Vanavond de laatste les van zwangerschapsyoga. Ben heel benieuwd naar een aantal of ze nog komen. Heb nog geen mailtjes of smsjes gehad dat er iemand bevallen is... En fb check ik ook steeds voor nieuws hihi. Leuk dat alles zo steeds dichterbij komt. Wij hebben vanavond pannenkoeken gegeten. Had er al dagen trek in. Maar eindelijk aan toegeven!! Adressen zijn eindelijk bijna geprint. Wat een gedoe was dat nog. Ik had alle instellingen goed staan, maar toch paste de tekst niet op het etiket. Uiteindelijk ontdekt dat ik via menus etc nog een vinkje uit moest zetten. Nu komt het er eindelijk netjes op. Heb heel grappig een plaatje van voetjes naast het adres staan en de tekstkleur daarop aangepast. Fijne avond allemaal. Lees vanavond wel weer ff bij denk ik.
@ Joyce, ik vind je wel heel sportief op dit termijn hoor. ik kan me niet herinneren wanneer ik voor het laatst gefietst heb. Maar heb ook een hekel aan fietsen en pak altijd de auto. Nee, de gyn heeft gisteren niet gekeken of ik ontsluiting heb, dus geen idee, maar het voelt eerlijk gezegd niet zo. Hoop idd dat ik er straks helemaal vanaf ben. Voelt dan wel als een verlossing hoor. Tis heel irritant om altijd voor het eten te moeten spuiten en dan anderhalf uur daarna moet prikken. Dat prikken ben ik ook vaak vergeten. @ Juliaaa, succes vanavond. En wat leuk die voetjes op het etiket.
Trouwens, heb vanmiddag een paar cupcakes ontdooid uit de vriezer, die ik gebakken heb voor in de kraamtijd. Daar heb ik roze glazuur met muisjes op gedaan en even voorgeproefd en het smaakt heerlijk. Niet oud of zo, juist lekker vers. Dus ben blij dat ik er al een aantal gebakken heb.
Ooooooooooooooh Jel voor jou is het morgen zover hé... omg wat spannenddd Ben heel erg benieuwd.. zet m op he! Lady gelukkig was t in orde, en je gaat toch een beetje op je eigen gevoel af hé... is ze inmiddels alweer wezen kickboxen of niet?? Kribbig zijn mag he gooi het er lekker uit Verder wel gelezen, vergeten. Vandaag heeft mn vriendinnetje me mee genomen naar de stad.. whaha xD 2 dagen terug bevallen en ik ga shoppen.. merkte wel dat het op een gegeven moment teveel werd dus ik wilde rustig aan doen maar goed met een D. thuis ging dat niet echt.. even kijken of ik hem morgen laat ophalen want anders red ik het echt nooit met 3x per dag naar t zhuis gaan ook nog. Verder.. GOED GOED GOED nieuws.. L.iam heeft geen last van de bacterie (GBS) dus zijn antibiotica is er al af!!! Betekend dus ook, dat omdat hij zo goed drinkt weer.. zijn infuusje er morgen af zou mogen.. Ook hoorde ik iets over een bedje?!?!? Dus dan zou hij uit de couveuse mogen?!? Ben zwaar benieuwd dat zou echt wel helemaal tha bomb zijn zo snel al. Ik heb trouwens wel ernstig veel last van naweeen.. zal wel mn eigen schuld zijn omdat ik overal overheen banjer?? Stapje terug doen dus Nora Oh btw.. hij is geboren op 21-10-2012 - 12.21 .. niet 12.23, wel jammer het staat nu dus verkeerd op geboortekaartje. Bijzondere datum en tijd zo
goede avond, was ik weer ff. Heb FB wel gevolgd vanmiddag, dat lukt beter op mijn mobiel dan zp...dus ga nu ff bijlezen en reageren hier en daar. @ tandarts, moest eigenlijk voor half jaarlijkse controle in sept, maar die ben ik "per ongeluk" vergeten dus ga nu wel weer in januari, zie het nu hoogzwanger nie zitten hoor. Vind het ook verschrikkelijk om te gaan. Heb ook altijd wat. @ jel, jij gaat je morgen nog ff uitleven in huis zie ik....pfff, waar haal je de energie nog vandaan meid. Mijn moeders komt me donderdag weer lkkr ondersteunen, zelf red ik dat gewoon echt niet meer. En idd raar om te bedenken dat het je laatste avondje met zijn 2en is... @ bk, gaan ze ech woe al inwendig kijken bij je...dat is bij mij nog nie aan de orde. Moest gewoon rustig afwachten zei ze vanmiddag. Het kon nog wel ff duren, waar ze dat op baseerde weet ik nie maar miss was het alleen maar om mijn innerlijke onrust weg te nemen. @ maytje, mijn ML zei gisteren, halverwege vol wk, was een gevoel zei hij.....we wachten wel af. @ 3200 gr een groot ventje? Bij mij wordt met 40 weken ook geschat op 3500 gr, dus ben nu al ruim over 3200 heen en dan zeggen ze mooi gemiddeld kindje.... @ hilli, spannend zeg! al 2 cm, maar dat komt wel vaker voor toch bij een 2e zwangerschap dat je gerust rond kunt blijven lopen met 1 1/2 of 2 cm....? @ nathalie, mijn Man heeft nu al een paar keer gezegd, doe maar nie vannacht, ik ben nu zo moe haha.....dan zeg ik maar gewoon, ik zal er rekening mee houden (not) @ beckje, nora, ikke en petrea is bezig....en een paar waar het flink bij rommelt. @ suus, had je daar nu foto van op fb staan, ziet er heeeeeeeeeeeerlijk uit! Knap hoor. @ lady, gezellig avondje gewenst....dat gerommel in onderrug en onderbuik heb ik nu onderhand al anderhalve week.......maar zet niet door helaas. @ eten, heb vanaaf gezellig bij mijn ouders gegeten. ML moest onverwacht vanavond nog werken dus dan zit ik nie zo alleen aan tafel. @ jel. die pilletjes kreeg barbie toch ook? Staat me iets van bij? @ juliaaa, lkkr ontspannen en genieten bij yoga. @ hier dus bij vk geweest vanmiddag. Buikje zag er goed uit, hartje van de beeb rond 150-155 dus ook mooi en bloeddruk 125 boven 70. En volgens vk kon het nog wel ff duren....waar ze dat dus op baseerde weet ik niet maar ach dat hou ik mezelf dan ook nog maar ff voor. Kan het alleen maar meevallen. Het gerommel in onderbuik en onderrug en de pijnlijke harde buiken hoefden niks te beteken. SOmmigen hadden het nooit en andere weken lang.....ik zal wel bij de laatste categorie horen, helaas @ nora, das zkr goed nieuws, Wat gaat dat snel dan. ZO snel al uit couveuse en in bedje en ook nog zonder antibiotica.....super meid! En idd pas op de plaats!
@nora wat fijn dat hij het zo goed doet !!!! Ik hoop dat iedereen gegeten heeft want ik ga met iets smakelijks komen ;p haha Ik ben echt ENORM vochtig down under ... Zo nat dat mn liezen gewoon rood worden van t schuren van de nattigheid Je ziet ook echt een natte vlek dat helemaal Omhoog loopt in mn boxer .. Ik vind t niet zoetig ruiken .. Eerder een beetje naar sperma ofzo whahaha oh wat erg omdat hier te zetten Maar hebben jullie dat ook ?? Ik ben nu maar met crème op mn kapotte liezen aan t smeren omdat t zo schuurt..
Ik heb gelezen dat afscheiding zo ruikt Be.. Vruchtwater heeft echt een zoet luchtje dat zou je moeten herkennen zeggen ze. NU weet ik t nog niet omdat ze bij mij geprikt zijn weer maar als je t niet vertrouwd even iets in je broek leggen om t op te vangen? Of even op je hand blazen lek je dan??
@ Nora, jeetje 2 dagen geleden bevallen en nu al shoppen? Hoe doe je dat toch allemaal? Doe je het wel een beetje rustig aan? Je bent nog een kraamvrouw. Maar dat besefte je zelf geloof ik ook al. Wat fijn dat je kleine mannetje geen bacterie heeft en morgen zijn infuus eruit mag. Het zou lekker zijn als hij het bedje in mag en de couveuse uit mag. Hoop het voor jullie. Hoelang denken ze dat hij ongeveer moet blijven in het zkh? Dringt nog steeds niet tot me door geloof ik dat ik morgen moet. @ Onzewens, doe het ook heel rustig aan hoor... veel zitten tussendoor en zp-en. Maar op zich lukt het me allemaal nog. Weet niet meer of Barbie die pilletjes ook kreeg. Heb er wel naar gekeken... Fijn dat je controle goed was. Je weet nooit hoelang het nog duurt toch? Ik denk dat zelfs de vk dat niet kan voorspellen. @ Be, hier ook erg nat hoor. Doe soms ook meerdere onderbroeken per dag schoon aan, omdat het zo lekt... En bij mij zit er ook niet echt een geur aan. Iig geen urine of vruchtwatergeur. Grappig.... wel herkenbaar dus. Je denkt snel dat je de enige bent he met dit soort kwalen.
Joyce jemig hoe sportief!! maar idd als het kan lekker van genieten toch!! Juliaa dat klinkt leuk zo met die adressen!!!! Jel whoei spannend allemaal, ben gewoon zenuwachtig voor jou haha. Fijn dat je weet hoe en wat ze gaan doen iig! Nora wat een toppertje die kleine L.iam!! D geweldig!! En jij al wezen shoppen! koekoek Zou wel een stapje terug doen idd nu je die naweeen zo hebt! maar ja het is ook zo snel gegaan natuurlijk!! onzewens.. Ja najah misschien zegt ze t ook wel omdat je dan iig niet het gevoel hebt dat het snel komt ofzo, anders duurt wachten nog langer! Hier was iemand er heilig van overtuigd met 36 weken zou ze bevallen, nou die heeft keurig de 40weken volgemaakt hoor. Nou volgens mij lijken die 4 weken dan wel 8 weken te duren! Tandarts, hele zwschap niet geweest, vlak daarvoor nog wel. Be.. hier niet! Maar je hoort het wel veel meer he! Hopelijk slaap ik vannacht beter het bed is iig iets aangepast
nattigheid herken ik ook hoor.....voel het gewoon lopen gewoon af en toe en idd geen zoetigheid...heb er ook aan geroken hoe smerig dit ook klinkt als ik het neertyp
@ Maytje, hopelijk een betere nacht voor je vannacht. @ Onzewens, ach volgens mij doet iedereen dat. Ik lees berichten van jullie op fb dat Thea niet erg actief is, maar dat vind ik van Samantha89 ook niet. Die plaatst daar ook bijna niks en hier helemaal niet.
Klopt Jel En het gaat er dus om dat we die fb voor prive dingen houden, meelezen kan hier, dit is een openbaar forum, en daar kunnen we straks fotos van onze babies delen (ik plaats ze liever niet hier bijv) dus dat deel ik dan het liefst alleen met jullie. Poeh wat een gezeik he, ahhaha hormonen
Maytje, ja precies.... het is niet de bedoeling om nieuwsgierig mee te lezen. Deze persoon in kwestie heeft alleen wel aangegeven te willen blijven op de november-fb. Dan is het wel raar toch om haar zomaar ineens te verwijderen?
Zoo meiskes, zo jullie zijn scherp bezig geweest. Kan het alleen niet terug vinden! Wel goed hoor, want tis wel een beetje gek dat mensen meelezen. We zijn de story niet, waar je een abbootje op kan nemen. Hieronder zie ik alweer 4/5 namen staan, dat ik denk...tjah? En sommigen zie ik herhaaldelijk en meerdere malen per dag. Aah vandaar Jel dat alles schoon moet zijn. Nou maar wel gek hoor. Morgen al en dat je weet je gaat met ze tweeën heen en komt met ze drieën terug. Alleen de vraag is wanneer Bizar trouwens he, dat een inleiding zo lang kan duren. Of anderzijds, eigenlijk heel logisch. Het lichaam moet van ver komen, maar ik ben bij de inleiding van mijn zus geweest. Zij was in de middag om 16.13 bevallen, maar was al 42 weken. Maar dat beeld had ik er een beetje bij.
Jaaa jel! Morgen is het gewoon zo ver .. Ik ben zelfs nerveus voor je whahaha (hormonen denk ik) @nattigheid jaa ti's echt vervelend maar hoort er dus gewoon bij pff @nieuwschierige meelezers, Tsjaa idd we zijn de story niet haha Of misschien zijn we wel gewoon vet boeiend
Hier meelezen kan ik me nog enigsinds voorstellen, ik lees ook wel is bij de oktobers, en voorheen septembermama's omdat er dan babynieuws kan zijn, das toch leuk! hier is dat binnenkort ook zo (of eigenlijk is al zo)
Meelezers maakt hier toch niet echt uit? De prive dingetjes doen we gewoon lekker op facebook, waar IK vind dat de mensen die hier niet meeschrijven.. eruit moeten. Als jullie het prettiger vinden dat mijn vriendin Vi. eruit gaat, gewoon aangeven hoor. Maar ik vind idd dat die 2 boven genoemde namen er ook niet perse in hoeven.. Jel de verwachting was minimaal 2 weken blijven. Nu lees ik hier en daar dat t vaak 3-4 weken is maar volgens mij doet mijn kleine drollie het gewoon boven verwachting en heb zo;n vermoeden dat t echt die 2 weken maar zal zijn. Maar goed we zijn er nog niet, er kan nog vanalles gebeuren. Hoe ik t doe, geen idee.. na de bevalling van D. heb ik echt mijn tijd nodig gehad om te herstellen en dit keer vlieg ik overal overheen.. wel fijn, aan de andere kant ook niet je loopt jezelf zo voorbij. Ach.. dit is voor jullie misschien ook wel prettig om te lezen toch??? Ik vind het nog steeds retespannend allemaal hoor. Jel morgen, Petrea al aan de gang, Lady ook binnen nu en 6 dagen al een begin en god mag weten wie er intussen nog even komt.. Is het een idee om vast een babytopic te openen in de babyhoek of willen jullie daar echt mee wachten tot iedereen bevallen is? We zouden daar vast een lijst kunnen maken en natuurlijk hier door kletsen. Of ben ik nu te snel?
Halloowtjes! Hier maakt het me nog niet zoveel uit je deelt wel dingen met elkaar maar zijn allerdaags. Maar zoals op fb zijn ook dingen prive en heb je echt een beeld bij iemand is toch heel anders! @lady lekker kappertje geweest lig je dalijk helemAal knap en te shinen in bed haha lekker hoor! Dat je ongerust ben is meer dan logisch meid zou gek zijn als het je weinig deed dan heb je een klap van de molen gehad denk! @jel laatste avondje samen wat gek!!! En morgen al poehhh was eff door me heen geschoten!! Zo spannend allemaal! @petrea begint toch hopelijk wel een beetje te rommelen. Dit is ook uitputting zo op deze manier. @nora rustig aan snelle jelle tikkie terug jaap hahha je bent nog herstellende he vrouw! @hillie spannend 2 cm maar daar kan je toch ook nog wel eff mee doorlopen?? @joyce actieveling! Beesteboel is weer happy met de bammetjes haha en leuk voor je prinses natuurlijk! En wat voorpiepen betreft van mij mag je voor hoor ik wil wel echt nov mama worden haha bij mij mag het liever niet eerder komen dan 38 weken dan is papa dr haha @be wanneer ga je weer overheerlijke foto's plaatseb van je bak kunsten al even niet gezien? Wie ben ik vergeten? Sorry!! Vind het wel een beetje grappig zo op fb want ineens kunnen ze wel reageren en zijn ze of een beetje geergerd of reageren helemaal niet haha Over nattigheid ja bah hier ook voel het idd soms gewoon lopen en meerdere pendekken op een dag aan want met die inlegkruisjes krijg ik helemaal het gevoel of het zo broeierig is! Meiden is zit mezelf vandaag vreselijk in de weg ik weet niet hoe ik moet zitten leggen of lopen wat een ellende vandaag heb even een pure rotdag en voel me alleen vandaag! Heerlijk zelfmeelij word er gewoon jankerig van bah! Hopen op morgen een betere en nieuwe dag! Ik ga zo douche en hou het voor gezien vandaag haha morgen schijnt het zonnetje weer voor mij!