Lieve Lady vind het echt zo'n klotestreek, ben er best wel ontdaan van zeg! Wie doet nou zoiets!! En idd alle spulletjes die je met liefde gekocht hebt voor je meissie.. Bah... Hopelijk krijg je alles weer enigsinds bij elkaar meid.. Dikke knuf!!
Lady: ik vind het echt zo klote voor je. Ik snap niet dat mensen niet gewoon met hun poten van andermans spullen kunnen afblijven. Het is ongelooflijk!
Lady ik vind dit zo erg he! PFf geen woorden voor.... Zkr aangezien maandag je naar t ziekenhuis moet... of wie weet nog eerder.... Ik snap niet wat iemand met allemaal babyspullen moet.... en voor jou is de emotionele waarde alleen nog maar groter! Ik vind het echt heel erg voor je!!!
Jeetje lady sta met me bek vol tanden . Wat erg zeg ! T zit jullie inderdaad echt niet mee !! @bk ontbijt op bed ? Nee was t maar waar haha
@lady fuck zeg hee!! Sjezus wat een asoo's blijf gewoon met je klauwen van andermans spullen af ongelofelijk! Meis ik vind het verschrikkelijk voor je!! Dikke knuffel!! Ookal schiet je gemoed eff vol. Wat een kutstreek! Hier niet meer geslapen vanmorgen dacht de buurvrouw ik ga op me naaldhakken om 7 uur door me huis rennen en met tafels en stoelen schuiven!! En ben dr vannacht 5 keer uit geweest dus reken uit.... @onze spannend meis zet um op!! Hier ook maar douche en ontbijtje smeren sm komt straks om 12 uur joeppieee..... Mja tis even niet anders!
Ik snap niet wat mensen mankeert. Lady ik heb gewoon tranen in mijn ogen hiervan. Wie doet zoiets.. En dan als je ziet was je gestolen hebt breng je het toch terug.. Damn ik kan hier niet bij met mijn hoofd. Ik snap dit niet.. Had het met VL ook al over.. Echt belachelijk voor woorden. Gelukkig heb je hulp op de materiele zaken weer op orde te krijgen, maar het gevoel blijft anders.. X LIssa
Het zit jullie ook echt niet mee he.. Hoop dat je je spullen nog voor elkaar kan krijgen voor de bevalling.
@Suus: Leuke naam, Linn Hier weet de omgeving de naam ook. Ik had geen zin meer om het geheim te houden @Nora: Ooh die foto! Hij is zo lief en klein. *zucht* Dat doet me alleen nog maar meer hunkeren naar mijn eigen mannetje Daar wil ik niet mee zeggen dat je geen foto's mag spammen hé In tegendeel. Heel leuk dat je dat doet! @BE: Hebben ze je dan niet getest op streptokokken? Hier wordt dat standaard gedaan rond 35/36w. Vorige keer had ik streptokokken, nu niet meer. @Onzewens: Spannend!! @Nath: Dat kan je zeker vragen. Hier ook inwendig gekeken met 38+2. Enige nadeel is dat als ze zeggen dat je 2cm hebt, je nog meer gaat hopen dat het doorzet ... Wat hier dus maar niet gebeurd. @Lady: Staat dat op je eigen FB? Ik had er nog niets van gezien, maar ik kan wel wat afleiden. Echt klote dit seg, ik hoop dat je weer zo'n knuffel voor haar vindt en dat je alles weer bij elkaar krijgt als je met je moeder op stap gaat. Ik krijg sinds gisteren reacties dat ze aan me zien dat het niet lang meer gaat duren ... (tja dat dacht ik dinsdag ook ) Ik ben wel helemaal opgeblazen hoor, niet enkel mijn voeten/benen en handen, maar mijn gezicht begint ook. Vooral 's morgens als ik opsta, dan heb ik gewoon dikkere lippen Eerlijk gezegd ben ik het beu, kotsbeu. Alles doet pijn, ik heb heel de dag onrustige benen, alles is opgezwollen, ... maar eigenlijk vind ik het mentaal nog moeilijker momenteel dan fysiek. Het wachten duurt tergend lang. Want dat is het enige wat ik deze dagen doe, wachten ... en mezelf gek maken. Ik vind gewoon geen rust meer. Sorry voor mijn geklaag
Lady; wat een asociale /*#@$ mensen heb je toch op de wereld! Vind het echt heel erg naar voor jullie! Snap ook niet dat ze zo'n koffer meenemen, neem dan de autoradio mee ofzo (ook niet leuk, maar beter dan dit!) Als ik jou was zou ik wel aangifte doen, je weet maar nooit wat er teruggevonden wordt. Succes vandaag en laat je niet gek maken! Je hebt al genoeg stress
@lady, wat ontzetend kut!!!! Hopelijk lukt het alles voor elkaar te krijgen voor maandag. Laten we het er maar houden dat jullie deze week nog even pech hebben, maar dat vanaf volgende week alles meezit. Ik gun je tenminste van harte een makkelijke bevalling en een sterk meisje dat iedereen versteld doet staan. @onzewens, spannend!! Zet hem op! @suus, commentaar terwijl je maar 10 kilo bent aangekomen. Wat een zeurpieten, die zijn gewoon jaloers. @andere suus, leuke naam. @nath, het nadeel is wel dat je (zeker bij een 2de) weken met een paar cm ontsluiting rond kan lopen. Maar vragen kan altijd natuurlijk. @nora, wat een mooi mannetje! @rommeldebommel, al meer dan een week, dus ik wil wel... Be, doe je weeendans nog eens en kijk dan even deze kant op.
Hoi dames! Ik heb toen straks mijn update op fb weer gegeven, zijn jullie ook weer op de hoogte. Het word spannend in dit topic he? Er worden binnen een paar dagen tijd een paar dames moeder.... daar hebben we dan zo lang naar uitgekeken en nu gaat het eindelijk gebeuren. En hier en daar gerommel. Lees het even vluchtig door hoor. Heb niet echt de tijd en kans om uitgebreid op iedereen te reageren nu. Hopelijk snappen jullie dat. @ Onzewens, aaah spannend joh. De vliezen gewoon gebroken. Had het ook al op fb gelezen, maar wens je ook hier nogmaals veel s6. @ Lady, ik begrijp dat je er helemaal ziek van bent. Wie is er nu zo ziek in zijn kop om zoiets te doen. Die heeft echt geen hart. En het is al geen makkelijke zwangerschap voor jullie. Wat een lul die dat heeft gedaan. Heb je wel aangifte gedaan van de diefstal? Tjonge jonge dit is allemaal niet niks zeg. Heel veel sterkte! @ Juliaaa, wat een bizarre droom inderdaad. Raar he, soms denk je: hoe kom ik erbij om dat te dromen. Zo heb ik jaaaaaren geleden toen ik op een kinderdagverblijf werkte gedroomd dat er een kindje vermist werd. Een poosje later werd ze dood in de berm gevonden. Vond het zo'n nare droom en dat kind associeerde ik sindsdien altijd met die droom en hoopte zo dat het geen waarheid zou worden. Voelde me ook zo rot en schuldig om die droom, maar je kunt er uiteindelijk niks aan doen. @ Naam, gisteren konden we de naam bij mijn ouders niet voor ons houden en hebben hem aan hun vast bekend gemaakt. Ze vonden hem leuk. Zo ben weer bij nu... m'n ouders zijn nu op de crematie van mijn stiefmoeders moeder, naja die zal al wel afgelopen zijn, en dan komen ze vanmiddag hier. Dus lekker een beetje afleiding. Tis wel een lange zit zo. Mijn moeder zou eigenlijk vanmiddag ook komen met mijn halfbroertje en dan overnachten in een hotel hier vlakbij. Maar dat gaat niet door. Mijn halfbroertje is ziek (nogal verkouden en zo... en grieperig) dus ben dan ook wel blij dat ze niet komen, want dat konden ze mij en de baby niet aan doen. Kom later op de dag wel weer bijlezen. En anders een update geven op fb.
he bah Juliaa das niet echt lekekr slapen zeg!! jel haha nog een hele uitgebreide post hoor Spannend joh, wachten wachten wachten, maar het gaat gebeuren!! naam, ik ben toch zo beneiwud naar alle namen en of we hier nog ergens de zelfde naam hebben, lijkt me zo gek hahaha. Ik heb onze naam nog steeds nergens gespot ook niet bij de verloskundige in de wachtkamer. Maar we gaan het meemaken!! Ik kom niet op gang, ik ben het wachten ook best zat, en dan mag ik nog geen eens klagen, maar ik kan er zo niet tegen dat ik niet weet wanneer. Ik hoop ook dat mijn vliezen spontaan breken net als bij onzewens hihi
@hilli nee hier word er niet standaard op getest? bij jullie allemaal wel ? op streptotokken ?.. vreemd he dat ze bijne ene wel doen en de andere niet heb overgings die groene afscheiding niet meer gehad gelukkig. @vk gebeld vanochtend ze was bezig met een bevalling, en belt me terug zodra ze klaar is en thuis is dan ga ik ff langs en anders komt ze hier langs om nog 1x mn urine en bloeddruk te meten.. @onzewens zet um op he meis !! voor je het weet ben je mommy @Maytje ik ben ook echt benieuwd naar de namen, onze naam heb ik dus in een korte periode wel 4x gespot in mn omgeving.. en 2x hier op zp. ach, wij gaan t niet meer veranderen daarom hoor.. als wij t een mooie naam vinden
@be, zou de naam idd ook niet meer veranderen. Wij weten m al zooo lang! @siep, suus van de 10kg en de suus vd naam zijn dezelfde @hier net bij vk geweest, alles keurig. Alleen hier al 2 dagen een hondje waar ik helemaal gestoord van wordt! Loopt me overal achterna, piept constant en ben er gister bijna overheen gevallen van de trap af... Zou ze t voelen? Ziet er nml niet ziek uit of heeft geen pijn...
Nou moet je ook zerker niet doen Be, zowiezo vind ik dat je moet kiezen wat je mooi vind! Mocht het nou al in de familie zitten oke dat vind ik een ander verhaal, maar zeker hier op zp en andere fora daar zou ik het toch echt niet om laten! Ik geloof dat ze in belgie zowiezo meer dingen checken en controleren dan hier in NL ben zo erg aan het lapzwansen ik zit nog steeds in mn huispak, moet zo echt eens gaan douchen enzo
Groot gelijk Be, die van ons kom ik ook wel vaker tegen. Tja als jullie de naam mooi vinden gewoon houden! helaas nog geen allenrecht op een naam... Ik ben ook erg benieuwd naar alle namen.. Ik merkt wel dat ik meer bitchy reageer dor mn hormonen de laatse week... herkenbaar?
suus14 ze voelt het vast.. Hier zijn de katten ook anders. Ikw eet zeker dat dieren zoiets aanvoelen Suus83 ik ook. Bah ik ben een trut en echt gewoon! Blegh Ik ga zo eens badderen denk ik