November 2012 mama's deel 4!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door NathalieD, 19 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Behappy

Behappy Niet meer actief

Waveee voor patje !!

Zat vanmiddag bij de kapper en toen voelde ik gewoon mijn onderbroek 'nat' worden (blegh !). Meteen opgestaan en naar het toilet gelopen, hier was mijn ondergoed, en broek, duidelijk vochtig. Zal wel vocht zijn dacht ik nog.
    Maar toch zat het me niet lekker, thuis lekker fris gedoucht en schoon ondergoed en schone kleding aan. Maar nu zit ik op de bank en heb ik het weer. Het is niet dat ik een giga natte plek in mijn broek heb, maar het is wel echt nat/vochtig

Heb al op mijn hand geblazen (tip van internet), maar dan komt er niet direct wat vocht. Enerzijds vind ik het onzinnig om de verloskundige om deze tijd lastig te vallen voor zoiets (kan ook wachten tot morgenvroeg toch ? Mocht mijn water echt breken dan merk ik dat waarschijnlijk toch wel !). Maar is het mogelijk om steeds kleine beetjes te verliezen in plaats van meteen liters ;)

2. patje20

patje20 Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.871
    13
    38
    Vrouw
    Ergens in de polder
    Zou kunnen be... kan allicht ff bellen om te overleggen, zij kan je zo vertellen of het wel of geen vruchtwater is

3. Behappy

Behappy Niet meer actief

#1163 Behappy, 28 okt 2012
    Laatst bewerkt door een moderator: 28 okt 2012
    :pAls t morgen nog zo is dan zal ik wel bellen ..
    Vanmiddag was t namelijk zowat droog dus t is niet constant ..

Had net nog ff eraan geroken .. En t is niet zoetig ofzo..
    Er zat nu ook beetje melk achtste afscheiding bij .. Dus t zal geen vruchtwater zijn :) gewoon een heleboel afscheiding jakkes

Sweet dreams voor iedereen die al slaapie doet

4. Juliaaa

Juliaaa Fanatiek lid

25 nov 2011
    1.102
    0
    0
    N-H
    Goedenacht,

Ff snel... Vandaag ook weer de hele dag op pad geweest. Heel gezellig en was niet eens moe. Maar lig nu al een poosje wakker, omdat het, denk ik, te druk geweest is.

Wave voor Lady, Patje, Jindster en mezelf!!! En waved er nog iemand vandaag?

@jel, ik doe mee met de ontsluitingsdans!! Ik hoop dat het werkt en we heel gauw babynieuws krijgen...

5. Nora86

Nora86 Fanatiek lid

17 mrt 2006
    4.738
    0
    36
    Ik zou wave voor mn zoontjes eerste week. Normaal zou ik de 35 weken wave doen. Gek allemaal..... Waarom benk eigenlijk wakker nu?? Poging vier......

6. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Waviejjjj dames! Hier 38 weken! Speelt vandaag ook nog feyenoord-ajax! Klein feitje, aangezien onze mini vanaf vandaag geboren mag worden, maar moet als amsterdammer wel in rotterdam ;)

Jellebel is stil, of ze heeft eindelijk goed geslapen of er is werk aan de winkel! Ik hoop het voor der.

Snow lekker he een wandeling. Zeker met dit weer. Hier wandel ik ook niet veel, maar zo heerlijk als ik dat na de bevalling weer kan.

Bee hier soms ook meer nattigheid. Dan denk ik yes, maar tis dan ook wat jij zegt. Je haar weer mooi?

Lekker patje een avondje quality time!

Joyce heerlijk he dochter haha. Vervelend als je ff een baaldag hebt en die kleine dan gaat etteren. Maar gelukkig voel je je weer beter.

Iedereen oke geslapen? Ik gewoon 7u wakker nieuwe tijd. Wle veel tussendoor wakker geweest.

Vandaag druk dagje hier. Strijken, koffer inpakken. En alles klaar zetten voor morgenochtend. Vanavond mogen we bellen naar rmh en sophia of we morgenochtend nog kunnen komen. Duim duim duim, dat we volgens planning gewoon woensdag zijn bevallen!
    Dus ontsluitingsdansjes dames!!! Er moeten nog veel meer baby's geboren worden deze week!

7. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

27 jan 2010
    3.024
    138
    63
    NULL
    noord brabant
    Wave voor iedereeen!! En lady wat super dat je de 38 weken hebt gehaald!

Hier redelijk geskapen, volgens mij iets van voorweeen gehad.

@lady succes vandaag met al je bezigheden, lekker wat afleiding! En hoop dat je moegen ochtend gewoon mag komen!

@jel ik hoop dat ze of vannacht goed heeft geslapen of bijna der dochter is der armen heeft!

@be nog veel vochtverlies? Als t vruchtwater is hoef je snachts sowieso niet te bellen bij onze vk, maar dat is overal amders! Ik hoop natuurlijk dat t vruchtwater is maar denk dat t afscheiding is. Hoop voor jou op een hoofdpijn vrije dag!

@nora Wat doe jij op snachts?? :) Nog een beetje kunnen slapen? Wat een ontzettend mooi mannetje hebben jullie toch!! Echt geweldige foto's op facebook!

@juliaaa ook nog geslapen?

Nog ergens vliezen gebroken?? Of weeen op moeten vangen? Of nog beter kindjes geboren???

8. Behappy

Behappy Niet meer actief

Morning ..

@lady nee ikke niet .. ML ging en ik ging mee ..
    En idd denk gewoon super veel afscheidig haha lekker weer

Morgen jou grote dag !

9. Behappy

Behappy Niet meer actief

@joyce
    Nee hier niks gebeurd ..:( saai he

10. burningkarma

burningkarma Fanatiek lid

8 jan 2008
    2.605
    0
    0
    Veenendaal
    @lady; spannend! Heb je je koffer iniddels weer een beetje compleet?

@klok; meisjelief was gewoon om half 8 nwe tijd wakker haha. Half 9 oude tijd dus mag niet klagen. Zelf reteslecht geslapen. 7 keer wakker, en kon steeds niet overeind komen van die stomme bi! En dan op de wc zitten, denken dat je heel erg moet en na 3 druppels toch maar weer naar bed. Gaat nergens over. Maar goed, nieuwe dag nieuwe kansen. Ga proberen toch wat dingetjes gedaan te krijgen qua strijk en schoonmaken en ook even wat positieve dingetjes melden want merk aan mezelf dat ik een beetje blijf hangen in het negatieve. Het komt ook niet nergens vandaan maar wil graag ook nog even genieten.

Dus positief; kleine man is lekker beweeglijk en waarschijnlijk goed ingedaald anders zou ik niet steeds plasdrang hebben haha. Nu lekker scrambled eggs bakken en bacon. Hmmm

Be; dat vloeien heb ik ook soms! Heb toenagevraagd bij de gyn en die zei dat het veel slijmafscheiding is. Ik zou wel ff een belletje doen voor de zekerheid, je weet immers maar nooit. Wat is dat eigenlijk ook alllemaal onzeker dat zwanger zijn he? Wel niet streep op je test, wel niet genoeg beweging, wel niet zoet ruiken... Ik bedoel, hoe zoet? Lol

De rest ff kwijt. Ff terug lezen weer!

Ohja! Wave voor Lady, Patje, Jindster, juliaa en kleine l.iam!

11. NathalieD

NathalieD Fanatiek lid

17 dec 2009
    2.534
    0
    36
    @ Behappy: Denk idd geen vruchtwater. Rond jou termijn is dat als het goed is helder en zonder vlokjes. Jammer..

@ Jel: Wat balen zeg.. Maar jullie geduld zal zeker worden beloond en misschien wel vandaag! Ik hoop het voor jullie!

@ Ladylola: Spannend nog 1 nachtje! Hoop ook dat jullie niet al te lang hoeven te wachten.

Hier weer een redelijke nacht gehad:) Alleen nog steeds wel moe. Vandaag gewoon lekker relaxen en een beetje opruimen ofzo. En verder heb ik vanacht geen last gehad van voorweeen, wel af en toe een harde buik als ik uit bed stap of me omdraai.

@ Klok: Hier is hij nu pas wakker, we hadden hem gister een uurtje later in bed gelegd en hij heeft dus ook wat langer doorgeslapen:)

12. juna86

juna86 Fanatiek lid

15 nov 2011
    1.784
    0
    36
    Hoi dames ik lees bijna nog dagelijks mee met jullie. Maar jullie gaan echt te hard om het bij te houden hihih.

Wat leuk dat er al "novemberbabys" zijn gefeliciteerd!!!!

Hier hele erge last van mijn hele lyf. Hopelijk meld hij zich snel. Vrijdag inwendig onderzoek gehad. 2cm ontsluiting alles is heel week. Gister gestript maar helaas zonder resultaat. Morgen na de gyn en hopelijk deze week nog inleiden. Slaap nog maar 2/3 uur op een nacht.. Bahhhhh!!!! Succes meiden dikke knuffel voor de laatste loodjes

13. Nora86

Nora86 Fanatiek lid

17 mrt 2006
    4.738
    0
    36
    Had er ook veel last van Be van al die vieze natte troep. En elke keer maar stug snuffelen of t niets was.. was al bang dat ik eerder zou bevallen dus ik hield t wel goed in de gaten.

Mja ik heb niet zo best geslapen, gigantische huilbui gehad ook gister weer. Kraamtranen?

Vandaag mijn verjaardag gelukkig komen er niet veel mensen. Alleen mijn ex schoonzussie komt langs als t goed is.

Lady laatste avondje met zn tweetjes.. naja, in principe dan? Hoewel ik ook best bang zou worden van de fb berichten.

Wave voor de wavers! Enne waar blijven nou al die beebjes..??

14. Juliaaa

Juliaaa Fanatiek lid

25 nov 2011
    1.102
    0
    0
    N-H
    @Lady, nog wat bijzonders in de planning? Als voorbereiding op... Volgende keer dat je thuiskomt heb je een Prachtig mensje op de wereld gezet.
    Oh ja, voetballen kijken? Ze spelen vroeg op de middag denk ik? Risico wedstrijden worden meestal zondagmiddag om half 1 gespeeld geloof ik. En aangezien sommige Ajax en Feyenoord supporters elkaar niet zo lief vinden... :p
    Ik heb niets met voetbal, maar mn vriend wel, die vindt dit meestal de leukere wedstrijden.

@Be, spannend hè, deze termijn kan alles iets betekenen... Ik ga ook overal op letten merk ik. Elk krampje wordt geregistreerd haha.

@Joyce, ik heb redelijk geslapen maar toch weer vroeg wakker. Ik lig nu weer ff in mn bedje, hopelijk lukt het om nog wat slaap te pakken.

@plannen, vandaag de verjaardag van mn neefje vieren, die wordt 1!!! En dan eind van de middag weer terug naar het wilde westen. Ik logeer nu in het hoge noorden :)

15. Behappy

Behappy Niet meer actief

@julia
    Ja echt erg he .. Hier precies t Zelfde..
    Misschien moeten we t wat meer los laten .. Haha maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan :)

16. Behappy

Behappy Niet meer actief

Hmmm ik heb een heerlijke warme oliebol jummyyy

17. Suus83

Suus83 Fanatiek lid

16 feb 2012
    2.037
    517
    113
    Goedemorgen

Spannend Lady morgen is t zo ver.... pff...

Niemand bevallen ??? Hier ook nie...:p...
    Hier wel ok geslapen.

BK.dan heeft jouw meisje lkr.lang.geslapen

Hier geen bijzondere plannen denk n hele rustig dagje:D

18. Suus83

Suus83 Fanatiek lid

16 feb 2012
    2.037
    517
    113
    Oliebol?? Lkr....

19. Suus83

Suus83 Fanatiek lid

16 feb 2012
    2.037
    517
    113
    Oh en ik hoop dat Jel vandaag bevalt

20. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

27 jan 2010
    3.024
    138
    63
    NULL
    noord brabant
    Nora gefeliciteerd! En af en toe een huilbui is echt niet gek! Je zoontje is geboren met 34 weken en doet t echt super goed, maar is nog zoo klein! Je bent echt super sterk! Fijne dag vandaag!

@juliaa truste nog ff!

Hier nu ook af en toe krampjes en mestruatie achtige pijn. Maar ben nog geen 37 weken dus verwacht echt nog helemaal niks, ik hoop op wat voorwerk want ik MOET ontsluiting hebben!!

@juna succes! En hoop dat je ingeleid kan worden!

@nathalie zooooo jij hebt een uitslaper! Bij ons was t ook ooit negen uur, maar dat is er allang af. Vanmorgen was t 7.00 uur nieuwe tijd dus dat is best goed!

@bk half acht is best lekker! En soms is t moeilijk om altijd maar positief te blijven, en lekker ff zeuren is ook wel eens fijn!

@jel goed nieuws!!!

Donderdag is t november!!! Hoeveel baby's komen er nog in oktober, sowieso nog twee....... Wie nog meer??
    1november is ook wel een moie datum!

Deel Deze Pagina