November 2012 mama's deel 4!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door NathalieD, 19 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maytje

Maytje Bekend lid

8 jan 2012
    761
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nora ik denk dat het leuekr is wanneer iedereen bevallen is, twee topics kan ik wss neit echt bijhouden en ik lees ook graag over de baby's die er al zijn en dan krijg je wss dat er 1 topic minder gebruikt gaat worden en er hier de latste nog zwangeren heel weinig gekletst wordt. Denk ik hoor, I dunno!!

Jindster knuf bah nog ff meid en je ebnt neit meer alleen! maar ik kan het me zeer goed voorstellen!

2. anoniemass

anoniemass Actief lid

9 apr 2011
    205
    8
    18
    NULL
    NULL
    Hallo dames,

Ik breek even in :D ik vind t leuk soms mee te lezn dan weet ik n beetje wat ik over n paar weekjes kan verwachten!
    Als jullie t erg vervelend vinden zal ik in ieder geval me voortaan alleenbij t dec. Topic houden.

Zet m op n eel veel succes en plezier met de laatste loodjes, bevallingen en kraamtijd! Zet m op :D

3. Nora86

Nora86 Fanatiek lid

17 mrt 2006
    4.738
    0
    36
    Oh ik bedoelde ook niet actief kletsen nog hoor, bedoelde meer vast t topic klaar hebben en wellicht een lijst vast neerzetten. Maar ik snap het helemaal als t nu nog niet kan/gaat! Dan laten we t gewoon zo tot iedereen klaar is mij ook goed :D

Haha Ano hoi!
    Zelf heb ik er niet zo'n moeite mee hoor.. je kan moeilijk mensen verbieden hier mee te lezen toch?? Alvast veel succes ;)

4. NathalieD

NathalieD Fanatiek lid

17 dec 2009
    2.534
    0
    36
    @ Nora: Wow na 2 dagen al shoppen, ik kwam pas na 3 dagen weer beneden:p 3 dagen dus op bed gelegen. Geniet wel van je kraamweek he, die vliegt voorbij.

@ Jel: geniet van deze laatste avond en alvast heel veel succes met de bevalling. Spannend!

Ik ben het met Maytje eens, eerst even wachten tot de rest ook bevallen is. Is vooral ook leuker voor degene die als laatst moeten.. Ik ben ook niet van plan om 2 topics bij te houden, ik blijf hier.

Voelen sommige van jullie ook zo'n druk van onder? Alsof de vliezen op knappen staan ofzo.. En het hoofdje erop drukt.

5. Maytje

Maytje Bekend lid

8 jan 2012
    761
    0
    0
    NULL
    NULL
    He wat fijn Nora ;) hahaha :D

Meelezen mag hier hoor is toch een openbaar forum! Heb ik geen problemen mee iig

6. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

27 jan 2010
    3.024
    138
    63
    NULL
    noord brabant
    Nora snelle jelle! En shoppen alweer!

@meelezen hier maakt me t nog ni oveel uit, ik lees zelf ook af enntoe mee bij de okt mama's!

Ik wil baby's!!

7. Juliaaa

Juliaaa Fanatiek lid

25 nov 2011
    1.102
    0
    0
    N-H
    @Nora, doe es rustig!! Nu al shoppen. Ik ben blij dat het goed gaat maar loop ajb niet te hard van stapel!!!

@forum iedereen kan mag hier meelezen, daar heb ik helemaal geen problemen mee. Heel lief dat je dat zegt Anoniemass maar blijf lekker lezen.
    @fb zet ik idd foto's ed die niet een ieder hoeft te zien idd.

Yoga was gezellig. Iedereen was er nog, op 1 na maar die is eind sept al bevallen (begin okt uitgerekend)

8. Jindster

Jindster Actief lid

10 aug 2011
    412
    0
    0
    NULL
    rotterdam
    Meelezen vind ik ook niet erg hoor!

@maytje dankjewel! Vooral naar het einde toe heb ik er meer last van! En nu natuurlijk ook zwanger en laatste loodjes ik vind het super hoor hoe ze voor me zorgen daar gaat het echt niet om ben ze daar ook zeer dankbaar voor maar het is niet je mannetje waar je alles mee kan delen of je even vastpakt wanneer je het nodig hebt gewoon die kleine dingetjes ik hecht daar heel veel waarde aan omdat we dat gewoon niet veel hebben samen!

@juul toch ook wel een gek idee de laatste keer yoga we gaan echt naar het einde toe he!

Ik denk nog even wachten met een nieuw topic openen totdat iedereen die kleine in z'n armen heeft!

@nath ik krijg daar s'avonds een beetje last van dat zware gevoel. Ik ga dan meestal even douche dan word het wel minder.

9. Behappy

Behappy Niet meer actief

Ik wil ook baby's !!! :D :D

Had hier vanavond harde buiken om de 4 minuten .. Als dat nou weeen waren :p inplaats van die stomme harde buiken..

10. Suus83

Suus83 Fanatiek lid

16 feb 2012
    2.037
    517
    113
    Ben t met maytje eens. Ff wachten tot iedereen is bevallen.

Pffnnik wil ook baby's...... wachten duurtnlang!

11. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

27 jan 2010
    3.024
    138
    63
    NULL
    noord brabant
    Truste allemaal!!

12. Juliaaa

Juliaaa Fanatiek lid

25 nov 2011
    1.102
    0
    0
    N-H
    Trusten!!!

13. bridget01

bridget01 Lid

29 dec 2008
    31
    0
    6
    Overijssel
    Hallo dames,

Ik wou me even voorstellen ik ben bridget 28 jaar en zwanger van ons eerste wondertje!
    Zoals de meeste misschien wel hebben gezien lees ik ook erg vaak mee, het is zo ik vind het interessant om te weten hou andere dames met kwaaltjes of ongemakken omgaan. En soms heb ik oh dat heb ik ook, en ben dan benieuwd wat jullie er tegen doen of mee omgaan..Ik ben zelf niet echt en schrijver en met het tempo wat hier gaande is al helemaal niet hihi.. Als jullie nog vragen hebben of meer van me willen weten vraag gerust, ik heb wel het gevoel dat ik jullie ken maar jullie mij helemaal niet.. Voor de dames die bevallen zijn gefeliciteerd! En die bezig zijn, en morgen naar het ziekenhuis moeten heel veel succes!!

Groetjes bridget

14. Juliaaa

Juliaaa Fanatiek lid

25 nov 2011
    1.102
    0
    0
    N-H
    Dankje Bridget, leuk dat je je voorstelt als meelezer. :D

Geen slaap maar wel moe. Kan dat?? Ja dus. Bleg gelukkig morgen geen klap te doen dus mag uitslapen...

15. Lissa80

Lissa80 Bekend lid

25 mrt 2012
    525
    0
    0
    Utrecht
    Hoi slapende mensen...

Hier een nachtbraker.. Ik was om half een wakker, en toen gelijk weer in slaap gevallen.. Om half vijf pas wakker (yeah 4 uur achter elkaar slaap_ en daarna niet meer in slaap kunnen komen.. Ik had honger.. Dus net ff een crackertje gemaakt en nu ff online.. Zo wel weer proberen te slapen..

Nattigheid, tja zeer herkenbaar.. En ik adviseer Tena Lady.. werkt prima en geeft een stuk vertrouwen terug... geen drie keer per dag verschonen tenminste..

Verder meelezen.. No problem.. We weten dat we op een openbaar forum zitten.

Babytopic.. tja ik zou het te snel vinden, maar ja ik ben niet degene met een baby.. Ik wil niet straks nog alleen hier zijn hoor...

Jindster die rotdagen herken ik zeer goed.. Ik had er gister ook eentje.. Wist niet waar ik het zoeken moest.. (nog steeds niet)

Hebben jullie trouwens ook zo;n kramp? Bij mij zit het in mijn schouder er vooral ;s nachts.. Ik kreeg te tip op magnesium te halen, dus straks maar even doen..

Verder ben ik alles weer vergeten dus....

Trusten en ik ga zelf het ook nog ff proberen.

X Lissa

16. suus1982

suus1982 Fanatiek lid

27 nov 2008
    3.422
    0
    0
    Brabant
    Hier nog een nachtbraker!
    Ik hoop steeds dat als ik wakker word er misschien wel iets gaande is maar ik word tot nu toe nog steeds teleurgesteld... Heb ook honger nu, dus zo ook even wat eten en weer poging tot slapen doen.... Trusten!

17. Maytje

Maytje Bekend lid

8 jan 2012
    761
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi!! Hier net een boterham gegeten. Ook honger dus! Blegh alweer vanaf half 5 wakker, wil nog wel ff slapen hoor pff

Altijd als ik rond deze tijd wakker ben heb ik vreselijke menstruatieachtige krampen.. Maar meer wordt het niet. Nouja vriend is alweer een uur de deur uit dus nu moeten we ook maar wachten tot hij thuis is.

Hoop dat ik nog ff in slaap val nu

18. suus1982

suus1982 Fanatiek lid

27 nov 2008
    3.422
    0
    0
    Brabant
    @maytje: jij hebt dan in ieder geval nog krampen...hihi, ik zou ze graag van je overnemen en er weeën van maken! Maar helaas, de natuur heeft het anders voor me geregeld....
    Ik hoop ook echt nog even te kunnen slapen voordat de kids straks weer present zijn!

Net een lekkere krentenbol met suiker op en eigenlijk smaakt dat naar meer ;) en dan zo maar weer op 1 oor! Vanmiddag om 13.15 weer naar de vk en dan hopelijk echt voor de allerlaatste keer!!! Wil geen afspraak voor volgende week!

Hoe zou het met Petrea zijn? En vandaag ook de grote dag voor Jel, spannend!!!!!

19. suus1982

suus1982 Fanatiek lid

27 nov 2008
    3.422
    0
    0
    Brabant
    @bridget: sorry, ik negeer je per ongeluk...:) Welkom hier!!!

20. missillie

missillie Fanatiek lid

12 dec 2008
    1.258
    0
    0
    Gelderland
    Ggoedemorgen dames hier ook al n paar uur klaar wakker pffff

Deel Deze Pagina