November 2012 mama's deel 4!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door NathalieD, 19 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

27 jan 2010
    3.024
    138
    63
    NULL
    noord brabant
    Jeeeeeeeeeeeeeeeej onzewens super nieuws!!!!!!!

Krijg helemaal kippenvel!!!! Hoop op weeeen!!!

2. MandyM

MandyM Actief lid

11 mrt 2012
    171
    0
    16
    Vrouw
    --
    Oehh onzewens, spannend hoor!! Dan volgt er Hopelijk vrij snel babynieuws!!!:)

3. Juliaaa

Juliaaa Fanatiek lid

25 nov 2011
    1.102
    0
    0
    N-H
    Joehoe!!!!! Spannend!!!

4. burningkarma

burningkarma Fanatiek lid

8 jan 2008
    2.605
    0
    0
    Veenendaal
    Wauw onze; wat een super nieuws! Heel veel succes!

Julia; tamagochi, omg. Das echt leuk!!

Hier; echt een klote nacht gehad. Veel pijn aan mn bekken dus gaat weer lekker. Straks fysio en kan nu zeker niet wachten tot woensdag!

Wel waaaave want ben vandaag 38 weken, ook voor jel (als je nog niet bevalllen bent) en euh... petrea (als jij nog niet bevallen bent!) Wat ik voor beiden wel hoop!

Ik ga nog proberen een oogje dicht te doen want pffff. Tot strakjes!!

5. MandyM

MandyM Actief lid

11 mrt 2012
    171
    0
    16
    Vrouw
    --
    Goeiemorgen!

Hier ook vrij goed geslapen! Wel heel vast en last van rare (levensechte) dromen!

Tamagotchi; dat is echt cool! Heb ik er ook zoveel van gehad haha
    Jindster; hopelijk heb je nog geslapen!
    Julia; je hebt een drukke dag voor de boeg dus:)

Hier vandaag lekker een dagje rustig aan doen!:)

6. MandyM

MandyM Actief lid

11 mrt 2012
    171
    0
    16
    Vrouw
    --
    @bk; wave voor jou! Vervelend dat je zo'n klotenacht hebt gehad, hopelijk kan je nu nog ff wat slaap pakken zonder al te veel pijn!

7. Behappy

Behappy Niet meer actief

@onzewens spannend !!!
    Suc6 meid :)

@bk waveeee !!
    En idd hopelijk kan je nu nog wat bijslapen..

Verder ga ik nog ffies me oogjes sluiten :)

8. Nora86

Nora86 Fanatiek lid

17 mrt 2006
    4.738
    0
    36
    Ook hier heel veel succes!!! Wat spannend..

Bk slaapze , althans dat hoop ik voor je.

Suus lekker laten lullen al snap ik dat t niet leuk is zulke reacties..

Verder vergeten... Sorrie..

9. Maytje

Maytje Bekend lid

8 jan 2012
    761
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoooi!!!

Yeah onzewens wat super spannend!!! Zet hem op!!

Tamagotchi haha wat cool :D

jind nog ff geslapen??

Hier ook een heerlijke nacht gehad ben net wakker, 1 plasje. Alleen het gerommel can de afgelopen twee ochtenden is totally gone. Dus ik vreees dat het hier toch echt nog op zoch laat wachten. Nouja kan ik eeret de kunst hier is afkijken he ;)

10. Juliaaa

Juliaaa Fanatiek lid

25 nov 2011
    1.102
    0
    0
    N-H
    Vaatwasser staat aan, ontbijt in mn mik, strijkplank staat opgesteld, maar ik ben weer ff mn bedje ingekropen.

Buiten zijn de schilders er (weer). Ze zijn bezig met het schilderen de kozijnen aan de buitenkant. Denk dat vandaag onze kozijnen aan de beurt zijn. Heb de ramen alvast voor ze open gezet zodat ze hun gang kunnen gaan.
    De slaapkamer hebben ze gisteren al gedaan dus ga nu lekker mijn oogjes sluiten.

11. burningkarma

8 jan 2008
    2.605
    0
    0
    Veenendaal
    Nou helaas pindakaas. Mn hoofd ratelt met allerlei gedachten over het afscheid van irritante oneerlijke collega waar ik het weleens over heb gehad, die ik zie vandaag omdat ik mn meisje op moet halen op een late tijd ivm fysio, over mn eigen bevalling, over de bevallende meiden... kortom, koppie staat niet stil dus heb hete douche genomen om mn bekken een beetje te kalmeren maar echt helpen deed het niet. :S

Suus; vergat gisteren te reaeren en zie noras reactie dus denk er ineens weer aan. +10 kg is hartstikke goed! Hier ook +10. Lekker laten lullen. Mensen zeggen maar wat.

12. Maytje

Maytje Bekend lid

8 jan 2012
    761
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh bkbdas ook minder zeg!! Niet fijn die pijn en drukte in je koppie!

Hier ook +10 naja 11 eigenlijk en vk vond het heel netjes!!

Ik heb honger maar nog geen zin om uit bed te gaan

13. NathalieD

NathalieD Fanatiek lid

17 dec 2009
    2.534
    0
    36
    @ Onzewens: Spannend, heel veel succes!

Hier nog niks. Zou ik met mijn termijn vandaag aan de vk kunnen vragen of ze kijken hoe het er bij mij voor staat? Of ik mss al een cm heb?

14. burningkarma

8 jan 2008
    2.605
    0
    0
    Veenendaal
    Nou, vragen staat vrij toch? Volgens mij doen ze dat wel. Ik hoop op een cm (of meer) voor je!

Be; en manlief heeft gen ontbijt op bed gebracht? Haha

15. Nora86

Nora86 Fanatiek lid

17 mrt 2006
    4.738
    0
    36
    Hier gingen ze toucheren toen ik aangaf dat ik krampen bleef houden en een weeig gevoel. Daarvoor hebben ze ook nooit getoucheerd. Toen de eerste keer bleek dat er niets aan de hand was hebben ze ook niet meer getoucheerd verder. Ja in t zhuis weer. Zou t gewoon vragen of ze eens een check willen doen, vragen staat idd vrij.

Bk balen dat je er niet effe een uurtje bij hebt kunnen pakken nog. Teveel bezig in je hoofd dus. Balen want daar is zo snel ook geen oplossing voor hé.

T berichtje van Lady op FB.. omg.. t grijpt me echt enorm aan, kreeg kippenvel en tranen wie doet er nou zoiets..
    Dikke knuf voor jullie.. en ik hoop dat je toch hier en daar nog een beetje vergelijkbaar spul kan vinden.

16. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Morning meiden,

Sorry ben er zooo ziek van. Zaten echt een paar spullen in, die ik sinds de 20 weken echo heb gekoesterd. Dichtbij me heb gehouden, me tranen op heb gelaten en nu is dat weg. Ik snap het echt niet.
    Al 2 weken ligt die koffer erin, omdat de kans bestond dat het kon gebeuren. Je gaat er niet vanuit dat je achterbak wordt leeg getrokken. En geen eens braaksporen niks???
    Foto camera snoertje zat er ook in. Speciaal nieuwe camera gekocht. Ben er echt ziek van. Hoe moet ik 4 dagen voor tijd dat nog allemaal regelen?

Me moeder komt straks en me zus gaat op pad. Maar ja sommige dingen zijn niet ff zo te regelen of terug te vinden.

Ik snap dit gewoon echt niet. Sinds we hier wonen, hebben we alleen maar pech. En nou zijn al deze materiële spullen niet belangrijk, als het met haar maar goed komt. Maar je vraagt je wel af...wtf heb ik zo fout gedaan in een vorig leven, dat dit mijn karma is?

17. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

27 jan 2010
    3.024
    138
    63
    NULL
    noord brabant
    Echt lady ik heb er geen woorden voor.......
    Het zijn gewoon ontzettende klootzakken die zoiets doen! Ik snap dat je er ziek van bent!! Ik hoop dat je alles nog bij elkaar krijgt. En je zus en je moeder je kunnen helpen!!
    Hele dikke digitale knuffel!!!

18. Suus14

Suus14 Actief lid

7 feb 2012
    318
    0
    16
    NULL
    NULL
    Lady... Van iedereen waar dit kan gebeuren ook weer echt bij jou... Pffff... Zijn gewoon geen woorden voor! Krijg je er nog een bult stress bij ook!

19. Nora86

Nora86 Fanatiek lid

17 mrt 2006
    4.738
    0
    36
    Het is ook echt niet te geloven/ begrijpen, je zou bijna hopen dat ze vannacht terug komen om de andere tas te pakken en deze terug te leggen.. Leef erg met je mee, al heb je daar ook geen kloot aan op moment natuurlijk.

20. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Thxx... echt serieus. Ik snap er helemaal niks van. Dit overkomt anderen, lijkt wel of ik een soap zit. Serieus! Wij hebben nooit zoveel drama en sinds we hier wonen alleen maar.

Baal er zo erg van. Met zoveel liefde was je der spulletjes, strijk je het en waren allemaal rompers met omslag, zodat het niet over der hoofd hoeft. Dat al die buizen straks niet in de weg zitten met aan doen. Maar goed straks met me moeder op pad voor spullen voor haar. En me zus gaat weer opnieuw naar de primark voor spullen voor mij.

En ik ben nu druk bezig de accu oplader van de camera te scoren, en der roze knuffel.

Deel Deze Pagina