November 2012 mama's deel 4!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door NathalieD, 19 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. burningkarma

burningkarma Fanatiek lid

8 jan 2008
    2.605
    0
    0
    Veenendaal
    @Beckje: Lief van je mannetje! :D

@Lady: ff dikke knuffel voor jou! Kan me alleen maar proberen voor te stellen hoe je je voelt nu. Het is allemaal al ingrijpend op zich, maar die onwetendheid pffff. Het komt vast allemaal wel goed, maar toch... ff een knuf.

@Maytje: Hier ook inderdaad veel babynieuws. Word er bijna jaloers van gewoon! haha.

@Joyce: Yep, hier moest er gekrabd worden voor we naar peuterdans gingen! brrr... I love the cold :D

@Nathalie: Die is leuk! Heb er ff naar gekeken maar vond het allemaal wat zoetere kleurtjes. Hier dus ook 1 van LC maar dan zwart rood. :D

@Nora: Yep, besteld en komt volgende week dinsdag binnen :D kan me voorstellen dat je ML het een eng idee vind maar idd, dan maar korte bezoekjes anders mist L.iam hem en andersom.

@Lissa: Ben benieuwd of je gyn gelijk krijgt :D Mijn moeder is volgens mij bij allemaal overtijd gegaan, ik met de eerste ook maar hopelijk heb ik nu enigzins ontsluiting zodat ze me kunnen inleiden volgende week. Ik hoop het zo!

Nou, hier peuterdansen geweest. Voor mij de laatste keer voorlopig. Volgende week zaterdag vieren we mn dochter's 3de verjaardag (die is de 7de jarig), of de geboorte van de baby haha (wishful thinking, maar toch!). Bij de aldi net snowboots voor dr gekocht :D waren 11 euro en paars dus dat was helemaal goed natuurlijk.

Verder weinig op de planning. Hooguit ff mn keuken kastjes en stofzuigen maar meer niet.

2. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Och joyce ik las het en wilde er naar vragen, maar goed dat snow dat even doet. Maar wat heftig voor je ouders! Lief dat jullie je meid naar haar vernoemen. Geeft je ouders zeker een belangrijk gevoel!

Nora kids idd haha! Draaikonten! En ik snap je vent wel. Andermans kids liggen er ook. Maar bel de afdeling en overleg met hen.

Ik vind het idd erg kut allemaal voor petrea en jel. Ik hoop dat we vandaag goed nieuws van beiden horen! Ik schrok wel van petrea der bericht, maar gelukkig de testen zijn goed!

Leuke tassen zie ik voorbij komen.

En suus ik hoop idd dat het gauw door zet!

Lissa fanatiekeling! Je merkt idd zodra je je beter voelt dat je iets te actief dan wordt he.

En ja ik word er ook wel erg onzeker van die inleidingen. Natuurlijk is iedereen anders, dus ik hoop echt dat ze er woensdag is. Liefst nog eerder. En wie weet idd met volle maan :)
    En ik kom er wel doorheen. Doe al 17 weken niet anders. Maar ik had niet verwacht dat het laatste weekend er nog behoorlijk in kon hakken.

3. NathalieD

NathalieD Fanatiek lid

17 dec 2009
    2.534
    0
    36
    @ Joyce: Denk even de stad in (laatste x met z'n drietjes). En daarna langs m'n ouders.

@ Patje: Idd een mooie tas. Die van mij is in de winkels te koop voor 70 euro, maar heb hem bij babydump gekregen voor 50 euro.

Ik wist niet dat een inleiding zo lang kon gaan duren (Jel). Zou het dan vandaag? Ik hoop het voor ze..

4. Nora86

Nora86 Fanatiek lid

17 mrt 2006
    4.738
    0
    36
    Heb al overlegd, afdeling vind het geen probleem zolang hij maar hygienisch te werk gaat. En dat is hij sowieso wel dus er zou geen probleem moeten zijn verder :)
    Nu ga ik eens even chillen.. hoop ik.

5. snowbird

snowbird Actief lid

4 feb 2012
    234
    0
    0
    NULL
    NULL
    @joyce: vreselijk voor je ouders dat ze dat mee hebben moeten maken.. Maar mooi dat je je dochter naar haar hebt vernoemd.
    Ik wilde dat ook perse, 2e naam naar mijn broertje vernoemen. Was wel ff lastig om een vrouwelijke naam te vinden voor zijn naam maar we zijn er uit.
    Volgende week (4 nov) is hij 1 jaar geleden overleden dus het is voor ons nog erg vers allemaal.. Hoop ook echt niet dat ons meisje die dag komt..

@inleidingen: sta er ook van te kijken dat dat allemaal zo lang kan duren (Jel en Petrea), wist dat niet! Hopelijk vandaag eindelijk een bevalling voor Jel!

Zijn die Karcher dingen echt zo ideaal? Zal eens kijken of dat wat voor mij is (ramen lappen is echt niet mijn hobby)

@nora: wel beter dat je het ff hebt nagevraagd in het ziekenhuis van je vriend, nu kan ie met een gerust hart gaan.

@be: sterkte met je hoofdpijn :(

@hier: ben nog steeds bezig met me verdiepen in draagdoeken.. denk dat het een bondolino of strochenwiege wordt!

6. Maytje

Maytje Bekend lid

8 jan 2012
    761
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vind bondooino ook leuk idd.. Mooiste vind ik eigenlijk de beco butterfly maar €€€€
    Nouja zie wel

Hier op mij na alle babies van t gymclubje geboren.. Ohh nu wil ik ook zo graag..
    Niet gedacht dat ik zo erg graag wil bevallen nu haha dacht ach ik loop toch over dit, dat (is wss ook wel zo natuurlijk) maar nu wel erg er aan toe om haar te zien :)

7. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Hier een karcher en tis wel ideaal hoor. Wij zijn er tevreden mee. Ff raam insprayen en poetsen dan dat ding erover en klaar is keesie!

En snow ik snap wel dat het nog heeeel vers is. Tis ook ongelofelijk zo jong en plots. Het hoort niet. Maar stel ze wordt op 4 nov geboren. Ik zou dan denken dat het zijn manier is om te zeggen van het is goed zo. Maar ik kan never voelen wat jullie voelen, dus kan me voorstellen dat het voor jullie heel anders is. Zoiezo heeft jullie meisje een beschermengel! Sterkte de komende dagen. Zal erg moelijk zijn!

Chilsse nora! En fijn dat de afdeling het oke vindt!

8. burningkarma

8 jan 2008
    2.605
    0
    0
    Veenendaal
    Ja dat inleiden; het is primen waar ze mee bezig zijn eigenlijk omdat ze dus geen ontsluiting hadden. Ik hoop daarom dus ook dat ik woensdag al wel iets van ontsluiting heb. Mijn buurvrouw heeft de ballonkatheter gehad en die was binnen 5 uur bevallen dus je weet het nooit, lady. Maar ja, ook hier enigzins zenuwen ervoor.

Hier een wandeling gemaakt en nu ligt mn meisje op bed en het is zowaar stil! Ik ga nu lekker op de bank liggen, bakje thee, roze koeken en pfaffs terug kijken hehehe.

9. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    lekker BK! Ff heerlijk relaxen, mag ook wel. En idd het heet primen. Ik hoop dat ik ook iets heb, maar we zullen zien.

Ja jij mag woensdag laten zien en dan zullen ze besluiten wat ze gaan doen he?

Tis het trouwens rustig hier. Ongelofelijk!

Hier heel lief vriendenkoppel spontaan op visite. Leuk :)

10. Lissa80

Lissa80 Bekend lid

25 mrt 2012
    525
    0
    0
    Utrecht
    Hier heerlijk nnesteldrang vandaag. Iets teveel gedaan was weer te enthousiast. Later meer. X

11. burningkarma

8 jan 2008
    2.605
    0
    0
    Veenendaal
    @lady; ja ik mag ze dan laten kijken haha. Klinkt gezeliger dan het is! Voor jou komt het al snel nu. Ik leef enorm mee! Het is zo spannend! Misschien moeten we een ontsluitingsdansje bedenken ipv de weeeen dans.

@lissa; lekker pootjes omhoog :D

Ik had wilde plannen maar meh! Heb ff de 3d echo terug gekeken. Man ik kan niet wachten tot hij er is. Pfffff. I want!

12. Suus83

Suus83 Fanatiek lid

16 feb 2012
    2.037
    517
    113
    Tis erg rustig hier!
    Hier lkr poetsdagje gehad..munt nu op de bank!!!

Bk snap je hoor. Dat jenje kleintje wilnzien. Hier ook. En iedereen om je heen bevalt. Maar komt vanzelf ff geduld... ook nie mijn sterke kant.

13. Behappy

Behappy Niet meer actief

Ben ik weer .. Halve dag op bed gelegen ..
    De koppijn is gelukkig weg.

Mijn buik rommelt aardig .. Denk voorween ofzo .. Zeurderig gevoel en mn buik doet gewoon pijn onderin en aan de zijkanten..
    Nu lekker koppie Thee en daarna eten .

14. burningkarma

8 jan 2008
    2.605
    0
    0
    Veenendaal
    Geduld is idd ook hier een probleem haha.

15. Jel

Jel Niet meer actief

Hoi Dames!

Ik zit ook af en toe even mee te lezen en inderdaad is het nu een stuk rustiger... Bij Behappy rommelt het ook al af en toe lees ik. En Snowbird, hoop ook niet dat de baby word geboren op de sterfdag van je broertje. Dan is het wel een hele rare dag voor jullie met een boel verschillende emoties. Zag ook een leuke luiertas van Nathalie voorbij komen...

Nou, zoals jullie weten van mijn update op de fb-pagina schiet het hier totaal niet op. Dit zijn al 3 volle dagen. Ik word langzaam gek hier. Voel me niet anders nog als vanmorgen. Heb wel af en toe harde buiken en pijnlijke menstruatieachtige steken dat doorstraalt naar mijn rug, maar dat zijn volgens de gyn nog geen weeen. Dat heeft te maken met het weker maken door de tabletten van de baarmoedermond. De baarmoedermond ligt nog zo diep dat de gyn hem nog niet kan voelen, waardoor hij ook niet weet of ik al wat ontsluiting heb. Tis allemaal behoorlijk teleurstellend. En je verveelt je op den duur kapot. Vandaag gaat de baby dus niet geboren worden, misschien morgen dan? Maar het zou nu net zo goed maandag kunnen zijn. *Zucht*.

16. Jel

Jel Niet meer actief

Oja, niet vergeten he dat de klok vanavond een uur ACHTERUIT moet. *Zucht*, dan duurt alles nog langer.

17. Suus83

Suus83 Fanatiek lid

16 feb 2012
    2.037
    517
    113
    Pff Jel t is wel pittig... en nu? Krijg je n ks? En idd n uurtje extra vannacht! Ik duim voornje

Be lkr aan t rommelen dus? Hier ook... nu maar.hope dat t snel doorzet!! Ik ben na n aantal dagen al zat hAhaha.. maar tis alleen maar goed hoor.... voor n goed doel!!

18. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

27 jan 2010
    3.024
    138
    63
    NULL
    noord brabant
    Hier echt een rot dag dus niet echt zin om uitgebreid te zijn.

Maar jel wat ontzettend balen zeg! Hoe lang willen ze hiermee doorgaan, dit is toch niet vol te houdem! Ik hoop dat je in ieder geval dan vannacht even kan slapen!!

@snow heel mooi dat je je broer gaat vernoemen! Ik vond t toch ook heel speciaal om de naam voort te zetten!

19. Suus14

Suus14 Actief lid

7 feb 2012
    318
    0
    16
    NULL
    NULL
    @Lady, fijn dat je nog gezellig bezoek gehad hebt van lieve mensen, leid je toch een beetje af!

@Be, rommel rommel... We wachten gespannen :) Suus, bij jou ook!

@Snow, is idd nog vers dus hoop dat ze die dag overslaat en juist eerder komt, dan heb je ook afleiding aan je hoofd.

@Jel, wat een gedoe bij je zeg, jammer dat je lijf niet mee wil. Ik hoop zo dat het snel komt, maar goed dat roepen we al dagen....

@Hier, ik heb beroerd geslapen de afgelopen dagen, ik heb snachts heel veel pijn aan mn heupen. Ineens. Geen last gehad van BI ofzo maar ik kan echt nog meer heel kort op één zij liggen... Getsie! Breekt wel op dit. Maar goed, verder mag ik niet klagen volgens mij :)

20. burningkarma

8 jan 2008
    2.605
    0
    0
    Veenendaal
    Nou suus, das niet lekker. :( dat heb ik sinds week 20 ofzo al. Stomme bekkenpijn! Knakt het ook bij je?

Deel Deze Pagina