November 2012 mama's deel 4!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door NathalieD, 19 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Suus83

Suus83 Fanatiek lid

16 feb 2012
    2.037
    517
    113
    Go Jel!!!! Mooi gedaan...
    Lang leve de hormonstertjes

2. Jel

Jel Niet meer actief

@ Suus14, dat klinkt allemaal grappig, haha... Weet alleen niet of ik er zelf wel naar toe zou gaan, naar zo'n party, ben daar veel te preuts voor.

@ Lady, hopelijk zal je dametje weer wat meer gaan bewegen... Lijkt me ook dat dat je onzeker maakt.

@ Suus, dankje voor je weerwoord op fb. Heb het er helemaal warm van. Normaal ben ik niet zo direct, maar het zat me inmiddels behoorlijk dwars allemaal. Ook omdat iedereen dat vind, en er door niemand nog wat van gezegd is.

3. Suus83

Suus83 Fanatiek lid

16 feb 2012
    2.037
    517
    113
    Daarom ik ben het zo met je eens en heb ook ff gereageerd op fb.. ben je niet allee ;)... ik hoop nu nie op.n uitbarsting op.fb.want dat is sneu voor petrea...

4. Lissa80

Lissa80 Bekend lid

25 mrt 2012
    525
    0
    0
    Utrecht
    Hij zal wel helemaal niet reageren trouwens.. Negeert het gewoon..

Zo mijn was is weggevouwen/streken.. en de eerste babywas zit in de machine... Toch wel speciaal.. maak straks wel een foto van het wasrek.. hahaha...

X Lissa.

5. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

27 jan 2010
    3.024
    138
    63
    NULL
    noord brabant
    Lady goed dat je bloeddruk weer helemaal op orde is, en je meisje al goed getrapt? T is balen dat t zh zo ver weg is, maar toch beterte veel dan te wei ig. Maar jij weet hoe je je voelt!
    En ik snap dat je je zo voelt, t komt allemaal dichtbij nu en dat geeft natuurlijk ookwat stress. Ik denk dat niemand t raar vind dat je je ff anders voelt nu, en wie dat wel doet die snapt t gewoon niet!

@jel goed gezegd vrouwke, hij heeft gewoon zooooooo'n enorm verkeersbord voor zijn kop :) ja gooi em er meteen af, hijegt zelf al dat ie t wil volgen voor zichzelf, daar zijn we hier niet voor! Dus beter dat ie t niet kan volgen dan!

6. onzewens

onzewens Bekend lid

9 jan 2012
    561
    0
    0
    NULL
    NULL
    #626 onzewens, 23 okt 2012
    Laatst bewerkt: 23 okt 2012
    heb ook ff mijn steun betuigd, Jel!

Heb net zelf nog ff door de babykamer gelopen en alles weer ff beschreven aan de kleine frummel. Misschien dat ie dan eerder komt omdat ie het in het echt wil zien haha.....misschien helpt het wel.

Merk wel aan mezelf dat ik nu al soms hele gesprekken voer met die kleine in mijn buik. Is dat raar?

7. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

27 jan 2010
    3.024
    138
    63
    NULL
    noord brabant
    Uuhhh onzewens ff de zp namen gebruiken :)

En ik kan je bericht helemaal niet lezen, hij staat er bij niet tussen jel...

8. NathalieD

NathalieD Fanatiek lid

17 dec 2009
    2.534
    0
    36
    Ja opzich heb ik die opstart hulp ook niet heel hard nodig. Ach ja we zien het wel. Eerst afwachten hoe de bevalling gaat verlopen..

@ Nora: Zo ben je die buik zat en zo mis je het weer heel erg. Het voelt dan zo leeg. Ik had het toen ook. En bij jou is 't natuurlijk allemaal veel sneller gegaan. Maar je hebt er iets heel moois voor gekregen!:)

9. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Hahaha, relnichten!

Nou hier gebeld door het Erasmus. Ze wilden eigenlijk wel dat ik kom, maar goed ik voel der net best actief bewegen. Ze zegt je kan ook naar het AMC, maar liever hier. Heb net gezegd, dat ik er net weer voelde trappelen en wiebelen. Wat een chagrijnig wijf zeg. Dus zei zegt; je komt niet??? Uhm nou, ik zei vooraf al dat ik er wel voel, maar ik me op dit moment erg onzeker voel, dus alles nu anders interpreteer. Dus ik voel der wel, maar zachtjes. En ik vind het zonde als die CTG laat zien van goh tis goed, ze heeft een rustige dag!
    Die verpleegster poeierde me best grof en snel af, totaal niet empathisch. Dus nu twijfel ik door haar toedoen. Terwijl ik der nu echt voel wiebelen.

10. onzewens

onzewens Bekend lid

9 jan 2012
    561
    0
    0
    NULL
    NULL
    oeps sorry, heb al aangepast....raak ook helemaal in de war zo:)

11. Maytje

Maytje Bekend lid

8 jan 2012
    761
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou lady das ook niet leuk zeg!! Maar meid als jij dr goed voelt en je geen zorgen maakt snap ik dat je niet gaat! Moeders intuitie is vaak toch goed!!

Ik zou zeggen gooi die man er gewoon uit. Als ie wat wil lezen doet ie t maar hier. Nu krijgt ie juist nog meer aandacht.

12. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Nora ik ben blij dat je eindelijk kraamtranen hebt! Heel goed! Is ook nodig om ff alles te verwerken!

Bee fijn dat je hoofdpijn weg is. Maar hou het in de gaten meis.

13. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Ja maar ik twijfelde vanmorgen wel heel erg, maar nu voel ik der weer volop en actief. Dus ik denk dat ze sinds gisteravond gewoon in der luie stand was. En nu twijfel ik door haar, alsof ik een evil mens ben, dat de moeite niet wil nemen voor een CTG langs te komen:( Punt is dat ik niet na een halfuur weer wil buiten staan van ach vrouwtje tis goed hoor, nog ffies, tot maandag!

14. burningkarma

burningkarma Fanatiek lid

8 jan 2008
    2.605
    0
    0
    Veenendaal
    Hier ff gauw ego, ik lees straks bij ;)

Bij de gyn geweest, baby is ingedaald maar of ie vast ligt weet ik niet. Hij zei goed ingedaald. Ik heb aangegeven wa ik hier al de hele tijd loop te klagen en hij is met mij eens dat we in week 39 gaan inleiden. Yaaaay. Volgende week woensdag gaat ie een inwendig onderzoek doen en vanaf daar kijken we verder.

Met de baby is alles goed, 3200 gram dus wel bovenste curve maar nog niet zorgwekkend. Gewoon een flinke man dus. Ik vind het erg spannend!

15. Jindster

Jindster Actief lid

10 aug 2011
    412
    0
    0
    NULL
    rotterdam
    Zooooooooo dames die dihn heeft geen verkeersbord voor zijn knar maar een muur zo groot als de chinese muur god damn!

Zielig he voor petrea bah je hoopt dr zo op en werd vanmorgen wakker en moest gelijk kijken of er baby nieuws was maar helaas!

@lady de kleine alweer goed actief?

@onze goeie tip van die sokjes effies zo'n ding kopen!

@jel gelijk heb je hoor meis ik heb je berichtje gevind ik leuk haha

@lissa schattig he die wasjes vond het strijken ook zo leuk maar kwam er wel achter dat die kleine al zoveel spulletjes heeft haha

16. Jindster

Jindster Actief lid

10 aug 2011
    412
    0
    0
    NULL
    rotterdam
    @bk goed nieuws dus!! Wat fijn! 3200 gram hahaha schattig zolang hun het niet zorgwekkend vinden is goed dan toch.

17. burningkarma

burningkarma Fanatiek lid

8 jan 2008
    2.605
    0
    0
    Veenendaal
    Inderdaad!

En jel; go jel! Haha.

18. Jel

Jel Niet meer actief

Wat mij betreft word ie ook verwijderd. Maar het zou fijn zijn als ie nog even leest wat we hem geschreven hebben. ;) Anders leert ie er nog niet van. Maar grote kans dat ie er niet eens op reageert. Hij reageert alleen op dingen die HEM interesseren, en dat is niet veel. ;)

@ Onzewens, haha hier nog geen gesprekken. ;) Maar die komen er wel. Zet weleens een muziekje op voor de kleine, bijvoorbeeld als ik op de pc zit, een youtube muziekje. Maar verder kom ik nog niet. :) Maar wel schattig dat jij dat wel doet. ;)

@ Joyce, dat heb ik ook weleens, dan merk ik een bericht pas later op. Anders moet je even weggaan van de zp-fb en daarna weer terug komen. Dan zie je het als het goed is wel weer staan.

@ Lady, wat vervelend dat mensen zo kunnen doen... En jullie situatie is al niet zoals het horen moet. :( Hopelijk maak je de voor jullie juiste keuze. Positief is het in ieder geval dat je haar weer voelt bewegen..

@ BK, fijn dat het goed was bij de gyn en met het beebje ook. En al mooi ingedaald dus. Spannend volgende week met dat inwendige onderzoek. Dan kan het snel gaan daarna voor je, tenzij de baby zich natuurlijk vanzelf al aandiend. ;)

@ Jindster, dankje voor de like. :)

19. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Nou ik zal geen finale kick geven. Als hij het nu nog niet begrijpt. Jel netjes verwoord! Suus, zoooo hormonster!! ;)

BK wat heerlijk vrouw! 3200 gram. Is keurig toch! Dus met geboorte 3.5 kilo! Met 39 weken inleiden! TOP!!!

Jind...ja ik ben weer volop aan het buikdansen, dankzij little lady ;) Ik merk gewoon dat ik iets sneller in paniek ben. Althans niet paniek, maar dat het gaat spoken.
    -> En jel idd tis niet leuk dat ze zo bot doet. Maar goed ze is gewoon straight, maar even niet wat ik nodig heb. En ze bewoog ervoor ook wel, maar geen golfslagbad zeg maar.

Tis idd niet leuk dat ze 24 uur heeft gelegen voor jan doedel! Inleiden is gewoon niet tof. Ik had echt verwacht dat het sneller kon, maar als het lichaam nog niet klaar is, kan het echt lang duren. Ik hoop voor petrea dat ze morgen bevallen is!

20. Maytje

Maytje Bekend lid

8 jan 2012
    761
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik snap je lady, vorige week maandag was ii bij de vk en zei ik dat ze ook wat tammetjes was, ik voelde haar wel maar zacht.. Ze zei tegen mij als je ie zorgen maakt dan kun je zo een ctg krijgen maar wij vertrouwen meestal op het gevoel van de moeder. En ik had zelf zoiets van baby bereid zich ook voor die pakt ook haar rust. Woensdag begon ze weer actiever te worden maar je merkt dat de ruimte echt klein is.

Maarre hallo je bent geen slecht mens hoor kom op zeg!!

Wauw bk goed nieuws!!!!! Spannend joh!

Deel Deze Pagina