Precies zo denk ik dus ook maytje, maar je benoemd het wel, omdat je even met ze tweeën wilt denken. Maar ik snap hen wel van doe niet eigenwijs en kom, maar goed ik voel der weer volop. Dus ADEM IN en UIT. Ik ga lekker nu naar de kapper! Ff me haren weer volop goudblond! Daar houden baby'tjes van Tis druk hieronderrrrr hahaha
Zo rustig als beeb bij jullie is, zo rustig is hij bij mij altijd.. Ik heb nooit van die dagen dat mijn hele buik hen en weer blijft gaan haha.. Altijd relaxed hier (lijkt op zijn dominicaanse vader denk ik) IN het begin maakte ik me er druk om, maar inmiddels niet meer.. Het hoort nu gewoon bij hem.. Zo wasje staat dus aan.. Nu afwachten... Blijf het bijzonder vinden... Ik leg hier trouwens vaak de muziekdoos (welke in het ledikantje hangt) op mijn buik. Schijnt ook positief te werken... Dus tja... hebben jullie ook dat je jezelf in de weg zit.. Ik weet af en toe niet wat ik met mezelf aan moet.. Heb nog geen nesteldrang, maar wil toch wat doen.. Ik beweeg wat minder soepel, maar wil nog zoveel.. grrrrrr X lissa
Geniet ze ff bij de kapper Lady! Lissa heeeeel herkenbaar!! Heb precies t zelfde heb hast geen fut om veel te doen maar wil het zo graag!!
Woow jullie praten veel hahaha @jel you rock girl ' hahah @lady Wat een bot mens, maar gelukkig voel je haar goed en veel plezier bij de kapper. @bk spannend zeg !voor volgende week hihi Ik ben ff bij een vriendin op bezoek, moet toch wat doen met de tijd =)
Lady relax bij de kapper!! Ik moet eigenlijk ook nog, wel een goed idee! @lissa heel herkenbaar, je kan eigenlijk niet stilziten maar echt iets doen kan ook iet zeg maar.... En das eigenlijk helemaal niet leuk dat ie altijd zo rustig is! Maar miss betekend t ook wel een heel zoet kindje!? @be veel plezier bij je vriemdin! Is je bakperiode weer over? @bk kijk dat is mooi! En word nog lichter geschat dan de mijne en je bent al verder.... Ik zie t somber in voor mij. Maar wat heerlijk dat jij ook ingeleid mag worden! En 39 weken is een heel mooi termijn! Nog geen vaste afspraak staan?
Wauw ik zit trouwens onder de 30 dagen, sjonge jonge wat heeft dat lang geduurd zeg Maar als ik 36 weken ben morgen dan zijn er ook al meiden die 39 weken zijn :0 Maar t valt me nog erg mee met de bevallingen! Der is nog niemand gewoon bevallen met 38 weken of ervoor behalve Nora dan natuurlijk. Als jullie allemaal nou heel lang wachten zal ik dan maar met 37 weken gaan
@lady; heerlijk, de kapper! Geniet ervan! @be; veel plezier bij je vriendin @Joyce; Nou ik wil ook wel nu hoor, alleen net als bij onzewens wilt de beeb nog niet echt helaas.. @bk; das wel beter; dan heb je nu wel een richtlijn wanneer je beebje komt.
nou dames, Ik ga me ff lkkr douchen (kan ik zo van genieten de laatste paar dagen, nog meer dan normaal zeg maar, heerlijk ontspannend) en dan mijn mams ophalen om naar de vk te gaan. Niet te veel kletsen he, als ik weg ben toedels
@Lady geniet bij dekapper! Lekker zo'n opfrisbeurt, lig je er straks superknap bij @Beebjes, mijne mag ook komen hoor! 37+1 maar goed, als ze een 8 ponder verwachten voorzie ik weinig dingen die me NU tegen kunnen zitten haha! Volgens mijn vader komt ze morgen, op mn verjaardag! Hahaha, let's see...
@joyce haha ja lukt inderdaad of me bak periode weer over is. Misschien morgen ff bakken. En ja er is nog niemand bevallen vanaf 37 weken.. Ik wil ook wel hoor maar beebje zit nog veilig en warm Maar als ik naar me omgeving kijk loopt iedereen over , dus ik vrees het ergste haha
@Nora, meid lekker laten gaan. Hoort er ook allemaal bij en het is niet niets wat je meemaakt. De yogadocent zei ook al, hoe goed alles ook gaat, je hebt tijd nodig om het voor jezelf te verwerken. Geef jezelf die tijd en met alle hormonen komen daar ook tranen bij. Niemand zal het je kwalijk nemen en je komt niet ondankbaar over als je toegeeft aan je emoties. @Jel, super gedaan! Nu nog ff een bevalling morgen haha. Komt helemaal goed! 20.00 savonds moest je je melden? Ben het ff kwijt. En er was nog iets, ben het kwijt... Hier net groot onderhoud gehad bij de tandarts. Ik ben zon angsthaas die heeeel lang niet durfde en nu krijg ik de rekening. Wel verdoving gehad maar die werkte niet helemaal top. Wel pijn gehad, maar gewoon doorgezet haha. Moet straks nog een bevalling doorstaan dus moet dit ook lukken dacht ik zo.
Ik wil ook wel met 37 weken hoor.. maar nog 2 weken geduld dan... VL is inmiddels weer thuis en lekker lunch aan het maken.. jammie.. Ik doe niets meer.. De was gedaan vanochtend.. straks nog 1 wasje ophangen en dat is genoeg voor vandaag.. Moet ook nog puffen vanavond (cursus) X Lissa
Tjonge, had eigenlijk een hele planning voor vandaag maar heb nog bijna niks gedaan. Voor morgen moet ik de volgende dingen nog doen: - badkamer en wc een beurt. - boven stofzuigen (+waar nodig beetje stoffen) - beneden stoffen en stofzuigen en dweilen. Maar blijf op mijn kont zitten. Moet ook nog boodschappen doen, daar ga ik maar eens mee beginnen denk ik zo... @ Lady, s6 bij de kapper. @ Lissa, misschien heb jij straks wel een heel rustig kindje buiten de buik, die nooit wat uitvreet. S6 vanavond op de pufcursus. @ Be, veel plezier bij je vriendin. @ Joyce, joepie, onder de 30 dagen. Voor jou schiet het nu ook op. @ De rest, hopelijk komen ook jullie beebjes snel. @ Onzewens, s6 bij de vk. @ Juliaaa, oh vreselijk, de tandarts... Maar dat is ook weer gebeurd. Werd je er niet beroerd van? Want dat hoor je ook weleens over hoogzwangeren die lang in zo'n stoel moeten liggen. Las laatst een topic in de lounge van iemand die moest overgeven in de tandartsstoel. Ik moet me morgen melden tussen 18 en 20 uur. Dus ik zorg dan ook denk ik dat ik er bij tijds ben, dan kunnen ze ook des te eerder starten met iets. Wil trouwens nog even bellen naar het zkh waar ze nu precies mee gaan starten bij me. Weet nog helemaal niet wat me te wachten staat. @hier, raar te beseffen dat mijn man en ik vanavond de laatste echte avond met zijn tweetjes beleven... ik moest vanavond eigenlijk weg, maar ik heb dat afgebeld. We moeten er samen nog even van genieten eigenlijk.
@jel: over snel gaan voor mij gesproken. De gyn zei: ik zie dat je snelle ontsluiting hebt gehad bij je eerste, dan kun je er anuit aan dat dat nu weer is. Dus ik maak mn borst vast nat! Lol @lady: nou dat had dat mens ook anders kunnen brengen! Dat ligt echt niet aan jou, en twijfelen is ook normaal. Het is aan haar om jou daarbij te begeleiden! @joyce; nee, woensdag gaan ze inwendig onderzoek doen. Zien of er ontsluiting is, bmm week is en of het hoofdje terug beweegt? Geen idee wat ie daarmee precies bedoelde. En ook et jouw beeb komt het goed. Misschien zitten ze er wel naast! @onze: veel ontspanningsplezier! @suus14: je weet het nooit haha! Voor hetzelfde geld heeft je papa gelijk! @juliaa: ik vind de tandarts erger haha @jel: doe het ustig aan! Nog plannen met je man vanavond? Laatste avondje met zn 2? Ben zo benieuwd! Zo, ben ik weer bij haha
jaaa zo spannend Jel!! Whoeiiii Mijn beebje zit ook nog heerlijk warm.. Ze mag volgende week wel komen.. maar ik denk dat ze nog een poosje lekker blijft zitten! Mijn vriend denkt in week 40, schoonzusje ook, ik denk dat ik wel een dikke week over ga lopen.. Maar hoop van niet
@Joyce: Is het omdat het kindje groot is dat je met 38.1 eventueel al ingeleid wordt? Of is er een andere reden? Ik lees het al @Jel: Hier zou ik ook gekozen hebben voor een inleiding hoor. Fijn dat je man bij je mag en kan blijven! Oh leuk, jullie laatste avond met z'n tweetjes Geniet ervan! @Bk: Ik herken het wel hoor. Ik was ook behoorlijk zenuwachtig voor vandaag. Een flinke man met 3200 gram en deze termijn? Raar Mijn gyn zei over ons dat het helemaal niet zo'n groot mannetje is terwijl ik 38+2 ben en hij 3300 wordt geschat Zo zie je maar. @Mannen: Hier ook eentje die het nu pas echt begint te beseffen hoor Hij had het tijdens mijn vorige zwangerschap ook. @Behappy: Kan ook goed zijn dat die 'bobbel' haar handje was dat ze even wilde strekken ofzo @Juliaa: Hoe merkte je dat je een blaasontsteking had? Ik las eens iets over harde buiken als je moet plassen, klopt dat? @Nora: Dikke knuffel. Begrijpelijk dat het besef pas later komt. Het is allemaal zo snel gegaan. @Lady: Begrijpelijk dat je onzeker bent. Je wil graag bevestiging dat het goed gaat. Ik heb het geluk dat mijn kleine man ontzettend actief is. kBen zelfs blij nu hij minder plaats heeft en rustiger is. Wow wat moest ik veel bijlezen Sorry als ik iemand ben vergeten, maar kben tv aan het kijken, met mijn zoon aan het spelen en lezen op het forum Multitasken. Deze voormiddag moest ik naar de gyn. Kleine man wordt nu op 3300 gram en 51,5 cm geschat. Ook heb ik 2 cm ontsluiting. Hopelijk zet het door!!
@Hili, zo dat schiet ook al op. @Bk, ging goed van tevoren ook besproken dat als ik me niet goed voel hij gelijk, of zo snel mogelijk zouden stoppen. Of ten minste pauzeren. Maar het ging goed. Ook geen last van benauwdheid van het op mn rug liggen. Wel onwijs last van mijn rug omdat het constant een houding is.