November 2012 mama's deel 4!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door NathalieD, 19 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Morning!!

Noem je mij nou gewoon een Tena Lady lissa??? :-O ;)
    Neehh, fijn dat het helpt!

Bridgit welkom. Ook lang moeten wachten op dit wonder zie ik, maar gelukkig een einde in zicht! En meelezen mag natuurlijk. Wij zijn alleen zo nieuwsgierig naar jullie ;)

Maytje wel spannend, maar ook irritant. Het kan je zo lang voor de gek houden!

Suus nog gepit of al 2 boefjes om je heen ;) succes bij de vk!

Hier ook een onrustige nacht, maar op zich redelijk. Zo hier straks nog wat spullen inpakken en het weekend doen we echt alles. De hele achterbak ligt dadelijk vol :)

2. Behappy

Behappy Niet meer actief

@bridget Welkom =)
    Meelezen , geen probleem

Hier ook een onrustige nacht maar heb wel redelijk kunnen slapen..
    Veel harde buiken , waarvan sommige ook echt wel pijn deden maar gebeurde verder niks .. En enorme last van mn liezen maarja
    Nu nog effies mn oogjes dicht doen

3. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

27 jan 2010
    3.024
    138
    63
    NULL
    noord brabant
    Morgen :(

Hier ook weer een slechte nacht, sjingenjinge ik had t ook zoooooo warm!!! Vl snurken en ik kon me draai niet vinden! Blegh!

@suus miss heb je t al ooit vereld maar met welk termijn ben je ben van de andere twee bevallen?

@lady succes met inpakken! En je meisje goed gevoeld?

@maytje misschien dat er van binnen toch wat gebeurd, en t niet voor niets is!

@be ja bij jou ook, miss als t echt begint dat je dan al lekker jets van ontsluiting hebt!!

Hier nog ff op bed tv aan t kijken met mijn dochter. Af en toe trekt ze de dekens weg om ff de baby te "voelen", zooooo lief!

4. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

27 jan 2010
    3.024
    138
    63
    NULL
    noord brabant
    En Jeeeeej 36 weken vandaag!! Wave!!!

5. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Wavieiieieieieie! Nou joyce nu kom je lekker een end zeg! 36 weken vond ik wel echt dat ik dacht...woooowwwww de laatste maaaaand! (officieel he)
    En wat lief dat je meis wil kroelen met je buik!

En ja, ik heb der genoeg gevoeld. Ik denk dat ze me zondag gewoon voor de allerlaatste keer heeft verwend met a one girl bellyshow! Dus ja dat wil je dan wel iedere dag.

6. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

27 jan 2010
    3.024
    138
    63
    NULL
    noord brabant
    Wat een rust hier nog!

Ik hoop echt voor petrea dat ze vandaag bevalt! Of in ieder geval wat vorderingen maakt! Lijkt me wel zwaar hoor als t zo lang duurt!

Jel beetje geslapen vannacht? Spannend hoor! Is je man vandaag gewoon nog werken?

7. Jel

Jel Niet meer actief

Goedemorgen!

Hebben jullie goed geslapen? Ik wel, zonder plassen en ondanks dat ik vandaag ingeleid word, niet wakker geweest of liggen piekeren... Dus heb mooi nog wat rust kunnen pakken.

@ Lady, Je weet nooit van tevoren hoelang of hoe kort een inleiding kan duren. Ik laat me maar 'verrassen".

@ Nora, ik hoop voor jullie dat de kleine man het zo goed blijft doen dat hij al heel snel naar huis mag. En tuurlijk is het goed te lezen voor mij (of ons) dat jij zo snel weer op de been bent, maar idd loop jezelf niet voorbij. Straks word het je ineens te veel wat je allemaal al weer doet.
    Ik denk dat het leuker is om op elkaar te wachten met schrijven over de baby in een ander subgedeelte. Dat kun je hier ook doen toch? Zou wachten tot iedereen bevallen is. Oh, lees inmiddels dat meer dat vinden...

@ Jindster, hopelijk heb je vandaag een betere dag dan gisteren. Succes vandaag.
    Speciaal voor jou: Begin de dag met een dansje - YouTube

@ Anoniemass, leuk dat je een berichtje plaatst. Dankjewel en jij ook s6 met de laatste loodjes.

@ Nathalie, ja hier ook druk van onderen, nu ook toevallig. Ook vooral wanneer het kindje beweegt.

@ Bridget01, ook voor jou s6 met de laatste loodjes. Leuk dat ook jij even van je laat horen.

@ Lissa, ja hier nog steeds regelmatig kramp in mijn kuiten. Vreselijk gevoel... maar is straks vast over.

@ Maytje, wie weet gaat het over op weeen?

@ Be, voor jou kan het ook snel gaan nu als je je zo voelt. ;)

@ Joyce, vervelend van je slechte nacht. Wave voor jou!!!
    Thanx. Ja mijn man werkt vandaag nog tot 15:00 uur. Dan komt ie thuis. :) En dan komen kort daarna mijn ouders ook die op het huis en de hond gaan passen dus. ;)

Zo lekker douchen en voorbereidingen doen voordat we weggaan.

Wat een boel jarigen vandaag he? 3 stuks. (Zie fb).
    Mijn bonusmoeder is vandaag ook jarig en komt dus vanmiddag met mijn vader, maar ze viert haar verjaardag toch niet dit jaar.

8. Juliaaa

Juliaaa Fanatiek lid

25 nov 2011
    1.102
    0
    0
    N-H
    Goedemorgen,

Redelijk geslapen. Iets te kort maar dat haal ik vanmiddag wel weer in.
    Ff denken wat ik zal gaan doen :)
    Eerst pannenkoekjes eten van gisteren.... En ik moet nog een paar kleine dingen halen in het dorp maar dat doe ik morgen denk ik.

Hihi heerlijk dat niets hoeven.

@Jel, hoe was je laatste avond samen met je man? Vandaag de grote dag!

@Lady voor jou komt het ook al dichtbij!!!

9. Jel

Jel Niet meer actief

@ Juliaaa, mmm pannenkoekjes. Eetsmakelijk!

Was een aparte avond. Je beseft eigenlijk niet zo erg dat het de laatste is nog met z'n tweetjes (en natuurlijk een meisje in ons hart <3)
    Straks zijn we gewoon met z'n drietjes.

10. snowbird

snowbird Actief lid

4 feb 2012
    234
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen!

@Jel: wat spannend voor jullie vandaag! Vanavond wordt dan eindelijk het begin gemaakt van iets waar jullie al zoo lang naar uitkijken!

@Lady: en ook voor jullie komt het steeds dichterbij! Het is net een beetje of jullie op vakantie gaan met al die spullen die jullie mee moeten nemen. Hoe doet je mannetje het met zijn werk? Vanaf maandag een paar weken vrij?

@jindster: hopelijk heb je vandaag een betere dag. Nog ff volhouden en dan is je mannetje er! En daarna is ie voor lange tijd vrij toch?

Mijn man kan helaas bijna geen vrij nemen ivm eigen bedrijf, hooguit een dag of 2 rondom de bevalling.

Vroeg me af of jullie de baby straks allemaal in een wiegje leggen bij jezelf op de slaapkamer of de baby meteen in zijn eigen slaapkamer? Ik heb een wiegje kunnen lenen van een vriendin dus ze mag lekker dichtbij papa en mama slapen in het begin :)

Oh ja en wat gebruiken jullie in de maxicosi tegen de kou? Lees positieve verhalen over zo'n Lodger inwikkeldeken, maar vind ze zo duur! Maxicosi voetenzak heb ik niet.. Maar een gewoon (wieg)dekentje kun je toch ook gebruiken?

Verder hier: vandaag jarig :D Dus vanmiddag en vnvd visite. Iiieeeehh ben 30!! :$ Ach ja voel er niks van ;)

11. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

27 jan 2010
    3.024
    138
    63
    NULL
    noord brabant
    @snowbird eerst gefeliciteerd natuurlijk!
    Ze komt bij ons op de kamer in een wiegje, makkelijk met voedingen snahts enzo en lekker dichtbij. Ik weet nog van vorige x dat ik na een aantal weken wqkker werd van elk geluidje en toen hebben we der op der eigen kamer gelegd.

En in de maxicosi hebben wij wel een voetenzak van maxicosi, maar volgens mij kan bijna elke voetenzak erin hoor. Een dekentje kan natuurlijk ook maar het nadeel daarvan is als ze een beetje gaan trappen en bewegen dat t dekentje los gaan en met zo'n voetenzak is t altijd lekker warm!
    bol.com | Maxi-Cosi Pebble - Voetenzak - Walnut Brown | Baby

Wij hebben deze in t roze!

En veel plezier vandaag!

12. Maytje

Maytje Bekend lid

8 jan 2012
    761
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo nog ff lekker geslapen hier!

Ja ik hoop dat die kramp wel iets doet idd. Denk of dat ze vast gaat liggen of misschien wel baarmoeder mond verweken? I dunno :)

Joyce wat cute!!

Jel lekker geslapen!!! Heel fijn zo met deze spannende dag voor de boeg!!

Ohh bridget welkom! Zag dat ik er nog geen eens op gereageerd had!!

Snowbird gefeliciteerd!!! :D
    Voetenzak, heb een wikkeldeken van de hema, zitten gaten in voor de maxicosi, en heb een voetenzakje van prenatal die lijkt me echt heerlijk warm!
    En verder krijgt gup een orenjasje aan natuurlijk ;)

Hier ook een wieg kunnen lenen dus ze komt lekker bij ons op de kamer eerst! Als ik geen wieg had zou ze in de kinderwagen komen te loggen maar dis makkelijker en leuker :)
    Maar we zien wel voor hoelang!

Verder weet ii t niet meer sorry dames!!

Nog geen petrea nieuws?

13. Lissa80

Lissa80 Bekend lid

25 mrt 2012
    525
    0
    0
    Utrecht
    Snowbird.. gefeliciteerd met je verjaardag.. ennuh 30 doet geen pijn hoor.. Ik ben al 32 hahah...

Hier gelukkig nog even heerlijk geslapen.. werd alleen om half negen wakker gebeld... was wat minder.. Maar ach...

Zo de intake van de kraamzorg en daarna even bij mijn moeder langs.. Eens kijken hoe het daar gaat. Vandaag dus neit al te veel online.. Dus dames niet teveel kletsen hoor...

X Lissa

14. suus1982

suus1982 Fanatiek lid

27 nov 2008
    3.422
    0
    0
    Brabant
    goedemorgen!

hier gelukkig nog 2 uurtjes mogen slapen van de kindjes! Fijn!
    Nu weer volop bedrijvigheid in huis, dus ik moet het kort houden...

@onze jarigen: gefeliciteerd!!! Fijne dag vandaag!

@jel: speciale aandacht voor jou vandaag, zet 'm op, spannend!

@petrea: ook voor jou, zet 'm op!!!!

@all: een fijne dag allemaal, laten we duimen voor 1 baby minimaal vandaag :D:D:D

15. onzewens

onzewens Bekend lid

9 jan 2012
    561
    0
    0
    NULL
    NULL
    Daar waren we weer op een nieuwe, niet meer zo zonnige dag, Bah. Tis hier weer goed mistig. Na 2 mooie na zomerse dagen heeft de herfst ook de achterhoek gevonden volgens mij haha.

@ gefeliciflapstaart voor de 3 jarigen.....

@ babytopic, nou voor mij hoeft het ook nog niet. Ik kan deze goed bijhouden maar zelfs het 37 weken uitgeteld topic hou ik ik nie bij. Dan krijg ik er echt een dagtaak aan haha....Voor mij mag het dus nog wel ff wachten.

@ jindster, hoop dat je vandaag een betere dag hebt meid! Iedereen heeft wel eens ff een offday toch?

@ nathalie, ja dat ken ik. Echt raar gevoel is dat hoor....

@ meelezen hier, is prima.

@ behappy, balen he als het niet doorzet!! Maar misschien wel voorboden, je weet maar nooit...

@ thnx, bridget, Ja het tempo hier is moordendhoog, zonder verlof kun je het hier volgens mij ook niet bijbenen. Maar nu iedereen verlof heeft, gaat het nog harder haha.

@ lissa, meis toch, Je moet 's nachts slapen nachtbrakertje.

@ suus1982, geldt voor jou ook

@ maytje, ook al zo'n nachtbrakertje.

Ik moet eerlijk zeggen dat ik daar gelukkig geen tot weinig last van heb. Wel eens nachten dat ik ieder moet plassen en vannacht ook om 12 - 2 - 4 - 6 en 8 uur moet plassen maar ach, ik ga weer liggen en slaap verder. Ben sowieso erg moe de laatste dagen, of zou het makkigheid zijn omdat ik weinig tot niks doe. ML is vandaag vroeg thuis ivm griepsspuit en dan ga ik hem maar eens ff overhalen een rondje bos te doen of zo. Miss dat ik daar weer energie van krijg en wat losloop;)

@ suus1982, succes bij vk. Ik heb ook voor volg wk een afspraak staan met 39+6, hoop dat ik die niet haal haha.

@ missillie, nachtbrakertje nummer 4

@ joyce, balen he zo'n baggernacht. Wel fijn dat je dan nog lkkr met je meisje op bed kunt liggen. ZO lief dat kroelen op je buik.

@ snowbird, Wij zetten straks gewoon het ledikant op onze slaapkamer. Slaapkamer is groot genoeg, dus dat moet geen probleem zijn. En voor de maxicosi heb ik idd gewoon een wiegendekentje. Ik heb voor de wandelwagen 2 dekentjes gekocht en een daarvan gebruik ik dan ook voor de maxicosi om af te dekken. Zodra de kleine geboren is wil ik ook zo'n lief skipakje aan schaffen voor de ergste kou straks in de winter. Maar wil dat wel in echt meisje of jongensstijl doen, dus daar wacht ik nog ff mee en zo koud is het gelukkig ook nog niet buiten.

hier weer een rustige dagje as usual. Beetje gewone was wegvouwen en strijken en voor de rest weinig bijzonders. Miss vanmiddag dan nog ff naar het bos met ML, schijnt wel goed te werken hoor beetje goed bewegen, vooral wandelen schijnt een tip te zijn. Dus dames, in de benen!!

16. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Gefeliciteerd ook hier dames!!

Jel, idd ik denk dat je het geen eens beseft. Tis zo snel gegaan voor jou. Succes met de laatste dingen!

Suus zo luxe die kinderen van jou :)

Lissa we kunnen niks beloven ;) Fijne dag!

Hier gaat het idd ook wel snel. Voor je het week is het weekend.
    @ Snow mijn vent heeft 2 weken vakantie opgenomen voor nu, maar we gaan kijken hoe we dat gaan indelen. Volgende week neemt hij zoiezo de hele week vrij, maar die week erop, is afhankelijk hoe zij het doet. Als het heel goed gaat, gaat hij mogelijk toch 2/3 dagen op en neer, zodat hij dit week erop ook 2/3 dagen maar hoeft, en dit week daarop ook maar 2/3 dagen. Anders is hij gewoon weer 4/5 dagen maximaal aan het werk en dat is ook niet prettig.
    -> wel lastig dat de jouwe niet veel vrij kan zijn, maar hij kan vast regelmatig eerder weg?

Verder hier idd ook wikkel dekens. Wij kopen de Joolz day earth, en daar zit ook een voetenzak bij. Die kan ook vast in de maxi. (we moeten zoiezo nog een maxi en een kinderwagen kopen, doen we vanuit rotterdam)

Maytje ik hoop ook voor je dat het gerommel wat doet. Blegh hierrrr wil ik ook meeeeeer gerommel! Kom op nou chicky, geef jezelf eens een voordeeltje. Zo help je mama ook :):):):)

17. Behappy

Behappy Niet meer actief

@snowbird gefeliciteerd !!

@joyce , jel , nathalie
    Ja wie weet ..nog steeds een zeur gevoel onderin mn buik..
    Maar t kan net zo goed niks wezen :(

Vanavond langs de vk.. Maar echt inwendig kijken doet ze niet zomaar dus Zal toch echt moeten wachten

@jel spannend he vandaag je laatste dingen inpakken enzo hihi

Mijn duimen draaien nog steeds voor je hoor petrea !

18. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

27 jan 2010
    3.024
    138
    63
    NULL
    noord brabant
    Be vrouwke ik weet dat t niet altijd leuk meer is, maar binnen 4 weken ben je moeder lieverd! En bij onze vk doen ze ook niet zomaar inwendig onderzoek, dan moet er echt iets zijn.

Lady hij krijgt als t goed is ook nog twee dagen verlof he, en die mag die geloof ik binnen 4 weken na de geboorte opnemen wanneer hij wil (in overleg).
    T is voor hem natuurlijk ook wat lastiger omdat t een stukje rijden is voor jullie naar t zh.

@onzewens wandelse in t bos! En flink hakken schijnt ook te helpen :)

19. Behappy

Behappy Niet meer actief

@joyce daarom:) we wachten het gewoon af ..
    En tot die tijd lekker hier kletsen !!

Gaan jullie vandaag nog iets leuks doen ?:)

20. Suus83

Suus83 Fanatiek lid

16 feb 2012
    2.037
    517
    113
    Goedemorgen...

Be dat denk ikndus ook. Ze doen nie zomaar inwendig onderzoek.. dus we weten nog nie of we aken verwerking of ontsluiting hebben. Vol mij gaat ze wel voelen.alsnog erom vraagt hoor... je kan altijd ff vragen....

Ook hier njarige dames van harte!

Hier n rare nacht. Veel plassen, what's new..... hoofdpijn.. raar geslapen . Kan mnd draai zo lastig vinden... ben zon ongeduldig type..
    Last v krampen.in.n buik en rug vandaag ook wel maar zo licht. Denk nie dat t wat voorstelt...

Jel spannend!!!! Ik hoop.dat t bij jou sneller gaat hoor! Ik hoop ook datnpetrea snel goed nieuws krijgt

Deel Deze Pagina