Net geweest geen bijzonderheden bij de vk... maandag weer terug... dan iets meer dan 39 weken en dan gaan we strippen voor de week erop bespreken omdat ik dan 40 weken ben.. pfff ik begin me moe gesloopt te voelen.. pff t is een kletsgroep idd op FB... cottagepie mjam klinkt lkekkr.. maar stampot andijvie ook.. anyway wij gaan bestellen.. krijgen bezoek heel gezelig maar heb geen zin in koken..
@ Behappy: Ik zit ook al vanaf juli thuis. Maar heb afleiding met m'n zoontje. Maar nu gaat de tijd heeeeel langzaam.
Fijn lady dat je weer wat spulletjes hebt.. Maar het blijft klote. Je wilt niet deze spullen maar die andere.. Die foto van mijn vinger staat op mijn persoonlijke pagina op fb. Ben idd ook een beetje het overzicht kwijt op fb Haha grappig, nu je het zegt lady, ons kindje heeft ook dezelfde initialen als beebje van Nora
Smakelijk allemaal! Hier boontjes, varkenshaas met champignons uien en spekjes en cajun aardappeltjes...
Haha dan hebben wij iig niet de zelfe namen We hebben wel 2 namen, vinden we mooi strippen met een reden suus? Hier hongerrrrr maar ff wachten op mn skat.
Dan ben ik de 40 weken gepasseerd dus beginnen.ze er mee. Dus nie as.maandag maar de week erna.oh van mij mag ze komen. Voel me vandaag echt kut... maar goed kan nog n gaat weken duren dus keep on smiling Twee.namen.hier ook... Hmm suus wat n luxe..
Oh zo! Gen.idee hoe dat hier gaat maar zou fijn zijj! Maar misschien.is het niet eens nodig! Hoop ik voor je!
@maytje wij hebben ook 2 namen.. Ze word naar niemand vernoemd ofzo maar die namen vonden wij gewoon mooi hihi @suus wel spannend !!
Suus83: Het zou altijd nog uit zichzelf kunnen aandienen voor die tijd neem ik aan? Suus: Klinkt lekker! Be: Hier ook al een hele poos thuis, en net als nathalie wel afleiding door dochterlief maar begin het ook meer dan zat te worden. Je kan ook nergens heen... blegh! Hier 1 naam.
Oh echt snow??? Dadelijk hebben we iets hetzelfde hahaha! Maar goed welke van de 2 initialen hebben we beiden niet gezegd Fijn dat alles goed was suus en strippen met 39 weken! Fijne vk heb jij! Helemaal goed!
Mijn dochter vind berichtje uit je buik van moeders voor moeders zo leuk. Ze zegt; Kijk, dat zijn zn voetjes, die zitten bij jou hier!" en dan wijst ze naar mn ribben haha. Want daar zitten ze meestal ook. "Want ik word grote zus he, mama? Van mijn kleine broer." aaaaaah als daar je hartje niet van smelt.
ahhh hoe schattig dat is idd echt om te smelten zucht vandaag hele dag krampen. weet niet of het me darmen zijn of voorweeën. t komt en gaat... vanochtend deden ze echt serieus pijn maar het zwakte toen af tot zeurende pijn.... ik heb echt geen idee... heb wel echt t gevoel dat t niet zo lang meer gaat duren... maarja gevoel en werkelijkheid he
Be wij ook omdat we het mooi vinden ook niet vernoemd oid bk ach super schattig Beckje spannend he. Dat had ik.gister dus.. Maar ja het hoeft noets te betekenen. Ik heb zelf vanaf het begin het odee dat ik ga overlopen maar ik wio eigenlijk wel heel graag snel bevallen..
@ MissQ, ben er nog hoor... Gebeurd nog steeds niet veel hier. Wel worden de harde buiken meer. Dus het begint wel te rommelen. De hoogste piek op de ctg was nu 60. Dus hoop dat er nu iets doorzet.
Ik lees hier wel steeds bij hoor, maar ben met mijn hoofd nogal bezig bij andere dingen nu en reageer later wel weer...
@naam hier maar 1 naam. Mijn andere dochter heeft er wel twee, die is vernoemd naar mijn overleden zusje. Dus wel speciaal voor ons en vooral,opa en oma! @facebook ja t loopt een beetje door elkaar. Ook een slotje erop na 100 berichten Hier ff naar de stad gefietst, en schoenen gekocht voor me meisje, echt zooo cool! En samen een ijsje gegeten! @jel tuurlijk staat je hoofd er niet naar! @suus fijn dat t goed is! @beckje hoop dat t doorzet!!