November 2012 mama's deel 4!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door NathalieD, 19 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. burningkarma

burningkarma Fanatiek lid

8 jan 2008
    2.605
    0
    0
    Veenendaal
    Heb ik ook niet gezegd. Maar het heeft ook geen toegevoegde waarde om rokers die niet kunnen stoppen nog eens extra schop na te geven. Zeggen "gewoon niet doen" wil niet zeggen dat het ze dan wel ineens lukt om te stoppen. Was het maar zo simpel.
    Wat ik ermee bedoelde is dat het niet altijd aan het roken hoeft te liggen. Er worden ook gezonde kindjes geboren. Ik praatte helemaal niets goed.

@nora; als ze zeggen dat het kan zal het wel goed zitten toch? Als het jou helpt, dan helpt het de baby ook, toch?

2. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Lief dat jullie met me meeleven, maar ja had nooit verwacht dat ik zo'n zwangerschap zou krijgen waar van alles in gebeurd. Ik ben zelf echt zo nuchter en heb nooit wat, dus tis wel raar dat ik nu zo afhankelijk ben van de zorg en anderen. Maar ja nog 10 dagen en max 13 tot zij er is! Laat mij alle drama maar hebben, zodat me wijfie straks die ick uit rockt!!! Overigens vandaag zei de gyn wel dat zij voor ons kindje niet verwacht dat de ecmo nodig is, maar moet klaar staan uit voorzorg! Toch fijn dat de gyn optimistisch is!

Nora meis ja roken is idd niet goed. Maar goed dat weten we allemaal, dat hiervoor kiest, kunnen wij wat van vinden, maar niet veroordelen. En het zal zeker een combinatie zijn van stress, roken en je bypass. Zorg goed voor jezelf, kom tot rust en sneller aan de bel trekken he tuttebel! En weet ookal issie straks klein, het komt zeker goed.
    Hij wordt vanzelf groot!

Vervelend van de hoofdpijn joyce en be! Wel in de gaten houden meiskes!

Maytjeee hormonsterrrrr, whehheeh! Doe is dan, ga is op de grond liggen, maar zet wel svp filmpje op fb. Whahhaha! Nee ben gemeen nu. Wees lekker dramatisch meid het moet er toch uit, waait vanzelf wel over.

Ja jind!! Die papa is er bijnaaaaa heb je al een af kruis kalender???

3. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Uhm ja het roken issue. Goed is het nooit, maar ik snap wat jullie beiden bedoelen. Vroeger wist men niet beter en er zijn genoeg gezonde kinderen uitgekomen. En of de kinderen die minder gezond, of het daar door komt? Tjah nu met al die adviezen zijn er nog steeds kids die het zwaar hebben.

4. Suus14

Suus14 Actief lid

7 feb 2012
    318
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ach die rookdiscussies zijn zinloos. Inderdaad kan ieder zijn mening geven maar via een discussie op n forum zal niemand stoppen.
    En gelukkig kan iedereen zn eigen keus hierin maken. Het is hetzelfde als je met roken 80 kan worden en gezond terwijl de andere roker op 50 jarige leeftijd overlijd aan longkanker. Ieder mens is anders en roken heeft op iedereen een andere invloed. En dus een eigen mening per individu....

5. Jindster

Jindster Actief lid

10 aug 2011
    412
    0
    0
    NULL
    rotterdam
    @lady jaaaaaaa ik ben zo aan het aftellen!!! Fijn dat de gyn optimistisch is! Toch fijn om te horen dat soort nieuws! Wowww 10 tot 13 dagen gaat echt snel!

@jel jemig!!! Dat is wat zeg morfinespuiten heftig hoor maar fijn dat ze nu weten waar het vandaan komt.

6. Behappy

Behappy Niet meer actief

Jaar jindster nog fff aftellen tot je kerel er weer is ! Wat zal dat fijn zijn !

@joyce ff over dat "band" gevoel wat jij vertelde
    Ik heb dat alleen als ik rechtop zit en er een harde buik komt
    Merkte het net een paar keer

7. burningkarma

burningkarma Fanatiek lid

8 jan 2008
    2.605
    0
    0
    Veenendaal
    Be als je twijfels hebt daarmee, je vk bellen he? Wat dat betreft kunje beter een keer teveel dan te weinig hebben gebeld!

Jindster wooooo! Aftelluh!

8. Behappy

Behappy Niet meer actief

Jaa precies .. Kijk t wel ff aan want als ik relax naar achter zit is het er niet meer

9. Suus83

Suus83 Fanatiek lid

16 feb 2012
    2.037
    517
    113
    Wow Lady zo snel al ja.... tien dage !!! Das zo snel.al.... wow...

Hoofdpijn is wel erg vervelend.. zkr als paracetamol nie helpt..

10. Behappy

Behappy Niet meer actief

@suus jij schiet ook al op he rommelt het al
    Een Beetje ? Moet ik voor jou ook de weeen dans doen :p

11. Jel

Jel Niet meer actief

@ Be, idd bellen als je het niet vertrouwd.

Wat klinken 10 dagen inderdaad maar kort. Hier misschien ook nog maar zoveel dagen. Kan echt niet wachten gewoon!

12. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

27 jan 2010
    3.024
    138
    63
    NULL
    noord brabant
    Be idd als je t niet vertrouwt bellen, dan hoeven ze maar je bloeddruk en urine te controleren en ze weten hoe t zit! En geen sterretjes zien ofzo? Duizelig?

13. Behappy

Behappy Niet meer actief

Nee niet duizelig ofzo .. En bel idd als ik t echt niet vertrouw:)

@jel jaa schiet echt al op voor jou ook ..
    Spannend allemaal zeg ;)

14. Suus14

Suus14 Actief lid

7 feb 2012
    318
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hai dames,

Ik had verteld over al dat 'gelek'. Nou echt niet normaal, al twee x een schone broek aangedaan vandaag en dan geen onderbroek maar echt n broek. En dan draag ik ook nog een verbandje in mn ondergoed. Dus... Na veel twijfelen (je wilt niet bellen om niets) toch maar gebeld. En gelukkig was het geen vruchtwater maar waterdunne afscheiding... Wel moet ik het in de gaten houden van de vk want zo nat is idd niet normaal.. Blij dat ik gebeld heb! Niets aan de hand, gerustgesteld en vk zei ook gewoon dat t goed is te bellen, jezelf niet opgedrongen voelen...

15. Lissa80

Lissa80 Bekend lid

25 mrt 2012
    525
    0
    0
    Utrecht
    Ff kort.. gesprek in het ziekenhuis over het bevallingsplan was best zinvol.. vertel er morgen wel meer over..
    vanmiddag nog naar de huisarts geweest. had iets raar rond mijn anus vond ik.. blijk ik dus een beginnende aambei te hebben... grrrr. Dus nu extra vezels om mijn ontlasting soepel te houden.. het zou vanzelf weg moeten gaan na de bevalling... Ik hoop dat ik nog naar de wc durf morgen...

Mijn moeder is vandaag geopereerd en gelukkig is alles goed gegaan.. Dus nu aansterken.. morgen komt ze naar huis, maar ja 4 weken mag ze niets..

Ik ga morgen bijlezen.. nu iets te veel en ik wil The Voice verder kijken..
    Dus tot morgen...

X Lissa

16. onzewens

onzewens Bekend lid

9 jan 2012
    561
    0
    0
    NULL
    NULL
    @lissa, vochtig toiletpapier is ook.erg fijn en neem de tijd....ga gerust er ff voor zitten, boekje erbij;) en afwachten maar.

17. Jel

Jel Niet meer actief

@ Suus, goed van je dat je gebeld hebt. Maar gelukkig was het niets bijzonders.

@ Lissa, oh jakkie, aambeien. Dus goed vezels eten en eventueel pruimen, dat kan een beetje laxeren als je er meer van eet...
    Sterkte met je moeder.

@ Hier, kreeg net telefoon van het gastouderbureau en de gastouder zag mij/ ons ook zitten. :D Dus we hebben vanaf nu officieel een gastouder! :) Jippie!!!!!!!

18. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

27 jan 2010
    3.024
    138
    63
    NULL
    noord brabant
    Suus fijn dat t nix is, en goed in de gste houden!

@lissa oww das niet fijn! Heb je er geen zalf voor gekregen ofzo? sterkte met je moeder!

Jeeeeeej Jel wat een fijn gevoel denk ik he!! Fijn dat t zo klikte!

19. Jindster

Jindster Actief lid

10 aug 2011
    412
    0
    0
    NULL
    rotterdam
    Jaaaaa zo blij nog 2 weekkies voordat mannetje er is echt aan het aftellen!! Gelukkig daar iets eerder weg en voor hem aclimatiseren en gesprekken en dan naar huis

@lissa roosvicee laxo halen meis en gewoon puur drinken iedere dag 2 of 3 slokken dat scheelt zoveeeeelll!!!! Tis niet echt lekker vind ik maar werkt fantastisch!

@jel fijn dat je een gastouder heb! Dat is dan voor een aantal dagen in de week gewoon dezelfde?

@suus goed in de gaten houden dan idd en fijn dat de vk je gerust gesteld heb! Das idd heftig zoveel nattigheid! Hier soms ook nattigheid maar de ene dag meer als de andere dag maar niet zo heftig als jij!

@be wel bellen hoor als je het niet vertrouwd dan checken ze zo effies!! Dat is er sneller zo'n uitslag als dat je in onrust door blijft lopen.

@bk zo lekker als tie dalijk weer thuis is!!! Denk ook wel wat het toch weer een soort van wennen is!

Wat hebben jullie gegeten? Hier lekker frietjes!! Hmmmm

Heb ik me moeder vandaag ramen staan zemen krijggie regenet sahara zand storm wind weet ik veel daaaaaggg schone ramen bleh!!!

20. Behappy

Behappy Niet meer actief

@lissa aaghh nee :( hopelijk ga je er niet al te veel last van krijgen
    En gelukkig met je moeder alles goed gegaan :)

@jel ik las t op facebook !! Heerlijk weer een zorg minder

@suus goed dat je toc gebeld hebt .
    Maar idd die afscheiding is echt vervelend pff

Hier lekker met een bak pepernoten tvoh kijken ,, straks lekker warm douchen en dan in bed nog een filmpie kijken denk ik

Deel Deze Pagina