November 2012 mama's deel 4!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door NathalieD, 19 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Suus14

Suus14 Actief lid

7 feb 2012
    318
    0
    16
    NULL
    NULL
    Bk, knakken is met niet echt opgevallen. Ik knak sowieso al hahaha.. Ik wordt gewoon wakker met steken in mn heupen en dus moet ik draaien, wat tevens ook zo geweldig in één keer gaat haha.. Gezien ik het nu pas heb ga ik er ook niets meer aan doen denk ik (als klagen) want ja, om nu nog naar een fysio ofzo te gaan?

2. Suus83

Suus83 Fanatiek lid

16 feb 2012
    2.037
    517
    113
    Suus klinkt idd als bi wel vervelend joh .
    Einde inzicht...;)

3. Suus14

Suus14 Actief lid

7 feb 2012
    318
    0
    16
    NULL
    NULL
    Raar dan eigenlijk dat ik daar de hele zw geen last van heb gehad en nu, bij onderhand 38 weken speelt het op... :(

4. burningkarma

burningkarma Fanatiek lid

8 jan 2008
    2.605
    0
    0
    Veenendaal
    Nou ja, ligt eraan. Als je veel last hebt kan het helpen voorkomen dat het erger word en weg gaat na de bevalling. Je kan ook na de bevalling als je er nog last van zou hebben. Tsja, goeie vraag eigenlijk haha.

5. Jel

Jel Niet meer actief

@ Suus83, nee hoor nog geen ks. Morgen starten we eerst met een Cytotec 100 mg. en kort daarna komt de gyn weer kijken hoe het met me gaat. Hij gaat me dan denk ik ook weer toucheren dus hoor ik of er eindelijk ontsluiting plaats vind.
    Maar stiekem hoor ik dat er vannacht iets doorzet en dan dus de baby komt... ;)
    Heb nu wel weer steeds met regelmaat krampen in mijn buik met uitstraling naar de rug met harde buiken. Het moet toch een keer doorzetten...

Hopen dat het bij jou en jullie allemaal ook snel doorzet. Zie het bijna nog gebeuren dat iemand mij nog voor gaat zijn met de geboorte van een baby, zoals het nu gaat.

@ Joyce, ze hadden het over een rustdag tussendoor plannen, maar daar sta ik echt niet op te wachten. :( Of eventueel infuus, of de Cytotec vaginaal inbrengen, of gel. Dus er zijn nog genoeg mogelijkheden.

@ Suus14, vervelend zeg van je heuppijn. Hopelijk zul je weer wat beter gaan slapen.

6. Jel

Jel Niet meer actief

Moet trouwens ook ontzettend vaak plassen nu. Wel ieder half uur zo'n beetje. Komt dat dat hoofdje is ingedaald denk ik en steeds drukt op de blaas.

7. missillie

missillie Fanatiek lid

12 dec 2008
    1.258
    0
    0
    Gelderland
    Jel ik hoop dat het doorzet de pijn nu

8. Suus14

Suus14 Actief lid

7 feb 2012
    318
    0
    16
    NULL
    NULL
    Jel, ik vind het ontzettend onzeker en spannend over wanneer de kleine komt.. Kan ieder moment gebeuren maar ook nog 4 weken duren. Als ik dat al vind, hoe spannend is het dan wel niet bij jou?!!!?
    Je weet gewoon dat je op korte termijn je kindje hebt! Maar hoelang nog?

9. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

27 jan 2010
    3.024
    138
    63
    NULL
    noord brabant
    Sjonge jonge jel t zit nog niet mee! Ik hoooooop zoooooooo dat t echt doorzet voor jou!!! Nog wel wat opties dus, misschien moeten ze eens iets anders proberen... Maarja ik ben geen gyn natuurlijk :)

Suus ik heb dat nu ook, kan amper op mijn heupen liggen, dat merk ik echt als ik wakker word snachts of smorgens..... Zoo pijnlijk. Als ik eenmaal opsta is t weer weg!

Zoooo naar mijn bedje, uurtje langer liggen........ Ach mijn doxhter zal gewoon optijd wakker zijn.

10. Suus14

Suus14 Actief lid

7 feb 2012
    318
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ja Joyce, idd overdag is t draaglijk. Voel t wel maar goed te hebben! Snachts daarentegen...

11. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Suus hier ook in de nacht meer gevoeligheid hoor. Komt mogelijk door die verweking voor straks.

Jel ik vind het echt kut voor je. Maar goed het blijven zeggen helpt ook niet, dus we moeten positief blijven voor jou en je meisje! Ik hoop echt dat het door zet. Dagen duren idd erg lang zo voor je. Waarom proberen ze die gel morgen niet?

Joyce balen van je dag. Hopelijk niet te naar?

12. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

27 jan 2010
    3.024
    138
    63
    NULL
    noord brabant
    @lady nee viel eigenlijk wel mee, zat gewoon ff niet lekker in mijn vel en dat heeft mijn dochter meteen door dus die speelt daar lekker op in, zo klein als ze is... En daarbij vermoeid en koppijn dus ff een baaldagje!

Morgen hopelijk een hele leuke dag want we gaan voor t eerst naar t theater met onze dochter, naar sesamstraat Elmo is jarig! Dus ben benieuwd. En daarna nog een leuke verjaardag dus zin in!!

Truste lieverds!!

13. Suus14

Suus14 Actief lid

7 feb 2012
    318
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik vind het maar verdacht stil hier....

14. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

27 jan 2010
    3.024
    138
    63
    NULL
    noord brabant
    Hahahahahah suus t is bijna half 12, verwacht jij een feestje? :)

Nee klopt hoor t is stiller dan anders! Iedereen is denk ik erg vermoeid en leeft naar de geboorte toe! Ik merk aan mezelf ook dat ik er minder ben, beetje meer met mezelf bezig.

15. Suus83

Suus83 Fanatiek lid

16 feb 2012
    2.037
    517
    113
    Ik denk Joyce dat je t bij t juiste eind hebt qua rust hier.
    Ieder is druk net haar nestje!!!!

Oh zo Jel ik hoop.zo dat t doorzet vannacht!!! Duim voornje!!!

16. snowbird

snowbird Actief lid

4 feb 2012
    234
    0
    0
    NULL
    NULL
    Thx lady! Zijn idd best moeilijke dagen nu..
    Wat jij zegt zeggen meer mensen.. snap jullie wel, dat is een mooie gedachte.. maar wij hopen het toch niet. Want die dag zal dan altijd een dubbele lading hebben, een sterfdag en een verjaardag. En leven en dood komen zo wel erg dicht bij elkaar..

Die Karcher zal ik eens op mijn verlanglijstje zetten dan ;)

@Jel: het schiet echt niet op he :( Dikke knuf vanuit hier!

@suus14: balen van je pijn aan je heup.. Ik heb het ook pas sinds een week ofzo, pijn in mijn bekken. Eerst ook al wel eens, maar nu pas echt veel sterker. Zou er nu ook niets meer aan doen. Misschien wat oefeningen opzoeken op internet.

Ik merk dat ik wel een beetje kriegel wordt van dat niks doen, te weinig lichaamsbeweging nu. Vanmiddag ff een rondje gewandeld buiten en dat voelde wel lekker, toch maar vaker doen.

Vind het niet erg dat het hier wat rustiger is, nu is het iets beter bij te houden haha.

Weltrusten!

17. suus1982

suus1982 Fanatiek lid

27 nov 2008
    3.422
    0
    0
    Brabant
    Meiden, zullen we anders even met z'n allen afspreken dat we solidair zijn aan Jel en vannacht alvast wat extra kindjes (lees: vriendjes en vriendinnetjes voor Jel-baby) op de wereld zetten? Ik ben voorstander! :D
    Maaaaaar Jel, jij mag eerst afgesproken?! :D
    Ik ga lekker slapen, want wie weet mogen we vanavond nog aan de bak ;)

18. Suus14

Suus14 Actief lid

7 feb 2012
    318
    0
    16
    NULL
    NULL
    Deal! Ik graag tweedes :) hahahah... Of moeten we knielen voor de koning? Sorry hoor, beetje melig!

19. patje20

patje20 Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.871
    13
    38
    Vrouw
    Ergens in de polder
    Hier gezellig avondje gehad met mn mannetje, J.ari bij opa en oma en wij zijn lekker wezen eten en een filmpje gedaan. Zo lekker slapen, en morgen uitslapen. J.ari lekker slapen daar.

@dansje, we gaan een ontsluitingsdansje doen voor Jel!

@suus, hier ook hoor zelfde als wat jij omschrijft... helaas bi :(

20. patje20

patje20 Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.871
    13
    38
    Vrouw
    Ergens in de polder
    Oh en ik mag alweer waven.. tis in princiepe zondag... 37 weken!!

Deel Deze Pagina