November 2012 mama's deel 4!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door NathalieD, 19 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    ik vind van wel :D even ding aan de kant en geen scherpe hoeken waar je tegen aanloopt :) hoop ook dat het in de praktijk met de kleine prima is. want ja... een recht activity center ophangen in een ronde box.... naja we zullen het zien hihi

slapen jullie trouwens ook zo slecht? elk trapje en krampje word ik meteen wakker.... ben als de dood dat het nu al gaat beginnen.... ben er NU nog even helemaal niet klaar voor :S moet nog steeds veel doen, maar kan niet zoveel als ik zou willen *logisch ook met die grote buik haha.

2. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Boehoe vanaf half 5 wakker! Kan niet meer slapen! :( Vanmiddag maar weer ff of hopen dat ik zo nog in slaap val, maar heb honger, dorst alles! Dus vast niet.

Suus1982 wat spannend zeg! Dan moet het snel gaan gebeuren!

Jemig bee en beckje waren nog laat!

Snow mooi dat jullie een vernoeming hebben. En ja kan me voorstellen dat het spannend is als je man in a'dam is.

En hier idd meer geprikkeld. Ben continu nu met mijn dochter bezig. Van ieder prikje tot slangetje. Iedere bewegingkje wat ik ni nog in mijn buik voel. Eerste bezoek, terwijl ze daar ligt. Wanneer ik vertel dat ze geboren is, wat ik vertel? Ik pieker me suf of ik niks ben vergeten of dat ik zondag bel en ze hebben geen plek. Wat als de inleiding zo lang duurt? We zitten zover weg en hoe komen we ons tijd dan door. Me geduld is gewoon op. ...en ja het ergste scenario spookt niet echt door mijn hoofd, omdat mijn gevoel zich daar niet op richt. Maar anderzijds hou ik er toch rekening mee, terwijl ik daar niet aan denk en niet aan wil denken. Eigenlijk heb ik in mijn hoofd een scenario en dat speelt zich continu af. Terwijl hoe kan ik me voorbereiden op iets wat ik nog niet weet. Ik kom er wel doorheen, maar merk dat het nu nog moeilijker is. En die inleiding van jel en petrea zijn dan behoorlijk bangmakend. Ik heb gewoon geen geduld meer.

Goed, te zware kost voor de nacht en de vroege ochtend!

Jellebeellll we hopen dat alles goed met jullie gaat!

3. missillie

missillie Fanatiek lid

12 dec 2008
    1.258
    0
    0
    Gelderland
    Goedemorgen dames hier ook slecht geslapen.
    Ben nu klaar wakker..
    Ppffff .............

4. Maytje

Maytje Bekend lid

8 jan 2012
    761
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goeiemorgen

lady meis poeh het komt nu ook wel heel dichtbij he.. Heb met je te doen met al dat gepieker, ik kan me dat zo voorstellen! Dikke knuf!!

Hier om half 7 wakker weer goed geslapen, had nog wel langer gewild maar wakker is wakker. Nu wel wer vreselijke last van mn onderrug.

Snowbird ja dat heb ik ook alle babyberichten vliegen je om de oren, van hier tot in mijn omgeving.. Ik wordt er zelf ook ongeduldig van!

5. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

27 jan 2010
    3.024
    138
    63
    NULL
    noord brabant
    Goedemorgen!!!

6. snowbird

snowbird Actief lid

4 feb 2012
    234
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen!

Hier ook om 6.30 wakker.. Gelijk liggen denken aan de spannende tijd die ons te wachten staat dus dan zit slapen er niet meer in (zo gaat dat bijna altijd tegenwoordig, vast herkenbaar voor velen)

@lady: dus snap het van jou helemaal.. Logisch dat het voor jullie nog spannender is, én het is overmorgen al! Hoop zo voor jullie dat het inleiden wat vlotter gaat en dat het verder goed mag gaan met jullie kleine meid!!

@joyce: zei je nou dat jou zusje ook is overleden? Op jonge leeftijd?:(

7. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

27 jan 2010
    3.024
    138
    63
    NULL
    noord brabant
    Nogmaals goedemorgen! Verder kwam ik straks niet want dochter wou meehelpen typen :)

Hier echt weer geweldig geslapen, dit is al bijna een week zo!!
    Nachtbrakers nog even jullie ogen kunnen sluiten?

@snow Ja dat klopt, maar ze is overleden in mijn moeders buik bij 38 weken zwangerschap. Dus ik heb der niet gekend, maar voor mijn ouders natuurlijk heel belangrijk! Ik was toen vier dus weet er niet meer heel veel van... Maar daarom hebben we onze dochter dus vernoemd.

Ik hoop zo dat t vandaag voor Jel een beetje opschiet!

@lady t is niet fijn om je zo te voelen, maar o zo begrijpelijk!! T is bijna voorbij voor je, die onduidelijkheid! Hoop dat je dit weekend nog ff je rust kan pakken en je kan voorbereiden op maandag!

Sorry voor wie ik vergeet....

Zo nu ff ontbijten, daarna ff met dl naar de kinderboerderij! Heeft t bij jullie ook gevroren??

8. NathalieD

NathalieD Fanatiek lid

17 dec 2009
    2.534
    0
    36
    Hier eindelijk een 'beetje' goed geslapen:) Komt mooi uit want vandaag gaan we in ieder geval niet thuis blijven.

@ Petrea: Gefeliciteerd met jullie dochter!

@ Luiertas, ik heb er 1 van little company.

9. NathalieD

NathalieD Fanatiek lid

17 dec 2009
    2.534
    0
    36
    :).

10. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

27 jan 2010
    3.024
    138
    63
    NULL
    noord brabant
    Mooie tas nathalie!!! En wat ga je vandaag wel doen dan?

11. Maytje

Maytje Bekend lid

8 jan 2012
    761
    0
    0
    NULL
    NULL
    Leuke tas nathalie!!!

Joyce och jee dat is ook heftig zeg.. Moet er niet aan denken..
    Hier idd gevroren, heerlijk hoor!

Vandaag ff gezellig dagje met vl samen. Lekker!
    Vanmorgen zo lief zegt ie ik heb zo'n zin om achter de kinderwagen te lopen :) gaan we lekker stuk lopen en daar ff een bakkie doen.etc etc.
    Jaaa daar heb ik ook zin aan!

Nog ff.. :)

is er nog iets gaan rommelen vannacht bij iemand?

12. Behappy

Behappy Niet meer actief

(Goeie)morgen ..
    Dat goeie kan er voor mij wel af grrrrrrr !
    Naar bed met hoofdpijn , snachts wakker met dezelfde hoofdpijn en nu opgestaan met WEER hoofdpijn.

Dus dat was f lekker geklaag :)

@lady ja het word wel spannend zo ! Wist je trouwens dat het maandag 29 okt. Rond 21:00 volle maan is :)
    Zag het in een boekje staan en moest toen aan jou denken .. Ze zeggen wel eens dat er dan meer baby's geboren worden ;)

@joyce Ohw dat is wel heel erg voor je ouders :(

@nathalie fijn dst je weer beetje geslapen heb !

13. Nora86

Nora86 Fanatiek lid

17 mrt 2006
    4.738
    0
    36
    Lady idd zware kost voor op de vroege morgen, ik vraag me serieus af hoe jij deze dagen nog door gaat komen. T zal je lukken want je bent een bikkel maar het zal niet makkelijk voor je zijn. Kan me voorstellen dat je alle scenario's een keer op een rij zet maar er is natuurlijk niets zeker. Dat lijkt me heel erg, al een lange tijd weten dat je ingeleidt word, maar eigenlijk toch niets weten. Ook voor jou, nog heel even.. hoop dat je t weekend niet teveel stressed en nog een beetje kunt genieten samen.

Luiertas, kreeg m gratis bij de transit. Silver met bloemen erop lekker not-like-me maar vond m wel passen bij de wagen.

Die van BK vind ik wel heul erg leuk zeg! (of ga je die niet nemen??)

D. heeft heerlijk geslapen in zijn grote bed. Alleen vanmorgen wou hij ineens zn cars bed terug, kids? Naja das jammer dan zijn wil hangt onder t grote bed nu haha.
    Hier mijn partner is verkouden, en durft daardoor niet naar het ziekenhuis.. beetje overdreven als je het mij vraagt.. mondkapje om schortje om eventueel en gewoon gaan. Nou moet je wel voorzichtiger zijn op de couveuseunit maar dan nog.. Als de verpleegsters daar verkouden zijn mogen ze ook niet thuis blijven. Hoop dat hij vandaag wel gewoon gaat hij kan t niet maken om zn zoon 2 dagen gewoon helemaal niet te zien.
    Tot zover mijn klaagbaak vandaag :p

14. patje20

patje20 Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.871
    13
    38
    Vrouw
    Ergens in de polder
    Goedemorgen!

@lady, logisch dat alles zo dichtbij komt en je dan zo voelt. De inleidingen van jel en petrea maken het er ook niet makkelijker op. Maar het hoeft natuurlijk bij jou niet zo te gaan. Dikke knuf en kop op, je bent sterk dat weten we allemaal!

@luiertas, hier ook een van little company. Ga hem ff wassen denk ik.. of zou dat niet kunnen?

Vandaag man ook vrij, vanmiddag gaat j.ari lekker een dagje en nachtje naar opa en oma, wij gaan lekker uit eten vanavond en naar de bios. Daarna mag de beeb van mij wel komen, morgen toch 37 weken :)

15. Suus83

Suus83 Fanatiek lid

16 feb 2012
    2.037
    517
    113
    Leuke tas wij hebben m in t zwart.... grappig.. ik vind m erg ruim

Be nie steeds hoofdpijn . Das vervelend!!! Hou t wel i d gaten.

Snow wat mooi die vernoeming naar je broertje....

Zo Joyce das heftig voor je ouders geweest met 38 weken.....

Hier jeuj 39 weken. Nog n week maar t mag nu wel. Ik word moe.v h gerommel. Zere rug schaambot dat losser wordt en voelt als blauwe plek. Allerlei steken . Zucht.dus vandaag komt mama me helpen schoonmaken met dingen die ik nie kan. Voor mnd gevoel mag ze daarna wel komen.... maar voor de tijd heb ik toch wel graag schone ramen(waar je je druk om maakt)

Ben benieuwd naar Jel!

16. patje20

patje20 Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.871
    13
    38
    Vrouw
    Ergens in de polder
  17. Suus83

Suus83 Fanatiek lid

16 feb 2012
    2.037
    517
    113
    Oh Nora das vervelend dat je man ziek is... snap dat ie voorzichtig is hor.je kleintje is nog vatbaar. Maar als het ook zo kan kapje op;) en gaan

Lady snap dat je miss zo denkt maar de inleiding hoeft bij jou.nie zo te zijn

18. Maytje

Maytje Bekend lid

8 jan 2012
    761
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik moet ook de ramen voor nog ff doen.. Die zjn.zo smerig de katten gaan.daar altiid zitten als ze naar binnen willen. Dus eigenlijk doe je t voor uan lul want als t weer geregend heeft en ze zitten er weer ist weer smerig haha

pat fijne avond samen!

19. Suus83

Suus83 Fanatiek lid

16 feb 2012
    2.037
    517
    113
    Ja ik weet ramen lappen .is zo.ondankbaar werk. Maar tis idee dat straks er geen tijd voor is... ach nesteldrang....ach maytje in n huis wordt geleefd natuurlijk... dus daar kunnen de katten niet aan doen....

20. Lissa80

Lissa80 Bekend lid

25 mrt 2012
    525
    0
    0
    Utrecht
    Goedemorgen allemaal..

Ik ben een dag bijna niet online en dan gebeurt er zoveel..

Ik heb iedereen gefeliciteerd op facebook en ben nu alle namen kwijt hahah.. maar gefeliciteerd met alle kleine babietjes.. IK WIL OOK..

Gister naar de gyn geweest. Uk doet het goed. Ligt lekker vast in mijn bekken. Hij verwacht dat de bevalling niet over de 40 weken gaat aangezien mijn moeder en oma ook beiden met 37 a 38 weken bevallen zijn. Dus die kans is groot.. maar ja dan heb ik nog twee weken.
    Verder gister een boswandeling gemaakt met de hond van mijn ouders van 45 minuten. Ow wat heb ik daar een spijt van. het was heerlijk, maar mijn bekken willen gewoon niet meer. "s avonds lekker op de bank gehangen en niets meer gedaan.

Vanacht voor het eerst sinds langere tijd weer een goede nacht gehad. Maar 2x eruit geweest (rond half vier en rond half zeven) verder goed geslapen. ben er net pas uit.

Luiertas. Ik heb twee luiertassen. Eentje kreeg ik gratig bij de wagen en de ander hebben mijn schoonouders gekocht in India. Ik ga er eentje bij mijn ouders laten liggen, aangezien mijn kleine daar 2 dagen heengaat per week. lijkt me wel zo makkelijk.

Lady. Ik snap dat je je zorgen maakt, zeker met de twee inleidingen van afgelopen week. gelukkig weet je ook dat iedere bevalling anders is en geen eentje hetzelfde is. Komt vast helemaal goed.. Hou vol..

Dames klagen mag hier hoor... We hebben allemaal onze klachtjes.. (groot of klein) Gewoon lekker je verhaal kwijt kunnen hier..

VL en ik zijn eergister begonnen met de grote schoonmaak van de keueken. Vandaag weer een stukje verder.. Beetje bij beetje..
    Mijn nesteldrang begint hier vorm te krijgen. ga zo maar eens de ramen doen in de woonkamer.. Ik heb gelukkig ook zo'n karcher ding (volgens mij had Joyce het daar al eerder over) De ramen zijn dus zo klaar... heerlijk...

Dames geniet van het zonnetje.. kleed je goed aan.. het zal best koud zijn buiten...

X Lissa

Deel Deze Pagina