November 2012 mama's deel 4!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door NathalieD, 19 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nora86

Nora86 Fanatiek lid

17 mrt 2006
    4.738
    0
    36
    Heb ff niet terug gelezen ben net thuis, maar mijn groei echo was toch minder goed.
    T buikje loopt flink achter, ruim 3.5 week. Dus ben doorgestuurd naar de gyn daar moet ik maandag heen. De buik is ten opzichte van de vorige meting maar minimaal gegroeid. Gewicht is nu 1800 gram, ook te weinig dus. Ziet er naar uit dat ik dus echt weer een kleine vent ga krijgen.. Mijn nerveuze gevoel van vanmorgen kwam dus toch ergens vandaan.. dikke domper dit toch effe..

2. Jel

Jel Niet meer actief

Ik heb wel Hema rompers, maar die gelukkig dan niet.

3. Jel

Jel Niet meer actief

@ Nora, dat is niet zulk goed nieuws. 3,5 week is best lang. Dus je buik blijft ook klein dan? Wat willen ze hier eventueel aan gaan doen?

4. burningkarma

burningkarma Fanatiek lid

8 jan 2008
    2.605
    0
    0
    Veenendaal
    @Nora: Das idd klote :( Hoe zit het nu dan met inleiden?

5. Behappy

Behappy Niet meer actief

@nora
    Ohw dat is wel minder nieuws inderdaad :(
    Ziet er dan naar uit dat je een kleintje krijgt weer idd ..
    Gelukkig kan je naar de gyn. Ben benieuwd wat de volgende stappen zijn.

@Jel ik denk idd dat t er bij hoort ..:( maar is wel vervelend idd.

6. Suus83

Suus83 Fanatiek lid

16 feb 2012
    2.037
    517
    113
    he nora wat k*t zeg!!!! Dat is idd wel flink wat achter...
    En nu? Wat gaan ze nu doen? eerder inleiden?

7. Nora86

Nora86 Fanatiek lid

17 mrt 2006
    4.738
    0
    36
    Ze kon natuurlijk nog geen uitspraak doen maar goed t buikje was echt minimaal gegroeid. Ze had het wel over eerder inleiden maar dat had ze toch al op papier gezet in verband met de rest van mijn toestand. Wat nu verder, geen idee? Maandag weten we dus meer.. mgoed, t ging allemaal zo goed met beebje en nu ineens dit. Nou kan je heus met een klein kindje leven en ik heb er ervaring mee mgoed... t telt wel weer lekker bij "de rest" op..

8. Suus14

Suus14 Actief lid

7 feb 2012
    318
    0
    16
    NULL
    NULL
    @Nora, maar is inleiden dan wel slim als hij achterloopt? Of juist beter?

9. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Niet zo leuk nora, maar met je oudste is het ook goed gekomen nora! Komt goed! Ze houden je nu goed in de gaten.

Hier ook ff een welles nietje. Bloeddruk was niet goed, dus urine, ctg en spoedbloedje afgenomen en bloeddruk 5x gemeten. Moest bijna weer blijven! Uiteindelijk bloed goed, urine goed, maar
    Bloeddruk is afwijkend dan normaal. Moet dinsdag bij de VK meten en verder alle signalen van pre eclampsie in de gaten houden. Vrijdag weer dan laten meten, zodra de vk niet vertrouwd, moet ik naar erasmus en word ik eerder ingeleid. Anders gewoon de 29ste mits er geen spoedje tussendoor komt!

En kolereeeee weer 7 pagina's verder unbelieveble! Maar jel fijn dat je broer ergens heen gaat waar er meer begeleiding is.

Zucht! Word zo langzamerhand kierewiet!

10. burningkarma

8 jan 2008
    2.605
    0
    0
    Veenendaal
    Kan me voorstellen Lady. Wachten is zo i zo al gekmakend maar in jouw positie destemeer! Ik hoop niet dat je preeclampsie ontwikkeld iig. 29 oktober, tis al bijna zo ver woman! :D Nog maar 10 daagjes. :D

11. Behappy

Behappy Niet meer actief

@lady ik hoop ook niet dat je dat ontwikkeld :(
    En idd nog 10 daagjes !!

@bk heerlijk dat je nog Franse buiten kon met je meissie.

Wat is trouwens nou een afwijkende bloeddruk ?

12. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

27 jan 2010
    3.024
    138
    63
    NULL
    noord brabant
    Oww jee Nora ff balen meid! T blijft meten natuurlijk, maar 3,5 weken is wel veel. Hoe zwaar was jou eertse dan bij de geboorte, had je in die zwangerschap ook gerookt?
    Weetje t is net was lady zegt met je eerste kereltjes is t ook helemaal goed gekomen, net nog een foto gezien of facebook en t is een lekkerding!! Dus hou je daar aan vast!! knuffel!

@lady jeejtje das dus ook nie zo mooi vrouweke! Wat was je bloeddruk dan? Niet te veel stressen nu he anders dan word ie alleen maar hoger!
    Dus je mag ook weer ff langs de vk? Gezellig, zie je die ook nog eens!

13. Behappy

Behappy Niet meer actief

Toen ik nog rookte liep haar buik ook achter..
    Toen ik stopte is t weer helemaal goedgekomen binnen 3 weken :)
    Ze krijgen toch minder voeding binnen als je rookt .. Dat heeft mij toen ook echt afgeschrikt ..
    Maaja hoeft bij jou natuurlijk niet mee te maken te hebben.
    Doe rustig aan hopelijk vinden ze een oorzaak en kunnen ze wat doen
    :(

14. burningkarma

8 jan 2008
    2.605
    0
    0
    Veenendaal
    Heeft roken daar echt iets mee te maken? ... misschien wel bedenk ik me nu. haha caitlin was natuurlijk precies gemiddeld met die 3200 gram (ik rookte er max 4 per dag omdat ik niet kon stoppen) en nu rook ik helemaal niets en nu is ie te zwaar.

Hier grenzeloos verliefd kijken en meisjelief is aan het picknicken met haar serviesje en haar muis die ze haar baby noemt. Zo schattig!

Be: Afwijkend is anders dan normaal, dus veel te hoog en dan gaat het om de onderdruk geloof ik. Of veel te laag.

15. Nora86

Nora86 Fanatiek lid

17 mrt 2006
    4.738
    0
    36
    Wow lady dat klinkt niet zo goed. Bijna opgenomen weer pfff.. wat was je bloeddruk idd??

D. WAs 2425 maar te vroeg. Als hij met 40 weken was gekomen zou hij 3000 gewogen hebben ongeveer. Ook nie groot! En ja ook gerookt. Of er verband is weten we niet en als je t niet heeeel erg vind. Denk ik daar niet al te veel over na. Nu wachten op de psychiater.. Zie ik ook zo tegenop maja ben er iig wel.

16. Behappy

Behappy Niet meer actief

@bk in het ziekenhuis zeiden ze tegen mij van wel toe , omdat de placenta meestal wat kleiner is , en de voeding en zuurstof minder goed kan doorkomen ...t eerste wat mn vk vroeg toen ze las dat ze niet goed groeide of ik wel gestopt was
    Met Roken ??? ..toen idd nog niet en daarna met 30 weken weer echo en toen was haar buik weer op schema 1 dag op voor zelfs ;)
    Ze kunnen vaak ook zien aan je placenta of je gerookt hebt
    Of niet ..

17. Behappy

Behappy Niet meer actief

Snap t ... Suc6 meis !! Effies doorbijten *digi knuf*

18. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Roken zal best invloed kunnen hebben, maar niet altijd hoor. Maar wel fijn dat het voor jou zo goed is gegaan bee!

Afwijkend: 120-90, en vanaf het begin 120-80, dus onderdruk is te hoog! Maar bloed en urine was goed, dus vandaar extra controle. Wel gek ff bij de vk, maar ff het makkelijkst en zij vonden het prima dat ik kwam.

Schattig bk dat ze zo lief aan het spelen is :)

19. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

27 jan 2010
    3.024
    138
    63
    NULL
    noord brabant
    Snap t, nora! Super dat je bij psychiater bent, hopelijk kan hij/zij je een beetje helpen en voel je je er beter bij! Nog een aantal weekjes!

@lady nou dat valt nog mee, maar goed dat ze t extra in de gaten houden. Volgens mij gaan ze hier actie ondernemen als je omderdruk 95 is. Maar hou jezelf goed in de gaten!

20. Behappy

Behappy Niet meer actief

Ik ga buiten maar effe buiten een rondje lopen.. Misschien helpt de frisse lucht tegen die koppijn ! Een paracetmol helpt in iddgeval niet

Deel Deze Pagina