November 2012 mama's deel 4!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door NathalieD, 19 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Oh toch wel gerommel????? Jeeeeeejjjjj!! nou vannacht dan meis!

En ja hier maandag, dus IK volg met interesse jouw ervaringen, whahahahha want jajajaja IK ben maandag ook aan de beurt. Damn hoe erg ben je dat je op deze manier naar een situatie kijkt, maar totaal geen empathie hebt voor de hel waarin iemand zich bevindt. Butttf anyhowww... Dat ia geweest.
    Tis idd wat je zegt petrea. Je moet het over je heen laten komen. Maar tis wel een domper dat het zo lang duurt. We denken aan jou, en dadelijk ook aan jellebel!

Wel grappig dat er binnen nu en 9 dagen zoiezo 3 eigenwijze dametjes worden geboren ;)

2. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    dat klinkt wel een beetje weird idd o_O

iig heel veel succes met de allerlaatste loodjes dames! nog eventjes en het mooiste wonder wat er is ligt in jullie armen!

3. patje20

patje20 Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.871
    13
    38
    Vrouw
    Ergens in de polder
    Petrea gerommel is iig goed!! Spannend!!

4. Behappy

Behappy Niet meer actief

@lady jaaaa jij bent maandag aan de beurt .. Jeetje t gaat wel snel zo.
    Ik vind et echt spannend voor jullie met je meisje .. Ik hoop echt dat je kleine t super goed gaat doen !

5. Hilli

Hilli Fanatiek lid

26 dec 2007
    1.864
    0
    36
    @suus: De pikante chips was niet echt mijn ontbijt hoor. Dat had ik al even achter de kiezen. Tussendoortje hé ;)
    Nee toen ik last had van maagzuur moest ik dat ook niet proberen. Maar hij zit nu zo laag dat dat kwaaltje al gepasseerd is hier.
    Hopelijk valt de pijn in je rug nog mee als je terugbent van de kinderboerderij.

@Jel: Nog een paar uurtjes en je mag vertrekken!!
    Toch trillende handjes, heel normaal lijkt me. Zooo spannend :D

@Patje: 105/60, is dat niet aan de lage kant? Heb jij altijd zo'n lage bloeddruk?

@Petrea: Ook al zo spannend!! Gaan ze pas echt morgenvroeg weer kijken of het gelukt is? Of mss vandaag nog?

Ik heb net alle was weggewerkt en de afwas. Nu moet er eigenlijk niets meer in huis gebeuren, behalve stofzuigen maar dat doet mijn man straks wel :) Dus ... hij mag komen haha :D :)

6. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

27 jan 2010
    3.024
    138
    63
    NULL
    noord brabant
    Het woooooooord spannnennnd!

Niet gek hoor Jel, trillende handjes!!! Ik hoop zoo dat t vlot verloopt, volgens mij als je al iets van ontsluiting hebt gaat t een stuk sneller. En omdat t jullie tweede is heb je kans dat er al ontsluiting is! Duim, duim, duim!

@petrea aaaaaah toch wat aan t rommelen!! Ik hoop t!

@hilli leker tussendoortje! Lekker druk geweest!

7. Suus14

Suus14 Actief lid

7 feb 2012
    318
    0
    16
    NULL
    NULL
    @Jel, logisch die trillende handjes. Als je ze maar stil kunt houden als je je kleine vast hebt ;)

@Lady.. nog maar 5 dagen! Voor jou kruipen ze wss voorbij maar ik vind het ineens weer snel gaan!

@Petrea, fijn dat het zo rommelt! Hopelijk een 24 of 25 okt kindje! Mooie datum trouwens, 24 oktober! Hihi..

@Hilli, fijn dat je huisje er klaar voor is. Nu de kleine nog ;)

@Hier, net wat verjaardagsbezoek gehad, ondanks dat ik het zondag pas vier. Gezellig dus :). Verder helemaal niets! Geen gerommel, geen pijntjes, ik slaap het klokje rond met 1x plassen.. Ja, fijn zou je zeggen maar ook wel jammer ergens, ik wil ook iets voelen! Haha...
    Wat ik wel raar vind is dat ons hondje sinds gisteren echt continue loopt te piepen. Ze oogt niet ziek ofzo, eet goed enzo maarja, misschien voelt ze wel iets... Ik hoop het!
    Vanavond lekker uiteten voor mijn verjaardag dus ik zal wss vanavond laat of morgen pas weer bijlezen/reageren. Ik wens sommige dames heel veel succes! Andere fijne verjaardagen, en de rest, heel veel weeen toe! Hihi..

8. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

27 jan 2010
    3.024
    138
    63
    NULL
    noord brabant
    @suus ik zie nou pas dat er boven je banner "onze Linn" staat. Dus bij jullie is de naam algemeen bekend?

9. Behappy

Behappy Niet meer actief

haha jaa ik zie het nu ook pas :p

10. Suus14

Suus14 Actief lid

7 feb 2012
    318
    0
    16
    NULL
    NULL
    @Be en Joyce, Ja klopt! Ons meisje gaat Linn heten :) Wisten we al heel snel en iedereen mag het weten. Heel leuk eigenlijk want we hebben al diverse dingetjes met haar naam erop gekregen. Zou wel een stunt zijn om haar nu ineens anders te noemen dadelijk haha! We twijfelden tussen Linn & Luna en Linn is het geworden :)

11. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

27 jan 2010
    3.024
    138
    63
    NULL
    noord brabant
    Leuke naam!!

12. Behappy

Behappy Niet meer actief

Vandaar !! wel een hele leuke naam Linn :)

ik ga zo ff douchen.. daarna eten koken .. voordat we naar de vk moeten om kwart over 6.
    heb wel even opgeschreven wat ik allemaal wil bespreken want ik ben zn muts die de helft weer bespreekt..
    Die hoofdpijn,die afscheiding en nog wat dingetjes.

AAHWW JEL nog een paar uur:p

Joyce volgens mij zijn wij nerveuser dan Jel zelf :p

13. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

27 jan 2010
    3.024
    138
    63
    NULL
    noord brabant
    Hihihi Be dat denk ik ook!

En goed dat je alles hebt opgeschreven, had ik ook gedaan bij de gyn en ook echt t briefje erbij gepakt. Dan vergeet je gewoon echt niks om te vragen. Was een fijn gevoel!

14. Suus83

Suus83 Fanatiek lid

16 feb 2012
    2.037
    517
    113
    Suus wat een leuke naam!!!
    En wa fijn dat je je goed voelt... toch wel zo prettig als je je verjaardag viert ;) Spannend hoor zo hoogzwanger ;)

Ik schrijf ook meestal van te voren op wat ik wil bespreken,v ergeet dehelft... :S Ook hoofpdijn hier, buikkrampen en een zere rug...

Oh Hillie hahaha ik dacht al... wel lekker trouwens... mijn ontbijtjes zijn tegenwoordig ook nie altijd gezondhoor...
    ondanks t indalen nog steeds erg veel las van maagzuur. WAt dat betreft blij dat ik er straks van af ben!

Zo nou over een week zijn er al drie meisjes bij! Wow! Wat gaat dat hard!!!

15. Nora86

Nora86 Fanatiek lid

17 mrt 2006
    4.738
    0
    36
    Hoi Bridget, succes met de laatste loodjes!

Lady ook voor jou komt t nu dichtbij he. Lukt het je een beetje de zenuwen in bedwang te houden?

Be tis goed aan t rommelen bij jou hé.. Hoe is t nu?

Jel heel veel succes !!!

Snow voor in de cosi heb ik een voetenzak en heb idd een wiegje naast het bed staan. Enneee gefeliciteeeerdd..

Suus83 ook al krampen en rommelend dus.. t begint een rommelig topic te worden zo ;)

Hilli spannend, zoals jij het omschrijft klinkt t idd als je prop. Klinkt hoopvol voor je. En natuurlijk interesseert het ons.

Suus14 ik heb het al eerder gezien, in je kast geloof ik? Of iig op een foto stond de naam. Mooie naam idd.

Jel hoe laat moet je eigenlijk? Ik verbaas me erover hoe laat jij nog online bent! Of ben je intussen al naar het ziekenhuis? Volgens mij heb ik dat gewoon ergens gemist.

Tis ook moeilijk om nu nog te volgen hier, maar we doen ons best!

Nieuws over de beeb heb ik op facebook gezet wat een kanjer hebben wij op de wereld gezet.

Ik zal hier ook maar een fototje delen.. waarom ook niet hé?

16. Behappy

Behappy Niet meer actief

@nora naja rommelen jaa beetje:p gister in iedergeval wel erg.. maar vandaag valt het alweer mee.. dus ik denk dat mn lichaam gewoon aan t oefenen is voor alles haha.

ik heb zelfs een plasje opgevangen..voor de zekerheid dat devk daar ook ff naar kan kijken..
    en als ik zelf zo naar dat potje kijk:p jakkie en zweeft van alles in ..

mijn vk heeft alleen in het begin 3x mn urine gecheckt en daarna eigenlijk niet meer..
    maar nu met die hoofdpijn klachten enzo.. heb ik het toch maar opgevangen

17. burningkarma

burningkarma Fanatiek lid

8 jan 2008
    2.605
    0
    0
    Veenendaal
    Ffkes snel Jel succes wensen! En ik lees morgen bij. Ben de hele dag druk aan het cakepop bakken geweest en heb nu veel last van menstruatiepijn en rugpijn, plus mn schoonmoeder komt ook nog. Heb ik zin in joh. Pfffff

18. NathalieD

NathalieD Fanatiek lid

17 dec 2009
    2.534
    0
    36
    Jel: Heel veel succes straks!
    En de rest ben ik weer vergeten. Jullie kletsen te snel. Heb alles wel gelezen. Ben soms gewoon te moe om op iedereen te reageren..

Ik had gehoopt dat er nu al wat baby's waren geboren maar het schiet nog niet op:p

Hier af en toe weer krampen die komen en gaan, maar nog geen weeen helaas.

Vandaag ff wat laatste dingen schoongemaakt in huis en even de stad in geweest (en wat viel dat tegen). Heb besloten nu niet meer veel van huis te gaan.

Morgen weer op controle bij de VK.

19. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Nora wat een plaatje is het. Heel lief :) En lukt nog hoor. Nog geen zenuwen. Ben drukker met inspector gadget spelen..voel ik wat...waar, hier, daar..ooh nee tis niks...ggrgrr hahaa!

Hahaha gezellig toch BK! Schoonmoedersssss...leuk!!! Ach ze bedoelen alles goed. En weer met die cake-pops? Zooo flink voorraad dus ;)

Bee goed van je dat je al een plasje mee neemt, want dan kan je meteen alles laten checken. En briefje! Top! Ik hoop dat het allemaal niks ernstigs is.

Suus hele leuke naam, maar mag ik vragen waarom je het al gedeeld hebt? Ik vind het juist super leuk dat iedereen kan speculeren en straks te verassen met haar naam.

Suus83 dat mogen er nog veel meer worden hoor. Ik hoop er eigenlijk op, dat iemand spontaan gaat rommelen, die nog niet gepland is! Dus kom maar op bebe's!

Hier zo weer vrienden te eten. Eten lekker smikkie smakkie...eeuh watte. Een stoofpannetje van hamlappen, paprika, champignons, ui met paar eetlepels worchestersaus. Rijst erbij en erover rauwe andijvie :)
    Smikkie smakkie ;)

Jeeej me hubby komt net aanrijden!

20. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Trouwens ik word bigfoot!!

Nathalie spannend hoor, maar zo verraderlijk dat het zo opspeelt en weer gaat he.

Jellllllllll jeelllll jeeeelllll!!! Zet uhm op!!!!

Deel Deze Pagina