November 2012 mama's deel 4!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door NathalieD, 19 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Suus83

Suus83 Fanatiek lid

16 feb 2012
    2.037
    517
    113
    Dit zijn we nie gewend zo rustig;)

Moeten we maar aan wennen want straks met babies zijn we ook erg druk..

Oh patje dat ken ik nie... Tis wel vervelend.... heb jr ook moeite met.stoelgang?

2. onzewens

onzewens Bekend lid

9 jan 2012
    561
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallo dames was ik weer!

Jel Heeeeeeeeeeeeeeeeel veel succes, miss lees je dit nog wel!

En aambeien, ik heb er eentje, al een hele tijd en die wordt wat groter en weer wat kleiner maar heb er nie zo heel veel last van. Vochtig toiletpapier vind ik dan wel errug fijn.

paracetamol, mag wel maar ik weet dat vk het ook liever niet heeft. Ik heb laatst toen ik ook zo'n erge hoofdpijn had, wel eerst laten checken op alles en toen bleek dat bloeddruk en urine goed waren wel gewoon paracetamol genomen. van de huisarts mocht ik er zelfs 8 op een dag om goed te onderdrukken.

Hier vanmiddag lkkr gewandeld in het bos, 3 1/2 km maar dat was toch wel beetje te veel. ML merkte op dat ik wel steeds langzamer begon te lopen. En als verrassing heeft ie me ook nog meegenomen naar een pannenkoekenrestaurant. Heerlijk nog even met zijn tweetjes erop uit een avondje. Was wel errug gezellig, even heerlijk ontspannen een avond weg. Nu net thuis en heerlijk met de beentjes hoog op de bank en lappie op schoot.

3. Maytje

Maytje Bekend lid

8 jan 2012
    761
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi!

Be ohh vaag zeg geen paracetamol! Maar fijn dat ze t wel ff goed wil weten!

Aambeien hier niet!

Jel heeeeeeeel veel succes!!!

Verder alles gelezen maar weinig puf
    vanmorgen rommelde er wat maar nu niet echt meer.
    Naja oan zo ook nog wel drie weken doorgaan, wat ik niet hoop want prettig voelde het niet maar ja het kan..

4. patje20

patje20 Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.871
    13
    38
    Vrouw
    Ergens in de polder
    Suus om dan gelijk alles op tafel te leggen ;) Ik heb toen pillen gehad voor laag ijzer.. bijwerking.. je raad het al.. moeilijk tot niet kunnen.

Nog geen nieuws van Jel?

5. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

27 jan 2010
    3.024
    138
    63
    NULL
    noord brabant
    Ik ben ook benieuwd naar jel!
    Misschien zit ze al midden in de weeen!:)

6. Lissa80

Lissa80 Bekend lid

25 mrt 2012
    525
    0
    0
    Utrecht
    Hier ook beginnende aambeien. Ik gebruik niets, maar eet veel vezels en drink veel. Houd de ontlasting soepel. Werkt prima. De huisarts adviseerde pas te behandelen na de bevalling.

X Lissa

7. Nora86

Nora86 Fanatiek lid

17 mrt 2006
    4.738
    0
    36
    Ja ze zei toch dat ze via FB nog zou posten? Naja misschien zijn we te ongeduldig whaha.. Tis gewoon te rustig naar mijn idee, DAMES MELDPLICHT!!!! :p

8. patje20

patje20 Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.871
    13
    38
    Vrouw
    Ergens in de polder
    Hoop maar dat alles goed is, en dat het nu al lekker op gang is! Of wij zijn gewoon te ongeduldig

9. Suus14

Suus14 Actief lid

7 feb 2012
    318
    0
    16
    NULL
    NULL
    @onzewens. Lekker he wandelen nu! Wel wat korter dan haha!

@be. Goed dat je vanalles gevraagd hebt! En ik heb idd ook nog geen commentaar gehad als ik zei dat ik paracetamol genomen had!

@hier heerlijk uitgegeten. Had status geupdatet op fb en vind eigenlijk niet dat ik leuke reacties krijg :( niet van jullie hoor maar dat al mn updates over eten gaan (ja vind ik nu eenmaal interessant en lekker) en pondjes gaan door t mondje blablabla. Ik vind dat ik t met +10 netjes doe! Zo! Klaagmoment ook gehad hahaha! En dn daarbij wil ik babys zien hier! Hahahaha

10. voetstap

voetstap Niet meer actief

*lezer breekt in*

Lieve Lieve Jel, zet hem op meid!!!
    Jullie kunnen het!!!

Sms je nog wel ff.

*breekt weer uit*

11. Suus83

Suus83 Fanatiek lid

16 feb 2012
    2.037
    517
    113
    Patje klptnidd dat is n bijwerking. Ik kon.vanuitmezelf heel slecht. Lactulose gekregen... moet zeggen gaat beter maar toch.. die druk erbij van de baby dat t nu weer minder wordt.

Hmm je moet t super suus met +10. Stomme reacties!

Ik hoop dat we snel idd wat horen

12. Maytje

Maytje Bekend lid

8 jan 2012
    761
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb eigenlijk ook nog een vraagje of jullie dat herkennnen..

Ik heb sinds halverwege de zwangerschap een aantal moedervlekjes erbij gekregen op mijn borsten. Maar meer van die dingetjes die op de huid liggen zeg maar. Niet veel, stuk of 4 ofzo maar ik had ze niet.
    Komt iemand dit bekend voor?
    Heb wel eens gelezen dat dat kan maar was benieuwd of iemand hier dat ook heeft gekregen.

13. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

27 jan 2010
    3.024
    138
    63
    NULL
    noord brabant
    Maytje ik dacht laatst ook dat er een paar bijgekomen waren. Maar heel klein, maar idd net of ze op de huid liggen zeg maar...

14. Suus14

Suus14 Actief lid

7 feb 2012
    318
    0
    16
    NULL
    NULL
    Maytje.. Ik herken het niet.

15. Maytje

Maytje Bekend lid

8 jan 2012
    761
    0
    0
    NULL
    NULL
    Idd heel klein joyce maar voelbaar zeg maar!

16. burningkarma

burningkarma Fanatiek lid

8 jan 2008
    2.605
    0
    0
    Veenendaal
    Maytje; yep, eerste zwangerschap een hoop! Beide borsten haha. Wist niet dat er meer waren.

Be; jeetje das ook wat! Gelukkig neemt ze je hoofdpijn serieus, kan belangrijk zijn.

@spontane bevallingen; ben wel benieuwd wanneer de spontane bevallingen zich aandienen.

Pff lange dag gehad. Schoonmama is weg, was eigenlijk heel gezellig. Maar nu lig ik ok bed, harde buik, misselijk en rugpijn. Blegh!

Sorry als ik iemand vergeet!

17. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Bee, goed dat je her hebr besproken. En tis niet dat ze geen paracetamol mag, maar het kan de bloeddruk en andere symptomen onderdrukken. Dus eerst checken of het niet van vergifitiging komt dan pas medicatie.

Rommel de bommel wie ooooo wiieieieie!

Nora vervelend van de stuwing! Wat een lieve foto's van je mannen!

Moedervlekjes hier ook meer hoor.

Bk dat zei je ja idd ook voor op je werk ging je ze maken. Haha! Dat zijn veeeeeel cake pops!

18. burningkarma

8 jan 2008
    2.605
    0
    0
    Veenendaal
    Nu was het meer voor fun, samen met mn buuf. Lkker koffieleuten, bakken en freubelen. Voor de geboorte liggen ze ook al klaar voor mn meisje om te trakteren, in de vriezer. Alleen de candymelt en muisjes moeten dan tegen die tijd gedaan worden maar dat mag manlief doen haha.

De halloween pops waren iig best goed gelukt :D

19. Maytje

Maytje Bekend lid

8 jan 2012
    761
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ladyyyyy hoe rommelt het bij jou dan??? Je lijkt zo hyper ;)

Leuk joh die cakepops!!!

Oke fijn om te lezen dat ik de niet de enige ben, zou daar de term moeder vlek dan vandaan komen?? Haha klinkt logisch!
    Maaarre gaan ze ook weer weg dan straks?

20. burningkarma

8 jan 2008
    2.605
    0
    0
    Veenendaal
    Maar waarom heten moedervlekken bij papas dan geen papavlekken? Of vadervlekken haha

Deel Deze Pagina