Ben ik ook weer! Spannend allemaal op fb he! Ben zo nieuwsgierig ook naar de namen en de eerste kiekjes! @bevallingsverhaal: ik heb het ook gelezen, echt bijzonder maar ook wel eng lijkt me! @lijst: maken jullie je niet iets te druk om die paar personen? Ik kan me vergissen hoor, ik zie het misschien iets te simpel...ik ben namelijk ook niet heel actief hier en dat zal ik ook nooit worden met mijn gezin en werk enzo... Maar evengoed ben ik wel oprecht geinteresseerd... Wil natuurlijk niet zeggen dat ik op alles en iedereen direct reageer...niet omdat ik dat niet wil, maar gewoon omdat het er ook wel eens bij in schiet... Je legt door steeds dit onderwerp weer aan te halen wel een soort reageerverplichting op bij mensen.. Ik zou het persoonlijk veel waardevoller vinden als mensen oprecht en gemeend reageren. Hopelijk begrijpen jullie wat ik bedoel... @lady: hoe gaat het met je spulletjes? Krijg je ze allemaal weer een beetje verzameld? Ik lees net je beklag over je irritaties enzo en ik vind het zo herkenbaar! En dat terwijl ik nog helemaal niet in jouw schoenen sta... Maar ik heb vandaag ook echt een overgevoelige irritatiespier ten opzichte van alles en iedereen, eigenlijk gisteren al een beetje, ben gewoon zo toe aan de bevalling en rust en hulp en ons ukje zien en dat allemaal! Dus in jouw geval moet dat nog 100x meer zijn! Kop op meid, je bent een sterke! @jel en petrea: spannend spannend nog steeds! @joyce: ach ik ben de eerste op de lijst maar iedereen gaat me voorbij... @iedereen: halloooooooo!
Dank je allen. En suus 1982. Ik heb bijna alle spullen binnen. Der knuffelkonijn kwam voor me middagdut binnen. Dus weer heerlijk op kunnen janken. En morgen komt accu oplader voor de camera, ook heel belangrijk. Verder al haar spullen en mijn ziekenhuisgear gear gekocht en wordt nu weg gewassen. Tis eigenlijk net ff druppel die de Emmer weer doet overlopen. Ik was aardig relaxt. Gewoon ff doorbijten idd. Kan ook niet anders. En ik snap wat je zegt suus over de lijst. Zeker als je gewoon druk bent met andere dingen en niet altijd mee schrijft. Tempo is ook rap hier. Ik snap ook waarom meiden deze willen opruimen. Ik erger me er niet aan hier, op fb wil ik wel iets meer privacy. We zien vanzelf na de bevallingen wie we nooit meer hebben gezien. En idd we zullen zien of in 2013 nog met elkaar brabbelen haha! En nathalie idd tis wel eng zonder vk, maar tis wel bizar hoe snel het is gegaan. Vraag me dan af heb je dan te lang gewacht met de vk bellen? Ik ben best soms bang dat hier iets begint, zonder dat ik er erg in heb.
Hoi dames! Wow dat was een snelle bevalling zo te lezen jeetje heftig maar wel lekker en ook.bijzonder lijkt me als alles goed gaat! Be houd grote schoonnaak hopelijk is het een voorteken Suus ahh iedereen gaat je voor! Nou wie weet dit weekend!! Lady fijn dat de spulletjes weer bijna op orde zijn! Vandaag had ik een topdag, heerlijk geslapen, dag vol energie. Heb de grote boodschappen gehaald was wel megDruk in de winkel maar mooi op mn gemakkie gedaan. Helaas wel iets te voorbarig heb nu pijn in mn rug. Maar voel me verder prima. Ukkepuk is lekker actief en ik lig ff lekker op de bank. Vind het heerlijk weer trouwens, lekker fris!
@be: nee, geen gerommel hier helaas! Maar 1 troost, dat had ik bij de andere 2 bevallingen ook helemaal NIET. Toen werd ik gewoon midden in de nacht wakker om zoals gewoonlijk te plassen en merkte ik daarna op dat ik wat harde buiken/weeën had of kreeg. En beide keren ging het daarna goed en regelmatig van start, dus ik heb nog steeds iedere avond als ik ga slapen de stille hoop dat ik die nacht mag bevallen Bij jou ook alles weer rustig met je darmen dus? Ik had bij de bevalling van Maud ook midden in de nacht krampen en een keer of 5 op de pot voor een grote boodschap...Wat was ik toen blij met vochtig toiletpapier Billendoekjes doen dan trouwens ook wonderen @lady: fijn dat je alles bijna weer verzameld hebt, natuurlijk was dit waarschijnlijk even de druppel en ik denk dat je toch, ondanks dat je je sterk voelt, altijd onderliggend meer stress en spanning beleeft dan dat je zelf opmerkt. En als je dan inderdaad ff iets voor je kiezen krijgt wat helemaal niet binnen de verwachtingen lag, dan kan dat er ff lekker inhakken! Komt goed Wat betreft de lijst, fijn dat jij het in ieder geval begrijpt Tuurlijk is fb privé, maar zouden mensen er ook echt misbruik van maken? nee toch zeker?
@ Suus1982, ik zie het nu even van de andere kant en je hebt daar wel gelijk in... Maar met fb vind ik ook dat je persoonlijkere dingen schrijft dan hier, en als mensen daar dan alleen voor de nieuwsgierigheid af en toe meelezen, dan vind ik dat niet zo leuk.
Ik denk ook niet dat mensen er misbruik van maken. Maar ik snap wel, dat sommige dingen voor mensen erg prive zullen zijn. Niet dat er iemand mee aan de haal gaat, maar 2/3 van mijn vriendenlijst weet geen eens wat er met mijn meis aan de hand is. Denk dat we nu wel dingen kunnen laten zoals het is. Maar spannend als bij jou zo een bevallig optreed, dan kan het ineens zover zijn. Hoeveel weken was je bij je eerste 2? Echt over de 40 weken? Je bent in ieder geval erg dichtbij! Spannend ook voor je eerste 2! Zeker voor je zoontje is het denk ik wel ff gek als de samenstelling veranderd. En ja hier zal ik zeker onbewust meer spanning mee dragen. Maytje wat lekker een zo'n fijne dag, waarbij je van alles hebt kunnen doen. Tis idd fris buiten, maar wel lekker fris idd.
@suus oke nou dat klinkt dan hoopgevend ! Jaa hier zijn de darmen weer rustig.. Dus daar verwacht ik niet zoveel van.
@suus hier op zp maakt t me ook niet zoveel uit wie er op een lijst staan en wie niet. Maar facebook wel, maar dat is nu gelukkig dus veranderd. En idd hoever was je bij je eeste twee?? @nora ik kan t helaas ook niet veranderen. @lady logisch toch dat je je zo voelt, er gaat binnenkort zoveel veranderen en voor jullie is het nog extra spannen. Allerlei gevoelens vliegen er nu door je lichaam heen en je kan er eigenlijk nog niks mee...... Hier dalijk bij pap en mam eten en daarna weer een rustig avondje!!
Uitgerekende datum 29 oktober --- Suus1982: 3e kindje 1 november --- Petrea: 1e kindje 2 november --- MandyM: 1e kindje, zkh bevalling 3 november --- Suus83: 1e kindje, zkh bevalling 3 november --- Siep81: 2e kindje 4 november --- Hilli: 2e kindje, zkh bevalling 5 November --- Maytje: 1e kindje 8 november --- Jel: 2e kindje (1e overleden), zkh bevalling 8 november --- BurningKarma: 2e kindje 9 november --- Behappy: 1e kindje 10 November --- NathalieD: 2e kindje, zkh bevalling 10 november --- Beckje: 1e kindje, geboortehotel 11 november --- Missillie: 2e kindje, zkh bevalling 11 november --- Ladylola: 1e kindje, zkh bevalling rond 30 oktober 12 november --- Suus14: 1e kindje 12 november --- Mama88: 1e kindje 15 november --- Snowbird: 1e kindje 18 November --- Jindster: 1e kindje 18 november --- Juliaaa: 1e kindje 18 november --- Patje20: 2e kindje, zkh bevalling 21 November --- Joyce86: 2e kindje 26 November --- Cjb: 2e kindje 29 November --- Lissa: 1e kindje, zkh bevalling 16 meisjes, 8 jongens 1x verrassing, 1x verrassing voor de buitenwereld Afspraken! 29-10 Ladylola inleiding Bevallen 10 oktober --- Ikke175: van twee meisjes (1640 gr & 1775 gr) met 35+0 wk 21 oktober --- Nora86: L.iam (2025 gr) met 34+0 wk 25 oktober --- Onzewens: van een zoon (3765 gr en 50 cm) met 38+6 wk
Ik zit ff te mijmeren hoe we FB overzichtelijker kunnen krijgen, maar dat is eigenlijk niet echt haalbaar. Via telefoon is het gewoon moeilijker bij te houden, achter de PC gaat het beter. En Joyce lekker bij paps en mams eten, dat is altijd extra fijn! Fijne avond. Hier is me vent vanavond laat. Hij wil zijn werk goed achter laten.
@joyce veel plezier bij je ouders ! @lijst hier maakt me ook niet heel veel uit. @fb idd via telefoon is soms Moeilijk te checken maarja oefening baart Kunst Word er al handiger in ..
@Joyce: Ja ze word 3 @Nathalie: Ja een dochter En nee die slaapt thuis niet meer tussen de middag helaas. Ik probeer het soms wel, als ik het zelf hard nodig heb maar mislukt eigenlijk altijd. @FB; eigenlijk moet er bij elke update weer een nieuwe post gemaakt worden. Is veel overzichtelijker en hoeven we niet zo te scrollen. @Hier: Gepoogd te slapen maar helaas. 3 x telefoon, 1 x deurbel en een peuter die niet wil slapen. tis me wat dat betreft niet gegund. Was ons ventje er maar al! Zo, lekker geklaagd weer haha. Ik heb niet alles onthouden van iedereen, maar komt goed!
Uitgerekende datum 29 oktober --- Suus1982: 3e kindje 1 november --- Petrea: 1e kindje 2 november --- MandyM: 1e kindje, zkh bevalling 3 november --- Suus83: 1e kindje, zkh bevalling 3 november --- Siep81: 2e kindje 4 november --- Hilli: 2e kindje, zkh bevalling 5 November --- Maytje: 1e kindje 8 november --- Jel: 2e kindje (1e overleden), zkh bevalling 8 november --- BurningKarma: 2e kindje 9 november --- Behappy: 1e kindje 10 November --- NathalieD: 2e kindje, zkh bevalling 10 november --- Beckje: 1e kindje, geboortehotel 11 november --- Missillie: 2e kindje, zkh bevalling 11 november --- Ladylola: 1e kindje, zkh bevalling rond 30 oktober 12 november --- Suus14: 1e kindje 12 november --- Mama88: 1e kindje 15 november --- Snowbird: 1e kindje 18 November --- Jindster: 1e kindje 18 november --- Juliaaa: 1e kindje 18 november --- Patje20: 2e kindje, zkh bevalling 21 November --- Joyce86: 2e kindje 26 November --- Cjb: 2e kindje 29 November --- Lissa: 1e kindje, zkh bevalling 16 meisjes, 8 jongens 1x verrassing, 1x verrassing voor de buitenwereld Afspraken! 29-10 Ladylola inleiding 31-10 BurningKarma inwendig onderzoek en evt datum inleiding wk 39 Bevallen 10 oktober --- Ikke175: van twee meisjes (1640 gr & 1775 gr) met 35+0 wk 21 oktober --- Nora86: L.iam (2025 gr) met 34+0 wk 25 oktober --- Onzewens: van een zoon (3765 gr en 50 cm) met 38+6 wk
Hier weer net terug uit het ziekenhuis...moest vanmorgen weer even naar de verloskundige om me bloeddruk te laten meten aangezien die de laatste tijd wat hoog is...nou hij was 130/95 en er zat wat eiwit in me urine dus moest naar het ziekenhuis om het even goed na te laten kijken...daar aan de ctg eerste paar keren was bloeddruk nog hoog maar werd daarna weer normaal met ons meisje alles helemaal goed gelukkig!! Nu goed in de gaten houden dat ik er geen klachten bij ga krijgen...wel sinds vanmorgen bloedverlies...tis niet heel helder rood...de verloskundige en in het ziekenhuis zeggen dat het geen kwaad kan Hoop het maar maak me toch een beetje zorgen
@mama wie weet is t een voorteken dat bloedverlies ! Maar gelukkig zakte je bloeddruk weer en is alles goed met de kleine ! @harde buiken Ik vroeg me eigenlijk af als jullie harde buiken hebben of je dan ook opvliegers erbij krijgt net als ik.. Ik voel me dan helemaal warm en rood worden en benauwd. Herkenning ?
ooh heftig mama88, maar gelukkig viel het uiteindelijk mee. En kan me voorstellen dat het bloedverlies angst geeft. Hou het goed in de gaten. Het kan verlies van je slijmprop betekenen. Bee...hmmm nee dat heb ik niet. Ze worden bij mij wel steeds meer pijnlijk. (pijnlijk valt mee, maar iets intenser) Heb je het nu iedere keer of soms?