Uitgerekende datum 29 oktober --- Suus1982: 3e kindje 2 november --- MandyM: 1e kindje, zkh bevalling 3 november --- Suus83: 1e kindje, zkh bevalling 3 november --- Siep81: 2e kindje 5 November --- Maytje: 1e kindje 6 November --- NathalieD: 2e kindje, zkh bevalling 8 november --- BurningKarma: 2e kindje 9 november --- Behappy: 1e kindje 10 november --- Beckje: 1e kindje, geboortehotel 11 november --- Missillie: 2e kindje, zkh bevalling 11 november --- Ladylola: 1e kindje, zkh bevalling rond 30 oktober 12 november --- Suus14: 1e kindje 12 november --- Mama88: 1e kindje 15 november --- Snowbird: 1e kindje 18 November --- Jindster: 1e kindje 18 november --- Juliaaa: 1e kindje 18 november --- Patje20: 2e kindje, zkh bevalling 21 November --- Joyce86: 2e kindje 26 November --- Cjb: 2e kindje 29 November --- Lissa: 1e kindje, zkh bevalling 16 meisjes, 8 jongens 1x verrassing, 1x verrassing voor de buitenwereld Bevallen 10 oktober --- Ikke175: van twee dochters (1640 gr & 1775 gr) met 35+0 wk 21 oktober --- Nora86: L.iam (2025 gr) met 34+0 wk 25 oktober --- Onzewens: van een zoon (3765 gr en 50 cm) met 38+6 wk 26 oktober --- Petrea: van een dochter (3970 gr) met 39+2 wk 28 oktober --- Jel: van een dochter (3545 gr) met 38+3 wk 29 oktober --- Hilli: van een zoon (3805 gr en 55 cm) met 39+1 wk
@Joyce, goed dat je gebeld.hebt!! Ik hoop dat alles.goed.is. De laatste tijd.is het ventje in mijn buik ook rustig maar voel em wel heel goed. Ben benieuwd hoe het straks is! @Hillie ook hier gefeliciteerd!!! @volgende, ik ben het niet.denk ik. Mijn droom over de 29ste heb ik maar ver van me afgezet Vandaag is volle maan, worden er meer baby's geboren (wordt gezegd)
@juliaa Haha ja volle maan ik had t ook gelezen Ik had zelf deze week in gedachte woensdag ofzo Maarja
Oh dat volle maan gedoe is gewoon een fabel. Maar de lijst word nu steeds korter en het moet nog november worden.. Zijn al best veel oktober baby's. M'n vriend wil dat de baby morgen komt. Hoe later de baby komt, hoe groter de kans dat hij niet naar de voetbalwedstrijd Zwolle-Ajax kan Als dat in de kraamweek valt kan hij 't wel vergeten.
@nathalie haha nou dan staat je wat te doen !! Weeen dansje ! De beeb is hier lekker druk op t moment dus denk eigenlijk dat ze t nog wel lekker heeft bij mama
Hahaha nathalie alles voor t voetbal he! Nou hier net 1 keer duidelijk een kont gevoeld. Maar t is anders dan normaal, veel te slap en te zacht. Dus ben benieuwd, miss ligt ze gewoon anders en voel ik der daarom niet goed. Maak me wel een klein beetje zorgen...
Ja haha hij was al blij dat hij de wedstrijd van gister niet had gemist @ Joyce: gelukkig kan je half 2 terecht
Ja, had t gelijk gepost met dat hilli bevallen is. Maar om half twee kan ik terecht voor ctg en daarna naar de gyn.
Hilli gefeliciteerd! joyce fijn dat je terecht kan!! wie zou de volgende zijn, mijn bleeeh gevoel is al over, dus ikke niet hihi.
Ik kijk een domme film op t filmkanaal en ga zo de ovenschotel voor vanavond is preparen.. Zucht.. Wachten duurt lang