die zijn leuk @FB: als jullie willen mogen jullie me daar ook toevoegen ben meer op FB gezien ik dat ook op mijn mobiel heb, ZP kom ik wat minder makkelijk op met mobiel *ja ben beetje lui soms om de pc aan te doen R.Weiss87 is mijn Facebooknaam
Bk wat n schattig dochtertje!! Nee Lady wel met veertig weken hier strippen. Volgende.week alleen bespreken hoor. En klopt t kan voor de tijd nog uit zichzelf aandienen pfff zou fijn zijn.. Ben wel erg benieuwd naar iedereen die nu bezig zijn...
Joyce super stoer laarsje zeg!!! Ik lig er al lekker in. Weer even gebadderd om uk wakker te krijgen, die had zich inmiddels weer ff gemeld dus kan ik met een gerust hard gaan slapen straks
Kleine is hier ook rustig. Voldoende beweging om me geen zorgen te maken. Maar gewoon heel rustig. Af en toe wat geschuif en zo nu en dan een stomp. Nu lekker op bed. Ben al zolang vreselijk moe maar geen zin om te gaan slapen. Ben heeeeeeeeeeeel benieuwd naar het babynieuws van jel, onze en petrea. Het eerste wat ik doe sochtends is fb en zp checken
Ik word gek van mezelf haha check wel 5000 keer! Maar nu ga ik grenzeloos verliefd kijken en slapies doen. Weltrusten! Jel, onze en petrea; heel veel succes voor de nacht en ochtend!
@joyce wauw super gave laarsjes ! Haha mijn batterij was op , en ik was helemaal gestrest haha of er nog nieuws was enzo Maar nee .. Hèhè @baby hier ook erg rustig , af en toe een kontje wat verschuift maar niet erg actief ofzo Ze zal wel slapen .. Ik ben echt benieuwd wanneer er baby nieuws volgt .. Wie de volgende is die gaat beginnen hehe
Toch nog een dagje zonder baby nieuws geworden, maaaarrr morgen zeker! Wij gaan lekker slapen! Succes voor degene die moeten vannacht en tot morgen!
nou wilde net gaan slapen, is ons ukje opeens heel druk aan het dansen haha zal wel weer keer niet zo zijn xD wel nog steeds af en toe krampen... hebben jullie dat ook soms echt de hele dag door? weet gewoon niet zo wat ik ervan moet denken. voelt als menstruatiekrampen... al kunnen mijn darmen soms ook zo apart aanvoelen....
@beckje Hier niet echt krampen , ja af en toe maar dat herken ik meer als mn darmen.. Wel soms een paar uur een soort menstruatie achtig zeurderig gevoel .. Maar niet met krampen ofzo
Aaaah Onzewens is idd gisterenavond mama geworden!! (Fb) Ff wakker om nieuws te checken. Gauw weer slapen. Proberen althans, droom steeds over weeën etc wordt zenuwachtig van al die baby's haha.