November 2012 mama's deel 4!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door NathalieD, 19 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. heyitsme

heyitsme Bekend lid

21 sep 2005
    644
    0
    16
    Hoi meiden. Ik probeer wat mee te lezen vanaf mijn laatste post.
    Spannend hier zeg!
    Gekke is dat ik mij nu besef dat t nu kan. Maar dat t er straks ook echt wel een keer van komt.

Omdraaien in bed is au nu ja

Afscheiding pffff zeg maar niks

Aambeien check gelukkig geen pijn ervan.

Maagzuur. Omeprazol is top.

Schaambotje AU

Slecht slapen jup. 4 uur nieuwe tijd sliep ik. Ondanks magnesium pillen zwaar onrustige benen. Vaak plassen en dan 3 drupjes...

Ongeduldig nieuwsgierig...

Lady extra knuf voor jou. Succes!!!

Hoop dat er bij jel actie is.

Denk aan jullie allemaal!!!

2. Behappy

Behappy Niet meer actief

@snow heerlijk he ff vreten af
    En toe ..
    Hier nu totaal 9kilo erbij .. Dus dat vind ik nog aardig netjes.

Zag net me nicht die is nu 41+2 weken .. Die heefttoch een buik :| dat haar vliezen dat houden zei ik nog tegen der Lijkt of er wel 10 liter vrixhtwater in zit .. of een 10 ponder .. En d'r rug pff lijkt me erg zwaar

Dan ben ik toch maar blij met mn buikje

3. burningkarma

burningkarma Fanatiek lid

8 jan 2008
    2.605
    0
    0
    Veenendaal
    Hier nu ongeveer 9 a 10 kg aangekomen maar ben wel echt gigantisch! Ik weet niet waarom. Bij mn dochter was ik op het eind tussen de 14 en 16 kg aangekomen (was gestopt met kijken op een gegeven moment) maar mijn buik met 41 weken was vergelijkbaar met die van 29 weken nu. Ongelooflijk he?

Misilie; dat zou echt een leuke datum zijn voor je kleine haha.

Eten; ik zit hier roomboter vlinderkoeken met amandel schaafsel te eten. Hmmmm

Net ongelooflijke breakdown gehad. Het kwam omdat ik iets probeerde te vertellen maar ik steeds werd onder broken en toen kwam echt alles eruit. Enorme huilbui, bloedneus... the works. Arme manlief :( die kreeg een complete geschifte hysterisch huilende zwangere vrouw op zn dak. Nu gaat het weer. Zo zie je maar wat opkroppen doet :S

4. Suus14

Suus14 Actief lid

7 feb 2012
    318
    0
    16
    NULL
    NULL
    Opkroppen is nooit goed! Lekker alles ff eruit gooien, gelijk de druk er af!

5. Behappy

Behappy Niet meer actief

@bk aahw :( nee opkroppen is niet zo goed dan .. Gelukkig heb je t eruit kunnen gooien . *knuffel*

6. burningkarma

8 jan 2008
    2.605
    0
    0
    Veenendaal
    Ik wou ook nog ff sorry zeggen. Ik heb het idee dat ik hier alleen maar kom om te zanikken, en dat is echt niet de bedoeling!

Zo, nu ff weer terug naar babies! Ben benieuwd hoe lang het duurt nog voor jel! Hopelijk gaat het nu snel! :D

7. NathalieD

NathalieD Fanatiek lid

17 dec 2009
    2.534
    0
    36
    Uitgerekende datum
    29 oktober --- Suus1982: 3e kindje
    2 november --- MandyM: 1e kindje, zkh bevalling
    3 november --- Suus83: 1e kindje, zkh bevalling
    3 november --- Siep81: 2e kindje
    4 november --- Hilli: 2e kindje, zkh bevalling
    5 November --- Maytje: 1e kindje
    6 November --- NathalieD: 2e kindje, zkh bevalling
    8 november --- Jel:
    2e kindje (1e overleden), zkh bevalling

8 november --- BurningKarma: 2e kindje
    9 november --- Behappy: 1e kindje
    10 november --- Beckje: 1e kindje, geboortehotel
    11 november --- Missillie: 2e kindje, zkh bevalling
    11 november --- Ladylola: 1e kindje, zkh bevalling rond 30 oktober
    12 november --- Suus14: 1e kindje
    12 november --- Mama88: 1e kindje
    15 november --- Snowbird: 1e kindje
    18 November --- Jindster: 1e kindje
    18 november --- Juliaaa: 1e kindje
    18 november --- Patje20: 2e kindje, zkh bevalling
    21 November --- Joyce86: 2e kindje
    26 November --- Cjb: 2e kindje
    29 November --- Lissa: 1e kindje, zkh bevalling

16 meisjes, 8 jongens
    1x verrassing, 1x verrassing voor de buitenwereld

Afspraken!
    29-10 Ladylola inleiding
    31-10 BurningKarma inwendig onderzoek en evt datum inleiding wk 39

Bevallen
    10 oktober --- Ikke175: van twee meisjes (1640 gr & 1775 gr) met 35+0 wk
    21 oktober --- Nora86: L.iam (2025 gr) met 34+0 wk
    25 oktober --- Onzewens: van een zoon (3765 gr en 50 cm) met 38+6 wk
    26 oktober --- Petrea: van een dochter (circa 4000 gr) met 39+2 wk

8. Behappy

Behappy Niet meer actief

Haha zanik maar lekker hoor :)

Ja ben ook benieuwd....
    Wachten duurt dan echt lang

9. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Ja zeik maar een end weg! Laatste loodjes meiden! Hier ook een zeikerd mometeel.

Thx allen. Vind lief dat jullie aan me denken. Hoop ook niet grieperig te worden. Net beetje menstruatie gezeur. Niet fel, heel zachtjes. Alleen maar beter. Maar voel me niet fit en dat vind ik hinderlijk.

En dat lange wachten kan ik me voor jullie wel begrijpen. Pfff tis nog geen eens november en er worden nu al beebjes geboren. Jullie zitten maar te wachten!

10-11-12 is zeker leuke datum. Zou zeker leuk zijn missillie.

10. patje20

patje20 Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.871
    13
    38
    Vrouw
    Ergens in de polder

Das toch nergens voor nodig.. we zitten nou allemaal in de periode dat t allemaal niet meer wil enz. Logisch dat we hier dan een uitlaatklep hebben.

11. Maytje

Maytje Bekend lid

8 jan 2012
    761
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haai meiden..

Pffooe nou ik vind het wel fijn ff dat geklaag hoor. Om te doen maar ook om te lezen, geeft toch beetje een saamhorigheidsgevoel vind ik want de laatste loodjes zijn gewoon zwaar..

Ja zo vervelend dat je weet dat je vanaf 37 weken mág maar het ook wel tot 42 kan duren. Nouja ik denk zelf ergens rond volgende week na t weekend ofzo. Maar we zien wel

ik vind 10-11-12 ook heel tof! Maar misillie voor jou zou dat helemaal leuk zijn!
    Ik ben ook tevreden met 1 - 11 -12 ;) hihi

lady beterschap meid hoop dat je je een beetje fit blijft voelen

snow lekker appeltaart hihi!
    Hier momenteel niet zo erg vreterig. eigenlik niet echt zelfs hoewel gister hing ik wel bijna kwijlend boven een folder van mac donalds, maar niet gehaald :D
    Mijn zwangerschapsaddiction zijn gewoon die simpele vrieslollies (die zakjes ijs in t ranjaschap die je thuis moet invriezen) en melk dus :p

Nou de wintertijd is ingegaan dus lama komen die beebs!

12. Suus83

Suus83 Fanatiek lid

16 feb 2012
    2.037
    517
    113
    Bk klagen mag toch..... we snappen je allemaal hoor!
    Soms ook ff goed en nie teveel opkroppen!;)

13. Suus14

Suus14 Actief lid

7 feb 2012
    318
    0
    16
    NULL
    NULL
    Klagen is nou eenmaal heerlijk soms. En beter hier dan dat je vent helemaal gek wordt hahaha!

14. heyitsme

heyitsme Bekend lid

21 sep 2005
    644
    0
    16
    ik heb soms het idee dat ik de heeeeeele godganse dag aan t klagen ben...
    en VL hier zegt dat dat niet zo is, en heeft bewondering voor alle zwangere dames heeft hij bekent! schatje...
    Dus dames jullie/wij zijn toppers, kijk eens wat ons lichaam doet!! (al mag het hier en daar best wat liever zijn voor ons)

15. Hilli

Hilli Fanatiek lid

26 dec 2007
    1.864
    0
    36
    Hey hey,

Gisteren ben ik niet online geweest. ML was aan het werken in het huis. Hier op het appartement was de verwarming stuk en was het maar 17 graden. Brrr. Dus Sam en ik lekker naar mijn ouders toe. Gelukkig was het zo opgelost.

Ik ben gisteren met mijn moeder naar het zh geweest omdat ik de kleine man van heel de dag nog maar amper had gevoeld. Hij reageerde ook helemaal nergens op. Dus moest ik even langskomen en aan de CTG. Hij deed het nog heel goed. kHeb ook een echo gekregen en daaruit bleek dat hij met zijn rug tegen mijn rug aanligt en zijn neusje naar de voorkant van mijn buik wijst. Een sterrenkijkertje ... niet ideaal om te bevallen. Omdat hij nu zo ligt, voel ik hem dus bijna niet. Hopelijk draait hij zich nog om.
    Er was al behoorlijk wat activiteit te zien met een dikke 3cm ontsluiting. Ik mocht van de gyn weer naar huis, maar morgen ga ik terug en worden mijn vliezen gebroken. (Dit doen ze hier niet in het weekend :) )
    Daarom dat ik nog even wat van me laat horen. We moeten om 7u in het zh zijn en daarna een paar dagen blijven natuurlijk.

Ik kan aan niets anders denken en sta nu al stijf van de zenuwen. Dus vergeef me dat dit een ego bericht is, maar kheb effe geen zin om bij te lezen :)

16. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Nou hilli begrijpelijk! Je hebt al dagen ontsluiting, maar er gebeurd maar niks. + de schrik van het niet bewegen! Gelukkig is alles goed, maar spannend!!!! Morgen wordt jouw kleintje zeker weten geboren!
    Wat moet je vroeg melden zeg. Nou rust nog ff uit en pak je laatste spulletjes! Heeeeeel veel succes!

Hier tukkie gedaan, maar helpt geen fuck. Ik ben benieuwd naar jel. Ik denk dat ze dadelijk is geboren! Eenmaal voldoend otsluiting dan pompen ze het infuus door en gaat het snel!

17. Suus83

Suus83 Fanatiek lid

16 feb 2012
    2.037
    517
    113
    Wow Hillie morgen dus een spannende dag!!! Snap je ego bericht en dat maakt toch helemaal niet uti!!!! pff nog n oktoberkindje ;)

wat n hoop activiteit allemaal... ik heb geen idee of ik al ontsluiting heb of verweking... volgens mij voelen ze pas bij 40 weken.... :(

18. burningkarma

8 jan 2008
    2.605
    0
    0
    Veenendaal
    @lady; Zouden ze altijd infuus doen? Was ik eigenlijk benieuwd naar. Stel dat ze de vliezen breken en je lichaam pakt het zelf op? Of mag dat niet?

@hilli; super spannend! Had je zelf al het idee dat het erg rommelde of was de ontsluiting verassing? Iig heel veel succes voor morgen!!

19. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Ik weet het niet. Mijn zus ging zoiezo aan het infuus, maar was met 42 weken. In het sophia doen ze ook pillen, en als je 3cm hebt ga je geloof ik aan het infuus, omdat er natuurlijk een peloton aan artsen wacht. Misschien in een andere situatie wachten ze tot het lichaam zelf verder gaat.

20. missillie

missillie Fanatiek lid

12 dec 2008
    1.258
    0
    0
    Gelderland
    Ja dat zou zeker n mooie datum zijn
    Maar toch liever wat eerder.

Effe over de kilotjes ben pas 7 kg aangekomen

Hilli spannend meid

Deel Deze Pagina