Ook hier proficiat Petrea! Verder vind ik t errug rustig hiero.... Hier druk met op en neer racen.. maar zo trots op mn kleine ventje ook. D. heeft een "grote broeren bed" gekregen, ofwel een half hoogslaper. Die moest ik intussen ook gaan regelen matras ervoor halen beddengoed etc.. En wat is hij er blij mee! Daar doen we t voor , 2 kanjers..
Zeker erg rustig hier .. Wie weet is er nog iemand aan t puffen zonder dat we et weten haha. Wat zal D. Zich goed voelen in z'n "grote" bed haha..
Hier nog niet aan het puffen hoor.. ff wachten nog.. zijn dr nog een paar voor me Wbt de lijst.. van mij was het een suggestie omdat ze toch niet meer hier komen. Opruimen hahaha
Iedereen is zo op t einde behoorlijk moe geloof ik. Ik doe savond iks anders dan oo de bank hangen of in bed liggen.... Nu nog ff tv kijken en dan slapen!
@nora: aan leuk is dat hĆØ? Ze voelen en zijn ineens zo groot met een groot bed! @wagen; ik eb m overgenomen en daar zat geen tas bij. Hij is ook uw heb voor deze tas gekozen: bol.com | Little Company - LCT PopUp Shoulder Bag Square Luiertas - Rood/Zwart |... Lekker stoer @puffen; was ik maar zover haha
Oh, die is gaaf Bk!! @Lady hoe gaat het nu? Beetje bijgekomen, of nog steeds sjago. Ik geef je groot gelijk en geef er lekker aan toe. Het is erg pittig wat je nu doormaakt en het komt ook steeds dichterbij! Hoe voel je je daaronder? Ik kan me zo voorstellen dat de onzekerheid nu steeds meer toeneemt, of dat je je misschien toch voorbereid op 'wat als het minder gunstig is' Sorry, wil je niets aanpraten zo ist niet bedoeld. Maar lijkt me erg heftig en vind het alleen maar bewonderenswaardig hoe je het allemaal aangaat. @Nora, je bent er maar druk mee. Schrijf het lekker van je af. Je mannetje doet het fantastisch!! Daar mag je zeker trots op zijn, maar je eigen gevoel niet voorbij lopen hoor! Leuk een nieuw bed voor grote broer. Heerlijk twee grote kleine mannen. Nu ga ik echt pogen te slapen. *Jel, zet em op!!!!*
Hele gave tas bk!! Nora stoer zeg een grote broerenbed Be ik zag jullie kinderwagen laatst irl in die kleuren! Heel leuk!! Pfoe duik er zo is in. Hopelijk slaap ik vannacht weer zo lekker! Maar ja meestal is dat dan weer niet zo. Heb wel weinig gedronken vanavond dus hoop dan maar op 1 wcbezoekje hihi saeet dreams lady's of anders... succes voor de puffers
Sweetdreams !! Ik kan voorlopig nog niet slapen denk ik .. Heb weer hoofdpijn en voel me beroerd .. Word er echt bijna chagrijnig van
@bk ookal pff erg he .. Alsof we t niet al zwaar genoeg hebbem komt dat er ook nog bij. En die koppijn .. Aan 1 kant dat is super irritant
Ik hoop dat jullie je snel beter.voelen. Hier ok ri bed met een kruik. Zere rug :S.. Trusten.iedereen!!!
Ook hier van harte gefeliciteerd petrea!! Hopelijk morgenvroeg babynieuws van Jel Echt spannend en leuk om hier zo mee te kunnen leven met iedereen. Al denk ik soms dat ik er zelf wel ongeduldiger door wordt.. Al die bevallingsverhalen Mooi verhaal idd in dat topic, al hoop ik het zelf niet op die manier mee te maken. Haha Mandy heb jij ook zo'n vent? Mijne is ook serieus bang dat ie flauw gaat vallen. Ging laatst ook al bijna van zijn stokje toen we bij de vk uitleg kregen over bevalling en ruggeprik. Hij ziet meer tegen de bevalling op dan ik zelf. Hoop wel dat ie mijn een beetje kan steunen.. Waar ik ook bang voor ben: ml moet 2x per wk naar Amsterdam voor zijn werk.. Ben zo bang dat hij daar zit als de bevalling begint en hij niet op tijd thuis is.. Zeker als ik dan verhalen hoor over super snelle bevallingen. @nora: idd gewoon blijven klagen/schrijven hier! Daar zijn we voor @namen: idd lady, misschien hebben we wel dezelfde! 2e naam is trouwens vernoeming naar mijn overleden broertje.. En snap best dat je chago bent.. Is niet gek toch!
Ladies! Even snel nog vanuit mijn bedje: @petrea en man: van harte met de genoorte van jullie wolk van een dochter!!! Geniet lekker van elkaar! @jel: zet 'm op meid! Jij bent wellicht de volgende!!! @lijst en fb enzo: ik vind het overigens prima geregeld hoor zo ! @luiertas: ik heb de dubbele van mel en mel, dat zijn als het ware twee losse tassen aan elkaar en die kun je dus handig los of samen meenemen... Termijn vorige twee kindjes: maud 38+3, stijn 39+5... Dus dan zou ik morgenochtend officieel over de termijn van stijn heengaan Nu vlug slapen! Trusten!!!.
jeeeej 38weken-wave ben benieuwd Jel! zet hem op idd!! heb vandaag de box klaar gezet, lekker makkelijk straks als ik met de kleine lekker beneden lig en even mijn handen vrij moet hebben *box heeft ook rollen, erg makkelijk! heb een ronde dus heb ook niet dat ik overal blijf hangen VL zei dat hij nog iets voor me wilde kopen en of ik mee wilde, maar wil niet verklappen wat ben benieuwd!
@suus nou wie weet begint het vannacht nog hihi @beckje Dat is ik ook makkelijk met stofzuigen enzo of dat Niet ? Nou ik hoop dat ik toch kan slapen zo ..