Morguh! Daar zijn we weer! Omg wat hoop ik dat dit kwaaltjes verdwijnt na de geboorte! Maar onze wens hiperde piepp hoeraaaaaa een zoon! Gefeliciteerd meis! Genier van hem! Petra en jel zet uhm op! Petra toch nog extra sterkte met deze dag! Joyce kekke laarsjes! Dat zijn goede stappers voor je meis. Hier ook veel darmenkramp. Dat je denkt uuh is dit het? Maar nee is gewoon me stoelgang, die nu weer veel meer is! Vanmiddag maar tukkie doen. Straks komen me zus en kids, die gaan met naar de vk. Pff ben nog steeds getreurd om me koffer. Best vaak wakker vannacht. Baal er gewoon van. Ze schijnen tegenwoordig een appraat te hebben waar ze apparatuur mee waarnemen in achterbakken. Waarschijnlijk dachten ze dat die koffer vol zat, want ze zijn alleen achter geweest! En dachten de jackpot te treffen, maar die dvd speler lag onderop in een tAs! Maar goed hun treffen een baby-mama koffer aan, die ze weg pleuren. Hoop eigenlijk dat het gewoon ergens gedumpt is, maar ja dan nog de kans dat je het terug krijgt? Oke get over it! Meiden we gaan vandaag minimaal voor nog 1 baby! Morgen 1, zondag 1, hahaha!
Haha idd! Daily baby! Mar hoop toch nog even niet hier. Wil dolgraag nog heeeel even echt complete rust. Al liggen ukje en ik nu elkaar echt heel flink in de weg en ben ik zo ontzettend nieuwsgierig!
Goedemorgen!!! Ook hieer onze wens van harte!!!! Geniet lekker van je gezinnetje!! En nu Jel en Petrea nog! oooh en van mij mogen er nog zoveel babies komen dit weekend.. hier wel ok geslapen... zo maar weer verder pitten... Ff gecheckt naar t baby nieuws... vL uitgezwaaid en nu ff warm in bed... Lady ik help je hopen...
Zoooo wat zijn er al veel vroeg bij zeg!! Juliaaa nog een beetje geslapen? Hier gaat t slapen de laatste dagen echt zoo lekker, of 1 x eruit om te plassen of helemaal niet!! Heerlijk! Onzewens natuurlijk gefeliciteerd!!! Lady succes bij de vk! Ff controle en dan t weekend door en dan is t al zoo ver!!! Nog plannen voor t weekend of ff nog rust?? @beckje vaak hoor je dat je vlak voor de bevalling juist een hele goede nacht hebt, dus ff 1 goede nacht en dan bevallen!! Nou straks ff de grote boodschappen en dan gaat dl naar oma, dus een rustig dagje voor mij!
Goeiemorgen!! Yeahh babynewzzz!!! Onzewens van harte gefeliciteerd ook hier!! Slapen, hier heeerlijk geslapen! Ah jij ook Joyce! Nou zou prima zijn hoor als het klopt wat je zegt hihi heb super geslapen! Juliaa ik droom idd wel over babys weeën en gebroken vliezen spannend allemaal!! Lady succes bij de vk! En ik hoop ook dat je je koffer terugkriigt/vind Weet nog mijn plannen niet voor vandaag. Eerst ff relaxed wakker worden in bed en dan maar is douchen en ontbijten.
Lady heb je er iets van gegevens inzitten dan? Dat als ze het weg zouden dumpen dat het bij je terug zou kunnen komen? Ergens denk ik dat het t beste is om t los te laten, als in niet hopen of denken dat het misschien terug kan komen want die kans is echt extreem klein. Al is dat natuurlijk voor mij makkelijker praten (al leef ik heel erg met je mee.....). Hoop dat je je spulletjes alweer een endje op orde hebt, en dat je alsnog met frisse moed naar het ziekenhuis kan gaan. Woohoo @ Babynieuws... het blijft helemaal geweldig. En wat super dat we dit allemaal kunnen meemaken met elkaar. Normaal krijg je 1 x babynieuws and thats it. Hier krijg je en zelf een baby, en ook nog eens weet ik hoe vaak de spanning mee. IK vind het helemaal leuk. Nu gaan de duimen weer verder voor de twee dames. En natuurlijk ook voor de andere dames en beebjes die er klaar voor zijn! @Hier merk ik dat mijn jodelige stemming toch wel al iets minder word! Ik moet dus gaan opletten. De dokter heb ik al gesproken hij houdt me in de gaten, de vk komt straks weer en ook de psych houdt me in de gaten. Vond het wat overdreven. Maar ik begin wel al een beetje te merken waarom. Ik hoop dat de voeding om 11 uur mijn stemming helemaal om laat slaan. (sorry voor t geklaag, ben geen prater irl dus ik schrijf het hier op en verder heb ik het er niet over).
Goed juist dat je het hier opschrijft Nora! Dan ben je t wel ff kwijt! Toch wel fijn dat ze je wat in de gaten houden al kan ik me voorstellen dat je in die roes zit van joh het gaat allemaal prima. Je zit wel in een achtbaan he! Geniet van je manneke straks!
Ja erop hopen heeft geen zin, maar ja. Heb nu nieuwe spulletjes, maar wel ff balen. Hoop dat de verzekering iets uitkeert. Toch wel 250 euro armer door dit grapje Had ik liever gebruikt voor helemaal leuke spullen voor ons meisje! Aahja. Ja leuk al dat baby nieuws!! Hier idd wel plannen, maar niet veel. me zus komt dadelijk. Me schoonfam komt morgen gourmetten (zij regelen alles, hoef niks te doen). Mijn fam komt zondag nog ff buurten. En verder zelf rommelen in huis. .....en vooral NIET mijn kofferbak inladen voor maandag!!!!
En Nora meis. Je had een probleem voor L.iam werd geboren. Het zou gek zijn als dat met de noorderzon is vertrokken. Buiten dat is het toch heftig. Een te vroege bevalling. Gelukkig is alles goed met je strijder, maar meis goed dat ze je in de gaten houden. Je was zelf heel goed alert, dus blijf dat ook.
@maytje lekker relaxen vandaag!! En 38.4 zou heel mooi zijn toch? @nora goed dat je t zelf al,opmerkt! En fijn dat ze je in de gaten houden! Let goed op jezelf, en goed dat je t hier wel ff van je afschrijft!
Hahahaha nee lady, die koffer gaat er nu pas in als jij in die auto zit en er niet meer uit hoeft tot aan t zh!! Verder een lekker vol weekend nog dus afleiding genoeg!!
Nou Joyce ik zou het idd heel mooi vinden maar waarschijnlijk zal t niet gebeuren hihi lady een gezellig weekend voor de boeg! Geniet ervan meid!
meiden ik kom hier af en toe even gluren.. hoe het met jel is.. dan weten jullie dat.. allemaal heel veel suc6.. liefs. yippie
@Lady: Het zou mooi zijn als de koffer nog terug komt maar idd, ga er maar vanuit dat het niet gebeurd. Als het dan wel gebeurd is het mooi. Maar goed, die emotionele waarde aan de spulletjes waar ze met hun klauwen aan hebben gezeten. Eikels. @Nora: Lekker je eitje komen luchten hier hoor! Daar zijn we ook voor! Please, we klagen allemaal zo'n beetje steen en been haha. En houd het goed in de gaten ook idd! Nu ben ik de rest weer kwijt. Sorry! Ohja! Beckje: Hier ook menstruatie krampen zon beetje de hele dag door. ik denk voorweeen. Vandaag met mn meisje thuis, wachten op haar mooie roze feestjurk voor dr verjaardag die met de post komt haha. boodschapje doen en een beetje opruimen. jullie plannen? C&A jurk? Bestel nu bij wehkamp.nl en een mooie dansjurk C&A jurk? Bestel nu bij wehkamp.nl
Onzewens: Gefeliciteerd met jullie zoon!!! Hier vanacht zooooooooooo slecht geslapen..:S Oh ik zit er echt een beetje doorheen. Ga vanmiddag maar even liggen.
Uitgerekende datum 29 oktober --- Suus1982: 3e kindje 1 november --- Ilona85: 2e kindje 1 november --- Petrea: 1e kindje 2 november --- MandyM: 1e kindje, zkh bevalling 3 november --- Suus83: 1e kindje, zkh bevalling 3 november --- Siep81: 2e kindje 4 november --- Hilli: 2e kindje, zkh bevalling 5 November --- Maytje: 1e kindje 8 november --- Jel: 2e kindje (1e overleden), zkh bevalling 8 november --- BurningKarma: 2e kindje 9 november --- Behappy: 1e kindje 10 November --- NathalieD: 2e kindje, zkh bevalling 10 november --- Thea: 3e kindje 10 november --- Beckje: 1e kindje, geboortehotel 11 november --- Missillie: 2e kindje, zkh bevalling 11 November --- Dinh: 2e kindje, zkh bevalling 11 november --- Ladylola: 1e kindje, zkh bevalling rond 30 oktober 12 november --- Suus14: 1e kindje 12 november --- Mama88: 1e kindje 15 november --- Snowbird: 1e kindje 16 november --- Lolalo: 2e kindje 18 November --- Jindster: 1e kindje 18 november --- Juliaaa: 1e kindje 18 november --- Patje20: 2e kindje 19 November --- Isis857: 1e kindje, zkh bevalling 21 November --- Joyce86: 2e kindje 24 November --- Niesje123: 3e kindje 25 November --- Samantha89: 1e kindje 26 November --- Cjb: 2e kindje 29 November --- Lissa: 1e kindje, zkh bevalling 29 november --- Lauras1983: 2e kindje 30 November --- xspookyx: 3e kindje 20 meisjes, 13 jongens 1x verrassing, 1x verrassing voor de buitenwereld Afspraken! 29-10 Ladylola, mogelijke dag van inleiding! Bevallen 10 oktober --- Ikke175: van twee meisjes met 35+0 wk 21 oktober --- Nora86: Liam Jayce met 34+0 wk 25 oktober --- Onzewens: van een zoon met 38+6 wk
Nora.goed.dat ze je id gaten houden. Je had n probleem ervoor.en je gaat zo lhard nu Nathalie Hopelijk.slaap je vanmiddag ff. Hier ook doodmoe.
Ja vanmiddag als m'n zoontje ook ff gaat slapen. Die slaapt gelukkig nog 2 a 2,5 uur op een middag. Maarja ik ben hier niet de enige.