 feb 2012
    2.037
    517
    113
    Vol.mij mag je na datnje geplast hebt weer naar huis. Das na zo'n tweenuur.

Nora t is ook allemaal zo snel gegaan. Logisch toch. Hoort er allemaal bij!!

2. Maytje

Maytje Bekend lid

8 jan 2012
    761
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dikke knuf Nora!!!! Heel logisch het is ook zo snel gegaan en je had al wat spanningen nu komt alles bij elkaar en dan idd ook nog die kraamtranen, tis niet niks meid!!!

Bk good luck zometeen!!!

Jammer dat het niet wee opwekkend werkte die druppels suus haha :D

Pff heb zo verrot geslapen lag de hele tijd in een kuil. En heel veel steken onderin. Droomde half dat het begon weet je wel zo half wakker half slapend maar vriendlief was weer heel ver weg (andere kant NL zit hij) pff maak me daar veel te druk om. Komt vast wel goed

3. Jindster

Jindster Actief lid

10 aug 2011
    412
    0
    0
    NULL
    rotterdam
    @nora laat doe tranen maar lekker lopen meid! Het is allemaal al heftig genoeg! Knuffie

@nath als alles goed gaat jou en de baby dan mag je toch gewoon naar huis? Mits het nacht is denk ik.

@siep hmmm rookworssie haha

Plassen ja volgens mij is dag bij iedereen gewoon feest tegenwoordig zet ik hem gewoon in automatische piloot naar de wc toe doe geen lichten aan want dan ben ik klaar wakker haha

@suus leuk lady's night haha soms heb je dat gewoon effies nodig

@be hoofdpijn al over?

@bk succes bij de gyn hoop dat je ook duidelijkheid krijgt!

@lissa zo leuk die baby wasjes hahaha zo schattig! Ik wel een eigen wasmand voor de uk gekocht zodat ik dalijk niet al die sokjes en kleine dingetjes kwijt raakt hoe hebben jullie dat?

Hier vandaag een rustig dagje niet veel fut voor iets! We zien wel waar de dag zich land haha

4. onzewens

onzewens Bekend lid

9 jan 2012
    561
    0
    0
    NULL
    NULL
    tip die ik van mijn zusje kreeg, was de sokjes in een bh-zakje.....dan hou je ze altijd bij elkaar. Ook zo de droger in (als je die hebt) en je houdt altijd een paar.

5. Lissa80

Lissa80 Bekend lid

25 mrt 2012
    525
    0
    0
    Utrecht
    nathalie.. wat ik weet is dat je wel weg mag. Ze raden 's avonds vaak niet aan ivm geen kraamzorg, maar volgens mij gaat het dan in overleg en kan je zowieso de volgende ochtend weg.

Nora.. lekker uithuilen.. hoort erbij..

verder weinig nieuws....

X Lissa

6. onzewens

onzewens Bekend lid

9 jan 2012
    561
    0
    0
    NULL
    NULL
    Als je hier in het ziekenhuis bevalt voor 20.00 uur 's avonds, dan komt de kraamhulp nog thuis. Die komen nog tot 20.00 uur. Daarna heb je natuurlijk de keus maar heb je wel de mogelijkheid om een nachtje over te blijven zodat je niet meteen de 1e nacht helemaal alleen door moet. Maar bij een 2e of 3e kindje voelt dat miss anders, dan heb je natuurlijk al wel een en ander aan ervaring.

Als je pijnstilling hebt gehad of kunstverlossing moet je sowieso blijven.

7. Suus14

Suus14 Actief lid

7 feb 2012
    318
    0
    16
    NULL
    NULL
    @Nora, digiknuf... Je hebt heel wat gepresteerd, mag jij ook ff? Rustig aan...

8. Behappy

Behappy Niet meer actief

Morning !
    Woow had om 8 uur mn ogen weer dicht gedaan .. Tot half 11 geslapen ! Had het nodig denk ik.

@hoofdpijn het lijkt nu weg , maar heel gek want ik voel het in de "verte" zeg maar opkomen.

@bk ja denk dat t dan of der Hoofd of armpje ofo was

@joyce denk voorween idd .. Ti's nu weer weg

@Nora gooi het er lekker uit meis !! :(
    Ti's ook allemaal zo snel gegaan

@onzewens nee verder geen andere klachten..
    Dus ik denk daarom dat t gewoon is omdat ik me onbewust druk maak om dignen

9. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

27 jan 2010
    3.024
    138
    63
    NULL
    noord brabant
    @nathalie volgens mij als alles goed is, is de keuze helemaal aan jezelf.

@onzewens goeie tip ja, ik mis regelmatig sokken, eigenlijk niet alleen babysokken maar ook onze sokken :)

@nora laat je gevoelens lekker lopen, t hoort er toch bij die tranen. Eb t is zo snel gegaan dat t moeilijk te behappen is!

Hihi jind dat doe ik ook, gewoon in t donker naar de wc.

@maytje das niet fijn een kuil, hebben jullie meerdere matrassen op elkaar liggen?

Hier net een eind gelopen in de stad, nu echt bijkomen thuis!

10. burningkarma

burningkarma Fanatiek lid

8 jan 2008
    2.605
    0
    0
    Veenendaal
    @nathalie; ik mocht na een normale bevalling, na plassen kiezen of ik naar huis wou of niet. Dat was om een uurtje of vijf.

@nora; dikke knuf!!

@hier; in de wachtkamer. Ik weet nu wel dat er gratis wifi is. :D

11. Maytje

Maytje Bekend lid

8 jan 2012
    761
    0
    0
    NULL
    NULL
    Behazakjes doe ikok de sokjes in! Wel jammer dat t ritsje kapot ging en ik alsnog alle sokjes door de trommel had liggen! Nu doe ik er een knoop in haha :p

Hier mag je snachts er volgens mij voor kiezen om idd te blijven

ja matrassen op elkaar hier.. We gaan vanavond ff de boel wisselen even kijken of dat helpwat knap dat je zon eind kan lopen nog!

Hier langzaam een beetje aan de poets, muziekje op en gaan :)

Oh ja zo jammer weer op fb.. Weer ego he. Naja
    ;)

12. Behappy

Behappy Niet meer actief

@bk haha wachten duurt lang dan he :)
    Iddgeval handig om te weten dat ze Wifi hebben

13. Behappy

Behappy Niet meer actief

Grrr idd maytje lees t nu pas:p

14. Jel

Jel Niet meer actief

Goedemorgen!

Ik heb tot 10:00 uur uitgeslapen. :D Voel me heerlijk uitgerust. Bijna klokje rond. Wel een paar keer wakker geweest en naar de wc.

@ Petrea, ja logisch dat je het alleen bij fb houd. Tis geen doen voor je. Heb zelf ook wifi als het goed is in het zkh, maar ook nog geen idee of ik ook op zp actief ben dan... Ik denk dat ze bij mij beginnen met gel of pilletjes. Ik zal het morgen weten. :) Jij succes met alles. Las je baalberichtje net al op fb. :(

@ Joyce, de suiker is vaak enorm hoog, terwijl ik niet meer en anders ben gaan eten of zo, maar dat schijnt vaak zo te zijn op het eind vd zwangerschap. Elke week heb ik gemaild met de diabetesverpleegkundigen en op dit moment spuit ik voor het ontbijt 11 eenheden, voor de lunch 22 eenheden en voor het avondeten 18 eenheden. Echt veel dus. Maar is voor het kindje alleen maar goed... Heb nog steeds weleens waardes tot 9. Weet ook niet wat ik er zelf nog aan kan doen hoor, maar het einde is nu gelukkig in zicht. :)

@ Be, ik denk haar hoofd die je voelde, anders weet ik het ook niet.

@ Jindster, fijn dat het gezellig was met je vriendinnen.

@ Suus14, hoe gaat dat nou in zijn werk, zo'n party? Nooit geweest. Laten ze gewoon allemaal speeltjes zien of zo?

@ BK, s6 bij de gyn.

@ Lissa, s6 voor je vl met z'n sol.gesprek.

@ Siep, ja precies, die gyns weten wel wat ze zeggen. Als het heel onverantwoord was dan lieten ze me echt nog niet komen voor inleiding. Sommige baby's worden ook weleens gezond eerder geboren. En de mijn dus voorbij de 38 weken...

@ Onzewens, borduurse.

@ Nora, ach... knuffel voor jou!

Zo ben er weer doorheen.

Oja, ik zit echt op mijn vingers. Dinh schrijft: "Heel veel succes. Lees met interesse je verhalen, omdat wij volgende week ingeleid worden."
    Ik zou eigenlijk de opmerking willen plaatsen: "Als jullie volgende week niet ingeleid worden, zou je dan nog steeds net zo geinteresseerd zijn?"
    Doen of niet doen? :) Wil ook niet Petrea's stukje vervuilen.

15. Suus14

Suus14 Actief lid

7 feb 2012
    318
    0
    16
    NULL
    NULL
    @Jel zo'n party is eigenlijk net zoals Mylene en Tupperware alleen dan met speeltjes maar ook scheercreme, bodylotion en massage olie. Je mag alles bekijken en vasthouden en proberen op t puntje van je neus hahaha.. Is gewoon leuk om met leuke mensen te doen! Zelf heb ik de hotstones gekocht! Mijn moeder en zusje waren er ook bij dusja, ben dan niet in de mood om iets anders aan te schaffen hahaha!
    Jel, wat betreft die opmerking op fb, van mij mag je m maken!

16. onzewens

onzewens Bekend lid

9 jan 2012
    561
    0
    0
    NULL
    NULL
    @jel, maak de opmerking maar hoor! Viel bijna van verbazing van mijn stoel toen ik het las maar dan ook meteen weer die ego erbij!!!! Grrrrrr

17. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    ....dus dat! Ik las hetzelfde! Typisch het weer op zichzelf te betrekken!

Heb nog niks gelezen! Sorry! Bloeddruk vk goed 120/80! Geen eiwit. Nu gebeld met erasmus of nog een keer controle nodig is, maar toch vond ik dametje gister rustig. Ik voel der hier en daar wel, maar rustig. Vannacht idem en vanmorgen ook. Heb fanatiek lopen porren en trekken en kreeg dan wel een 1 of 2 keer een duw terug van uhmmm laaaat me! Dus de vk wil dat ik toch overleg met erasmus. Die verpleegster vindt dat ik moet komen voor ctg. Uitgelegd dat ik in almere woon en ctg nou niet echt heel veel uitslag geeft, behalve de bevestiging van ja hartje is goed en heeft een rustige dag.
    Maar goed madam krijgt iets meer actie voel ik, dus als ze belt zal ik zeggen dat ik er al meer voel.

Nou dus dat... Moet zeggen vandaag weer kribbig te zijn! Sorry! :(

18. Suus83

Suus83 Fanatiek lid

16 feb 2012
    2.037
    517
    113
    Ik zegdoen. En verwijder m. T begint bij de meesten een grootnirritatie punt trek worden.... we hoeven petrea dr stuk nie te vervuilen. Kan ie ook nie meer reageren. Kan ie hier komen op zp om uitleg te krijgen .... maar goed miss ben ik dan wat rigoureus;)

19. Suus83

Suus83 Fanatiek lid

16 feb 2012
    2.037
    517
    113
    Lady voel.madam hier ook ErG rustig. De ruimte wordt.minder.. maar alsnog.nuenen vertrouwt gewoon ff controle hoor.
    .

20. Jel

Jel Niet meer actief

OMG, ik heb het geplaatst... ben benieuwd naar de reactie. :)

Deel Deze Pagina