@suus misschien een voorteken dat je hondje zo doet hahaha SPANNEND ! en gelukkig alles goed met de kleine natuurlijk @maytje ja precies, t komt niet voor in de familie dus dat scheelt. en idd denk dat dat dan gewoon verschilt met belgie en nl. @Suus ik heb eigenlijk de hele zwangerschap nog niet echt bitchy gedaan of gevoelt..eerder ben ik de laatste dagen beetje down verdrietig om geen idee?? wie weet is het bij jou ook wel een teken
Ik merk nu wel meer dat ik last krijg van hormonen. Heb bijna elke dag irritaties met mijn vriend. Maar hij is ook zo dom bezig soms!! Eerder lag ik dan helemaal dubbel om een domme actie. Nu word ik gewoon pissig. Gisteren bijv. De schilders hadden de kozijnen op het balkon geschilderd. Gaat hij met zn schoenen op het kozijn staan en dan Nasr binnen. Gevolg vloer onder de verf. Was er zo af. Maar kan nu alleen boos reageren. Welke idioot gaat er überhaupt op een kozijn staan, ik stap er overheen helemaal als ie pas geverfd is. Zoals ik al zei, een paar weken terug had ik dubbel gelegen om zon actie. Ik heb ook heel erg het laat me met rust syndroom. Zoek veel minder sociaal contact.
@suus14; Ik denk ook echt dat dieren het kunnen aanvoelen. Ze voelen het ook aan als je je niet lekker voelt.. @suus83; Ja ik ben echt een bitch de laatste tijd. Ook heel geïrriteerd en vooral tegenover vl.. Die vraagt ook constant of hij iets heeft gedaan en dan word ik nog geïrriteerder, echt vreselijk En ook erg down hier de laatste tijd.. Naam; hier de naam nog niet in de omgeving gehoord.. Maar wij gaan sowieso niet meer veranderen..
@dieren ja ik geloof ook wel dat die dat voelen. ! @julia hahaha .. ja dat herken ik dan weer wel. ml heeft hier zo iets doms gedaan ! Ging ie pinnen, vergeet ie het geld mee te nemen GRRRR.. gister laat ie een brod vallen..vorige week liet ie een bord vallen.. hij is echt super warrig de afgelopen 2 weken .. zal hij ook last hebben van hormonen ??
Dat sociale heb ik e ene dag wel en de andere dag niet. Soma heel vewl zin in mensen om heen en dan voel ik me zo only de lonely thuis. Andere dag (zoals vandaag) vind ik t weer heerlijk! Zeg babytjes ademen vruchtwater toch, of althans ze doen een soort van ademen. Op de laatste echo zag ik dat ook echt die beweging, maar nu soms nu ze zo weinig ruimte heeft en ik haar ruggetje voel aan een kant en ik leg mijn hand daar, dan heb ik het soms het idee dat ik het zelfs voel hoe zij beweegt door t ademen. Voel ik het gewoon op en neer gaan en dat ben ik zelf niet. Gaat ook veel sneller dan mn eigen ademhaling. Zou dat wel eens kunnen?
Julia dat herken ik ook.... dat ik soms liever gewoon wel met mn vriend wil zijn maar wel ff het laat me maar moment... volgens mij zijn dat wel allemaal voortekenen voor t einde van de zwangerschap hoor! bedoel mn vriend is n schat eerlijk waar... t ligt echt bij mij.. gister zegt ie zit je nou weer op fb? normaal zou ik zeggen ja. Nu barst ik los over bevallende dames en dat ik twel heel fijn zou vinden als ie ook n beetje rekening kan houden met mij..En dat ie nie moet zeuren.. pfff hoezo egoistisch.... Ok ik bied natuurlijk netjes mn excuses aan maar toch.... ik merk zelf n verandering op in mn reageren... Be meen je niet?! jouw man doet mee met de dementie!!! Vergeet t geld mee te nemen... Ach de mannen hebben t maar zwaar... die zijn ook wel gestressed ondertussen... die van mij doet of ie dat neit is... maar ik weet wel beter... nou ik wil babyfotos..... Dames schiet eens op
Heel herkenbaar suus die manier van reageren. Erg he ik vind dat echt zo stom van mezelf. Bah maar echt je kunt er gewoon echt niks aan doen. Das nog t irritante! Shit be das zonde. Hier laatst gaf de pin bij mn vriend geen geld, scherm.deed raar. Maar wel 100euro afgeschreven he! Kutzooi! Dus nu hopen we t terug te krijgen maar dat duurt heel lang
Maytje; ze maken de beweging, maar ademen denk ik het water niet in. Suus; hier ook hornmonaal bitchy, ongelooflijk. Dus mocht ik ooit hier kort door de bocht lijken.... tis niets persoonlijks haha. Hier weer ongie zeurderig gevoel. En elke keer als ik dat voel denk ik "oh, ik moet ongie worden.... wacht ... oooh." Herkenbaar?
@bk ja herkenbaar had dat eergisteren erg .. Z'n zeurderig gevoel Maar gister en vandaag weer niet -_-
Maytje t is volgens mij meer dat ze t vruchtwater inslikken. Maar bij onze echo maandag maakte ze ook heel snel die beweging en de gyn zei ook kijk ze "ademt" heel snel. Be balen joh!! Ook een beetje last van zwangerschapshormonen jou vriend Ik ga ff me ogen dichtdoen. Vanmorgen was t 6 uur, das iets te vroeg.
@suus jaa die heeft echt dementie ! laatst wildie hij suiker uit de koelkast pakken ??? en dat pinnen ja, echt erg.. maarja ik word er maar niet boos om ..want dan voelt ie zich nog knulliger .. haha maar t is wel zonde gelukkig ging het niet om een super groot bedrag.. maar echt de laatste 2 weken zal je bijna denken dat hij de zwangere is met zn acties
ja BK hier ook! steken in de buik, zeurderig gevoel.... in de rug en in de buik... gelukkig vanmiddag ff naar de vk.... zo ik heb mn ringen maar afgedaan... ik schrok wel ff van die foto... voelt wel heel kaal nu
wel lief jouw man zwangert mee nee boos worden heeft geen zin hoor... bedoel dan voelt ie zich nog lulliger...
@ Juliaaa: dat minder contact zoeken heb ik ook al een tijdje. Ik spreek minder vaak af en trek me nu wat meer terug. Maar het heeft natuurlijk ook wel een beetje met m'n moeheid te maken. Verder valt het met de hormonen wel mee. @ Behappy: dat lijkt op zwschapsdementie Hij zal vast wel zenuwachtig worden nu de bevalling dichtbij komt. @ Babynieuws: Ben heel benieuwd, vanavond zal er vast minimaal 1 geboren zijn @ Hier: Net bij de VK geweest, alles weer in orde. Alleen deze VK (heb elke keer een andere, ze zijn met z'n 5en) vond het niet nodig om te kijken of ik evt ontsluiting zou hebben en wil me niet voor 40 weken strippen, terwijl de andere VK vorige week zei dat ze het wel wilde. Dus ja een beetje teleurgesteld. Heb wel een afspraak staan voor 6 november dat ik dan evt wel gestript zal worden. Dus dat staat in ieder geval vast.
@nathalie haha ja die is super zenuwachtig denk ik .. oh dat is wel jammer dan dat de een dat zegt en de ander dat , wat dat betreft ben ik wel blij dat ik 1 vk heb..alleen soms wel vervelend als ze bezig met een bevalling en jij een afspraak heb maar snap je telleurstelling wel .. hopelijk breken jou vliezen ook gewoon straks
@ Behappy: Ja dat zal best! Die van mij lijkt nu nog relax, maar als de bevalling gaat beginnen dan word hij wel heel zenuwachtig! Zeker omdat hij mij ook naar het ziekenhuis moet rijden. Ja ik had ook liever 1 vaste vk gehad, of 2. Maar ik zie nu elke keer een ander, en soms ook een stagiaire. En die stagiaires zijn echt helemaal volgens het boekje. Ik wil in ieder geval geen stagiaire tijdens de bevalling, zowieso omdat ik het ook zo rustig mogelijk wil hebben met zo min mogelijk mensen. @ Maytje: Ik heb geen idee of dat pijn doet. Volgens mij verschilt dat per persoon en of je er ontspannen bij ligt of niet. Ik lees er verschillende dingen over..
Kom ik ook weer even om het hoekje kijken @ladylola: Zoals iedereen ben ik ook echt geschrokken van je bericht over de inbraak! Wat een hufters zeg! Was je auto ook gewoon op slot dan? Toch onbegrijpelijk dat een mens zoiets doet he? Wat heb je er in godsnaam aan??? Vreselijk! Heel veel sterkte met het verzamelen van nieuwe spullen zo op het laatste moment...ik denk aan jullie... @Onzewens: superveel succes meid! Jij bent gewoon de allereerste van de club die spontaan aan haar bevalling begint, goed hoor! @iemand die het volgens mij aan mij vroeg: Nee, hier nog helemaal geen gerommel helaas....Ben erg benieuwd wanneer ik aan de beurt ben...Maandag zit ik op 40 weken... @jarigen: leuke dag gehad gisteren? @Suus14: dat van die kilo's is keurig hoor! Lekker laten lullen iedereen idd! @Jel en Petrea en onzewens: zet 'm op meiden!!!! @hier: niks bijzonders...Vannacht weer goed geslapen gelukkig en hopelijk de komende nacht puffen
@be hier ook een zenuwachtige man! Gisternacht werd ik wakker omdat hij iets op zn telefoon deed, dus ik vroeg wat ie aan t doen was zegt ie: ja ff kijken, we zullen zo naar t zkh gaan he? Ik zeg waarom?? Ja het begint!! Hahahahaha.... Gerum! @suus82, bij jou is t helemaal spannend!!!
hahahaha wwel grappig zeg suus1982 haha ik hoop het vannacht puffen voor je Oh ik zie ent weer dat ie,mand van mn zwangerschapsgym is bevallen. Ik wil ook!! Nu moeten alleen ik en een ande rmeisje nog van dat groepje!